You are not logged in.
[quote:e07b48d57b="Neuvostoliitto"][quote:e07b48d57b="sheino"][quote:e07b48d57b="Le Corps Mince de Francoise"]
Emme voisi ikinä äänittää levyämme tässä kaupungissa (Helsinki). Ilmapiiri on tuhoava. Kukaan ei halua nähdä, että onnistuisimme. Jossain Amerikassa ja Ranskassa ollaan iloisia menestyksestä, mutta täällä ammutaan alas kaikki, jotka yrittävät tehdä omaa.[/quote:e07b48d57b]
http://blogit.taloussanomat.fi/luovamaa … -francoise[/quote:e07b48d57b]
Onpa kammottava artikkeli. Jos pitää oikeasti käydä kyselemässä jostain Kämp Galleriasta ruotsalaista muotia whateva, niin sitä on jo niin kujalla että sietääkin saada huonoa asiakaspalvelua. Ja mikä tossa nyt oli edes ongelma? Joku tunari haluaa omistaa jotain skeidaa, ja kaupalla ei ole tarjota sitä. Sitten asiasta tehdään jumalauta joku artikkeli johonkin blogiin.
Olen niin onnellinen kun saan periferiassa katsella miten rusakot nussii. Noita valitusvirsiä lukiessa sen taas muistaa, että miksi tänne tein invaasion. Ei tarvitse päivittäin kohdata yhteiskunnan corpseja. Maailmassa saisi olle enemmänkin sellainen ilmapiiri, jossa rohkeasti ammutaan ne jotka omana juttunaan paskaa tekevät. [/quote:e07b48d57b]
Aluksi itsekin luulin, että artikkelissa otettaisiin kriittinen kanta tuohon täysin älyttömään lausuntoon, mutta tarkemmin luettuani se olikin pelkää whinetysta siitä miten Helsingistä ei vaan saa kaikkea mitä "muualta Euroopasta saa". Voi mennä offtopikiksi, mutta täähän on jo spämmifarmilla, joten sopii mennäkin.
Omituiseen valoon tuo LCMDF:n lausunto asettuu vielä ottaen huomioon sen miten paljon kyseistä bändiä on hypetetty Suomessa mediassa valtamediaa myöten (Nelosen uutisissa juttu, ilmeisesti keskiviikkona Maikkarilla 45 minuutissa juttu yms.). Tää bändihän on ylipäätään kuin ihan täysin kaikenlaisten luovaa alaa hypettävien trendisetterien ja -analyytikkojen märkä uni. Pauliina Ahokas lienee ainakin kuulolla..
Musiikillisesti vielä todettakoon:
En muuten edes usko, että bändistä olisi yhtään mihinkään ilman ulkopuolista tuottajaa (Jonas Verwijnen).
Saavuttaakseni rikkinäisyyden ja pelokkuuden tunnelman lauloin kappaleen alasti pimeän studion lattialla, kertoo Juha K. Korento.
^^ onks toi promokuva oikee vai jonkun hassuttelu?
Mun käsittääkseni tuo on ihan oikea promokuva.
Saavuttaakseni rikkinäisyyden ja pelokkuuden tunnelman lauloin kappaleen alasti pimeän studion lattialla, kertoo Juha K. Korento.
Julkisuutta noi on nimenomaan saaneet osakseen, ja vieläpä positiivista lehdistä sun muista. Mutta jäseniä varmaan vituttaa nimenomaan se, että vaikka trendipissikset seuraakin näitä, niin tietty osa "hipstereistä" ei ole lämmennyt. En mä tiedä, mutta kuvittelisin että siinä on ongelma. Kai ne haluaa että ne noiden mielestä cooleimmista cooleimmat ihmiset julistaisi Corpsen olevan "tiedostavan naiivi ja nokkela musiikillinen ajankuva". Ehkä ei ole tullut tarpeeksi kutsuja kokaiinibileisiin. Ehkä Pitchfork tai joku britannian vastaava ei ole innostunut. Ehkä niitä vituttaa, että oma bändi on kupla joka odottaa puhkeamistaan. Kun ei ole biisejä, ei ole persoonaa johon useimmat haluaisi samaistua, niin millä sitä uraa voi tehdä?
Kai se trendikkyyskin on kyseenalaista pitkässä juoksussa. Täytän pappaosaston jäsenhakemuksen, mikäli yleinen mielipide osoittaa näiden musiikin olevan kestävää ja kiinnostavaa vielä tulevilla kausillakin. Tai ihan sama oikeestaan, toivon vain että tästä touhusta jäisi edes jollekin jotain muuta kuin tyhmää hypeä muistoksi.
