You are not logged in.
jpp. Ihan jees.
Keikalla kitara punnitaan, mutta ihan hyvältä vaikuttaa tähän asti.
Pikkaisen kyllä tuntuu menettävän virettään tasaisesti, joku kätsämpi varmaan vaihtaisi paremmat virityskoneistot tilalle. Vaan on pakasta vedettynä kyllä ihan kivasti säädetty ja kaikkea, eipä surise tai mitään.
Mulla on keikkastyrkkarina Creamsound, joka taisi olla ruhtinaalliset 10W, jos en väärin muista... Vaatii asettelua, mutta toiminut ihan hyvin. Kotona 5W Fender ja se on aika maksimi kotikäyttöön...
Ostin:
Mustan... Alkuperäisellä Airlinella (siinä oli jalat ja kaikkea) opettelin aikoiaan soittamaan stilikkaa.
Jäsen: vitun hapan pappaosasto.
Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan
[quote:9ba319a449="Ylitarkastaja Tolonen"]Ostin:
Mustan... Alkuperäisellä Airlinella (siinä oli jalat ja kaikkea) opettelin aikoiaan soittamaan stilikkaa.[/quote:9ba319a449]
Oho!
"Olin eka ja kolmas, joka sai maksusta"
[quote:fb0ef8dd42="tomitarmo"][quote:fb0ef8dd42="Ylitarkastaja Tolonen"]Ostin:
Mustan... Alkuperäisellä Airlinella (siinä oli jalat ja kaikkea) opettelin aikoiaan soittamaan stilikkaa.[/quote:fb0ef8dd42]
Oho! [/quote:fb0ef8dd42]
Siis mä ostin Eastwoodin kopion. Alkuperäiset ovat kalliita. Sain vielä demoalen!
Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan
Oho! Sulla taatusti tulee riittämään sessiohommia tuon kanssa...
Enpä tiedä... Ei se edellinenkään ole niitä poikinut ja tuo ei mun soittoa kauheasti paranna
Pitäsi varmaan opetella jotain "licksejä" eikä vaan outoilla... Dälekin pieni valkoinen poika sanoi että mä kuulostin torvensoittajalta kun vingutin stilikkaa. Ei taida sillä tyylillä irrota kutsua Juttiksen Hoedowneihin mittelemään Haaviston kanssa.
Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan
[quote:e4b19f794a="Ylitarkastaja Tolonen"]Enpä tiedä... Ei se edellinenkään ole niitä poikinut ja tuo ei mun soittoa kauheasti paranna
Pitäsi varmaan opetella jotain "licksejä" eikä vaan outoilla... Dälekin pieni valkoinen poika sanoi että mä kuulostin torvensoittajalta kun vingutin stilikkaa. Ei taida sillä tyylillä irrota kutsua Juttiksen Hoedowneihin mittelemään Haaviston kanssa.[/quote:e4b19f794a]
No, Lockman saattaa hyvinkin palkata sut joskus...
Huomasin eilen, että skeban satulasta kielien lovet alkaa kulua. G-kielen kohdalta pieni palakin taitaa olla lohjennut. Eipä tolla kauheasti vaikutusta ole, ellei hakkaa kieliä ihan perkeleesti ja vetele äärettömän reteitä bendauksia, jolloin joku kieli saattaa hypätä irti. Mut, paljon satularemppa maksaa, vai olisko järkevämpää viilata noita lovia vaikka ohuella viilalla vähän syvemmäks.
Tekis mieli ostaa tämmönen, jos jostain irtois ylimääräiset kolmesataa:
http://www.thomann.de/fi/ibanez_jtk4_rd.htm
Ei ole viime vuosina kitaransoitto hirmuisemmin kiinnostanut, vaikka toi oli se instrumentti mitä 15-25-vuotiaana soitti eniten ja jonka edelleenkin ehkä parhaiten taitaa.
No täähän selittääkin sit jo monta asiaa
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
Sain vihdoin tänään kitaran, jonka huusin joku aika sitten huutonetistä. Tän Beibin alkuperä on vähän hämärän peitossa, mutta lavassa lienee nimi Morris. En kuiteskaan löytänyt yhtäkään kuvaa tän näköisestä morriksesta, vaan lähinnä tää on identtinen hohnerin jonkun tele -kopion kanssa. Tiedä sitten näistä. Joka tapauksessa kitara on luultavasti 70-80 -luvulta oleva halpisritsa.
Mun mielestä kuitenkin aivan helvetin komea, jopa normiteleä mageempi, vaikka kolhuja löytyykin ja hienoista rätinää kuultavissa, niin tuntuu kädessä oikein mainiolta. En oo oikeaa telecasteria soittanut, enkä tiedä kuinka lähellä tää on semmoista, mutta luulisin että tällä kirveellä ei ole mitään tekemistä fenkun kanssa. Kuten näätte, talla on ihan eri paikassa, tässä on vain yksi mikki ja muutenkin kitara tuntuu perkeleen ohuelta. Mutta kuitenkin maksoin koko paskasta vaan kaheksankymppiä, joten pitää olla tyytyväinen. Ja jos tässä sähköt prakaa, niin kitaraliikkeestä saa varmaan squierin / fenderin sisälmyksiä, joiden luulis sopivan tämänkin sisään.
Tämmönen vekotin.
