You are not logged in.
Pitäisi käydä oikein hyvin
eiku tollon ois spiral-liigaa mutta sen voi kyllä skipata
Varikset komentavat
Eka matsi osaltani Arenan firmasarjaa. Hävittiin kai 8-11. Oltiin todella huonoja, oma pää vuoti kuin loo... no enpä jatka tätä. Tein kolme maalia, mutta todella nihkeää oli muuten. Palloa hautovat ketjukaverit ei toisaalta paljon asiaa auttaneet. Eka maali melkein nollakulmasta veskarin längistä, tokan löin ilmasta pomppupallosta ja vika ihan maalin edestä aikani veivattua. Meinasin hukata koko paikan.
Vastustajalla oli pari vikkelää kaveria, jotka käveli kenenkään estämättä nurkasta vetopaikkaan. Olin kyllä aika monta kertaa kentällä, kun omissa soi...
Launtaina alkaa divarikausi. Nyt vakuutusasiaa pohtimaan.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
[quote:f1bc65f32f="noiseidea"]Vastustajalla oli pari vikkelää kaveria, jotka käveli kenenkään estämättä nurkasta vetopaikkaan. Olin kyllä aika monta kertaa kentällä, kun omissa soi...
Ei se vanha enää jaksa..[/quote:f1bc65f32f]
Onhan se niinkin. Ja oon laituri, niin ei oo mun tonttii pyöriä maalin kulmilla omassa päässä.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
Ostin uuden mailan
Varikset komentavat
Ostin uuden mailan
Minkälaisen? Eikö Exeliin saanut vaihtolapaa vai mistä kanitti?
vanha siirtyi kakkosmailaksi. tällä kertaa lähdin 2.5 masterin matkaan. 29,90 kalevan prismassa.
Varikset komentavat
ja TIEDÄN että viimeks rotsisählyissä kehuin tota 2.7:aa paremmaks
Varikset komentavat
Ostin uuden mailan
Yhtä paska oot edelleen.
ei muuta kuin voidetta rakoon ja ruuvi kiinni!
Varikset komentavat
Soittelin Tapiolaan ja tyyppi plus sen kollega muisteli, että vitosdivariin saakka tapaturmavakuutus kattaa. Vittu, sillä mennään kauteen. Ikinä ei ole käynyt mitään, ei käy nytkään.
Kuuluisat viimeiset sanat.
Kyllä sä pappa selviit ku maltat ottaa rauhallisesti.
Mä oon aina rauhallinen. Varsinkin pelikentällä.
[quote:db3bc16252="shanks"]Kyllä sä pappa selviit ku maltat ottaa rauhallisesti.
Mä oon aina rauhallinen. Varsinkin pelikentällä.[/quote:db3bc16252]
Vielä kun vastustajatkin pysyisivät rauhallisina. Vituttaa kun alasarjamatseissa huudetaan pää punaisina tai sit kun näkee ihan selviä vahingoittamisyrityksiä
ite en sikaile mutta suu käy sitäkin enemmän
Varikset komentavat
13-3 voitto spiral-liigassa. tein kaks mut olipahan paikkoja
Varikset komentavat
Nelosdivarikausi alkoi 9-3 tappiolla
parin viikon päästä kraakun vahvistamana avauspisteet?
Varikset komentavat
LAUANTAI 15.11. SIIS EHDOTETTU
Laittakaas tai
kehiin, niin lasketaan tulisiko tästä jotain. Varmaan pari frendiä/Komsoa tulee kans.
Pannan alustavasti
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Varikset komentavat
Voihan kikuli. Mahdollisesti ei käy
Meillä ois futisjengin risteily, mut enpä kuule tiiä jaksanko lähteä niiden kanssa kun ei sitä tiedä selviikö hengissä takasin.
en ole kolmekybänen emoboy
Pannan alustavasti
Lasken itseni liberaalifeministiksi, ja minulle feminismi tarkoittaa tasa-arvoon pyrkimistä, ei sen avulla tai naiseudella ratsastamista.
No runkut runkatkoon, mutta minäpoika haluan tanssia.
[quote:74cb18f89d="börjeslandet"]Voihan kikuli. Mahdollisesti ei käy
Meillä ois futisjengin risteily, mut enpä kuule tiiä jaksanko lähteä niiden kanssa kun ei sitä tiedä selviikö hengissä takasin.[/quote:74cb18f89d]
Osallistuminen futisristeilyyn = yks pahimmista virheistä mitä voi tehdä.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Ostin uuden mailan, kun löin vanhan paskaksi (pieni kops tolppaan ja varresta poks). Excel Master... 2.7 kai, en jaksa tsekata.
Eka turnaus takana, hävittiin ja voitettiin. Taas kerran tuntui, että se paskempi jengi vei meitä miten vaan ja parempi pidettiin aisoissa ja voitettiin. Meillä oli kyllä pelaajia aika niukasti. Ekassa tein yhden ja tokassa kolme.
ei noin
Joku saa vaihtaa mun mailaan gripit.
Kävin Ruoholahdessa siellä yhdessä hallissa pelailemassa. Joka viikko ois tarkoitus alkaa käydä. Sekalaista väkeä, kuus euroo laaki. Hyvät pelit tai ainakin vauhtia saa pitää.
Tuolla ois ollut mailoja halvennuksessa (enemmän kuin Intersportissa) ja vielä samanlainen kuin mulla ennen, mutta näillä mennään. Yks vaihtoehto ois ostaa siitä nyt varamaila. 49e taisi olla hyväksi havaittu Exel.
Prismasta saa kympin halvemmalla
Varikset komentavat
Prismasta saa kympin halvemmalla
Ai 39e? Mutta aika vähän Prismoja tässä, ehkä en mihinkään Viikkiin lähde. Tai jos kuitenkin... Yhdet hassusählyt ois siinä just vieressä.
Tänään treenit. Otan huomenna sen halvemman lisenssin: siin sairaskuluvakuutuksessa kuulemma 26:n päivän käsittelyjono
Täytyy nyt vielä huomenna soitella asiasta.
Varikset komentavat
Tänään treenit. Otan huomenna sen halvemman lisenssin: siin sairaskuluvakuutuksessa kuulemma 26:n päivän käsittelyjono :roller
Niin...?
No eikös se tarkoita sitä että pitäisi pelata melkein kuukauden verran ilman vakuutusta
Varikset komentavat
No eikös se tarkoita sitä että pitäisi pelata melkein kuukauden verran ilman vakuutusta
Vakuutus lienee voimassa heti kun sopimus on tehty tai viimeistään kun lasku maksettu.
Toi jono on ehkä niiden sairauskuluhakemusten jono, eli kun haluat rahasi pois niin joutuu odottamaan 26 päivää.
Ois vähän heikkoa bisnestä jos vakuutusta joutuisi odottamaan 26 päivää. Pankkitilinkin saa yhdeltä istumalta.