You are not logged in.
Muusikoiden.netissä eräs hemmo oli uudelleenjulkaistusta kysynyt suoraan levy-yhtiöltä ja sieltä tämä tieto.
>:{/
Niin ja voin kyllä ihan Sarillekkin postia asiasta laittaa, kun kerran piakkoin pitää hänelle muutenkin haastisasiasta vielä ilmoitella.
Tällaista myös netistä luin: "Voitte mahdollisesti lopettaa Noitalinna vinyylien metsästyksen, luin Musa.fi -lehdessä olleesta Sari Peltoniemen haastattelusta, että Johanna-kustannus olisi ilmeisesti julkaisemassa kaikki levyt uudelleen cd-versioina. Jee."
Tällaista myös netistä luin: "Voitte mahdollisesti lopettaa Noitalinna vinyylien metsästyksen, luin Musa.fi -lehdessä olleesta Sari Peltoniemen haastattelusta, että Johanna-kustannus olisi ilmeisesti julkaisemassa kaikki levyt uudelleen cd-versioina. Jee."
Tuskinpa moinen tieto hetkauttaa keräilijöitä.
You know, if it was a regular salad I wouldn't have said anything. But you had to have the BIG SALAD.
Keräilijöitä nyt en meinannutkaan tuolla infolla, vaan lähinnä sitä että platat ovat jopa saatavilla kaikille halukkaille. Oli sitten formaatti mikä tahansa.
tottahan kunnon keräilijällä pitää olla levyt sekä vinyylinä että cd:nä. toivottavasti tosiaan laittavat kaikki sinkut bonareiksi ja loput ennen julkaisemattomia...
Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi
Äsh, selvennettäköön, että tarkoitin nimenomaan näitä vinyyli-intoilijoita. Ja tietysti cd+vinyyli-settiä jos pelataan psychocandyn sarjassa.
You know, if it was a regular salad I wouldn't have said anything. But you had to have the BIG SALAD.
en mäkään sentään niitä ekoja sinkkuja ole hankkinut, tai no, ekaa ei kai mistään saa mutta järvellä / otso karvalaulu on pariinkin kertaan bongattu, mutta ei siitä ihan viitsi itseään kipeäksi maksaa. siinä on muuten kummastakin biisistä eri versiot mitä lp:llä tai cd-kokiksella.
Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi
Tänään on "Kalan silmä" levykaupoissa, eli eikun ostamaan.
Täh? Miksei näistä löydy mitään tietoo netissä Pitänee käydä hakemassa. Onx näissä kopiointisuojaus?
edit: Löytyyhän toi näköjään jo Stupidonkin listoilta. Hintaa huimat 11.9
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
ihan tosi? täytyypä lähteä ajoissa duunista. onkohan siinä bonareita?
päivän mielenkiintoinen fakta: pikkuvelin alkuperäinen sinkkuversio poikkeaa tunnetummasta lp- ja cd-kokisversiosta!
Taitaa joutua odottamaan ensi viikkoon, mutta pakkohan tuo on ostaa bonusbiiseillä tai ilman. Kunpa muistaisi vain Airossa talsia suoraan sinne rap-osastolle
This must be what jail / I will scratch
Taitaa joutua odottamaan ensi viikkoon, mutta pakkohan tuo on ostaa bonusbiiseillä tai ilman. Kunpa muistaisi vain Airossa talsia suoraan sinne rap-osastolle
Sehän oli ihan paska kauppa, tuota rap-osastoa lukuun ottamatta.
Juha, olet miespuolinen Jippu. Onnea!
Kävin suoraan töistä hakemassa. Ei oo bonareita ja kansilehdykässäkin pelkät kappaleiden tekijätiedot. Extrana Pikkuveljen soinnut+sanat
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
jeps, ja kannessa olevassa tarrassa mainitaan pakollisen pikkuveljen lisäksi myös että musta köksä ja kissanpoika. siis mikä ihmeen kissanpoika? alkuperäisellä vinyylillä se on kissapoika ja niin siinä lauletaankin, eikä se edes ole mikään hitti vai onko siitäkin tulossa pmmp-versio??? mustan köksän sanat olis kyllä kiinnostanut enemmän, pikkuveljessähän saa jopa kaikista sanoista selvää...
ensin ajattelin käydä tunnelin levyssä tuota etsimässä, mutta ei näkynyt. kun olin lähdössä niin huomasin että joku oli sitä ostamassa juuri kassalla, ja kun kysyin onko sitä lisää niin kauppias sanoi että on ja meni hakemaan hyllystä mutta ei löytynyt, vika kappale kun olikin jo jonkun muun kädessä. kauppias päivitteli että onpas kummaa kukaan ei muista pändiä 20 vuoteen ja sit jotku pinpit versioi niin heti on jengi jonossa kyselemässä. no anttilastahan tuo sitten löytyi, hinta sama ku stupidolla.
Unessa ostin jo tuon, oli pelkkä cd-r mustassa jewelcasessä ja kannessa tarra "SISÄLTÄÄ PMMP-MEGAHITIN". Kysyin levykaupan myyjältä onko muiden Noitis-uudelleenjulkaisuiden ajankohdasta tietoa, miekkonen vastasi "No mulle kerrottiin, että pimpin tytöt meinaa seuraavalle levylleen versioida Peräseinäjoen teräsmiehen, joten katotaan sit vuoden päästä".
This must be what jail / I will scratch
...kauppias päivitteli että onpas kummaa kukaan ei muista pändiä 20 vuoteen ja sit jotku pinpit versioi niin heti on jengi jonossa kyselemässä.
Täytynee käydä tunnelista kyselemässä...
'...They Don't Sleep Anymore on the Beach..."
joku vois mennä pimppifoorumille ehdottelemaan uusia covereita, vaikka joku vaarallisten lelujen biisi... tai jaakko kangosjärveä...
toisaalta ratsialtakin olis aika saada kunnon uudelleenjulkaisut, pmmp kuitenkin soitellut ypö-viittä ja maukkaa niin miksei niiltä sujuis joku lontoon skidit...
[quote:a26c7a55d2="psychocandy"]joku vois mennä pimppifoorumille ehdottelemaan uusia covereita, vaikka joku vaarallisten lelujen biisi... tai jaakko kangosjärveä...
toisaalta ratsialtakin olis aika saada kunnon uudelleenjulkaisut, pmmp kuitenkin soitellut ypö-viittä ja maukkaa niin miksei niiltä sujuis joku lontoon skidit...[/quote:a26c7a55d2]
Tai Liimanarinaa?
joskus ooooo-listallahan leikiteltiin ajatuksella että liimanarinalle tehtäisiin tribuuttilevy jossa olisi vain mainstream-artisteja, vois olla aika mahtavaa.
tuli mieleen että pmmp on livenä soitellut päät-yhtyeen rotat-biisiä. päiden alkuaikakokoelman hankkisin heti kun joku julkaisisi.
jotta nyt jotenkin aiheessa pysyttäisiin, niin pannan miettimättä top-10 noitisbiisit jotka eivät päätyneet kokoelmalle:
1. pienessä huoneessa
2. variksenpelätin
3. pablon pahempi bossanova
4. hra marraskuu
5. sammakkotyttö
6. kirsi
7. tarhani
8. vappu
9. varjotango
10. toivomustynnyri
[quote:355f1c5160="psychocandy"]jotta nyt jotenkin aiheessa pysyttäisiin, niin pannan miettimättä top-10 noitisbiisit jotka eivät päätyneet kokoelmalle:
1. pienessä huoneessa
2. variksenpelätin
3. pablon pahempi bossanova
4. hra marraskuu
5. sammakkotyttö
6. kirsi
7. tarhani
8. vappu
9. varjotango
10. toivomustynnyri[/quote:355f1c5160]
Tuntemus rajoittuu vain Varjotarhaan ja Kalan silmään, mut kokeillaan top 5:
1. nauravat jänikset
2. valaan laulu
3. näkki
4. taaborin vuorella
5. kissapoika
meinasin listata tohon Vetisen Poppasen mutta sitten huomasin että sehän on kokoelmalla. jostain syystä ei niitä loppupään biisejä oo tullu kuunneltua.
vetinen poppanen on ihan paras.
spåm!