Tuo skeba on ehkä parasta koskaan. Voi olla jopa, että toi on mulle täydellinen. Mikit ei kovin kirkkailta kuulosta, ja elättelen ajatusta siitä, että joskus korvais noi elektroniikat jollain fenkun varaosilla ja pistäis jonkun oikean telemikin tohon, jos nyt ikinä tarvetta tulee siis. Lespan voiskin viedä jkl:ään kakkoskitaraksi.
vastaa privaviestiin homo
Tarttis olla akustinen, että vois rämpytellä Takoma-tyyliin. Eipä ole ennen tätä päivää tullut soiteltua oikeastaan kunnolla viime kevään jälkeen. Nytkin meni sen verran härskien efektilenkkien läpi, ettei tota enää kielisoittimeksi tunnistanut.
You know, if it was a regular salad I wouldn't have said anything. But you had to have the BIG SALAD.
[quote:0a8e951f21="Phlegm"]Sain vihdoin tänään kitaran, jonka huusin joku aika sitten huutonetistä. Tän Beibin alkuperä on vähän hämärän peitossa, mutta lavassa lienee nimi Morris. En kuiteskaan löytänyt yhtäkään kuvaa tän näköisestä morriksesta, vaan lähinnä tää on identtinen hohnerin jonkun tele -kopion kanssa. Tiedä sitten näistä. Joka tapauksessa kitara on luultavasti 70-80 -luvulta oleva halpisritsa.
Mun mielestä kuitenkin aivan helvetin komea, jopa normiteleä mageempi, vaikka kolhuja löytyykin ja hienoista rätinää kuultavissa, niin tuntuu kädessä oikein mainiolta. En oo oikeaa telecasteria soittanut, enkä tiedä kuinka lähellä tää on semmoista, mutta luulisin että tällä kirveellä ei ole mitään tekemistä fenkun kanssa. Kuten näätte, talla on ihan eri paikassa, tässä on vain yksi mikki ja muutenkin kitara tuntuu perkeleen ohuelta. Mutta kuitenkin maksoin koko paskasta vaan kaheksankymppiä, joten pitää olla tyytyväinen. Ja jos tässä sähköt prakaa, niin kitaraliikkeestä saa varmaan squierin / fenderin sisälmyksiä, joiden luulis sopivan tämänkin sisään.
Tämmönen vekotin.
[/quote:0a8e951f21]
kivan näkönen peli, vois ehkis postata oman löydön...
mun löytöni kreuzbergistä, tää on joku palapeli, jolena niminen valmistaja varren päässä lukee iiris, tosi hyvä, meni rikki lentukoneessa, vanhat koneisto meni vaihtoon, mutta kuiteskii... mulla on myös santana-niminen kitara, mutt se on niin tylsän näkönen etten jaksanut kuvata
kommentoikaa nyt vittu mun kitaraa tai jätän foorumin
Kyllähän tele -malliset kepit toimii aina. Varsin härskin näköinen tolla kammella ja f-aukolla.
jostain syystä noi 60-70 -lukujen halpikset on järjestään komean näköisiä... aivan kuin tehtaat olis korvanneet laadun päheällä ulkonäöllä.
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Setä näyttää.
Ostin eilen tarvikemuuntajan fuzzille. Varsin muikeaa säätää muuntaja 4,5 voltille ja vedellä alijännitteellä, jolloin jo valmiiksi terävästä fuzzista tulee vielä riipivämpi. Eihän tosta ole mitään haittaa pedaalille, muuten?
Tuli mieleen, että voiko tosta vetää sähköt useampaan peduun jollain jakajalla? yhdeksällä voltilla toi sylkee virtaa 500ma. Vai kärähtääkö muuntaja?
[quote:95f900e3ec="Phlegm"]Ostin eilen tarvikemuuntajan fuzzille. Varsin muikeaa säätää muuntaja 4,5 voltille ja vedellä alijännitteellä, jolloin jo valmiiksi terävästä fuzzista tulee vielä riipivämpi. Eihän tosta ole mitään haittaa pedaalille, muuten?
Tuli mieleen, että voiko tosta vetää sähköt useampaan peduun jollain jakajalla? yhdeksällä voltilla toi sylkee virtaa 500ma. Vai kärähtääkö muuntaja?[/quote:95f900e3ec]
Mulla kärähti kerran...tää on hyvä: http://www.custom-sounds.com/epages/Gag … ucts/13400
mulla on one spot
"Olin eka ja kolmas, joka sai maksusta"
^
panisin eiq
Mikähän peli tää on?
http://www.thomann.de/fi/zt_amplifiers_the_lunchbox.htm
Jotenkin kiinnostais... Pikkuinen transupurkki, mutta että 200 wattia? Tuon kun kytkee isompaan kaappiin, niin alkaa varmaan mökääkin irrota. Hämmentävä vekotin.
(Noiden sivuilla käy ilmi että toi on thurston -approved, joten pakko olla maailman paras, eh? ja on tommonen näemmä päätynyt toisen part chimp -kitaristin vahvistinpinoonkin.)
Onko joku muuten tehnyt kotiäänityksiä noilla line 6:n / behrun podeilla? toimiiko toi usb:n kautta soittelu kuinka?
olisko jollain ylimääräistä kiturankaulaa virityskoneistoineen, alko ärsyttää erään pelin totaalinen soittokelvottomuus ja aloin tänään vähän korjailee sitä, tai mistä sais halvalla kauloja???