#61 23.02.2009 20:18

murmur
Member
Registered: 22.06.2005

Re: Le Corps Mince de Francoise

mielestäni myös tähän topicciin kirjoittamiselle pitäisi olla ulkonäkökriteerit. mä oon ainakin vitunhyvännäkönen ja cool. teistä en tiiä. center

#62 23.02.2009 20:21

murmur
Member

paitsi et tiiän. paitsi en kaikista. pistetääs varmuuden vuaks  finger  dance

#63 23.02.2009 20:54

stratum
not tupi
From: Helsinki
Registered: 20.06.2005
Website

Flow-nillityksen jo helmikuussa alkamiselle (:grinni:):peuk:

#64 23.02.2009 21:18

ex-kolja
Sexy MF Doom
Registered: 26.06.2005

stratum wrote:

Flow-nillityksen jo helmikuussa alkamiselle (:grinni:):peuk:

Sille, että olen nykyään monesta samaa mieltä Stratumin kanssa  tongue  :? peuk

Juha, olet miespuolinen Jippu. Onnea!

#65 23.02.2009 21:21

stratum
not tupi
Website

ex-kolja wrote:

[quote:93fa1a017f="stratum"]Flow-nillityksen jo helmikuussa alkamiselle (:grinni:):peuk:[/quote:93fa1a017f]

Sille, että olen nykyään monesta samaa mieltä Stratumin kanssa  tongue  :? peuk

pakollinen pus

#66 23.02.2009 21:23

murmur
Member

mä oon aika usein samaa mieltä stratumin kaa. stratum onki rakkaus

#67 23.02.2009 21:27

murmur
Member

on kyl aika moni sellanenki joka kaa en oo samaa mieltä aika rakkaus

#68 23.02.2009 22:50

psykokarkki
uses and endorses MUOVIKASSI and COMMUNISM ☭
From: #Mitään UG:tä ei ole olemassa freak "skene"
Registered: 14.11.2006
Website

kuka kaivaa ekana noisiksen legendaarisen flow-etukäteisnillityspostauksen dance

flow on kuitenki ainoo festari jolle tuun menemään finger

Mitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifPUFF PUFF BONG BONG

#69 23.02.2009 23:46

stratum
not tupi
Website

kri wrote:

mä oon aika usein samaa mieltä stratumin kaa. stratum onki rakkaus

ite oot rakkaus:mpi ff

#70 23.02.2009 23:50

Prakk
Kakkaava jouluhahmo
Registered: 12.06.2005
Website

sheeplove

SOSDO MASSA KOMOROSSA

#71 24.02.2009 11:29

kaistahai
Member
From: Strömsö
Registered: 04.01.2006

kri wrote:

paitsi et tiiän. paitsi en kaikista. pistetääs varmuuden vuaks  finger  dance

Tiedätkö miten vitunhyvännäköiseltä ja coolilta mä näytin lukiossa icon_razz  ??

Isällä on nissan pathfinder ja sellainen näyttö johon voi liittää tietokoneen ja 500e että saa näppiksen? Eli mac book pröö.

#72 24.02.2009 11:31

nordenstam
Member
Registered: 19.04.2006

kri wrote:

mielestäni myös tähän topicciin kirjoittamiselle pitäisi olla ulkonäkökriteerit. mä oon ainakin vitunhyvännäkönen ja cool. teistä en tiiä. center

Minkäs näköinen sä olitkaan?

017  _kaffelol

"noi (sun) listat tekevät ketjuista vittumaisia luettavia. vähänniinku kaikki muutkin sun postaukset siis mut voisit lopettaa. yllytys ei oo hyvä tekosyy. no ei niitä tartte sinnekään enää postailla. tuollaset listat vois upota jonneki huoneeseen ja muut (sun) jutut demiin."

#73 24.02.2009 12:03

murmur
Member

hihi

#74 24.02.2009 12:15

Moronica
electric barbarella
From: Törmä
Registered: 21.06.2005

kaistahai wrote:

[quote:68509ceccd="kri"]paitsi et tiiän. paitsi en kaikista. pistetääs varmuuden vuaks  finger  dance[/quote:68509ceccd]
Tiedätkö miten vitunhyvännäköiseltä ja coolilta mä näytin lukiossa icon_razz  ??

