You are not logged in.
Oon erissä kuunnellu uuden läpi. Eka biisi on vissiin jonkinlainen audiopalindromi, kuulostaa siltä että siinä on jotain väärinpäinmatskua.
Yleisellä asteikolla varmaan ihan hyvä levy, mutta ei tää ainakaan kättelyssä tuntunut yhtä hienolta kuin edellinen täyspitkä. Toisaalta, harva levypä onkaan niin laadukas.
Schnabel Ralf, kai kannatat sä viittä vuotta/
suunnitelmataloudessa lepää kansanvoima/
Kommunismissa ei vikaa oo vaan ihmisissä/
tuskin pois pääsen täältä konsanaan
Yleisellä asteikolla varmaan ihan hyvä levy, mutta ei tää ainakaan kättelyssä tuntunut yhtä hienolta kuin edellinen täyspitkä. Toisaalta, harva levypä onkaan niin laadukas.
joo no ei toki, ekan kuuntelun jälkeen. edellinenkin levy kuitenkin vaati kymmenisen kuuntelua lopulliseen kolahdukseen...
[quote:2fdfdd568e="Neuvostoliitto"]
Yleisellä asteikolla varmaan ihan hyvä levy, mutta ei tää ainakaan kättelyssä tuntunut yhtä hienolta kuin edellinen täyspitkä. Toisaalta, harva levypä onkaan niin laadukas.[/quote:2fdfdd568e]
Samanlainen olo tuli, ei oikein millään yllä ihan edellisen levyn täysvaltaisen hienouden tasolle. Mutta kyllä tälle joutuu ehkä muutaman tilaisuuden vielä antamaan.
Antakaa sille aikaa. Itsekin yllätyin aluksi levyn helppoudesta, söpöydestä, lempeydestä. Tuo nyt vain on megalomaaniseen Kitesiin verrattuna huomattavasti pienimuotoisempi ja mukavuudenhaluisempi poplevy. Nyt olen ollut kaksi viikkoa ihan lääpälläni. Hieno levy, ei yhtään hutia.
Lempparit toistaiseksi Beach ja Silas the Magic Car. Sekä Hawaii, New Terrain ja Vaccine.
Joku on yrittänyt avata takaperin kulkevaa soittoa sisältävän New Terrainin salaisuuden täällä: http://www.youtube.com/watch?v=IbQLeYkeYK0
Maailman ihanin yhtye juuri nyt!
ylihuomenna keikka, oon menossa, onkos kukaan muu? vähän odotuksiakin jo noussut tässä kun on tuota uutta levyä kunnolla kuunnellut. selvästi kasvaa kuuntelussa, tuntuu jo nyt varsin erinomaiselta. en oo näitä koskaan livenä nähnyt, toivottavasti niillä on ne kaikki videot sun muut systeemit mukana
ylihuomenna keikka, oon menossa, onkos kukaan muu? vähän odotuksiakin jo noussut tässä kun on tuota uutta levyä kunnolla kuunnellut. selvästi kasvaa kuuntelussa, tuntuu jo nyt varsin erinomaiselta. en oo näitä koskaan livenä nähnyt, toivottavasti niillä on ne kaikki videot sun muut systeemit mukana
Varmasti on videot mukana, aina on (paitsi ehkä Manicsin lämppärinä 2002). Vanhojen biisien videot ei ole vuosien varrella paljon muuttuneet. Oon nähny Mewin jo aika monesti, viimeksi Ruississa, mutta nyt jää taitaa jäädä väliin kun en tuosta uudesta oikein innostunu. Tosin nyt on huutonetissä liput alennuksessa, pitäiskö sittenkin...
olihan se loistava. heti kärkeen 5 biisiä putkeen kitesiltä oikeen kunnon progetyyliin, kyllä meinas tippa tulla linssiin. kohokohdat olivat noi 2 ekaa biisiä, am i wryn valssikohta, saviour of jazz balletin aivan vitunmoinen rävähdys, 156:n uusi sovitus ja uudelta levyltä paras taisi olla silas the magic car. nyt viimeistään vahvistui käsitys siitä että mew on täysin puhdasverinen progebändi, ilman soolo-osuuksia tai itsetarkoituksellista kikkailua (jotka kummatkin toki hyvin tehtynä ovat parasta koskaan). myöskään jonas bjerren karismaa ei ole kiistäminen. niin ja kitaristi on kyllä pirun kova!
Oli ihana keikka. Greatest hits, mutta todella yllättävässä järjestyksessä. On se hieno pändi.
Ti 16.2.2010 Helsinki, Kulttuuritalo (ovet klo 19)
Ke 17.2.2010 Tampere, Pakkahuone (ovet klo 19)
LIPUT
Myyntiin ma 14.12.2009
Hinta 40 euroa
Ennakot
Helsinki: Lippupiste ja Tiketti
Tampere: Tiketiti ja Lippupalvelu
Huom! Ostorajoitus 4 lippua asiakasta kohden.
YKKÖSMIEHEN PAIKKA TÄYTETTY ON
EI SE AUKI ENÄÄ OO
LIEKEISSÄ MYÖS SAULIN SAMMUMATON
RAKKAUS ROUVA JENNI HAUKIOON
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Kiva kerrasto Jaakko
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
jos perustaisin mew coverbändin antaisin sille nimeksi mjuuh.
en kyllä perustaisi, mutta jos.
saa käyttää.
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Näittenkin uutta levyä kuuntelin spotifysta. Fiilikset ->
sama. jossain vaiheessa ajattelin, että näistä tulisi sellainen 2010-luvun yes, mut ei ehkä kuitenkaan. aika mitäänsanomatonta radiopoppia tuo uusin.
Tykkään uudesta levystä(kin).
Kyllähän tätä on tullu kuunneltua aika palio.
Pitäis kuunnella varmaan. Kahdella ekalla on ihan hyvä kasa hyviä biisejä jotka toimii edelleen.
ei muuta kuin voidetta rakoon ja ruuvi kiinni!
Täytyy myöntää, etten ole jaksanut kuunnella kokonaista levyä sen jälkeen kun olin kaverin kanssa katsomassa Kulttuuritalolla.
bzort glorf bööth
Ostin Frengersin ku puuttu hyllystä. Ihan progeahan tämäkin on, luulin että ois ollu jotenki popimpaa, mutta väärässä olin
Huhtikuun 28. ilmestyy uus levy
Yllättävää, että näiltä tulee jo nyt musaa, kun viimeks meni melkein kuusi vuotta. Uusi biisi on aika grower.
Incredible Miracle
Uus levy hallussa
Uus levy hallussa
lähtikö? itellä vähän vaikeuksia. Vinkkaa hyviä biisejä jos lähtis aukeamaan.
ei muuta kuin voidetta rakoon ja ruuvi kiinni!
No tuo Twist Quest on varmaanki se hittibiisi, mutta näin kahen pyöräytyksen perusteella ainaski raidat 3-4-5 oli aika kovan tuntonen putki. Mut pitäähän tätä kuunnella vähä enempi, että ossoo sanua sen kummemmin. Nyt lähtee kolmas kierros