You are not logged in.
Tulee aika paljon uutta kun soittavat myös tulevan levyn matskua. Sit muutama vanhempi Children of Godilta ja sitä aikaisemmilta. Juttelin Giran kanssa keskiviikkona ja No Words/No Thoughts kestää kuulemma nykyään puoli tuntia livenä
Last edited by Tomsk (06.05.2011 19:40)
Sent from my iPhone 16
mitä enemmän children of godilta sen parempi
voodoo jippu eiq people bez magic people
lol apua
ultravox
mitä pidempään no words/no thoughts kestää sen parempi
Kaverilla ois yks ylimääränen lippu Helsingin keikalle, onko kiinnostuneita? Ja jos Jyväskylästä tarttee kyytiä, niin siihenkin on optiot, ei oo vielä auto täynnä.
Lippu lähtee varmaan alehinnalla, kun ilmeisesti keikka ei ole edes loppuunmyyty. Mikähän helsinkiläisiä nyppii, kun Swans ei toimi.
Last edited by Junkieman (08.05.2011 14:51)
Näyttäis olleen aika identtinen settilista viimeset puol vuotta, joskin jollain keikalla olivat vetäneet Beautiful Childia. Saisivat kyllä sen vetää, ehkä bändin kovin biisi.
Jos jotakuta kiinnostaa, mikä se basic settilista on ollut, niin tämänlainen:
http://www.setlist.fm/setlist/swans/201 … 21279.html
Eli uutta levyä, pari uutta biisiä ja pari vanhempaa biisiä. Beautiful Childin saisivat kyllä vetää.
Last edited by Junkieman (08.05.2011 15:06)
mitäs mieltä beautiful childista, saisivatko vetää?
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Kaverilla ois yks ylimääränen lippu Helsingin keikalle, onko kiinnostuneita? Ja jos Jyväskylästä tarttee kyytiä, niin siihenkin on optiot, ei oo vielä auto täynnä.
Lippu lähtee varmaan alehinnalla, kun ilmeisesti keikka ei ole edes loppuunmyyty. Mikähän helsinkiläisiä nyppii, kun Swans ei toimi.
Olen kiinnostunut alehintaisesta lipusta. Täyttä hintaa en aio maksaa ja voisin ihan hyvin jättää tämän väliin Primaveran vuoksi. Mut lähetä vaikka privalla joku ehdotus hinnasta.
en ole kolmekybänen emoboy
Toi Beautiful Childin tän kiertueen liveveto on kyllä kieltämättä aika huikee Eli saavat toki vetää!
Nyt muuten kun kuuntelen taas näitä vanhoja, niin pitää nyt erikseen vielä todeta, että vaikka meikäkin on kaikenlaista grindia ja muuta junttausta elämässään kuullut, niin yhtään mikään ei millään tavoin vedä vertoja Copille, Filthille, Young Godille ja Public Castrationille. Tää vaan on raskainta, julminta ja väkivaltaisinta musiikkia mitä oon ehkä koskaan kuullut. Jotkut Merzbown tai Throbbing Gristlen jutut pääsee lähelle, mut näissä kun on tää uskomattoman karu ja raskas tunnelma. Yhdistettynä vielä Giran huutamiseen ja kahteen rumpaliin. Ja kun vielä ajattelee miltä tää kuulosti 80-lukulaisille. Eihän tää varmaan kenellekään minään yllätyksenä tullu, mut pitipähän nyt vielä erikseen mainita. Huikeeta settiä.
Last edited by Kalossimies (09.05.2011 00:38)
Oivalluksen hetkellä olin heikosti ravittu, joten totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava Nälkä.
Huomenna Tampereella, keskiviikkona Helsingissä!
Pari tuoretta haastattelua:
http://www.nrgm.fi/artikkelit/small-tal … ira-swans/
http://www.noise.fi/blogi/?p=5328
Live @ KOKO, Lontoo (28.10.2010):
http://www.youtube.com/watch?v=sgLfAGWY1wY
kellään tietoa tampereen soittoajoista?
kellään tietoa tampereen soittoajoista?
vastaan itselleni, eli
james blackshaw 21.00
swans 22.00
Nyt mulla olis lippu myytävänä Swansin Helsingin keikalle. Lähtee alehintaan.
Sent from my iPhone 16
Nyt mulla olis lippu myytävänä Swansin Helsingin keikalle. Lähtee alehintaan.
Mulle. Sovitaan visas.
Last edited by börjeslandet (10.05.2011 19:06)
en ole kolmekybänen emoboy
KIIMA KASVAA
En pääse kyl etkoilemaan huomenna mut vittuuks täs.
Älä päästä painiks sitä
Tomsk wrote:Nyt mulla olis lippu myytävänä Swansin Helsingin keikalle. Lähtee alehintaan.
Mulle. Sovitaan visas.
Ok.
Sent from my iPhone 16
KIIMA KASVAA
En pääse kyl etkoilemaan huomenna mut vittuuks täs.
En pääse minäkään. Tulen suoraan kokoustamasta.