Schnabel Ralf, kai kannatat sä viittä vuotta/
suunnitelmataloudessa lepää kansanvoima/
Kommunismissa ei vikaa oo vaan ihmisissä/
tuskin pois pääsen täältä konsanaan
[quote:b10d84844b="Neuvostoliitto"]Julkisuutta noi on nimenomaan saaneet osakseen, ja vieläpä positiivista lehdistä sun muista. Mutta jäseniä varmaan vituttaa nimenomaan se, että vaikka trendipissikset seuraakin näitä, niin tietty osa "hipstereistä" ei ole lämmennyt. En mä tiedä, mutta kuvittelisin että siinä on ongelma. Kai ne haluaa että ne noiden mielestä cooleimmista cooleimmat ihmiset julistaisi Corpsen olevan "tiedostavan naiivi ja nokkela musiikillinen ajankuva". Ehkä ei ole tullut tarpeeksi kutsuja kokaiinibileisiin. Ehkä Pitchfork tai joku britannian vastaava ei ole innostunut. Ehkä niitä vituttaa, että oma bändi on kupla joka odottaa puhkeamistaan. Kun ei ole biisejä, ei ole persoonaa johon useimmat haluaisi samaistua, niin millä sitä uraa voi tehdä?
Kai se trendikkyyskin on kyseenalaista pitkässä juoksussa. Täytän pappaosaston jäsenhakemuksen, mikäli yleinen mielipide osoittaa näiden musiikin olevan kestävää ja kiinnostavaa vielä tulevilla kausillakin. Tai ihan sama oikeestaan, toivon vain että tästä touhusta jäisi edes jollekin jotain muuta kuin tyhmää hypeä muistoksi.[/quote:b10d84844b]
Ehkä tässä on taas vähän Kiki Pauhin verrattavissa oleva ongelma: ensin synnytetään tietoisesti hypeä bändin ympärille eikä sitten ollakaan täysin tyytyväisiä kaiken kohinan aiheuttamiin tuloksiin. Eipä Kiki Paukaan saanut niitä trendisettereitä mukaansa bandwagoniin, vaikka selvästi se olikin tarkoituksena niillä euron omakustanteilla ja muulla hehkutuksella. Sivuhuomautuksena vielä: Kiki Pau on sentään tasokkaampi bändi kuin tämä, että uskoisin sillä olevan jopa vielä uraakin edessä pitkäkestoisemmin toisin kuin tällä.
Helsinkikympissä tää lienee kyl silti kova sana, kun täyspitkä julkaistaan.
Oiskohan le corps mince de françoise paskinta koskaan?
![]()
![]()
kai pitäs koskaan sana poistaa.
bzort glorf bööth
[quote:962f80431d="Neuvostoliitto"] Kai ne haluaa että ne noiden mielestä cooleimmista cooleimmat ihmiset julistaisi Corpsen olevan "tiedostavan naiivi ja nokkela musiikillinen ajankuva". Ehkä ei ole tullut tarpeeksi kutsuja kokaiinibileisiin.
[/quote:962f80431d]
Tiedostavan naiivi muuten sopisi hyvin 2000-luvun lopun kiellettyjen sanojen listalle Matt Groeningin 90-luvun kiellettyjen sanojen tyyliin.
Tiedostavan naiiviuden taakse on helppo paeta sitä, ettei oikeastaan ole mitään sanottavaa musiikillisesti, joka kestäisi edes hetken aikaa.
[quote:2589187968="hiirimattona 11.05.2008 @ 13:13"]Oiskohan le corps mince de françoise paskinta koskaan?
![]()
![]()
[/quote:2589187968]
Sä oot ollut asian ytimessä jo melkein vuosi sitten. Itse taisin kirjoittaa vastaavan viestin vasta Flow-festareiden alla elokuussa.
[quote:dabbca62c2="hiirimattona"][quote:dabbca62c2="hiirimattona 11.05.2008 @ 13:13"]Oiskohan le corps mince de françoise paskinta koskaan?
![]()
![]()
[/quote:dabbca62c2][/quote:dabbca62c2]
Sä oot ollut asian ytimessä jo melkein vuosi sitten. Itse taisin kirjoittaa vastaavan viestin vasta Flow-festareiden alla elokuussa.
bzort glorf bööth
LE CORPS MINCE DE FRANÇOISE ennen hypeä
bzort glorf bööth
Kävin kuuntelemassa tätä vihdoin. Mitä vittua nyt, ihan kuin olisi palannut vuoteen 2001. Heart surgery beyond retro
menen nyt nukkumaan ajatellen Jan Vapaavuorta
Mulla on ollut huomattavan vähän tympeitä kokemuksia Helsingissä... Ehkä siksi etten ole ärsyttävä teini. Ehkä suuressa maailmassa on enemmän askokallosia, jotka ovat kivoja ärsyttäville teineille?
Jäsen: vitun hapan pappaosasto.
Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan
Yhtä noista panisin läpällä, kahta en.
Kitaristi ainakin on ihan söpö. Katselin tuon maikkarin pätkän "sillä silmällä". Taitaa olla vaan vasta 18 tai 19.
Joo on kyl taas keisarilla aika skidisti vaatteita päällä. Flow-festarien esittelyteksti 'opiskelee ekaa vuotta taikissa' meriitteineen oli parasta suomalaista komedia sitten Pulttiboisin.
organizing the boy scouts for murder is wrong
Flowssa katselin jonkin aikaa, melkoista skeidaa. Tää topikki mahtaa kyllä olla vielä paskempi.
Samaa. Samaa. Samaa.
Melkein koko keikan kattelin, mut sitten alko ahdistaa, ja menin ulos alueelta kaljalle.
