You are not logged in.
Suburban War on kyllä
We Used to Wait ja Sprawl II (Mountains Beyond Mountains) oli lisäksi niitä biisejä jotka erottu edukseen ensi kuulemalta. Kyllähän tuo sen verran vakuutti, että vinyyli pitää käydä hakemassa julkaisupäivänä.
In the last second of life, they're gonna show you how,
how they run this show.
Pitchfork antaa tälle luultavasti 8.0 pistettä.
Last edited by Hassuttelija (26.07.2010 09:22)
how they run this show.
Kuuntelin levyn, täs bändis on vikaa
Schnabel Ralf, kai kannatat sä viittä vuotta/
suunnitelmataloudessa lepää kansanvoima/
Kommunismissa ei vikaa oo vaan ihmisissä/
tuskin pois pääsen täältä konsanaan
Mä nyt kuuntelin toisenkin kerran ja onhan tää ties kuinka paljon Neon Biblea parempi (okei, toi vaatii vain tyhjän cd:n). Empty Room - City with no Children - Half Light I - Half Light II - Suburban War on 5 hienon biisin putki. Sit tulee Month of May joka ei vieläkään toimi mutta paljon siedettävämpi levyn kontekstissa ja sen jälkeenkin vielä useampi toimiva viisu. Alussa vähän hakemista, Ready to Start, Modern Man ja sysipaska hirvitys nimeltä Rococo eivät vaan kehity biiseiksi. Regine ei myöskään laula paljoa tällä levyllä (tämä on hyvä) ja tuplasti parempaa on se että Win Butler ei ulise kuin kuohintaan kuoleva valas
"Businessmen they drink my blood/Like the kids in art school said they would"-sanoitukset tosin...ehm.
Heräsin ja olin silleen "voi helevetti oon ollu internetissä kauheessa kännissä"
month of mayta tehdessä on muuten taidettu kuunnella pixiesin cactusta
Kuuntelin levyn, täs bändis on vikaa
Sustakin löyty yks vika näköjään
ei muuta kuin voidetta rakoon ja ruuvi kiinni!
Eipä oikein vakuuta tää uus. Winin nössölle laulantatyylille
YKKÖSMIEHEN PAIKKA TÄYTETTY ON
EI SE AUKI ENÄÄ OO
LIEKEISSÄ MYÖS SAULIN SAMMUMATON
RAKKAUS ROUVA JENNI HAUKIOON
muakaan ei ekan kuuntelukerran jälkeen hirveesti vakuuta.
-
nössölle laulantatyylille
eiks tää oo niinku arcade firen trademarkkijuttuja
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
En tiedä, mikä on, mutta ei oikein koveta kyllä. Eka levy oli kova yhteiskokemus, mutta sittemmin on AF:n meininki väljähtänyt kovasti.
Vuoden nuori muotoilija.
Meitsi diggaa
how they run this show.
nää hyvätkin biisit tuntuu vaan jotenkin..utuisilta. jää puuttuu sellaista selvyyttä niin eivät iske ihan täysillä. rococo on yhä biisi jonka tahtiin vois oksentaa verta mutta toi half light II saattaa sittenkin olla levyn paras. hyvä että avaavat soundiaan vähän elektronisempaan suuntaan eritoten kun tuo kuulostaakin hyvältä.
Heräsin ja olin silleen "voi helevetti oon ollu internetissä kauheessa kännissä"
No kun ei se Win ulise kuin muutamalla biisillä tuttuun tyyliin. Sit suurimmalla osalla raidoista se kuulostaa Wolf Paraden laulajalta. Onhan tuolla muutama hyväkin biisi, mutta kyllä ollaan aika kaukana Funeralin parhuudesta.
EI SE AUKI ENÄÄ OO
No kun ei se Win ulise kuin muutamalla biisillä tuttuun tyyliin.
Niin siis mun mielestä tää on ehdottomasti levyn paras asia jos pitää miettiä parannuksia edellisestä levystä.. Mulle se ulina oli vaan niin sietämätöntä paatosta Neon Biblellä, pilasi melko monta biisiä "voih valaani ludwig, miksi sinun täytyy kuolla voi indielapsonen tunnetko tuskani joka saa puhdasta valoa hohkavat hehkulamput räjähtämään "-tason lyriikoilla ja ininällään.
No nää on näitä makuasioita.
Mulle iskee paremmin se paatostyyli.
EI SE AUKI ENÄÄ OO
No nää on näitä makuasioita.