Sent from my iPhone 16
pieneltä pettymykseltähän tuo tampereen keikka nyt tuntuu. ekat puoli tuntia toki komeaa jytinää mutta sit kun sitä samaa on kuunneltu reilu pari tuntia niin tylsäksihän se meni. uusimman levyn biiseistäkin tehdyt uudet sovitukset olivat kaikki ihan samanlaisia. helvetin lujaa soittivat.
Ekat puoli tuntia tuli kyllä kaikkea muuta paitsi jytinää, vai oltiinko me eri keikoilla? Biisivalinnoista vois toki motkottaa, mutta tähän on tyytyminen. Helvetin hieno keikka.
pieneltä pettymykseltähän tuo tampereen keikka nyt tuntuu. ekat puoli tuntia toki komeaa jytinää mutta sit kun sitä samaa on kuunneltu reilu pari tuntia niin tylsäksihän se meni. uusimman levyn biiseistäkin tehdyt uudet sovitukset olivat kaikki ihan samanlaisia. helvetin lujaa soittivat.
Reilu pari tuntia on aevan turhan pitkä kesto melkeinpä mille tahansa keikalle.
organizing the boy scouts for murder is wrong
eli tänäänkään ei ole toiveita aikaisesta nukkumaanpääsystä
meikä ihan tykkäs, tunnit vierähti kuin tyhjää vaan ja vaikka sovitukset oli tasapaksuja ja samankaltaisia ja biisit mulle ihan outoja, niin ei mulla tullu tylsää. välillä oli kyllä päällä niin ällöttävä groove että teki pahaa (hyvällä tavalla).
olin jostakin lukenut että pitäisi muka tulla filth- ja cop-levyjen kamaa ja odotin ennen joka biisin käyntiinlähtemistä että tulis nyt, mutta eipä tullut sitten vissiin kuin uudempaa. kuulemma ekalta ep:tä tuli joku biisi mut en sovituksen alta edes tunnistanut.
kitaristi:
valitettavasti me ollaan jo eellä
swansin jokainen biisi: kellojen kilkutusta -> rumpali tai gira laskee 1234 -> yhden soinnun paukutusta -> musa pysähtyy, gira laulaa (nuotin vierestä) yksinään -> rumpali tai gira laskee 1234 -> yhden soinnun paukutusta -> paukutus hiljenee, hetki mystistä haahuilua -> sama uudestaan
swansin jokainen biisi: kellojen kilkutusta -> rumpali tai gira laskee 1234 -> yhden soinnun paukutusta -> musa pysähtyy, gira laulaa (nuotin vierestä) yksinään -> rumpali tai gira laskee 1234 -> yhden soinnun paukutusta -> paukutus hiljenee, hetki mystistä haahuilua -> sama uudestaan
näinpä se meni
tosiaan keikan ehdottomasti visuaalisin elementti oli meikälle se eksyneen näköinen westberg. piti oikein välillä tarkkaan katsella ja kuunnella että "mikä ääni on sen" kun tuntui että sen kitarasta ei lähtenyt mitään ääntä ja koko olemus huokui sitä ettei tiedä missä on ja missä mennään.
hauskan näköinen sakki se muutenkin oli.
valitettavasti me ollaan jo eellä
. Ja kun vielä ajattelee miltä tää kuulosti 80-lukulaisille.
Siltä että oli pakko tussata bändin nimi hopeamaalilla nahkarotsin hihaan.
Joo, vähän kaksijakoiset fiilikset jäi. Hurja oli volyymi, mikä tuntui kyllä vähän itsetarkoitukselliselta brassailulta. Ehkä se vanhempi matsku menee tolla tahkoamisella hyvin kun se on alun perinkin ollut jo niin karua, mutta kun My Fatherilla on tosi sävykkäitäkin sovituksia, niin ne jäi vähän ton runttauksen alle. Thor Harrisin soitinarsenaali oli kyllä hauska, vaikka sähköviulu ei mihinkään kuulunutkaan. Onneksi se töötti sentään (ei tainnu olla klarinetti eikä sopraanofoni, mikähän?), oliko nyt Jimin lopussa. Ja toi yli 2 tuntia oli kyllä armotta liikaa. Toisaalta äänenpaineeseen tottui eikä volyymi sinällään ollut ongelma, mutta kun se junttaus vain jatkui ja jatkui ja jatkui. Se junnausbiisi sen jeesusbiisin jälkeen (molemmat tais olla jotain uudempaa?) oli kyllä keikan ehdottomasti kovin, Giran muuvsit oli hauskaa seurattavaa!
Olihan siellä lavalla aika sekalainen seurakunta, Hahn lapsteelin kanssa oli sellanen rento ja retee, Harris luolamiesmäinen olemukseltaan, Puleo taas eleiltään. Westerberg oli tosiaan välillä aika hukassa, Pravdica veti taas perusbasistin elkein. Gira oli jäyhä, mut kyllähän sieltä hymyäkin irtosi, toi onneks vähän kontrastia tohon takomiseen. Ja suuri arvostus toki sille että sedät jaksaa heilua, mut vähän ylipitkä kyllä tosiaan oli.
Oivalluksen hetkellä olin heikosti ravittu, joten totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava Nälkä.
Tänään Tavastia!
20.00 ovet auki
20.20 Vuk
21.00 James Blackshaw (UK)
22.00-> SWANS
01:30 nillitystä tässä otsikossa.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu