You are not logged in.
HHUUUUUH! Decline of the Western Civilization ykkösestä poisjätettyä matskua?
http://www.youtube.com/watch?v=kE9_FhNyNLk
Tero saatana, s'olet gay!
Oon kerran itse nähnyt PMMP:n livenä, eikä pahemmin säväyttänyt. Alkoi jo risoa siinä vaiheessa, kun ne aloittivat keikan vetämällä "Ystävä sä lapsien".
Aika tylsä bändi oikeastaan, vaikka ei kai tuota saisi sanoa ääneen, kun PMMP on nykyään niin in ja pop.
Saavuttaakseni rikkinäisyyden ja pelokkuuden tunnelman lauloin kappaleen alasti pimeän studion lattialla, kertoo Juha K. Korento.
Aika tylsä bändi oikeastaan, vaikka ei kai tuota saisi sanoa ääneen, kun PMMP on nykyään niin in ja pop.
Väite oikein, peruste väärin.
Tuollaista ei saa päästää suustaan siksi, että bändi on ihan vitun kova.
Tero saatana, s'olet gay!
[quote:1d47ccb869="sheino"]Oon kerran itse nähnyt PMMP:n livenä, eikä pahemmin säväyttänyt. Alkoi jo risoa siinä vaiheessa, kun ne aloittivat keikan vetämällä "Ystävä sä lapsien".
[/quote:1d47ccb869]
Itse asiassa olenkin miettinyt, että ovatko tytöt tuomassa Kovemmat kädet -biisin viittausta tuohon virteen jossakin esille. Eli niille tiedoksi, jotka eivät ole kasvaneet papin tyttäreen perheessä: se "minne käytkin maailmassa, sinä olet hoitamassa" -kohta.
Mä tahtoisin joskus nähdä PMMP:n livenä! Mä tahtoisin myös joskus nähdä 22-pp:n livenä!
[quote:b3e93cf1e8="leposi"]Mä tahtoisin joskus nähdä PMMP:n livenä! Mä tahtoisin myös joskus nähdä 22-pp:n livenä!
[/quote:b3e93cf1e8]
No et sä ainakaan mahdottomia vaadi... mä tahtoisin nähdä Coltranen.
[quote:0eb847eda4="Pistooli-pepe"][quote:0eb847eda4="leposi"]Mä tahtoisin joskus nähdä PMMP:n livenä! Mä tahtoisin myös joskus nähdä 22-pp:n livenä!
[/quote:0eb847eda4]
No et sä ainakaan mahdottomia vaadi... mä tahtoisin nähdä Coltranen. [/quote:0eb847eda4]
mä tahtoisin nähdä carolinerin... tai ees new orderin ja fallin. pmmp:n näin kerran soittamassa stokkalla, mut oli niin kiire etten ehtiny pidempään seuraamaan. pikkuveljeä soittelivat ainakin.
Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi
Näähän on kenties tän hetken kovimpia livebändejä Circlen ja Plain Riden ohella. Joulukuussa vois mennä tavastian keikan tarkistamaan. Koskakohan se live-dvd on tulossa..
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
[quote:3bb18bf4f7="psychocandy"][quote:3bb18bf4f7="Pistooli-pepe"][quote:3bb18bf4f7="leposi"]Mä tahtoisin joskus nähdä PMMP:n livenä! Mä tahtoisin myös joskus nähdä 22-pp:n livenä!
[/quote:3bb18bf4f7]
No et sä ainakaan mahdottomia vaadi... mä tahtoisin nähdä Coltranen. [/quote:3bb18bf4f7]
mä tahtoisin nähdä carolinerin... tai ees new orderin ja fallin. pmmp:n näin kerran soittamassa stokkalla, mut oli niin kiire etten ehtiny pidempään seuraamaan. pikkuveljeä soittelivat ainakin.[/quote:3bb18bf4f7]
PMMP on vielä näkemättä livenä, mutta Paulan ja Miran oon nähnyt laulamassa livenä tulevia Gimmelin biisejä. Tämä silloin, kun kuvattiin ekaa Popstarsia.