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
[quote:aa4ab428ba="hiirimattona"]LE CORPS MINCE DE FRANÇOISE ennen hypeä
http://www.helsinkihostcity.fi/videos/?p=98[/quote:aa4ab428ba]
"noi (sun) listat tekevät ketjuista vittumaisia luettavia. vähänniinku kaikki muutkin sun postaukset siis mut voisit lopettaa. yllytys ei oo hyvä tekosyy. no ei niitä tartte sinnekään enää postailla. tuollaset listat vois upota jonneki huoneeseen ja muut (sun) jutut demiin."
meil oli näiden kaa joskus sama bändikämppä. muuta näistä en sit tiiäkkää
1.
Speech on the health of the penis, exercises, penis enlargement pills, anatomy of the woman, clitoris, informations on sex, positions, health and much more. Visit: www.sinepenis.com
Comment by Penis Enlargement 2008-08-06 @ 7.36 pm
Jäsen: vitun hapan pappaosasto.
Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan
meil oli näiden kaa joskus sama bändikämppä. muuta näistä en sit tiiäkkää
Meillä on vieläkin <3
Superkivoja tyttöjä, mut en musaansa jaksa.
[quote:c6ed51576f="kri"]meil oli näiden kaa joskus sama bändikämppä. muuta näistä en sit tiiäkkää
[/quote:c6ed51576f]
Meillä on vieläkin <3
nii, mä en vaa enää käy siellä
[quote:2d8ea302db="nordenstam"][quote:2d8ea302db="hiirimattona"]LE CORPS MINCE DE FRANÇOISE ennen hypeä
http://www.helsinkihostcity.fi/videos/?p=98[/quote:2d8ea302db]
[/quote:2d8ea302db]
Tää kuulostaa Tiktakilta.
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Olen niin onnellinen kun saan periferiassa katsella miten rusakot nussii. Noita valitusvirsiä lukiessa sen taas muistaa, että miksi tänne tein invaasion. Ei tarvitse päivittäin kohdata yhteiskunnan corpseja.
Asiakirjoittelua
Jouko Piho wrote: Kirjoitan täällä mielelläni, koska täällä porukka on fiksua ja asiallista verrattuna PIFin väkeen, josta osa on aivan liian alatyylisiä ja räävittömiä pilkkaajia.
Flowssa katselin jonkin aikaa, melkoista skeidaa. Tää topikki mahtaa kyllä olla vielä paskempi.
smaa tai oikeestaan vähän eri ku katoin kokonaan, sama, eri
tää topiccihan on täyttä asiaa
Ai nää on sit Flow-festareilla myös 2009.
Hevonperse
organizing the boy scouts for murder is wrong
[quote:807aca1827="janne m."]Ai nää on sit Flow-festareilla myös 2009.
Hevonperse [/quote:807aca1827]
En mä nyt tiedä mitä hevonperseitä tässä pitäis näytellä? Täähän on täydellinen bändi täydellisen trenditietoisille festareille. Mun mielestä se mihin Flow on festarina muokkautunut Suvilahteen muuton jälkeen, on vähintäänkin aivan yhtä naurettavaa kuin tässä topikissa keskustelun alla oleva bändikin. Tänä vuonna ne varmaan alkaa porteilla karsimaan jengiä pois jos ei kaulassa tai päällä roiku vähän anttiasplundia tai jos asiakas (ns. musiikin ystävä) ei muuten vaan täytä ulkoisia laatuvaatimuksia.
"Why are you going to Algeria?"
"Huh, I don't know why. They got a Howard Johnson's there so I'm going."
Toi video on vitun siisti - ja biisi myös.
Empä tiijä mitä tää nykyään on. Ehkä se vielä selviää. Jos vaikka tänä vuonna sit Flow'hun.
Isällä on nissan pathfinder ja sellainen näyttö johon voi liittää tietokoneen ja 500e että saa näppiksen? Eli mac book pröö.
[quote:9fe2ba0dc3="danaström"][quote:9fe2ba0dc3="janne m."]Ai nää on sit Flow-festareilla myös 2009.
Hevonperse [/quote:9fe2ba0dc3]
En mä nyt tiedä mitä hevonperseitä tässä pitäis näytellä? Täähän on täydellinen bändi täydellisen trenditietoisille festareille. Mun mielestä se mihin Flow on festarina muokkautunut Suvilahteen muuton jälkeen, on vähintäänkin aivan yhtä naurettavaa kuin tässä topikissa keskustelun alla oleva bändikin. Tänä vuonna ne varmaan alkaa porteilla karsimaan jengiä pois jos ei kaulassa tai päällä roiku vähän anttiasplundia tai jos asiakas (ns. musiikin ystävä) ei muuten vaan täytä ulkoisia laatuvaatimuksia.[/quote:9fe2ba0dc3]
Yritäs nyt vähän pukeutua paremmin hei :x
Lasken itseni liberaalifeministiksi, ja minulle feminismi tarkoittaa tasa-arvoon pyrkimistä, ei sen avulla tai naiseudella ratsastamista.
No runkut runkatkoon, mutta minäpoika haluan tanssia.