You are not logged in.
Onneks eivät höpöt suomalaiset äänestäneet Nikoa pois. Jo pelkästään sen koostevideon katsominen aiheutti aika monta repsäytystä.
Ja vitsit mikä antikliimaksi tuo Mariannan poislähtö. Koko viikko hehkutettu jotain "SUNNUNTAINA SELVIÄÄ MIHIN MARIANNA HÄVISI" joo hehe
Niko on ehkä maailman kolmanneksi siistein ihminen
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Niko on ehkä maailman kolmanneksi siistein ihminen
ketäs on ykkönen ja kakkonen?
[quote:25284a7031="hrmunoita"]Niko on ehkä maailman kolmanneksi siistein ihminen
ketäs on ykkönen ja kakkonen?[/quote:25284a7031]
Hannu Touru ja Miika Juntunen
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Mia sanoi tapailleensa 1984 syntynyttä muusikkoa, jolla on ollut vaimo/tyttöystävä silloin. Keikkaileva ja levyttänyt bändikin vielä? Suhde loppui kun muusikon vaimo tuli raskaaksi. Kyseessä laulaja.
Kuka tunnustaa?
ei noin
[quote:560299ec52="obi-wan"]Mia sanoi tapailleensa 1984 syntynyttä muusikkoa, jolla on ollut vaimo/tyttöystävä silloin. Keikkaileva ja levyttänyt bändikin vielä? Suhde loppui kun muusikon vaimo tuli raskaaksi. Kyseessä laulaja.
Kuka tunnustaa?[/quote:560299ec52]
Onkos Ylitarkastaja valehdellut ikänsä?
Tero saatana, s'olet gay!
Harrin kanssa saattaisi olla hauskaa viettää poikien saunailtaa. Sitä analyyttisen itsesäälin ja sietämättömän maailmantuskan määrää.
[quote:472145e62c="ginipoika"]Harrin kanssa saattaisi olla hauskaa viettää poikien saunailtaa. Sitä analyyttisen itsesäälin ja sietämättömän maailmantuskan määrää.
[/quote:472145e62c]
Duudsoneille taas kerran iso
BB-Harrilla on verenmyrkytys
Saavuttaakseni rikkinäisyyden ja pelokkuuden tunnelman lauloin kappaleen alasti pimeän studion lattialla, kertoo Juha K. Korento.
Voi jeesus apua. Kattelen 24/7aa ja vasta oikeestaan tutustun näihin tyyppeihin.
Siis tällee vittu saatana sit otettii pimee taksi ja vittu meit oli vittu oota kaheksan eiku oota siis monta meit oli siis yheksän siis yheksän ja tällee ja
VITTU TOI JUTTU JATKU KOLME TUNTIA
siis huvittaisipa sanoa yksi minun ja Tolosen tuntema ihminen joka on sosiaalisesti yhtä lahjaton eikä hahmota yhtään, että ihmiset ei välttämättä jaksa kuunnella jotain vitun ankeeta monologia minä minä minä minä minä JUU
NIKOLLE
siis huvittaisipa sanoa yksi minun ja Tolosen tuntema ihminen joka on sosiaalisesti yhtä lahjaton eikä hahmota yhtään, että ihmiset ei välttämättä jaksa kuunnella jotain vitun ankeeta monologia minä minä minä minä minä JUU
meitsi?
A
let me fall out of the window
with confetti in my hair
[quote:02f39882dc="artsy"]siis huvittaisipa sanoa yksi minun ja Tolosen tuntema ihminen joka on sosiaalisesti yhtä lahjaton eikä hahmota yhtään, että ihmiset ei välttämättä jaksa kuunnella jotain vitun ankeeta monologia minä minä minä minä minä JUU
meitsi?[/quote:02f39882dc]
Olin itseäni tarjoamassa.
[quote:4de9520dba="forssto"][quote:4de9520dba="obi-wan"]Mia sanoi tapailleensa 1984 syntynyttä muusikkoa, jolla on ollut vaimo/tyttöystävä silloin. Keikkaileva ja levyttänyt bändikin vielä? Suhde loppui kun muusikon vaimo tuli raskaaksi. Kyseessä laulaja.
Kuka tunnustaa?[/quote:4de9520dba]
Onkos Ylitarkastaja valehdellut ikänsä? [/quote:4de9520dba]
boldattu pätkä ei oikein stemmaa.
