You are not logged in.
mitä jengi oikein tuosta Matt Damonista keuhkoo, en ymmärrä
miten jengi keuhkoo?
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
interuptor bastardo wrote:kikke wrote:Ja yks näyttelijävalinta tuli niin puskista että aiheutti vähän naureskelua
Elikkä mikäs.
MD
jostain tumblrista tms lukenu jonkun verran sellaisia MITÄ VITTUA MATT DAMON -kommentteja ja kuvittelin ennakkoon et jotenkin syy olisi MATT DAMONISSA mut ehkä se oli vaan se että matt damon tuli yhtäkkiä SIELTÄ, en tiä
menen nyt nukkumaan ajatellen Jan Vapaavuorta
koska spoileri
vähän tuli kyllä sellainen tarpeellisen jatko-osan viba, olis kiva nähdä kun coop hankkiutuu edmonsonin planeetalle sen muidun luo ja sitä seuraava loppumaton inbred fuckfest
menen nyt nukkumaan ajatellen Jan Vapaavuorta
voodoo jippu eiq people bez magic people
lol apua
ultravox
lol apua
ultravox
lol apua
ultravox
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
lol apua
ultravox
Nyt tiedän ainakin mille naureskelen itsekseni koko päivän.
Mites tää jared leton nu metal/juggalo versio jokerista...
Hyvältä näyttää! Myös Batman V Superman uusin traileri oli aika päräyttävä.
vaikuttaa vitun sekavalta
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
Donald Trump pikkulapselle: "Olen Batman"
kerrankin harmiton läppä trumpilta ja ilkeä lehdistö heti kimpussa
Evolution of The Batman pic.twitter.com/gvydPqOM8D
— History In Pictures (@historyepics) January 27, 2016
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
Dark Knight Rises tuli katsottua ja olihan toi ok, mutta ei nyt mikään maailman voittaja. Ihan vitun pitkä!
Christian Balella on todella ruma suu.