You are not logged in.
eep-mä-mä-eep
Oikean rytmin kiinni saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
Jotain tanssin bez eiq ja fall joo.
YKKÖSMIEHEN PAIKKA TÄYTETTY ON
EI SE AUKI ENÄÄ OO
LIEKEISSÄ MYÖS SAULIN SAMMUMATON
RAKKAUS ROUVA JENNI HAUKIOON
Äh, toi tekstihän on kuin 16-vuotiaan Lukas Moodyssonin kynästä. Vähän tasoa nyt Paula:
Itse kohulle kyllä
Oivalluksen hetkellä olin heikosti ravittu, joten totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava Nälkä.
Näkemiin, PMMP Rumban kriitikot jättävät haikeita ja happamia jäähyväisiä
kieltämättä merkittävä bändi, mutta paria viimeistä levyä en ole jaksanut edes yrittää kuunnella joten hyvä kun lopettivat.
biisit top-7 aakkosjärjestyksessä:
joutsenet
kesäkaverit
kiitos
maria magdalena
oo siellä jossain mun
päiväkoti
tässä elämä on
hmm..niin. onhan näillä aika paljon hyvää, ainoastaan veden varaan iskenyt kokonaisuutena mut mitähän sitä heittäisi..päiväkoti, oo siellä jossain mun, korkeasaari, san francisco, pariterapiaa, merimiehen vaimo, kesäkaverit, kuvia, lautturi, lapsuus loppui..
Heräsin ja olin silleen "voi helevetti oon ollu internetissä kauheessa kännissä"
Yrittääköhän Flinkkilä olla tässä hauska vai mitäs jännää?
http://www.rumba.fi/nakemiin-pmmp-rumba … sia-35741/
on mun käteen jäävä fiilis sen kirjoituksesta.
No voi äly mikä urpo
Varikset komentavat
Menin rohkeasti katsomaan Keskustorille PMMP:n ilmaiskeikkaa, mutta jo puolen tunnin jälkeen alkoi festarimaunot ottaa päähän siihen malliin että tulin takas kotiin ja nyt aion juoda vissyä ja kattoa Jurassic Parkin.
Takarivissä oli hyvä fiilistellä
Varikset komentavat
Mervi Vuorela: Pitäkää konsensuksenne!
mikähän oli jutun pointti, paitsi että löytyi ainakin yksi tyyppi jolle pmmp ei ole merkannut mitään ja kirjoittaja pääsi näin avautumaan omasta erityisyydestään
Mervi Vuorela: Pitäkää konsensuksenne!
mikähän oli jutun pointti, paitsi että löytyi ainakin yksi tyyppi jolle pmmp ei ole merkannut mitään ja kirjoittaja pääsi näin avautumaan omasta erityisyydestään
Hyvä juttu
Yhtye ei ole merkittävä uudisraivaaja, ei eksentrinen marginaalibändi eikä toisaalta neutraali mummomagneettikaan. Silti se on saanut kriitikot, musapoliisit ja levynostajat suhtautumaan itseensä kuin rauhoitettuun eläinlajiin.
Eikös tuo jutun pointti ole aika selvä? Valtamedia onnistuu luomaan hypetyskampanjoillaan ilmiöitä, jotka saa yhden keskinkertaisen bändin vaikuttamaan biisejään kiinnostavammalta
Tiedon tasta jo aiemmin eraan tunnetun taikurin vaimon kautta, mutta nyt tiedan paljon enemman.
Naytta sikta etta arabut tuesivat mita ouhuivat kun ne lupas ottaa maailman yli muuttamalla joka paikkaan ja lisaantynalla ottavat yli.
En ole kyllä koskaan ymmärtänyt näiden saamia 4 tähden levyarvosteluja. Onhan näillä muutamia hienoja biisejä, mutta kauheita huteja löytyy yhtä lailla (esmes matkalaulu on 2000-luvun ärsyttävin biisi).
jotenki sama ku nylon beatilla että en tajuu. ehkä oon vaan sovinisti ja jos julkisesti leikkisin tykkääväni niin sit kaikki tietäis etten oo. en tiijä, miten tää toimii!?
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
no onhan nää aika lailla omalla tasollaan tämmöisen kaupallisen popin saralla, hyviä melodioita, hyviä sanoja, näyttäviä ja sanavalmiita tyyppejä, itse asiassa yllätys on, kuinka näin laadukkaallakin musiikilla voi menestyä. vaikka tylsempääkin matskua ja huteja löytyy ja paria vikaa levyä en ole viitsinyt edes hankkia, niin harva bändi on saanut aikaiseksi noin montaa laadukasta huippuklassikkoa, oikeastaan ultra bra on ainoa mieleentuleva verrokki.
mut ei kaikkien tarvii tykätä
En ole koskaan jaksanut kuunnella näitä levymitassa, joten olen paljolti samaa mieltä kuin kirjoittaja, mutta eihän se nyt vielä tosta hyvää tai järkevää tekstiä tehnyt.
en ole kolmekybänen emoboy
no onhan nää aika lailla omalla tasollaan tämmöisen kaupallisen popin saralla, hyviä melodioita, hyviä sanoja, näyttäviä ja sanavalmiita tyyppejä, itse asiassa yllätys on, kuinka näin laadukkaallakin musiikilla voi menestyä. vaikka tylsempääkin matskua ja huteja löytyy ja paria vikaa levyä en ole viitsinyt edes hankkia, niin harva bändi on saanut aikaiseksi noin montaa laadukasta huippuklassikkoa, oikeastaan ultra bra on ainoa mieleentuleva verrokki.
mut ei kaikkien tarvii tykätä
hyvin tiivistetty
mervi vuorelan kirjoituksia en lue.
