You are not logged in.
paljonkohan postit jos bandcampista tuon hankkii? varmaan tota saa sit halvemmalla suoraan, mutta toisaalta sitten ei ehkä saa downloadia mukaan?
taitaa olla se halvin vaihtoehto Suomen sisällä, eli 5.90
mun tietojen mukaan digi tulee jos tilaa bandcampin kautta, tai sit erikseen Leaving Recordsin kautta. voin viel selvittää asiaa.
EDIT: Kuulemma tulee latauskoodi levyn mukana myös vaikkei tuolta Bandcampin kautta hommaakaan
Last edited by ba (08.03.2018 13:07)
KZ wrote:Hyvältä vaikuttaa. Mutta mutta miltä upcoming albumilta tuo^^ Ramses kutoo sitten on?
se oli muistaakseni ton albumin sessioista mikä jäi itse levyltä yli
Ai perkele siinähän lukikin "you won't be hearing"
ba wrote:KZ wrote:Hyvältä vaikuttaa. Mutta mutta miltä upcoming albumilta tuo^^ Ramses kutoo sitten on?
se oli muistaakseni ton albumin sessioista mikä jäi itse levyltä yli
Ai perkele siinähän lukikin "you won't be hearing"
Naurattaa miten paljon tää kuulostaa joltain Visible Cloaks/OPN-homman näytönsäästäjäpilviltä. Toisaalta, jos jonkun piti "tuoda" tämä soundi Suomeen, niin varmaan sit Anderzenin! Vaikka joo siis eiköhän jossain "skenessä" tätä olla tehty jo iät ja ajat, ja meille skenestereille säästetty armopalat...
Ihan hyvä levy
Oivalluksen hetkellä olin heikosti ravittu, joten totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava Nälkä.
Kun en oo seurannut kovin aktiivisesti, niin kummastas nyt on puhe? Siipi Empiistä vai Empivän Siiven Varjossasta? Ihan hyvät biisut kyllä jälkimmäisen kaks ekaa, eli Nopan nuolemana ja yllämainittu Ramses kutoo. Roope Erosen läsnäolo kuuluu molemmalla.
Last edited by dadadrlrl (14.05.2018 15:26)
Siipii empiitä tarkoitin itse. Tuota uudempaa en oo vielä ehtinyt!
Oivalluksen hetkellä olin heikosti ravittu, joten totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava Nälkä.
uus video:
ja uusi levy edelleen hankkimatta
Tomutonttu live at Flow Festival 2010
Fiilikset uudesta levystä
Noh, sanoisin että ei ihan parasta kempsua. Voi kuulostaa hölmöltä, mutta tää on jotenki vähä liian random kitkuttelua.
juuh, vihdoin ostin tämän (siipi empii), mutta ei tästä oikein saa otetta. jatketaan kuitenkin harjoituksia. ehkäpä viikonloppuna "sopivissa tiloissa" vois avautua paremmin
hemmetin kova tää tuusanuuskien viimeisin levy, mutta harmi kun julkaistiin ensin vain kassuna aiemmin ja siksi nyt ei voinut laittaa vuoden levy -äänestykseen, olis muuten saattanu voittaa
nyt soimaan kempsujen siipi empii, vinskalta kuulostaa toki paremmalta kuin netissä ja tiettyjen psykoaktiivisten aineiden (kalja+kossu) vaikutuksen alaisena pysyy ja paranoo kuin valio-viili
ei tällä silti taida olla asiaa viime vuoden top-kybään, parempaakin on tältä taholta kuultu
hemmetin kova tää tuusanuuskien viimeisin levy, mutta harmi kun julkaistiin ensin vain kassuna aiemmin ja siksi nyt ei voinut laittaa vuoden levy -äänestykseen, olis muuten saattanu voittaa
On kyllä. Jäi niukasti kympin ulkopuolelle 2017, nyt ois ehkä mahtunut mukaan.
ei tällä silti taida olla asiaa viime vuoden top-kybään, parempaakin on tältä taholta kuultu
mielustäni erittäin hyvä tuo siipi empii, huomattavasti parempi kuin edeltäjänsä, minkä jätin jopa hommaamatta.
psykokarkki wrote:ei tällä silti taida olla asiaa viime vuoden top-kybään, parempaakin on tältä taholta kuultu
mielustäni erittäin hyvä tuo siipi empii, huomattavasti parempi kuin edeltäjänsä, minkä jätin jopa hommaamatta.
Viime lauantain perusteella voin todeta, että KY vuosimallia 2019 tulee kuulostamaan Korjaamon soundsysteemillä helvetin hyvältä! Toki kovasti erilaiselta kuin ennen, vähemmän kreisiltä ehkä, mutta helvetin hyvältä!
let me fall out of the window
with confetti in my hair
pannan vaikka tänne kun en muuta keksinyt: vauva-labelin sinkut bandcampissa: https://vauva.bandcamp.com/
mennyt osa noista ohi, esim. tämä naked hug, jossa myös anderzen itse mukana, ihan kivaa pulputusta:
Uusi tomutonttu-ep
Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi
Ostin ton tontun elävänä ullakolla eepeen ja se on ihan jees.
Ostin ton tontun elävänä ullakolla eepeen ja se on ihan jees.
enpä muistanutkaan tommosta
Tomutonttu: Kultainen Lyyra
New tune from an upcoming Artsy Records 7”EP.
Tomutonttu: Jo Alkaa Niitty Tyhjentyä
From the upcoming Tomutonttu album Hoshi on Joteskii Groteskii.