Mulle iskee paremmin se paatostyyli.
Paatoksen puolustukseksi on sanottava toki se että kuulostavat paljon elävämmältä sen kanssa. tää on hieman uninen tää uus.
Mä nyt kuuntelin toisenkin kerran ja onhan tää ties kuinka paljon Neon Biblea parempi (okei, toi vaatii vain tyhjän cd:n).
Muistin heti, miksi vierailen täällä vaan äärimmäisessä tuubassa.
Juha, olet miespuolinen Jippu. Onnea!
Luin ensin nakuasioita ja hetkisen innostuin
Bricolage wrote:Mä nyt kuuntelin toisenkin kerran ja onhan tää ties kuinka paljon Neon Biblea parempi (okei, toi vaatii vain tyhjän cd:n).
nyt kuulepas on kysymys sianpaskan ja ryhävalaan välillä free willy oli koskettava mutta winibutlern valas ludwig oli ruma ja ahdisteli lapsia yleisillä uimarannoilla (ja sillä oli planktonimässäilyongelma). 1-0, kuka on sun pääsiäispupu
I'm fucking in
ex-kolja wrote:Bricolage wrote:Mä nyt kuuntelin toisenkin kerran ja onhan tää ties kuinka paljon Neon Biblea parempi (okei, toi vaatii vain tyhjän cd:n).
nyt kuulepas on kysymys sianpaskan ja ryhävalaan välillä free willy oli koskettava mutta winibutlern valas ludwig oli ruma ja ahdisteli lapsia yleisillä uimarannoilla (ja sillä oli planktonimässäilyongelma). 1-0, kuka on sun pääsiäispupu
Sianpaskaa ja ryhävalaita tuleekin verrata toisiinsa. Varsinkin jos ensin on nauttinut sianpaskaa ja tykästynyt siihen.
Free Willy on yksi maailman paskimmista. Piste.
Juha, olet miespuolinen Jippu. Onnea!
Sianpaskaa ja ryhävalaita tuleekin verrata toisiinsa. Varsinkin jos ensin on nauttinut sianpaskaa ja tykästynyt siihen.
älä nyt sitä syö..närästää jo valmiiks
Free Willy on yksi maailman paskimmista. Piste.
hä.
Pitchfork antaa tälle luultavasti 8.0 pistettä.
Pitchfork antoi sitten peräti 8.6 pistettä eli pikkasen enemmän mitä Neon Biblelle. Arvostelua en toki lukenut
how they run this show.
http://www.bbc.co.uk/music/reviews/nm4z
köh köh, paska synnyttää paskaa synnyttämässä paskoja mielipiteitä synnyttämässä paskaa
http://www.bbc.co.uk/music/reviews/nm4z
köh köh, paska synnyttää paskaa synnyttämässä paskoja mielipiteitä synnyttämässä paskaa
Toi aiheutti kyllä aikamoista lohduttomuutta 10 sekunnin ajan. "Parempi kuin OK Computer"-läpälle - mitäs helvetin väliä sillä on? Aika typerä tapa yrittää rakennuttaa levylle jotain statusta.
huïg wrote:http://www.bbc.co.uk/music/reviews/nm4z
Toi aiheutti kyllä aikamoista lohduttomuutta 10 sekunnin ajan. "Parempi kuin OK Computer"-läpälle - mitäs helvetin väliä sillä on? Aika typerä tapa yrittää rakennuttaa levylle jotain statusta.
se kun on niin kova himo hehkuttaa, mutta sanat loppuu kesken. ja se, että tämmösestä musiikista kertovalle journalismille on asettunut taso ja tyyli johon tuommonen sopii hyvin. järjettömiä vertauksia ja "tää on ku neil young nussis paavia perseeseen kraftwerkillä" -kuvauksia. nyt kävi näin.
^
"The person to get the closest guess as to how many cardigans are being worn in that room gets a cardigan."
Vuoden nuori muotoilija.
Hehe, siistiä. Taitavat olla nykyään ainoa bändi joka pystyy tollaseen.
You know, if it was a regular salad I wouldn't have said anything. But you had to have the BIG SALAD.
Uusi levy kuulematta mutta tässähän alkaa olla kovat odotukset. Pitääpä ottaa Flown jälkeen kuunteluun Levy voiskin toimia virallisena syksynaloituksena.
You know, if it was a regular salad I wouldn't have said anything. But you had to have the BIG SALAD.