Syd Barrettilta tai joltain hipiltä vähäsen. icon_wink

Jouko Piho wrote: Kirjoitan täällä mielelläni, koska täällä porukka on fiksua ja asiallista verrattuna PIFin väkeen, josta osa on aivan liian alatyylisiä ja räävittömiä pilkkaajia.

#75 24.02.2009 12:57

barton_funk
jamppa, synkkä sienestäjä
From: Guttenberg-galaksi
Registered: 05.12.2008

[quote:8801111562="Joe Caligula"][quote:8801111562="danaström"][quote:8801111562="janne m."]Ai nää on sit Flow-festareilla myös 2009.

Hevonperse viha[/quote:8801111562]

En mä nyt tiedä mitä hevonperseitä tässä pitäis näytellä? Täähän on täydellinen bändi täydellisen trenditietoisille festareille. Mun mielestä se mihin Flow on festarina muokkautunut Suvilahteen muuton jälkeen, on vähintäänkin aivan yhtä naurettavaa kuin tässä topikissa keskustelun alla oleva bändikin. Tänä vuonna ne varmaan alkaa porteilla karsimaan jengiä pois jos ei kaulassa tai päällä roiku vähän anttiasplundia tai jos asiakas (ns. musiikin ystävä) ei muuten vaan täytä ulkoisia laatuvaatimuksia.[/quote:8801111562]

Yritäs nyt vähän pukeutua paremmin hei  :x[/quote:8801111562]

Ei oo mikään Puntala! Vai mitenkäs se menikään??  roll

Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.

xfGrijQ.jpg

#76 24.02.2009 15:49

psykokarkki
Website

Moronica wrote:

[quote:c1e9b9e90d="kaistahai"][quote:c1e9b9e90d="kri"]paitsi et tiiän. paitsi en kaikista. pistetääs varmuuden vuaks  finger  dance[/quote:c1e9b9e90d]
Tiedätkö miten vitunhyvännäköiseltä ja coolilta mä näytin lukiossa icon_razz  ??[/quote:c1e9b9e90d]
Syd Barrettilta tai joltain hipiltä vähäsen. icon_wink

sheeplove åhå eiq mitäs icon_surprised  icon_lol

Mitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifPUFF PUFF BONG BONG

#77 25.02.2009 17:37

sigmunddroid
Member
From: Tampere
Registered: 07.03.2007

Kertokaas nyt mistä tämä kaikki katkeruus oikein kumpuaa?

#78 25.02.2009 17:48

Ylitarkastaja Tolonen
Member
Registered: 19.01.2007

Katkeruus tuo persoonaan syvyyttä.

Jäsen: vitun hapan pappaosasto.

Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan

#79 25.02.2009 17:54

sigmunddroid
Member

Tarkoitat Tolonen varmaan että "Katkeruus tuo persoonaan syvyyttä...internetissä"?

Okei, mitäs muut?

#80 25.02.2009 18:00

sheino
Member
From: Kotipiha Vallilassa
Registered: 31.05.2006

sigmunddroid wrote:

Kertokaas nyt mistä tämä kaikki katkeruus oikein kumpuaa?

Jahas, argumentointi kumotaan henkilöön vetoamalla (tai tarkemmin sanottuna psykologisiin tekijöihin): koska sä olet katkera/epäonnistunut/jne, sä et voi osoittaa muuta kuin katkeruutta tätä bändiä kohtaan.

Huoh.

”Saavuttaakseni rikkinäisyyden ja pelokkuuden tunnelman lauloin kappaleen alasti pimeän studion lattialla”, kertoo Juha K. Korento.

#81 25.02.2009 18:07

sigmunddroid
Member

No äläs nyt väkisin yritä lukea rivien välistä.

Ihan mielenkiinnosta kyselen, harvoin kun sitä näin pahaan lyttäämiseen törmää. Mut siis saahan sitä ihminen LCMDF:ää ja Flowta vihata jos siltä tuntuu! Antaa mennä vaan! Spread the hate!