Näin Tavastialla joulukuussa. Tultiin myöhässä (mun vika duunikaverin mukaan), ja koko homma meni vähän ohi. Tultiin pikkujouluista juhluhumussa ja puvut niskassa.
Pakko kai mennä 13.12. uudelleen tsekkaamaan.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
Ettekö te jo saatana opi, että oman kirjoituksen voi aloittaa suoraan lainatun tekstin alle ilman ylimääräistä riviä.
Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi
[quote:98efa4e009="upsetter"][quote:98efa4e009="psychocandy"][quote:98efa4e009="Pistooli-pepe"][quote:98efa4e009="leposi"]Mä tahtoisin joskus nähdä PMMP:n livenä! Mä tahtoisin myös joskus nähdä 22-pp:n livenä!
[/quote:98efa4e009]
No et sä ainakaan mahdottomia vaadi... mä tahtoisin nähdä Coltranen. [/quote:98efa4e009]
mä tahtoisin nähdä carolinerin... tai ees new orderin ja fallin. pmmp:n näin kerran soittamassa stokkalla, mut oli niin kiire etten ehtiny pidempään seuraamaan. pikkuveljeä soittelivat ainakin.[/quote:98efa4e009]
PMMP on vielä näkemättä livenä, mutta Paulan ja Miran oon nähnyt laulamassa livenä tulevia Gimmelin biisejä. Tämä silloin, kun kuvattiin ekaa Popstarsia.[/quote:98efa4e009]
Niin, oon siis jopa äänittänyt tyttöjä ennen kuin ne oli kuuluisia!
Ja oonhan mä itse asiassa nähny PMMP:nkin livenä, toissavuoden Kalajoen juhannusjuhlissa aidan raosta lavan takaa...
[quote:08eb708f07="sheino"]Aika tylsä bändi oikeastaan, vaikka ei kai tuota saisi sanoa ääneen, kun PMMP on nykyään niin in ja pop.[/quote:08eb708f07]
Väite oikein, peruste väärin.
Tuollaista ei saa päästää suustaan siksi, että bändi on ihan vitun kova.
Eipä silti muhun iske. On niillä jotain ihan ok biisejä, mutta en voisi harkitakaaan levyn hankkimista, ellei nyt sattuisi euron laarista löytymään.
Ja onhan niiden livet energisiä, mutta.. Ei oikein vaan iske. Kummankin tytsin äänet on aika rasittavia pidemmän päälle.
Saavuttaakseni rikkinäisyyden ja pelokkuuden tunnelman lauloin kappaleen alasti pimeän studion lattialla, kertoo Juha K. Korento.
henkilökohtaisesti rohkenen edellisen perusteella olettaa että sheino ei ole sose?
http://www.huuto.net/fi/showitem.php3?itemid=40542409
pmmp-foorumilta:
Minähän sen ostin pois pyörimästä. Jouduin vain maksamaan myyjälle yhteensä 85e, että hän möisi sen minulle suoraan ettei kukaan pirulainen tarjoaisi vielä enemmän. Hyvä, että olin ennenkin tehnyt kauppaa saman kaverin kanssa, joten vain soitin hänelle kännykällä ja homma oli sillä selvä. 85e!! Aargh, siinä meni kyllä parin kuun budjetti sen siliän tien. Täytyy jostain repiä rahat Leskiäidin tyttäriin kumminkin. Voi pahus, no nyt olen taas köyhä mutta onnellinen! Paitsi, että maksan tuon vasta muutaman päivän kuluttua, joten saan sen käsiini vasta tiistaina tai keskiviikkona. Kyllä nyt jännittää!
