You are not logged in.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
In the last second of life, they're gonna show you how,
how they run this show.
tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni
Grant Morrison
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
In the last second of life, they're gonna show you how,
how they run this show.
Ooh, sain just kuulla, että uutta Batmania on kuvattu tulevan kotikaupunkini yhdessä mahtavassa puistossa, joka on reilun kilometrin päässä tulevasta kodista.
voodoo jippu eiq people bez magic people
lol apua
ultravox
lol apua
ultravox
lol apua
ultravox
lol apua
ultravox
Katoin tässä yks päivä Yön ritarin ensi kertaa elokuvateatterikierroksen jälkeen ja huh, onhan se kyllä mahtava leffa. Oman genrensä selkeä ykkönen ja muutenkin väh. 8/10 kamaa. Useimmiten nykyleffoissa ärsyttää pituus ja liika venytys, mutta tuo kyllä kantoi lähes koko kestonsa tosi hyvin. Loppua ois voinut hieman kyllä tiivistää. Juonenkäännettä tulee toisensa perään eikä se tunnu edes liian väkinäiseltä twistaamiselta, koska monet niistä on kuitenkin pohjustettu alusta lähtien hyvin. Moraalis-eettisille pohdinnoille kans varovainen peukku, ei häirinny liialti
Tajusin kans (vasta nyt) miten paljon Gary Oldman näyttää Bryan Cranstonilta tuossa pätkässä
Ja eilenpä kävinkin paukauttamassa lipun Yön ritarin paluuseen parin viikon päähän
lol apua
ultravox
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Fasistinen unelma vai liberaali salajuoni?
Vuoden nuori muotoilija.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
Ei hupia.
Lasken itseni liberaalifeministiksi, ja minulle feminismi tarkoittaa tasa-arvoon pyrkimistä, ei sen avulla tai naiseudella ratsastamista.
No runkut runkatkoon, mutta minäpoika haluan tanssia.
Öh.
AURORA About 50 people were shot 12 fatally early Friday when a gunman opened fire at an Aurora movie theater during a premiere showing of the new Batman movie.
Tykkäsin vitusti tästä uudestakin
Enkä oo ikinä ollut noin kiihottunut Anne Hathawaysta
Miksei pitäisi nauraa? Vittu tässä mitään diplomaatteja olla.
huomenna kattomaan tää uusin
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?