You are not logged in.
[quote:1104341294="janne m."][quote:1104341294="psykokarkki"]enpä kuule tiijä mut nostetaas tää ylös, näihin meinaan mennä:
Perjantai 16.11.
21.00 Avanto/Äänen Lumo -klubi (Kuudes Linja)
Pain Jerk, Tape, Organ, Petri Kuljuntausta, ODJs Harri & TG [/quote:1104341294]
Tänne ihan varmasti, lauantain klubista ei vielä tiedä.[/quote:1104341294]
Ihan varmasti = räkä valuu nenästä pysyn kotona. Lauantain klubista en vielä tiedä = vähän valuu vielä räkää nenästä koitan tervehtyä. Eli toivottavasti oli hauska Avanto, jäi hiukan väliin.
organizing the boy scouts for murder is wrong
joo olihan tuolla kivaa lauantainakin, kohokohtina ympyrä-filmi ja ne jatsipapat, en musita nimiä. ja kivaa seuraakin oli, jokos jippu-fanituskuvat on postattu foorumille?
joo, noi oli kyl ihan tajuttoman kovia. vaikken jatsia ole aikoihin jaksanu kuunnella niin toi toimi ihan sikana
[quote:201a23d7ff="Avanto"]Zidane the top favorite at Avanto
Zidane: A 21st Century Portrait, a film focusing on the world-famous football player, became the audiences favourite at the eighth edition of the Avanto Festival last weekend. The film, screened for the first time in Finland at Avanto, sold out Kiasma theatre twice. The Friday night Avanto club featuring the comeback performance of Organ a pioneering Finnish synth-pop group enjoying a cult reputation and the Japanese noise artist Pain Jerk was packed to maximum capacity. Both Michael Snow and Peter Kubelka as well as the Finnish documentary fantasy film Saturn Reality were also received with enthusiasm. The total number of festivalgoers at this year's Avanto was approximately 3000. www.avantofestival.com[/quote:201a23d7ff]
En oo näköjään jaksanut kirjoittaa mitään, mutta Organ oli orgastisen mahtava ja Hantan kanssa huippua jorata eturivissä Muutenkin festari ja seura olivat taas parasta ikinä. Nuff said
Jouko Piho wrote: Kirjoitan täällä mielelläni, koska täällä porukka on fiksua ja asiallista verrattuna PIFin väkeen, josta osa on aivan liian alatyylisiä ja räävittömiä pilkkaajia.
meinasin tonne jomfmfmfm topickiin pistää mutta hokasin että kuulunee tänne.
en kyl ihan tajua miksi NOIN paljon sitä prevost/wilkinsonia jengi hehkuttelee.
olihan se ihan kivaa ja todella pätevää. mutta ihan helvatan geneeristä. ei tullut yhtään sellasta räjähtävää hetkeä ja muutenkin dynaamisuutta ei ollut juuri yhtään. kuitenkin sellaista josta on tosi helppo tykätä. en halua kuitenkaan valittaa mutta kun nyt just on aika tylsää niin koitan sitten purkaa kelojani
vaikka täällä
se mikä taco bellsistä tekee mulle just nyt ihan superkivan jutun on ILO.
homma naksuu ja poksahtelee ja pirskahtelee ja kulkee. en tiedä mitä herrat itse hakevat, mutta mun mielestä jos tohon saia sillon tällön jonkun mahtavan riffin/teeman mukaan vielä niin sitten olis ihan maailman parasta musaa. nytkin aika lähellä. ei häviä pätkääkään esp-diskin jutuille esim. kun taas mulle jäi sellainen mielikuva että brittiherroilla se oli jotenkin sellaista omahyväisyyden puolelle kallistuvaa jopa se tyytyväisyys. suditaan meneen kun homma osataan niin
varmasti. varmuutta voi näköjään olla monenlaista. se voi olla myös varmuutta
hypätä tyhjän päälle. riskejä?
artsu
>vaan Taco Bells oli saaaaaaaaaaatanan kova. kerroin jollekin ehdottelijalle ennen >keikkaa että mun mieli ei kaipaa avaamista kun Prevost ja Wilkinson jo lauantaina >repäs räppänät sen verran ammolleen mutta hyvää tuuletusta oli, niin tajuttoman >vaivatonta ja kaunista musiikkia, palikat kohdallaan just niinkun pitää olla.[/quote]
let me fall out of the window
with confetti in my hair
Volcano The Bear oli kyllä aivan mieletön. Oon vieläkin varsin fiiliksissä tuosta keikasta. Etenkin lauluosuudet oli aivan käsittämättömän upeita. Niitä oli kiva fiilistellä Hantan sammuessa ( ) mua/pöytää vasten.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
[quote:24c5f1585f="psykokarkki"]
Hantan sammuessa mua/pöytää vasten.