Black Metal on oikeasti muutakin kuin skandaalijournalismia.
jäsen: vitun hapan (suljettu?) pappaosasto
niko :peuk::peuk:
marianne vittuun sieltä talosta. onko se nyt saatana niin vaikea ymmärtää että ei suomalaisen heteromiehen tarvi puhua tunteistaan yhtään mitään PERKELE
ne krei[color=cyan]si[/color]bailaa
bzort glorf bööth
Melkein yhtä viehättävän näköistä kuin miss Suomen kuuma seksitanssi
Jouko Piho wrote: Kirjoitan täällä mielelläni, koska täällä porukka on fiksua ja asiallista verrattuna PIFin väkeen, josta osa on aivan liian alatyylisiä ja räävittömiä pilkkaajia.
[quote:c11c04a4d4="Moronica"]
Melkein yhtä viehättävän näköistä kuin miss Suomen kuuma seksitanssi[/quote:c11c04a4d4]
Vihaan tota jätkää eniten, en ees muista sen nimeä, mutta kammottavin rumilus joka on. Ja se epävarmuuden määrä joka siitä paistaa on vastenmielistä.
[quote:d77c26b36b="forssto"][quote:d77c26b36b="artsy"]siis huvittaisipa sanoa yksi minun ja Tolosen tuntema ihminen joka on sosiaalisesti yhtä lahjaton eikä hahmota yhtään, että ihmiset ei välttämättä jaksa kuunnella jotain vitun ankeeta monologia minä minä minä minä minä JUU
meitsi?[/quote:d77c26b36b]
Olin itseäni tarjoamassa.[/quote:d77c26b36b]
Höpönassut, ei ole kumpikaan teistä! Ei niin, etteikö kummallakin olisi kenties taipumuksia tällaiseen, eritoten toisella teistä
Harri alkaa olla vahva ehdokas Darwin Awards -veikkauksissa.
Kyllä se niin vain on, että kunnon humpansoittajalle mikään inhimillinen ei ole vierasta!
BB-Harri
Unlucky Alf
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
BB-Einari pyrkii jälleen politiikkaan
bzort glorf bööth
[quote:ed0d4d1356="hiirimattona"]BB-Einari pyrkii jälleen politiikkaan
[/quote:ed0d4d1356]
Kadia äänestäisin.
Juha, olet miespuolinen Jippu. Onnea!
[quote:7ac81b9dc7="forssto"][quote:7ac81b9dc7="artsy"]siis huvittaisipa sanoa yksi minun ja Tolosen tuntema ihminen joka on sosiaalisesti yhtä lahjaton eikä hahmota yhtään, että ihmiset ei välttämättä jaksa kuunnella jotain vitun ankeeta monologia minä minä minä minä minä JUU
meitsi?[/quote:7ac81b9dc7]
Olin itseäni tarjoamassa.[/quote:7ac81b9dc7]
Molemmat väärässä. Tehän olette prinssejä miehiksi!
Jäsen: vitun hapan pappaosasto.
Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan
[quote:a321f21b2c="looramerri"][quote:a321f21b2c="Moronica"]
Melkein yhtä viehättävän näköistä kuin miss Suomen kuuma seksitanssi[/quote:a321f21b2c]
Vihaan tota jätkää eniten, en ees muista sen nimeä, mutta kammottavin rumilus joka on. Ja se epävarmuuden määrä joka siitä paistaa on vastenmielistä.[/quote:a321f21b2c]
http://irc-galleria.net/view.php?nick=s … d=78880290
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
Vihaan tota jätkää eniten, en ees muista sen nimeä, mutta kammottavin rumilus joka on. Ja se epävarmuuden määrä joka siitä paistaa on vastenmielistä.
"Hei Loooriiis, älä oo tommone"
Nyt kävi näin.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
Onneksi ohjelman myötä tuli selväksi myös, että Risto oli porukan (alkup.) koskettavin persoona.
Big Brother -talosta ensimmäisenä pudonnut Risto Kuoppala, 23, syyttää talon yllätysruokavaliota sairastumisestaan ja epäilee parin viikon vierailun talossa vieneen uskottavuutensa työelämässä.
- Jouduimme heti talossa melkein viikoksi yllättäen kasvisruokavaliolle. Kahvi ja sokeri kiellettiin myös. Vatsani meni täysin sekaisin, minulle tuli ruuansulatusongelmia ja valtava päänsärky. Kahvikielto aiheutti suuria vieroitusoireita. En saanut kunnolla nukutuksi, kun liukuovikin narisi. Olin sairaanoloinen ja ärtynyt. Ei siinä kunnossa voinut olla oikein eduksi tv:ssa, Kuoppala pohtii putoamisensa syitä BB-kokemuksen jälkeen.
http://www.iltalehti.fi/bigbrother/2008 … 9_bb.shtml
Se on vakava paikka, jos kunnon lihaa syövä heteromies joutuu ituhippeilemään.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
Liukuovikin vielä valvotti.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.