You are not logged in.
kyl tää nyt jo maistuu
-
Olihan ne Funeralin parhuudet kiva kuulla livenä, mutta joutuu kyllä sanomaan, että jotenki ärsyttävä lavapreesens näillä oli. Etenkin se yks tyyppi joka juoksi jotain vitun ympyrää Noh, uudet biisit ei niinkään säväyttäneet joten varmaan tämäkin levy jää kuulematta. Jottei nyt jäisi ihan negailuksi, niin lisättäköön, että se keikan alku oli ihan helvetin hieno. Myös how do you say stand the fuck up in finnish oli ihan hyvä tapa alottaa keikka
en ole kolmekybänen emoboy
Joo, alkoi kuulostaa vähän paremmalta kun sai oikean version kuunteluun. Mulla tais olla aluks imutettuna joku paska versio.
YKKÖSMIEHEN PAIKKA TÄYTETTY ON
EI SE AUKI ENÄÄ OO
LIEKEISSÄ MYÖS SAULIN SAMMUMATON
RAKKAUS ROUVA JENNI HAUKIOON
YKKÖSMIEHEN PAIKKA TÄYTETTY ON
EI SE AUKI ENÄÄ OO
LIEKEISSÄ MYÖS SAULIN SAMMUMATON
RAKKAUS ROUVA JENNI HAUKIOON
Meitsi diggaa
meitsiki
Mangojauhe goddamn.
Aika paljonhan tossa on biisejä, mutta ei tunnu silti hirveän pitkältä, helposti pyörähtää läpi. En oo aiemmin oikein sietänyt Réginen ääntä, mutta nyt erityisesti Mountains beyond mountains tuntuu täydelliseltä . Ei varmaan omallakaan kohtaa yhtä merkittäväksi levyksi tule nousemaan kuin Funeral, mutta helppo olis kuvitella, että jatkossa tätä tulee kuunneltua enemmän. Hyvä levy, varmasti löytyy vuoden top 10:stä.
Menetetty peli
www.thewildernessdowntown.com/
Olipas se "erilainen" ja "luova" musiikkivideo. Kiva että uusia juttuja kokeillaan. Hämmästyin sen verran että kappalekin kuulosti hyvältä (mikä jälkeenpäin ilman videota kuunneltuna ei kuulostanutkaan enää niin kivalta). Kiva video, jos siis täyttää videon kriteerit.
"ei lisäaineita, hyvää hilloa viikon ajan"
harmi että täytyy olla pirun nopea netti ja kone muutenkin että toi toimis täydellisesti. ei oikeen tunnistanu toi niitä kulmia joissa oon asunu espoossa ja helsingissä. buu. mut makee video. loistava idea, kelpo toteutus.
pitäis varmaan lukea tää ketju, en mäkään tiedä ketä nää on lol, eipä tosin paljoo ees kiinnosta
lohdullista että on paljon jengiä joiden ei ole tarvinnut kuulla arcade fireä tai edes tietää niistä
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
En oo ikinä kuullut yhtään biisiä näiltä.
lohdullista että on paljon jengiä joiden ei ole tarvinnut kuulla arcade fireä tai edes tietää niistä
hehe, kekseliästä.
In the last second of life, they're gonna show you how,
how they run this show.
En oo ikinä kuullut yhtään biisiä näiltä.
en muuten minäkään, ainakaan tietoisesti
or is this fantasy
Arcade Fire - Speaking In Tongues by ListenBeforeYouBuy
Arcade Fire - Culture War by ListenBeforeYouBuy
Pari uutta biisiä jotka julkaistaan The Suburbsin deluxe-painoksella.
how they run this show.
how they run this show.
how they run this show.
how they run this show.
Aika vahvasti James Murphy tässä kuuluu.
Parempi ainakin kuin odotin.
how they run this show.
Oon aina tykänny murphyn äänimaailmoista ja kyllähän se tässäkin mukavasti kuuluu. Sprawl II oli edellisen levyn paras biisi että eipä se paljoa haittaa että kuulostavat siirtyvän sen suuntaan.
vittu nyt sä kuolet, tai ainaski lyön haarukalla kulliin
Ei kyl sytyta lainkaan taa uus levy.
Mangojauhe goddamn.
Edellinen levy ei kiinnostanut niin paljoa että oisin jaksanut yrittää kuunnella, mutta mietin kyllä että pitäisiköhän tuo uusi kuunnella kun sitä on kehuttu vähän joka paikassa. Mutta äh, luotan tiptoohon näissä asioissa.
Yks radiosta kuultu biisi kuulosti hämmentävän keskinkertaiselta.
arcade fire ja hämmentävän keskinkertainen samassa lauseessa, jopas nyt
arcade fire ja hämmentävän keskinkertainen samassa lauseessa, jopas nyt
no siis jopa näiden asteikolla.
joo vähän vaikeasti otti tuon uuden levyn kuuntelu
We Exist ja Here Comes the Night Time on kaks biisiä mitä oon tolta levyltä kuunnellu. Vielä ei oo ajatus, että ottaisin koko levyn kuunteluun innostanut, mutta en dumaa vielä!
Onhan tää aika särmätön ja snadisti ankee bändi nykyään, mutta niin oon mäki.
how they run this show.
http://www.theguardian.com/music/2013/n … -what-wear
Arcade Fire: The scrappy lil' indie band that asks stadiums of upper middle-class whites to treat their own privilege like a dress-up game.
— Chris Weingarten (@1000TimesYes) November 20, 2013
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
reflektor on vähän nääh mutta tän eilen katotun her-leffan soundtrack kyl toimii yksinäänkin hyvin.
katsottiin äijien kanssa leffa, äijät lähtivät maustetyttöjen keikalle, itse jäin kotiin kuuntelemaan darkthronea.
Pitäskö yrittää paremmin tutustua tähän? Joku uus levykin tullu.
Mulla ois ainakin funeral ja suburbs cd:t myynnissä, jos kiinnostaa. Halvalla lähtee.
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?