#82 25.02.2009 18:33

Ylitarkastaja Tolonen
Member
Registered: 19.01.2007

[quote:207d69a9e9="sigmunddroid"]Tarkoitat Tolonen varmaan että "Katkeruus tuo persoonaan syvyyttä...internetissä"?

Okei, mitäs muut?[/quote:207d69a9e9]
Niin no, tuossa tuli snadi anglismi peliin, eli ajattelin englanninkieen sanaa persona, joka taitaa olla eri kuin persoona...

Jäsen: vitun hapan pappaosasto.

Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan

#83 25.02.2009 18:55

forssto
Member
From: Tapiola, bitches
Registered: 03.11.2005
Website

[quote:4a6e50c6e7="sigmunddroid"]No äläs nyt väkisin yritä lukea rivien välistä.

Ihan mielenkiinnosta kyselen, harvoin kun sitä näin pahaan lyttäämiseen törmää. Mut siis saahan sitä ihminen LCMDF:ää ja Flowta vihata jos siltä tuntuu! Antaa mennä vaan! Spread the hate![/quote:4a6e50c6e7]

Ei varmaan kandee lukea tuota ykkössivua (ts. rekisteröitymättömien kirjoituksia) kovin suurella vakavuudella. En tajua miksi se piti siirtää tuolta spämmifarmista tänne "yleiselle" alueelle.

Meikällä ei ole mitään massiivista antipatiaa corpseja vastaan. Heistä olisi minun mielestäni tullut parempi bändi, jos eivät olisi valinneet "muoto ennen sisältöä" -tietä, koska tuolla cool & bored -touhun alla on jossain jemmassa ihan toimivat poppibiisit, mutta kamoon, Antti, ei varmaan tarvitse hirveästi selitellä miksi Corpsejen imago antaa aiheitta melkoiseen backlashiin? Tuskin ovat edes kelanneet miellyttävänsä kaikkia lähtiessään tuolle linjalle.

Tero saatana, s'olet gay!

#84 25.02.2009 19:01

psykokarkki
Website

[quote:2c9392d59e="forssto"]Ei varmaan kandee lukea tuota ykkössivua (ts. rekisteröitymättömien kirjoituksia) kovin suurella vakavuudella. En tajua miksi se piti siirtää tuolta spämmifarmista tänne "yleiselle" alueelle.
[/quote:2c9392d59e]
eiköhän noiden "nimettömien" takana ollu foorumihassuttelijoita, todennäköisesti sama tyyppi melkein kaikkien takana. ja on sitä ihan nimelläkin hassuteltu joissain topikeissa enemmänkin ettei sen puoleen.

joo en tiedä, yhdellä toisella foorumilla näitä haukuttiin kun kuulemma joka paikassa hypetetään, en sit tiedä onko totta, henk.koht. kerran nähty ja oli sillee ihan ok viihdettä mut ei näillä oikein biisejä ollu enkä usko että sen pysyvämpää arvoa. kai tää on sit se nk. kiki pau -ilmiö, hirveesti hypeä ja kun ei oikein sisältöä löydy vastineeksi niin helppo haukkua.

#85 25.02.2009 19:12

Neuvostoliitto
Kyntömestari
Registered: 25.11.2008

Mun mielestä bändien lyttääminen on toisinaan vain kivaa puuhaa. Jos ajattelen vaikkapa politiikkaa, niin se menee melko nopeasti ihan oikeaksi vihaksi. Jonkun hassun bändin haukkuminen taas on piristävää, ja kun sen tekee netissä anonyymisti niin sydän purkautuu ilman että täytyy sättiä lähimmäisiään.

Kyllä mä diggaan välillä kritisoida Hel-Looksiakin ja vaikka mitä vastaavia ilmiöitä. Silti siellä sivustolla on joskus tullut ystävien kuvia vastaan, ja joskus tietyissä susipaskoissa bändeissäkin soittaa mukavia ja sisäisesti sekä ulkoisestikin kauniita ihmisiä. Niitää tulee lytättyä toisinaan, enkä mä osaa harmitella sitä jos joku verisesti loukkaantuisikin. En sellaista toivo, mutta mielummin niin, kuin että mahdollisuus rupisten imagotunarien leikkimieliseen disautukseen puuttuisi.