kuveja [/quote:24c5f1585f]
hyvinhän nuo näkyy kun linkkiä painaa.
siirretääs tänne:
[quote:f2a366990a="silvawhale"]taitaa vaan avannon musapuoli olla r.i.p.
orionin mainoksen mukaan leffapuoli sentään jatkuu.[/quote:f2a366990a]
mitäs?
voodoo jippu eiq people bez magic people
lol apua
ultravox
[quote:e6d7140b1d="TWISTED BITCH"]siirretääs tänne:
[quote:e6d7140b1d="silvawhale"]taitaa vaan avannon musapuoli olla r.i.p.
orionin mainoksen mukaan leffapuoli sentään jatkuu.[/quote:e6d7140b1d]
mitäs?[/quote:e6d7140b1d]
nyt kävi näin.
Black Metal on oikeasti muutakin kuin skandaalijournalismia.
jäsen: vitun hapan (suljettu?) pappaosasto
[quote:6bf1c00486="silvawhale"][quote:6bf1c00486="TWISTED BITCH"]siirretääs tänne:
[quote:6bf1c00486="silvawhale"]taitaa vaan avannon musapuoli olla r.i.p.
orionin mainoksen mukaan leffapuoli sentään jatkuu.[/quote:6bf1c00486]
mitäs?[/quote:6bf1c00486]
nyt kävi näin.[/quote:6bf1c00486]
lol apua
ultravox
[quote:7d3aa82de0="TWISTED BITCH"][quote:7d3aa82de0="silvawhale"][quote:7d3aa82de0="TWISTED BITCH"]siirretääs tänne:
[quote:7d3aa82de0="silvawhale"]taitaa vaan avannon musapuoli olla r.i.p.
orionin mainoksen mukaan leffapuoli sentään jatkuu.[/quote:7d3aa82de0]
mitäs?[/quote:7d3aa82de0]
nyt kävi näin.[/quote:7d3aa82de0]
[/quote:7d3aa82de0]
yritetääs vähän piristää tunnelmaa:
[quote:034ec47a78="silvawhale"]taitaa vaan avannon musapuoli olla r.i.p.
orionin mainoksen mukaan leffapuoli sentään jatkuu.[/quote:034ec47a78]
PASKAA
Jouko Piho wrote: Kirjoitan täällä mielelläni, koska täällä porukka on fiksua ja asiallista verrattuna PIFin väkeen, josta osa on aivan liian alatyylisiä ja räävittömiä pilkkaajia.
[quote:cd9e2a2986="TWISTED BITCH"]siirretääs tänne:
[quote:cd9e2a2986="silvawhale"]taitaa vaan avannon musapuoli olla r.i.p.
orionin mainoksen mukaan leffapuoli sentään jatkuu.[/quote:cd9e2a2986]
mitäs?[/quote:cd9e2a2986]
Mä kuulin viime viikonloppuna samaa, onks toi ihan varmistunutta, onks silviksellä ekan käden tietoa? Tietääkö joku minä viikonloppuna toi leffa-avanto sitten olisi?
Mä kuulin viime viikonloppuna samaa, onks toi ihan varmistunutta, onks silviksellä ekan käden tietoa? Tietääkö joku minä viikonloppuna toi leffa-avanto sitten olisi?
kyllä toi ihan faktaa käsittääkseni oli. ja tuli ihan norsunluutornista.
orionin sivuilta toi leffahomma selvinnee.
sen ainakin tiedän että tommosten festareiden saamat apurahat on vähentyneet rajusti viime vuosina.
[quote:e4d9d65f5a="janne m."][quote:e4d9d65f5a="TWISTED BITCH"]siirretääs tänne:
[quote:e4d9d65f5a="silvawhale"]taitaa vaan avannon musapuoli olla r.i.p.
orionin mainoksen mukaan leffapuoli sentään jatkuu.[/quote:e4d9d65f5a]
mitäs?[/quote:e4d9d65f5a]
Mä kuulin viime viikonloppuna samaa, onks toi ihan varmistunutta, onks silviksellä ekan käden tietoa? Tietääkö joku minä viikonloppuna toi leffa-avanto sitten olisi?[/quote:e4d9d65f5a]
Avanto Guy Debord 14.11-15.11.