[quote:3f43fc47bb="psychocandy"]henkilökohtaisesti rohkenen edellisen perusteella olettaa että sheino ei ole sose?
http://www.huuto.net/fi/showitem.php3?itemid=40542409
pmmp-foorumilta:
Minähän sen ostin pois pyörimästä. Jouduin vain maksamaan myyjälle yhteensä 85e, että hän möisi sen minulle suoraan ettei kukaan pirulainen tarjoaisi vielä enemmän. Hyvä, että olin ennenkin tehnyt kauppaa saman kaverin kanssa, joten vain soitin hänelle kännykällä ja homma oli sillä selvä. 85e!! Aargh, siinä meni kyllä parin kuun budjetti sen siliän tien. Täytyy jostain repiä rahat Leskiäidin tyttäriin kumminkin. Voi pahus, no nyt olen taas köyhä mutta onnellinen! Paitsi, että maksan tuon vasta muutaman päivän kuluttua, joten saan sen käsiini vasta tiistaina tai keskiviikkona. Kyllä nyt jännittää!
[/quote:3f43fc47bb]
Kukkuu, kyllä ihmiset on hulluja!
Ei sillee oikeen niinku.
tai ees new orderin
Mä näin noi Roskildessa. Tai siis pari biisiä ja sitten meni hermikuppi
tai ees new orderin
Mä näin noi Arvikassa. Tai siis pari biisiä ja sitten meni kaikki kupit nurin
"Dodii, tulihan se natsikortti sieltä, aina se tulee jossain vaiheessa.
No kuule, mulla on niitä koko pakka.
Ja nainen: mä olen pasianssin ystävä!"
[quote:2ccd032a22="Noiseidean signature"]Ettekö te jo saatana opi, että oman kirjoituksen voi aloittaa suoraan lainatun tekstin alle ilman ylimääräistä riviä.[/quote:2ccd032a22]
Luin ensin "Ettekö te jo saatana opi, että last.fm-kuvan voi laittaa suoraan signaturen alle ilman ylimääräistä riviä"
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
[quote:5d59a9c914="psychocandy"][quote:5d59a9c914="Noiseidean signature"]Ettekö te jo saatana opi, että oman kirjoituksen voi aloittaa suoraan lainatun tekstin alle ilman ylimääräistä riviä.[/quote:5d59a9c914]
[/quote:5d59a9c914]
Luin ensin "Ettekö te jo saatana opi, että last.fm-kuvan voi laittaa suoraan signaturen alle ilman ylimääräistä riviä"
Totta tämäkin. Mutta ei suositeltavaa.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
[quote:f8d121a917="forssto"]PMMP olisi tänään Kuudennella Linjalla "salakeikalla" (lukee mm. Rumban nettisivun etusivulla...)
Tekisi ihan helvetisti mieli mennä, mutta enpä usko, että nappaa ahtautua tuonne, kun eiköhän sinne pyri puoli Helsinkiä.[/quote:f8d121a917]
Pöh, itse asiassa olosuhteet oli parhaat mahdolliset, kun eka kertaa puoleentoista vuoteen PMMP-keikalla EI tarvinnut ahtautua. Vaikka paikalla olikin kaikki rokkimediapoliisit JA puolet PunkInFinlandista JA fonalit+kemialliset...
Pikku pettymys tosin oli se, että kaikki hooceemmat Isinpikkutytöt ja Puhelinkopit oli jätetty setistä pois (ja 6.linjan aikuisyleisölle silti tarjoiltiin jotain Kesäkumirallia).
Ompa hyvä tää uus levy. Varsinkin Joku raja ja sen voimakomppi.
Haluaako joku keskustella tästä lisää vai lähenkö spämmäämään velvet Mitään UG:tä ei ole olemassa tai vastaavan-topikin täyteen Take That kuvia?
Mangojauhe goddamn.
[quote:c3a91567ed="tiptoo"]Ompa hyvä tää uus levy. Varsinkin Joku raja ja sen voimakomppi.
Haluaako joku keskustella tästä lisää vai lähenkö spämmäämään velvet Mitään UG:tä ei ole olemassa tai vastaavan-topikin täyteen Take That kuvia?[/quote:c3a91567ed]
Keskustelisin jos olis jotain sanottavaa. 4 tähteä sai uusimmassa Rumbassa ja ihan positiivisen arvion. Vois melkeinpä hankkia huomenna ja kuunnella kuinka kova se on. Ei vaan raaskis maksaa täyttä hintaa kun suurin osa uusistakin levyistä tulee nykyään tilattua noista nettikaupoista, joista ne lähtee 12-15 :n hintaan. Minusta tuo onkin erittäin järkevä hinta levystä kun taas 20 on aika paljon jo.