Monesti hymyilen kun luen näitä topikkeja. Jippu-topikki on foorumin parhaita.

Schnabel Ralf, kai kannatat sä viittä vuotta/
suunnitelmataloudessa lepää kansanvoima/
Kommunismissa ei vikaa oo vaan ihmisissä/
tuskin pois pääsen täältä konsanaan

#86 25.02.2009 20:21

sheino
Member
From: Kotipiha Vallilassa
Registered: 31.05.2006

Neuvostoliitto wrote:

. Silti siellä sivustolla on joskus tullut ystävien kuvia vastaan, ja joskus tietyissä susipaskoissa bändeissäkin soittaa mukavia ja sisäisesti sekä ulkoisestikin kauniita ihmisiä. .

Komppaus tämän asian suhteen. Eräs tuttu soittaa yhdessä jonkinlaista suosiota Suomessa nauttivassa bändissä, jota en todellakaan voisi kuvitella normaalitilassa kuuntelevani, mutta toisaalta se on ihmisenä sen verran sympaattisen oloinen, että symppaan sitä bändiä jossain määrin.

Tosin se on kerran kännissä myöntänyt, ettei sitä oikeastaan kiinnosta edes soittaa siinä bändissä.. icon_cool

”Saavuttaakseni rikkinäisyyden ja pelokkuuden tunnelman lauloin kappaleen alasti pimeän studion lattialla”, kertoo Juha K. Korento.

#87 25.02.2009 22:42

sigmunddroid
Member

[quote:c9bddb3be6]Heistä olisi minun mielestäni tullut parempi bändi, jos eivät olisi valinneet "muoto ennen sisältöä" -tietä, koska tuolla cool & bored -touhun alla on jossain jemmassa ihan toimivat poppibiisit, mutta kamoon, Antti, ei varmaan tarvitse hirveästi selitellä miksi Corpsejen imago antaa aiheitta melkoiseen backlashiin? Tuskin ovat edes kelanneet miellyttävänsä kaikkia lähtiessään tuolle linjalle.[/quote:c9bddb3be6]

Luonnollisesti olet Tommi oikeassa, olen täysin samaa mieltä. Kyse ei olekaan nyt noista seikoista.

Koomista on mun mielestä se, että kun Corpset puhuu siitä että niitä ahdistaa Suomen (=Helsingin) ilmapiiri eivätkä halua tehdä levyä täällä, "tulkitsee" internet-indie-nörtit asian näin:

[quote:c9bddb3be6]Ehkä ei ole tullut tarpeeksi kutsuja kokaiinibileisiin. Ehkä Pitchfork tai joku britannian vastaava ei ole innostunut. Ehkä niitä vituttaa, että oma bändi on kupla joka odottaa puhkeamistaan. Kun ei ole biisejä, ei ole persoonaa johon useimmat haluaisi samaistua, niin millä sitä uraa voi tehdä?[/quote:c9bddb3be6]

Sit samaan aikaan Flow-festivaalia kritisoidaan näin:
[quote:c9bddb3be6]Mun mielestä se mihin Flow on festarina muokkautunut Suvilahteen muuton jälkeen, on vähintäänkin aivan yhtä naurettavaa kuin tässä topikissa keskustelun alla oleva bändikin. Tänä vuonna ne varmaan alkaa porteilla karsimaan jengiä pois jos ei kaulassa tai päällä roiku vähän anttiasplundia tai jos asiakas (ns. musiikin ystävä) ei muuten vaan täytä ulkoisia laatuvaatimuksia.[/quote:c9bddb3be6]

Kukas tässä nyt ei ole saanut tarpeeksi "kutsuja kokaiinibileisiin"?

Mun mielestä LCMDF on ihan ookoo bändi. Oon buukannut ne kaks kertaa järjestämiini tapahtumiin ja soitan lähes joka kerta niiltä biisin tai kaks dj-keikoilla, ihan vaan sen takia että esim Ray-Ban Glasses ja Cool & Bored on mielestäni toimivia tanssibiisejä ja niissä on kummassakin koukku. Aika harvinaista kotimaisessa indiemusiikissa.

Hävettää myöntää etten ole kertaakaan käynyt Flow-festivaaleilla. Eli sen kummempaa mielipidettä festarista mulla siis ei ole, muuta kuin että musta on siistiä että joku järjestää ton kalibeerin indietapahtumaa Suomessa, ja saa sinne vielä MAKSAVIA ASIAKKAITA! Mut ainiin, maksavat asiakkaathan olikin ihan perseestä, niillä on Asplundia kaulassa.

Noh, tämä keskustelu loppuu mun osalta tähän (ellei joku heitä tarpeeks hyvää provoa, kyllä mä tätä foorumia stalkkaan aina silloin tällöin lähinnä empiirisistä syistä, tai no okei, liittyyhän tähän jonkin asteinen perversiokin).

Summa summarum: LCMDF soittaa varmaan tänäkin iltana jossain päin Eurooppaa jollain isolla venuella ja semmosella liksalla mistä vois olla jopa kateellinen. Mun mielestä se ei ole kovinkaan väärin, se on monella tapaa jopa ansaittua. Flow myy tänäkin kesänä loppuun ja siellä esiintyy monta mielenkiintoista yhtyettä. Mun mielestä sekään ei ole kovin väärin, se on monella tapaa jopa ansaittua. Menisin varmaan tänä vuonna jos ehtisin mutta en varmaan ehdi. Kun on toi skidi ja kaikkee.

NO NIIN NYT ALKAA FUTISMATSI.

ps. http://www.youtube.com/watch?v=JA64WS9s … re=related

#88 25.02.2009 22:53

Moronica
electric barbarella
From: Törmä
Registered: 21.06.2005

forssto wrote:

jos eivät olisi valinneet "muoto ennen sisältöä" -tietä

Kiitos forssto! Tämä vituttaa kyllä monessa asiassa ENITEN. Varmaan myös tässä bändissä.

Sanoakseni jotain positiivista, solisti on musta ihan hyvä laulamaan.

Jouko Piho wrote: Kirjoitan täällä mielelläni, koska täällä porukka on fiksua ja asiallista verrattuna PIFin väkeen, josta osa on aivan liian alatyylisiä ja räävittömiä pilkkaajia.

#89 25.02.2009 23:10

Neuvostoliitto
Kyntömestari
Registered: 25.11.2008

[quote:d82f3094b3="sigmunddroid"]No äläs nyt väkisin yritä lukea rivien välistä.
[/quote:d82f3094b3]

Kannattaa myös lukea ylempi postaukseni. Kokaiinibileillä spekulointi on, Matti Nykästä siteeratakseni, vähän "niin ja näin". Point taken.

Hakamussuttelu on kyllä palkitsevampaa kuin asiakeskustelu, tässä tapauksessa.

Mulla ei ole mitään festareita tai bändin perustamista vastaan. Corpseja on hehkutettu vähän siellä sun täällä, mutta se tarkoittaa vain että sitä on hehkutettu siellä sun täällä. On ainoastaan hyvä asia, että voin nillittää netissä niiden paskuudesta. On ainoastaan hyvä asia, että joku voi nillittää takaisin. Vihaamisesta tai katkeruudesta tai mistään suuresta ei ole kysymys. Kun musalehdistö ei ole huomannut tarjota toista näkökulmaa hypetyksen sijaan, on ilo huomata että täällä semmoinen on. On kiva huomata, että ei ole ainoa joka hiffaa nakun keisarin, ja että ei ole ainoa joka osaa nauraa keisarin alastomuudelle. Mun mielestä sekään ei ole kovin väärin. icon_cool

Schnabel Ralf, kai kannatat sä viittä vuotta/
suunnitelmataloudessa lepää kansanvoima/
Kommunismissa ei vikaa oo vaan ihmisissä/
tuskin pois pääsen täältä konsanaan

#90 25.02.2009 23:16

:center::huig::center:
Holtiton Mies joka Imppaa ja Grillaa
From: melkein noin 1000 keikkaa
Registered: 12.06.2005

kateellisuuskortin randomkäytölle toki  icon_lol

Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!

Security Fee:n hinnalla sisään!

Board footer