En ole koskaan jaksanut kuunnella näitä
enkä UB:ta
börjeslandet wrote:En ole koskaan jaksanut kuunnella näitä
enkä UB:ta
Sama, eri. Näistä ns. "taiteellisemmista" ja jokseenkin älyköiksi profiloituneista valtavirtapopin bändeistä on UB:n meininki aina jollain tavalla oivaltanut enemmän kuin PMMP. Vaikka kyllä sekin pidemmän päälle on alkanut vituttaa tavalla tai toisella. Toisaalta se oli kyl kans ysäreillä jotenkin siisti juttu, muistan Krokettia kuunnelleeni innoissani joskus 7-8-vuotiaana.
PMMP:ssä mua on risonut yleensä kaikkein eniten Sjöroosin tuotanto. Se on jäänyt niin pahasti toistamaan omia maneereitaan niine kaikuvine kitaroineen ja tamppausrumpukomppeineen, ja muutenkin se kökkö U2:ta mallintava soundimaailma on työntänyt luotaan. Toisaalta Sjöroos on kytkenyt siihen aika hyvin tän 2000-luvun popsoundin jossa noi keveät kasariretroviittaukset on olleet ihan keskeisessä asemassa, joten ehkä se sopiva tasapainoilu omaleimaisuuden ja tutun valtavirran kanssa on sit viehättänyt. Mut sovitukset on kans olleet ihan juosten kustuja, ja mua on aina pänninyt se että kahden laulajan potentiaali on hukattu laittamalla ne kiljumaan just samaa melodiaa koko ajan.
Vesala on tietty sanoittajana profiloitunut sellaiseksi Arttu Wiskarin älykömmäksi versioksi, joka on käsitellyt enemmän tai vähemmän kansalliseen alitajuntaan uppoavia aiheita, mut paljon vähemmän banaalisti kuin Wiskari, kuinkas muuten. Sopivan poleemiset (jolla suututetaan korkeintaan muutama miesasiamies) tekstit ovat olleet sopivan "voimaannuttavia" (vihatuimmat sanat top 1), joten niitä on sitten voinut "tyttöporukalla" hoilottaa festareilla, samalla kun hypitään päiväkoti-ikäisten lailla. Tosin emmätiiä, en mä missään nimessä haluais mitätöidä tätä minään "tyttöjen musiikkina", mut ehkä ajan takaa sitä ajatusta että teksteissä on sen verran keskitien kyökkifeminismiä että "vahvoiksi naisiksi" itsensä tuntevat voivat niitä sitten fiilistellä. Äh, en nyt ihan osaa muotoilla tota ajatusta jotten kuulostais setämiesmusatoimittajalta, mut ehkä tästä nyt tajutaan mitä ajan takaa.
Vesalassa olis kans ollut hillittömästi potentiaalia ihan ykkösluokan pelimanniksi, kun tais käydä Käpylän kansanmusalinjan ja vaikka mitä ja jossain haastiksessakin harmitteli miten paskasti tradimusa kouluissa esitellään (vedetään kanteleella vakavanhaväinämöistä ja siinä se), mut sekin mahdollisuus hukattiin Mutta sen verran oon Mervin kanssa eri mieltä, että Joutsenet on ihan mahtava biisi :peuk:
Last edited by Kalossimies (04.09.2013 12:41)
Oivalluksen hetkellä olin heikosti ravittu, joten totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava Nälkä.
mervi vuorelan kirjoituksia en lue.
En ole kyllä koskaan ymmärtänyt näiden saamia 4 tähden levyarvosteluja. Onhan näillä muutamia hienoja biisejä, mutta kauheita huteja löytyy yhtä lailla (esmes matkalaulu on 2000-luvun ärsyttävin biisi).
Jouko Piho wrote: Kirjoitan täällä mielelläni, koska täällä porukka on fiksua ja asiallista verrattuna PIFin väkeen, josta osa on aivan liian alatyylisiä ja räävittömiä pilkkaajia.
Vois kyl ottaa projektiks kahlata koko tuotanto läpi ja arvioida sitten että mikä meno.
hyvä bändi, älkää olko tommosii
vittu nyt sä kuolet, tai ainaski lyön haarukalla kulliin
keijo wrote:En ole kyllä koskaan ymmärtänyt näiden saamia 4 tähden levyarvosteluja. Onhan näillä muutamia hienoja biisejä, mutta kauheita huteja löytyy yhtä lailla (esmes matkalaulu on 2000-luvun ärsyttävin biisi).
Joo. Mitenkään henkilökohtaisesti en ole tästä bändistä ikinä innostunut. Kovemmat kädet ja Leskiäidin tyttäret silti ihan kelvollisia levyjä.
Näiden musiikkia tavallisesti melkein aina kuullut jossakin väkisin, muttei ole tullut itse laitettua soimaan.
Näiden musiikkia tavallisesti melkein aina kuullut jossakin väkisin, muttei ole tullut itse laitettua soimaan.
Tämä!!! Ja sama juttu UB:n kanssa.
Ehkä se on omalta osaltaan lisännyt antipatioita. Kaverit olivat kummastakin yhtyeestä aivan onskana ja piinasivat näiden levyjen pakkosyötöllä.
oon alkanut ihan tykätä tästä viimeisimmästä(?) levystä missä yhessä biisissä joku polttaa talon tms. ihmeiden aika ei taida olla ohi.
Viimeisimpänä halutaan kieltää eräs viime vuosien lupaavimmista uusista finanssialan innovaatioista, nimittäin pikavipit.