You are not logged in.
Vittu miten homo laji. Tunnin kävin haistelemassa randomjäbien perseitä keppi kädessä. Aivan perseestä.
Erektiota pudottaa myös se, että kävin ekaa kertaa muovikeppihuitomassa varmaan 16 vuoteen, kun futis on vienyt mielenkiinnon.
Pitäkää paskalajinne.
Suihkuun voin kyllä tulla.
"noi (sun) listat tekevät ketjuista vittumaisia luettavia. vähänniinku kaikki muutkin sun postaukset siis mut voisit lopettaa. yllytys ei oo hyvä tekosyy. no ei niitä tartte sinnekään enää postailla. tuollaset listat vois upota jonneki huoneeseen ja muut (sun) jutut demiin."
Noniin, nimenhuuto, ketkä tulossa:
mää
turston
kraakku
obi-wan
ILR?
börje?
hrmis?
foppa?
muita?
no-no-osasto:
joe
J-B
Huonot uutiset on, että maalivahtia ja veskankamoja ei saada, joten pahveilla kai mennään.
Kyselen vielä jotain kavereita.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
shanks messissä?
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
Riippuu ajasta.
Riippuu ajasta.
Enpä ole soitellut vielä ajasta, mutta välillä klo 15-19 karkeasti sanottuna.
Mitä myöhempi sen parempi mulle.
Mikähän mahtaa olla päivämäärä?
LAUANTAI 15.11. SIIS EHDOTETTU
[quote:ab3b6225e5="noiseidea"]LAUANTAI 15.11. SIIS EHDOTETTU
[/quote:ab3b6225e5]
Oon aamuvuorossa, eli ehkä pääsen ehkä en, riippuu monelta olis.
ROTSISÄHLY LAUANTAINA 15.11. KLO 18.30-19.30
-hinta 48e, eli jos tulee kymmenen niin se on vitosen laaki jne.
-ota mukaan tumma ja valkoinen paita
-TULE AJOISSA
-ei maalivahteja, joten pahvien kanssa pöljäilyä luvassa
-paikka siis Hakaniemi, torin alla väestösuojassa, sisäänkäynti lasipömpelistä Alepan nurkilta torin itäpuolelta
Ai niin ja AJOISSA PAIKALLE VITTU.
no voihan homo. obilla ois yhdet kamat, mistä hartsalle toiset?
Varikset komentavat
no voihan homo. obilla ois yhdet kamat, mistä hartsalle toiset?
Geneltä vois tietysti kysyä lainakamoja, niillähän Harri on pelannut edelliset kerrat. Hmm, yhtä veskaa voisin tietysti kans vielä kysyä.
En o tulossa vaikka pyydettäis, mutta huomiona: tuolta Hakaniemestä saa panttia vastaan itselleen käyttöönsä liivit - jos haluatta roudata mukana vain yhden paidan...
"noi (sun) listat tekevät ketjuista vittumaisia luettavia. vähänniinku kaikki muutkin sun postaukset siis mut voisit lopettaa. yllytys ei oo hyvä tekosyy. no ei niitä tartte sinnekään enää postailla. tuollaset listat vois upota jonneki huoneeseen ja muut (sun) jutut demiin."
En o tulossa vaikka pyydettäis, mutta huomiona: tuolta Hakaniemestä saa panttia vastaan itselleen käyttöönsä liivit - jos haluatta roudata mukana vain yhden paidan...
Tulisit nyt.
Vittu miten homo laji. Tunnin kävin haistelemassa randomjäbien perseitä keppi kädessä. Aivan perseestä.
Erektiota pudottaa myös se, että kävin ekaa kertaa muovikeppihuitomassa varmaan 16 vuoteen, kun futis on vienyt mielenkiinnon.
quote]
Muuten sama, mutta en oo käynyt pelaamassa..
Lasken itseni liberaalifeministiksi, ja minulle feminismi tarkoittaa tasa-arvoon pyrkimistä, ei sen avulla tai naiseudella ratsastamista.
No runkut runkatkoon, mutta minäpoika haluan tanssia.
Huippu quotti tossa äskösessä viestissä
Lasken itseni liberaalifeministiksi, ja minulle feminismi tarkoittaa tasa-arvoon pyrkimistä, ei sen avulla tai naiseudella ratsastamista.
[quote:40c0ff5d38="nordenstam"]En o tulossa vaikka pyydettäis, mutta huomiona: tuolta Hakaniemestä saa panttia vastaan itselleen käyttöönsä liivit - jos haluatta roudata mukana vain yhden paidan...
Tulisit nyt.[/quote:40c0ff5d38]
Muutenkin haluan harrastaa ainoastaan urheilua, jossa olen keskivertoa parempi. Sählyä olen tosiaankin pelannut XX vuotta sitten viimeksi, ja olen siinä paska. Joten ei.
Futiksessa olenkin sitten vitun Pirlomaisen hyvä, ja futsalia milloin vain!
[quote:6a8eb14cd5="noiseidea"][quote:6a8eb14cd5="nordenstam"]En o tulossa vaikka pyydettäis, mutta huomiona: tuolta Hakaniemestä saa panttia vastaan itselleen käyttöönsä liivit - jos haluatta roudata mukana vain yhden paidan...
Tulisit nyt.[/quote:6a8eb14cd5]
Futiksessa olenkin sitten vitun Pirlomaisen hyvä, ja futsalia milloin vain![/quote:6a8eb14cd5]
[quote:6e770c455a="nordenstam"]Muutenkin haluan harrastaa ainoastaan urheilua, jossa olen keskivertoa parempi. Sählyä olen tosiaankin pelannut XX vuotta sitten viimeksi, ja olen siinä paska. Joten ei.
Futiksessa olenkin sitten vitun Pirlomaisen hyvä, ja futsalia milloin vain![/quote:6e770c455a]
Emmääkään oo koskenut sählymailaan tyyliin kymmeneen vuoteen, mutta pakkohan tuonne on mennä, kun kerta kerrankin osuu sopivasti. Niin ja mä vasta paska olen! Toivottavasti en ole katsonut duunejani ihan päin vittua. Varmistan huomenna ja sitten kerron varmasti tulosta.
Emmäkää osaa pelata mut aattelin sikailla näitä forumin "kynämiehiä" vastaan jos ne rupee hyppimään silmille.
edit: ja valkosella paidalla en pelaa
Joo kyl toi natsaa.
Älä päästä painiks sitä
[quote:77e6e3426c="noiseidea"]Noniin, nimenhuuto, ketkä tulossa:
mää
turston
kraakku
obi-wan
ILR
leposi
shanks
Riikoin
börje?
hrmis?
foppa?
muita?
no-no-osasto:
joe
J-B
nortteshölö
[/quote:77e6e3426c]
Yks kaveri tulee ehkä.
ei muuta kuin voidetta rakoon ja ruuvi kiinni!
Joudun tuoksi päiväksi tuomarihommiin eli joudun jättämään väliin.
Veskarinkamat tosin voin lykätä kraakun mukaan jos joku haluaa torjua kuolemalta haisevissa varusteissa
ei noin
[quote:b8eb916b42="obi-wan"]Joudun tuoksi päiväksi tuomarihommiin eli joudun jättämään väliin.
Veskarinkamat tosin voin lykätä kraakun mukaan jos joku haluaa torjua kuolemalta haisevissa varusteissa[/quote:b8eb916b42]
No voihan pillukka.
Laitoin vielä kyselyä meidän veskalle, kun sanoi että ilta voisi käydä.
Jes, loppuu duunit klo 14.20, joten varmuudella oon mukana. Kai sieltä saa mailoja lainaan? Mulla ei nimittäin oo.
Jes, loppuu duunit klo 14.20, joten varmuudella oon mukana. Kai sieltä saa mailoja lainaan? Mulla ei nimittäin oo.
Saa vuokrattua joo.
Ootko left? Mulla ois varamaila, saat sen lainaan jos haluat. Sillä voi olla kyllä aika vittumaista pelata ku siinä on mulle modattu lapa.
ei muuta kuin voidetta rakoon ja ruuvi kiinni!
[quote:747b2a594e="leposi"]Jes, loppuu duunit klo 14.20, joten varmuudella oon mukana. Kai sieltä saa mailoja lainaan? Mulla ei nimittäin oo.
Ootko left? Mulla ois varamaila, saat sen lainaan jos haluat. Sillä voi olla kyllä aika vittumaista pelata ku siinä on mulle modattu lapa.[/quote:747b2a594e]
No ei sillä lavalla varmaan niin väliä, kun tosiaan en ole pelannut sitten vuoden 99, jolloin voitettiin Lohjan ammattioppilaitoksen säbämestaruus. Ja silloinkin olin maalivahti.
Niin siis, jos lefti on niin että ammun vasemmalta, sit oon left! Jou. Ota maila mukaan niin säästää pennosia. En korvaa, jos joku lyö sen rikki.