"Ensin tulee Kalan silmä -lp (sattuneesta syystä). Se saattaa olla kaupoissa jo ensi viikolla. Sitten vuoden mittaan loputkin lp:t. Noilla myöhemmillä julkaisuilla on bonus-raitoina singlekappaleita.
Jos sinä ostat nämä cd-levyt, niin sehän on jo hyvä alku ostoryntäykselle. Voin lakata murehtimasta levymyyntiä ja keskittyä murehtimaan jotain muuta."
Näin Sari sanoo kotisivuillaan. Eli ainakin jotain bonuksia tiedossa.
Oujee je
Toimiipas tämä Kalan silmä hienosti levynä. Paljon paremmalta tämä nyt kuulostaa kuin yksittäiset biisit siinä sinkkukokoelmalla. Vetinen poppanen on varmaan paras biisi koskaan
<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki
Toimiipas tämä Kalan silmä hienosti levynä. Paljon paremmalta tämä nyt kuulostaa kuin yksittäiset biisit siinä sinkkukokoelmalla. Vetinen poppanen on varmaan paras biisi koskaan
vetinen poppanen tosiaan rulettaa mut jotta saisin spämmättyä taas tännekin niin huomautan että sinkkukokoelmasta ei ole kyse: peräti neljä bändin albumeilla julkaisemattomista sinkkujen a-puolista loistaa poissaolollaan.
Koskahan ne loput uusiojulkaisut ovat tulossa? Olin haaveillut hankkivani myös Hulalalaan jostain vinyylinä, kun muut jo omistan, mutta ehkä sen voi unohtaa. Sunnuntain messuilla nimittäin bongasin Hulalalaa-lp:n ensimmäistä kertaa, hintaa vaatimattomat 45 euroa...
Koskahan ne loput uusiojulkaisut ovat tulossa? Olin haaveillut hankkivani myös Hulalalaan jostain vinyylinä, kun muut jo omistan, mutta ehkä sen voi unohtaa. Sunnuntain messuilla nimittäin bongasin Hulalalaa-lp:n ensimmäistä kertaa, hintaa vaatimattomat 45 euroa...
niinpä... ja hulalalaa oli kuitenkin parhaiten edustettuna tuolla kokiksella joten ei ihan muutaman biisin takia varmaan kannata sijoittaa, olkoonkin että levyn päätösraita on viikon päästä taas kovin ajankohtainen...
nyt en edes muista mitä siitä itse aikanaan (98 tai 99?) maksoin, mutta samaa luokkaa taisi oli summa, nelisenkymppiä, tosin markkoina.
spåm!
[quote:e9250bc1d1="psychocandy"]
vetinen poppanen tosiaan rulettaa mut jotta saisin spämmättyä taas tännekin niin huomautan että sinkkukokoelmasta ei ole kyse: peräti neljä bändin albumeilla julkaisemattomista sinkkujen a-puolista loistaa poissaolollaan.[/quote:e9250bc1d1]
Oho! Mitähän minä olen tuota kirjoittaessani ajatellut. Tuon "sinkkukokoelma"-sanan tilalta olisi pitänyt kirjoittaa vain pelkkä kokoelma. Tosin ei minulla ollut käsitystä kumpaankaan suuntaan siinä että onko se sinkkukokoelma vai ei.
<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki
no yleensähän kokoelmille laitetaan sinkut, mutta tuossa tapauksessa vähän yllättävää että pois jäivät yhtyeen ehkä kaksi parasta sinkkua, pienessä huoneessa ja variksenpelätin. pois jäivät myös toinen luokka ja taikaturbaani jos joku ei jaksa diskografiaa etsiskellä.