Ilmeisesti tuolla uudella levyllä ei ole pahemmin radiohittejä ja sen yhden tarttuvammankin biisin radiosoiton pilaa se, että siinä sanotaan "vittu".
<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki
Hirveätä potaskaa koko roska. Tässä takana täytyy olla salaliitto tai joku pienen suomen sukukiista.
I'm higher than the sun
On hyvä levy, ei siitä mihinkään pääse. Kesäkaverit on aivan loistava, muutenkin nuo kappaleet ovat sanoitusten osalta säilyneet samanlaisena "ajatusvirtana" kuin ennenkin. Ei kovin radiohitteilyä ehkä, mutta eipä se tässä tapauksessa kovin haittaa. Viittä tähteä tälle en antaisi, mutta ei tämän kaupasta hakeminen ilmestymispäivänään kaduta.
"Dodii, tulihan se natsikortti sieltä, aina se tulee jossain vaiheessa.
No kuule, mulla on niitä koko pakka.
Ja nainen: mä olen pasianssin ystävä!"
No niin. Kävin hakemassa levyn kaupasta. Ekan kuuntelun jälkeen en osaa sanoa muuta kuin, että PMMP:ltähän se ihan kuulosti ja aika tasavahva kokonaisuus on kait kyseessä. Pitää kyllä kuunnella useammankin kerran ja vähän paremmalla ajatuksella jopa.
<@DBGene> senkin karkki
Kuuntelematta paskaa.
Muistakko shanks niitä rusketusraitapissiksiä Ilosaaressa 2003? Enpä olis sillon uskonu, että ikinä ostan sen bändin levyä, joka oli sen kauhean biisin tehnyt. Tai en varsinkaan olisi uskonut ostavani ainakin kahta sen bändin levyä.
<@DBGene> senkin karkki
Useamman kuuntelen jälkeen levy kuulostaa edelleenkin vahvalta kokonaisuudelta. Kolme ilmeistä hittibiisiäkin luulen bonganneeni: Joku raja, Tässä elämä on ja Kesäkaverit. Viimeksimainittu tullee varmasti radiosoiton suhteen kärsimään siitä keskellä biisiä olevasta "vittu ikinä"-kohasta, jota ei voi ainakaan helposti jättää soittamatta. Ehkä siihen voi kuitenkin jättää hiljaisen kohdan... Tässä elämä on sisältää muuten todella tarttuvan kertosäkeen. Joku raja on tosin ehkä liiankin synkkä hittibiisiksi, vaikka sellaiseksi ansaitsisi tulla. Päät soittaa on myös aika tarttuva.
Pari heikompaakin biisiä on toki mukana. Taiteilija yrittää olla jonkinlainen neworder-pastissi ja ihan kivasti se musiikillisesti siinä onnistuukin. Sanoitukset vaan eivät jaksa naurattaa tai ihastuttaa yhtään. Levyn ainoa selvä täytebiisin oloinen raita. Myöskään viimeisenä kuultava Leskiäidin tyttäret ei ole minusta mikään mestariteos. Muuten levy sisältää oikein viihdyttävää poppia, mutta voipi olla että enää kovin montaa levyä tällä samalla linjalla ei jaksa. Seuraavaksi pitäisi ehkä keksiä jo jotain uuttakin...
<@DBGene> senkin karkki
Kesäkaverit. Viimeksimainittu tullee varmasti radiosoiton suhteen kärsimään siitä keskellä biisiä olevasta "vittu ikinä"-kohasta, jota ei voi ainakaan helposti jättää soittamatta. Ehkä siihen voi kuitenkin jättää hiljaisen kohdan...
ja saadaan "exklusiivisen" radio-editti promosinkun hinta huuto.netissä yli sadan euron