You are not logged in.
vai messulautametaanin päästelystä?
Onhan tämä säie sitä itseään, kieltämättä...
Jäsen: vitun hapan pappaosasto.
Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan
Kuka vitun urpo leikkaa noiden tyttöjen hiukset? Sietäis tulla ammutuks.
Taijat kuule olla vaan kateellinen.
Sain mehevät naurut ku luin tän päivän metrolehtee, jossa oli jonkun noista mimmeistä haastattelu. Namedroppailuu ja boustailuu. Tuli sellanen fiilis, että on snadisti kilahtanu urea nuppiin.
En ollu kuullu näiden musaa yhtään, mut näin pari päivää sitten jonkun musavideon, jossa oli vähän sellanen köyhän naisen chicks on speed -meno.
Ei lämmittäny mua kyl yhtään.
Ja munkin mielestä niillä on rumat tukat.
[quote:903863cf1f="Junkieman"]Kuka vitun urpo leikkaa noiden tyttöjen hiukset? Sietäis tulla ammutuks.
Taijat kuule olla vaan kateellinen.[/quote:903863cf1f]
Niipä, toi Corpse Francoaan tukka on Junkiemanilta veke ja siks se on kateellinen.
niin ja otte vaan katellisia kun sillä Metron muijalla on asunto hei BERLIINIS JA HESAS!
"noi (sun) listat tekevät ketjuista vittumaisia luettavia. vähänniinku kaikki muutkin sun postaukset siis mut voisit lopettaa. yllytys ei oo hyvä tekosyy. no ei niitä tartte sinnekään enää postailla. tuollaset listat vois upota jonneki huoneeseen ja muut (sun) jutut demiin."
[quote:f2c0f4cc14="nordenstam"]
niin ja otte vaan katellisia kun sillä Metron muijalla on asunto hei BERLIINIS JA HESAS![/quote:f2c0f4cc14]
Jäin kiinni. Mulla ei oo kämppää kummassakaan.
[quote:00952bfb82="yella z"]frankuaa
EN OLE VIELÄ ENNÄTTÄNYT KÄYDÄ PANEE SITÄ AUTISTISTA JÄSENTÄ[/quote:00952bfb82] oho vau
bzort glorf bööth
Mistä veto, että viimeistään viidennelläkymmenennellä sivulla tää pänti kokee ns. Jippu-ilmiön?
eli jengi myöntää oikeesti salaa diggailevansa?
näähän on flaming lipsin lämppäreinä, hasitan pitsirottia eturivissä
pari biisiä olen näiltä kuullut. ihan ok. ei mitään hirveää paskaa muttei tosiaankaan mitään erikoista. en ymmärrä näiden ympärillä olevaa hypeä späm
Mistä veto, että viimeistään viidennelläkymmenennellä sivulla tää pänti kokee ns. Jippu-ilmiön?
No, siltä osin etten voi vieläkään sietää sen määkimistä...
Jäsen: vitun hapan pappaosasto.
Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan
köyhän naisen chicks on speed -meno.
jep. se mua jaksaa kummastuttaa, et kun kaikki ideat tuntuu olevan niin suoraan kopioituja joko tuolta tai M.I.A:lta, et biisejä luulee covereiksi ni mistä hitosta se hype nousee? joku pienen piirin nostatus, jossa kaikilla on soppa lusikassa vai mitä ihmettä? kauhea bändi. näin viime kesän ladyfestillä livenä ja kova kohkaushan siellä lavalla oli mut mut...ei. nuoriahan nää on, joten typerää moralisoida jos kusi on noussu päähän. helpostihan se nousee kun muutenki kemikaalit jyllää jälkipuberteettia ympäri aivolohkoja. ois varmaan mullaki 19-vuotiaana vähän kilahtanu hattuun jos ois tossa tilanteessa. onneksi en ollu heh.
Mangojauhe goddamn.
nuoriahan nää on, joten typerää moralisoida jos kusi on noussu päähän.
Eikös tuo ole vähän kuin selitys että "rahaa sillä on roskaa, joten ymmärtäähän sen, jos nousee päähän"?
Kuspiäisyys on kuspiäsyyttä.
"noi (sun) listat tekevät ketjuista vittumaisia luettavia. vähänniinku kaikki muutkin sun postaukset siis mut voisit lopettaa. yllytys ei oo hyvä tekosyy. no ei niitä tartte sinnekään enää postailla. tuollaset listat vois upota jonneki huoneeseen ja muut (sun) jutut demiin."
ei mun mielestä, rikastuminen/raha ja nuoruuden hölmöys on eri juttuja. tai jotenkin mua vaan naurattaa lukea tollasia heittoja joltain trendejä apinoivalta teiniltä, eikä silleen pistä vihaksi. ehkä oon vaan täti.
ja sitäpaitsi saahan täällä varmaan itse kukin hyvät naurut noista hölmöilyistä. enkä sano et siinä on mitään pahaa tai oisitte kateellisia tai muuta ala-asteretoriikkaa. ehkäpä noi neidit järkevöityy myöhemmin tai sit täyttävät keski-ikäisinä matin jättämän aukon iltapäivälehdissä kun mäkikotkasta aika jättää?
Mangojauhe goddamn.
Ylös.
Keskelle.
organizing the boy scouts for murder is wrong
[quote:550c51b0d0="nordenstam"]
Keskelle.
[/quote:550c51b0d0]
![]()
Läpi.
Pyllyyn:
Kuulemma levyä hiotaan Bärliinissä! Lisätietoja millon tulossa? Taatusti parempi ku Chicks on Speed, Miss Kittin, Goldfrapp, Ladytron ja kaikki yhteensä!
Go girls, woot!
huomenna eturivissä greenie :rokrok::sheeplove::onneaponnea::bileet::punkkuu::psykostep:
:einoin::excited:
voisko tän topikin päästä putoamaan historiaan
ei, luin juuri koko topikin läpi ja täähän on just parhautta. oispa tää bändikin, huomenna selviää
VOEE
bzort glorf bööth
[quote:18fd4f4c41="Moronica"]voisko tän topikin päästä putoamaan historiaan
ei, luin juuri koko topikin läpi ja täähän on just parhautta. oispa tää bändikin, huomenna selviää [/quote:18fd4f4c41]
Eipä tainnu olla. Enkä kyllä selvinnytkään vaan humalluin.
<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki
[quote:4f5960d326="psykokarkki"][quote:4f5960d326="Moronica"]voisko tän topikin päästä putoamaan historiaan
ei, luin juuri koko topikin läpi ja täähän on just parhautta. oispa tää bändikin, huomenna selviää [/quote:4f5960d326]
Eipä tainnu olla. Enkä kyllä selvinnytkään vaan humalluin.[/quote:4f5960d326]
nyt kävi näin
Keskustelua on näköjään käyty muuallakin:
http://solutasolla.blogspot.com/2009/05 … coise.html
Saavuttaakseni rikkinäisyyden ja pelokkuuden tunnelman lauloin kappaleen alasti pimeän studion lattialla, kertoo Juha K. Korento.
Matkustin näiden kanssa samalla lautalla pois Ruissalosta lauantaina. Yksi niistä litki skumppaa pullosta ja humaltui, yksi istui paikallaan ja se possun näköinen laulaja kuunteli sen skumppaa litkivän svenskspråkiga selitystä vittuuntuneen näköisenä.
Ootte vaan kateellisia.
Kuunnelkaa se uus sinkku vaikka Maria! -ohjelmasta ja tulkaa sit haukkuu.
Tosi lapsellista ja just niin suomalaista! Ei ihme, et tyttöjä osataan arvostaa ulkomailla, eikä täällä junttien keskellä.