You are not logged in.
Mitenkäs nyt, kun BB-taloon näyttäisi tulevan musta mies ihan Aafrikasta asti.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
Hello Africa, tell me how your doing!
[quote:ba2bd8a0be]Marianne tuskaili ongelman kanssa, joka häntä vaivasi homobaareissa. Naiset parveilivat hänen ympärillään jatkuvasti.
Mä en ymmärrä, mikä siinä on! Ja mä en siis ole edes bi-seksuaali! Harmittaa, kun siellä olisi varmasti aina niitäkin naisia, jotka etsivät naisia, hän valitteli.[/quote:ba2bd8a0be]
Jouko Piho wrote: Kirjoitan täällä mielelläni, koska täällä porukka on fiksua ja asiallista verrattuna PIFin väkeen, josta osa on aivan liian alatyylisiä ja räävittömiä pilkkaajia.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
IHAN TYHMÄÄ ET CHIPA JA KASSU ÄÄNESTYKSESSÄ :MAD2:
IHAN TYHMÄÄ ET CHIPA JA KASSU ÄÄNESTYKSESSÄ :MAD2:
SAMA :MAD: TUULI MUKAAN ÄÄNESTYKSEEN
bzort glorf bööth
Jouko Piho wrote: Kirjoitan täällä mielelläni, koska täällä porukka on fiksua ja asiallista verrattuna PIFin väkeen, josta osa on aivan liian alatyylisiä ja räävittömiä pilkkaajia.
Nyt kävi näin.
"A repo man's always intense"
Näin vähän eilistä jaksoa kun mielenkiinto kasvoi kämppiksen naurua kuunnellessa. Toi uus kaveri vaikutti ihan tajuttoman lipevältä pelimieheltä
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Näin vähän eilistä jaksoa kun mielenkiinto kasvoi kämppiksen naurua kuunnellessa. Toi uus kaveri vaikutti ihan tajuttoman lipevältä pelimieheltä
Heh, se antoi äänen häätöäänestyksessä Juha-Matille sen takia, koska se huomasi Cherylin olevan jonkin verran kiinnostunut siitä. Pelimies.
Saavuttaakseni rikkinäisyyden ja pelokkuuden tunnelman lauloin kappaleen alasti pimeän studion lattialla, kertoo Juha K. Korento.
[quote:85d59d008d="hrmunoita"]Näin vähän eilistä jaksoa kun mielenkiinto kasvoi kämppiksen naurua kuunnellessa. Toi uus kaveri vaikutti ihan tajuttoman lipevältä pelimieheltä
Heh, se antoi äänen häätöäänestyksessä Juha-Matille sen takia, koska se huomasi Cherylin olevan jonkin verran kiinnostunut siitä. Pelimies.[/quote:85d59d008d]
JPP näin tämän ja taputin välittömästi
bzort glorf bööth
Tuol BBssä on joku afrikkateemajuhla, jotkut vitun seneagalhippivaatteet ja typerää musaa. Munya loukkaantu ja pitää nyt ihan hyvää luentoa aiheesta. Se on tosi upset. This is disrespectful. Word.
Oikeesti, Sub-tiimi tosi pihalla jotka tämän ovat suunnitelleet.
Munyalla oli varmaan tosi kiva reissu. Sää helli ja asukkaatkin olivat fiksuja ja filmaattisia.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
Joko siellä on bantu
- Ett sjömanshem låter också som rätt plats för en full finsk sjöman.
---
- Han pundar och dampar loss i Vänersborg i vanlig ordning och hamnar i trubbel med polisen emellanåt.
[quote:c2c4ed8be3="Moronica"]
Joko siellä on bantu [/quote:c2c4ed8be3]
äänestys päättyi
chipa jäi sitten taloon.
mitäs siellä eilen on tapahtunut? Nuoltu toisten perseitä ja puristeltu kiveksistä?
bzort glorf bööth
bzort glorf bööth
normi meininkiä
Näkemättä
bzort glorf bööth
tuo tero on kyllä uskomattoman hämmentävä tyyppi. se sen murre, hiton epäselvä puhetyyli ja täydellinen kyettömyys muodostaa normaaleja lauseita on kyllä jotain aivan käsittämätöntä. aina kun se avaa suunsa niin tulee sellanen wtf-fiilis jos siitä vaan sattuu saamaan jotain selvää
tuo tero on kyllä uskomattoman hämmentävä tyyppi. se sen murre, hiton epäselvä puhetyyli ja täydellinen kyettömyys muodostaa normaaleja lauseita on kyllä jotain aivan käsittämätöntä. aina kun se avaa suunsa niin tulee sellanen wtf-fiilis jos siitä vaan sattuu saamaan jotain selvää
mutta mites se jari-matin puheenparsi? hirveän kuulosta ku se ilmaisee mielipiteitään jollain "mä löydän" -rakenteella. mä itse löydän sen todella ärsyttävänä.
[quote:5d111a950d="ydinaukio"]tuo tero on kyllä uskomattoman hämmentävä tyyppi. se sen murre, hiton epäselvä puhetyyli ja täydellinen kyettömyys muodostaa normaaleja lauseita on kyllä jotain aivan käsittämätöntä. aina kun se avaa suunsa niin tulee sellanen wtf-fiilis jos siitä vaan sattuu saamaan jotain selvää
mutta mites se jari-matin puheenparsi? hirveän kuulosta ku se ilmaisee mielipiteitään jollain "mä löydän" -rakenteella. mä itse löydän sen todella ärsyttävänä. [/quote:5d111a950d]
No ok, se on perseestä ja mautonta ja naurettavaa ja rahvaanomaista ja ja- - - mutta kun toi Tero! Siis! Sillä on oltava joku vakava neuropsykologinen häiriötila päällä, en ees tajua miten se on voitu tonne ottaa, kun on selvästi täysin jotenkin pihalla (eikä millään lepposalla tavalla). Omituisinta kyllä kukaan ei kysy siltä kovalla äänellä ja selkokielellä, että VOISITKO MUODOSTAA YHDEN LAUSEEN JOSSA ON ESIM. PRONOMINI VERBI JA SUBSTANTIIVI. Ei muuta.
jari-matin takeltelu turhauttaa enemmän kuin oma änkyttämiseni
bzort glorf bööth
BO-BO-BO-BOOOORIIIING koko BB. Mikä ihme siinä on, että ne kiinnostavimmat persoonat pitää äänestää ekana pois?
BO-BO-BO-BOOOORIIIING koko BB. Mikä ihme siinä on, että ne kiinnostavimmat persoonat pitää äänestää ekana pois?
sama, tänä vuonna ainakin.
[quote:01b4c00a0e="johnny"]BO-BO-BO-BOOOORIIIING koko BB. Mikä ihme siinä on, että ne kiinnostavimmat persoonat pitää äänestää ekana pois?
sama, tänä vuonna ainakin.[/quote:01b4c00a0e]
sama. en ole viikkoon jaksanut edes vilkaista.
Saavuttaakseni rikkinäisyyden ja pelokkuuden tunnelman lauloin kappaleen alasti pimeän studion lattialla, kertoo Juha K. Korento.