You are not logged in.
[quote:06bea04d33="Ulvis"][quote:06bea04d33="psykokarkki"]eiks se oo bi?
Taidekoululaiset pilasivat käsitteen "bi". Joko sitä ottaa perseeseen tai sitten ei ja on pelkkä puuhastelijapoika.[/quote:06bea04d33]
Asiallisin viesti pitkään aikaan tällä foorumilla. Pakko laittaa massiivinen [/quote:06bea04d33]
KYLLÄ
menen nyt nukkumaan ajatellen Jan Vapaavuorta
[quote:1602668573="Leif Erikson"][quote:1602668573="Ulvis"][quote:1602668573="psykokarkki"]eiks se oo bi?
Taidekoululaiset pilasivat käsitteen "bi". Joko sitä ottaa perseeseen tai sitten ei ja on pelkkä puuhastelijapoika.[/quote:1602668573]
Asiallisin viesti pitkään aikaan tällä foorumilla. Pakko laittaa massiivinen [/quote:1602668573]
KYLLÄ [/quote:1602668573]
jossain monty python-dokkarissa kaverit muistelivat chapmanin kritisoineen ankarasti david bowieta "wannabe-bi:ksi".
Black Metal on oikeasti muutakin kuin skandaalijournalismia.
jäsen: vitun hapan (suljettu?) pappaosasto
no kukas putoaa, maria, cheryll vai niko? melkeinpä toivoisin cheryllin putoavan, koska onhan noi 2 muuta värikkäämpiä hahmoja kuitenkin. taitaa silti maria lähteä.
spåm
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
Marianna: hehe BB oli elämäni paras kokemus
18.09.2008 16:40
BB-Mariannan enpä kuule tiijä kohtalo puhuttaa enpä kuule tiijä kovasti, sillä "skene" tuotantoyhtiö ei hehe suostu paljastamaan vieläkään syytä siihen, miksi Marianna poistettiin maanantaina talosta.
Syiksi on enpä kuule tiijä spekuloitu hehe henkisiä ultravox tai fyysisiä syitä, "skene" Mariannan lähipiirissä mahdollisesti tapahtuneita enpä kuule tiijä asioita tai Mariannan lähtemistä toisen maan shaun ryder eiq Big Brother -taloon.
MARIANNA LOL ITSE ON PYSYNYT HEHE ASIASTA LOL VAITI, M.I.A. EIKÄ HÄN ONKOS KELLÄÄN SITÄ CAROLINERIN EKAA SINKKUA, EIKU AIO ANTAA AIHEESTA HAASTATTELUJA. "SKENE" HÄN KUITENKIN VISAGE KIRJOITTAA AIHEESTA OMASSA IRC-GALLERIASSAAN. KOMMENTEISTA PÄÄTELLEN MARIANNA VAIKUTTAA OLEVAN VARSIN "SKENE" ILOISELLA NEW ORDER MIELELLÄ, SILLÄ HÄN LISÄÄ JOKAISEEN KOMMENTTIINSA HYMIÖITÄ JA VASTAILEE HYVÄNTUULISESTI KYSYMYKSIIN.
Åhå mistä capsit
- enpä kuule tiijä Voin sanoo onkos kellään sitä wu tangin ekaa sinkkua, eiku et oli elämäni paras kokemus , Marianna vastaa kysymykseen BB-taloon osallistumisesta.
Hän ei suostu vastaamaan kysymykseen, miksi hän hehe lähti talosta. Hymiöitä on lisätty onkos kellään sitä happy mondaysin ekaa sinkkua, eiku myös visage tämän vastauksen visage perään, lol joten Marianna antaa ainakin ymmärtää, shaun ryder että mistään todella vakavasta ei olisi onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku kyse.
- Mä hehe en voi enpä kuule tiijä viel kommentoida lol mitää sulle tohon . Syy kyl selvii ja selvii enpä kuule tiijä jtn paljon muutaki .
Sen sijaan Marianna on hieman huolissaan enpä kuule tiijä siitä, hehe millaisen kuvan ihmiset ovat hänestä saaneet. Hänelle on jäänyt paha "skene" mieli keskustelupalstojen ilkeistä kommentoista.Hän itse sanoo, ettei ole mielestään käyttäytynyt M.I.A. erityisen poikkeavasti.
- Mä oon hehe pyrkiny sanoo oman mielipiteeni siel enpä kuule tiijä aina ja lol koittanu olla kilahtelemat mut wu tang en tiiä oikee et millast wu tang kuvaa must enpä kuule tiijä on john foxx eiq annettu ulkomaailmaan..
Hän on innoissaan jo siitä, että jollakin kysyjällä hehe on hänestä positiivinen kuva.
- enpä kuule tiijä Uskomatonta lol et enpä kuule tiijä joku onki musta niin hyvää mieltä!
lol apua
Marianna aikoo kuulemma jatkossakin seurata ahkerasti Big Brotheria ja kertoo haluavansa nähdä kaikki asukkaat ohjelman loputtua.
- Mä meinaan hankkii 24h ja seurata taloon jäänyt enpä kuule tiijä perhet. Rakastan niit tyyppei ja venaan enpä kuule tiijä ku meil lol on jatkobileet tuotantokauden lopul, korento eiq Marianna enpä kuule tiijä kirjoittaa.
shaun ryder eiq
Eiku mitäs?!
Oikean rytmin kiinni saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
Jotain tanssin bez eiq ja fall joo.
[quote:e1c1c1b566="ginipoika"]http://www.iltasanomat.fi/viihde/uutinen.asp?id=1589387
[/quote:e1c1c1b566]
"Suihkukamera-palveluun voi myös liittää muistuttajan, joka hälyttää aina, kun asukas menee suihkuun."
bzort glorf bööth
[quote:03f32ade9d="psykokarkki"][quote:03f32ade9d="ginipoika"]http://www.iltasanomat.fi/viihde/uutinen.asp?id=1589387
[/quote:03f32ade9d]
"Suihkukamera-palveluun voi myös liittää muistuttajan, joka hälyttää aina, kun asukas menee suihkuun." [/quote:03f32ade9d]
Luoja mitä paskaa... Oikeen kanava alkaa myymään tissejä ja pimppejä ihmisille, jotka ei niitä ole ikinä nähny. Alkaa vituttaa koko ajan vaan enemmän tän maan tv-touhu... Uusi ammatti mulle niinku olis jo!!
"Olin eka ja kolmas, joka sai maksusta"
[quote:2d1b61f7c4="tomitarmo"]
Luoja mitä paskaa... Oikeen kanava alkaa myymään tissejä ja pimppejä ihmisille, jotka ei niitä ole ikinä nähny. Alkaa vituttaa koko ajan vaan enemmän tän maan tv-touhu... Uusi ammatti mulle niinku olis jo!![/quote:2d1b61f7c4]
et tykkää tisseistä ja pimpeistä?
sama^
parasta tämä
[quote:c583bec413="johnny"][quote:c583bec413="tomitarmo"]
Luoja mitä paskaa... Oikeen kanava alkaa myymään tissejä ja pimppejä ihmisille, jotka ei niitä ole ikinä nähny. Alkaa vituttaa koko ajan vaan enemmän tän maan tv-touhu... Uusi ammatti mulle niinku olis jo!![/quote:c583bec413]
et tykkää tisseistä ja pimpeistä?[/quote:c583bec413]
Tykkäät maksaa tisseistä ja pimpeistä?
"Olin eka ja kolmas, joka sai maksusta"
[quote:f18127c945="tomitarmo"][quote:f18127c945="johnny"][quote:f18127c945="tomitarmo"]
Luoja mitä paskaa... Oikeen kanava alkaa myymään tissejä ja pimppejä ihmisille, jotka ei niitä ole ikinä nähny. Alkaa vituttaa koko ajan vaan enemmän tän maan tv-touhu... Uusi ammatti mulle niinku olis jo!![/quote:f18127c945]
et tykkää tisseistä ja pimpeistä?[/quote:f18127c945]
Tykkäät maksaa tisseistä ja pimpeistä?[/quote:f18127c945]
no mitäs eilen tapahtu, jäi näkemättä.
no mitäs eilen tapahtu, jäi näkemättä.
en muista, mutta taisivat pelata pokeria ja paljastaa, että Johankin on tulossa isäksi.
bzort glorf bööth
odotin tappeluja tai edes panemista
bzort glorf bööth
Marianne voittoon?
This must be what jail / I will scratch
vittu mikä sika tuo maria
Jätti kyllä sanattomaksi.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
Mitäs siellä on tapahtynut?
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Joku piereskelevä kapakkaruusu lensi helvettiin, joku homo sai nolon itkuraivarikohtauksen, piereskelevä kapakkaruusu haukkui kaikki studiossa ja käytti alatyylistä kieltä. En oo nähny sekuntiakaan BB:tä, mutta seuraan tapahtumia muiden forumien liveseurannan avulla.
piereskelevälle kapakkaruusulle toki
just hyvä meininki, tosin livenä ei tollasta kestäis kattella montaa sekuntia.
en nähny koko ohjelmaa, selviskö se mariannan lähdön arvoitus?
en nähny koko ohjelmaa, selviskö se mariannan lähdön arvoitus?
Joo, selvisi. "Jymy-yllätys" oli, että Marianna poistettiin talosta...
...
...
...
...
...
"HENKILÖKOHTAISISTA SYISTÄ!"
Tero saatana, s'olet gay!
wau
mieletöntä.
Black Metal on oikeasti muutakin kuin skandaalijournalismia.
jäsen: vitun hapan (suljettu?) pappaosasto
[quote:68b4c3eb0f="ginipoika"]Harri voittoon.
Väärässä olin. Hartsan vässykkämäisyys menee jo säälittävän puolelle.[/quote:68b4c3eb0f]
Harri voittoon.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
[quote:82a3573b28="ginipoika"][quote:82a3573b28="ginipoika"]Harri voittoon.
Väärässä olin. Hartsan vässykkämäisyys menee jo säälittävän puolelle.[/quote:82a3573b28]
Harri voittoon. [/quote:82a3573b28]
Väärässä olin. Hartsan vässykkämäisyys menee jo säälittävän puolelle.
Tero saatana, s'olet gay!
HARRI HÄVIÖÖN! SIETÄMÄTÖN PASKA!
Harrin kanssa saattaisi olla hauskaa viettää poikien saunailtaa. Sitä analyyttisen itsesäälin ja sietämättömän maailmantuskan määrää.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.