Lasken itseni liberaalifeministiksi, ja minulle feminismi tarkoittaa tasa-arvoon pyrkimistä, ei sen avulla tai naiseudella ratsastamista.
No runkut runkatkoon, mutta minäpoika haluan tanssia.
sea:n sivuilla on vielä kesäohjelmisto. Pitää tarkkailla. Olis baf-klubi suunnitteilla Marraskuulle, just mietittiin että vois järkkää jotain surinaa jos kerta Avanto skippaa musat...
[quote:feccb54969="Joe Caligula"][quote:feccb54969="janne m."][quote:feccb54969="TWISTED BITCH"]siirretääs tänne:
[quote:feccb54969="silvawhale"]taitaa vaan avannon musapuoli olla r.i.p.
orionin mainoksen mukaan leffapuoli sentään jatkuu.[/quote:feccb54969]
mitäs?[/quote:feccb54969]
Mä kuulin viime viikonloppuna samaa, onks toi ihan varmistunutta, onks silviksellä ekan käden tietoa? Tietääkö joku minä viikonloppuna toi leffa-avanto sitten olisi?[/quote:feccb54969]
Avanto Guy Debord 14.11-15.11.[/quote:feccb54969]
Tänks. Ja joo ny löyty sivuiltakin..
sea:n sivuilla on vielä kesäohjelmisto. Pitää tarkkailla. Olis baf-klubi suunnitteilla Marraskuulle, just mietittiin että vois järkkää jotain surinaa jos kerta Avanto skippaa musat...
mä tsekkaan siitä mainosflabarista ku löydän sen jostain (jos ei börjis ehdi ensin).
Tiedä tulevaisuudesta, mutta ainakaan entisenlaisena festari ei jatku tällä erää. Jo viime vuoden festarin järkkäyskuviohan poikkesi aiemmasta s.e. Potlatch ja Äänen lumo hoitivat musaproggggixxxet.
Avanto Guy Debord 14.11-15.11.
No nyt!!!! Sentäs!!
sen ainakin tiedän että tommosten festareiden saamat apurahat on vähentyneet rajusti viime vuosina.
Tästäkin on syyttäminen Karpelan, Saarelan ja Vienosen lisäksi porvarihallitusta ja -virkamiehiä.
[quote:e590892133="janne m."]Mä kuulin viime viikonloppuna samaa, onks toi ihan varmistunutta, onks silviksellä ekan käden tietoa? Tietääkö joku minä viikonloppuna toi leffa-avanto sitten olisi?
Tiedä tulevaisuudesta, mutta ainakaan entisenlaisena festari ei jatku tällä erää. Jo viime vuoden festarin järkkäyskuviohan poikkesi aiemmasta s.e. Potlatch ja Äänen lumo hoitivat musaproggggixxxet.[/quote:e590892133]
jeps. ja muutenkin musapuoli oli pienempi ku aiemmin (ei kiasma- sun muita keikkoja). harmi, olihan toi hieno festari.
[quote:f154586aa3="silvawhale"][quote:f154586aa3="TWISTED BITCH"][quote:f154586aa3="silvawhale"][quote:f154586aa3="TWISTED BITCH"]siirretääs tänne:
[quote:f154586aa3="silvawhale"]taitaa vaan avannon musapuoli olla r.i.p.
orionin mainoksen mukaan leffapuoli sentään jatkuu.[/quote:f154586aa3]
mitäs?[/quote:f154586aa3]
nyt kävi näin.[/quote:f154586aa3]
[/quote:f154586aa3]
yritetääs vähän piristää tunnelmaa:
[/quote:f154586aa3]
onnistui
no mut, BAF järkkää sit varjomusat niin mikäs siinä
missäs muuten ne jippukuvat viime vuodelta, onko jo hävinneet netistä tai tulossa hirmiksen kirjaan? :acidpolice:
lol apua
ultravox
missäs muuten ne jippukuvat viime vuodelta, onko jo hävinneet netistä tai tulossa hirmiksen kirjaan? :acidpolice: