You are not logged in.
Kuuntelen tässä pitkästä aikaa OK Computeria on tämä vaan edelleenkin hyvänkuuloinen levy ja minusta myös bändin paras. En muuten ollut ennen huomannut miten Exit Musicissa on ihan Pnk Floyd-rummut. Sellaiset onton kuuloiset ja komppikin on todella pinkfloydmainen.
<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki
on tämä vaan edelleenkin hyvänkuuloinen levy ja minusta myös bändin paras.
samaa mieltä. Itsellä vinyylinä ja kiehtova paketti onkin. Myös monipuolisuudessaan vallan mainio. Nykyisin kun kuuntelee miney:n, jonka lopettaa No Surprises, niin mieli palaa provinssi 2004:n loppuun kun Bowien keikan jälkeen lähdetään takaisin rotsileirille ja aurinko paistaa ja elämän paras viikonloppu saapuu päätökseen ja tämä biisi pärähtää soimaan ensimmäisenä keikan jälkeen. Oho, romantisointia.
"Dodii, tulihan se natsikortti sieltä, aina se tulee jossain vaiheessa.
No kuule, mulla on niitä koko pakka.
Ja nainen: mä olen pasianssin ystävä!"
Thom Yorkelta tulossa sitten soololevy Heinäkuussa. En jaksa odotttaaa!
[quote:778c05bf3b="ydinaukio"]Thom Yorkelta tulossa sitten soololevy Heinäkuussa. En jaksa odotttaaa![/quote:778c05bf3b]
Kiinnostaa vielä vähemmän kuin uusi Radiohead. Ajatuskin Thom Yorken soololevystä aiheuttaa puistatuksia.
[quote:ed2db1c98e="ydinaukio"]Thom Yorkelta tulossa sitten soololevy Heinäkuussa. En jaksa odotttaaa![/quote:ed2db1c98e]
Kiinnostaa vielä vähemmän kuin uusi Radiohead. Ajatuskin Thom Yorken soololevystä aiheuttaa puistatuksia.
Smaa.
[quote:ab9c9a1cf6="stratum"][quote:ab9c9a1cf6="ydinaukio"]Thom Yorkelta tulossa sitten soololevy Heinäkuussa. En jaksa odotttaaa![/quote:ab9c9a1cf6]
Kiinnostaa vielä vähemmän kuin uusi Radiohead. Ajatuskin Thom Yorken soololevystä aiheuttaa puistatuksia.[/quote:ab9c9a1cf6]
Smaa.
[quote:c505b14452]The press release for Yorke's album states, "At the end of the tour Radiohead will resume work on their new album, due for release next year." Nice.[/quote:c505b14452]
Albumi ei siis tulekaan pihalle tämän vuoden puolella. Jotkut kai tiesivätkin.
You know, if it was a regular salad I wouldn't have said anything. But you had to have the BIG SALAD.
[quote:1482a12124="stratum"][quote:1482a12124="ydinaukio"]Thom Yorkelta tulossa sitten soololevy Heinäkuussa. En jaksa odotttaaa![/quote:1482a12124]
Kiinnostaa vielä vähemmän kuin uusi Radiohead. Ajatuskin Thom Yorken soololevystä aiheuttaa puistatuksia.[/quote:1482a12124]
Smaa.
Smaa.
Thom Yorkelta tulossa sitten soololevy Heinäkuussa. En jaksa odotttaaa!
Jaksan odottaa, mutta silti:
Maanisdepikset saattaa pettyä tohon sooloon. Thomi vetää muun muassa nousuhumalais-euforisen tulkinnan You're My Heart, You're My Soulista. Smurffit ja Scooterin HP stemmoissa.
MATTI 101 %
[quote:e9947ba037="Hunttalan Matti"]Maanisdepikset saattaa pettyä tohon sooloon. Thomi vetää muun muassa nousuhumalais-euforisen tulkinnan You're My Heart, You're My Soulista. Smurffit ja Scooterin HP stemmoissa.
MATTI 101 % [/quote:e9947ba037]
ettet vaan sotke leningrad cowboyseihin...
mistä tuli juuri mieleen että eikös pietarinkadun oilers liity jotenkin myös tähän, mato ja sakke oli jotenkin siinä mukana joskus... pietari = leningrad... no joo, pakko spämmiä joutavia kun eikös tämä otsikko ole sitä varten.
spåm!
Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi
Thomin projektille varovainen
en ole kolmekybänen emoboy
Videotape
Pitchforkissa on jo The Eraserin arvio...
Mishö? Mie en löyä!
Mangojauhe goddamn.
Mishö? Mie en löyä!
Ei ookaan virallinen arvio. First Listen: Thom Yorke's The Eraser
Itse en lukenut kuin vähän alusta. Jaksan ehkä ootella.
Oho en jaksanukaan ootella. Atease mb:llä pelaa linkki.
Oho en jaksanukaan ootella. Atease mb:llä pelaa linkki.
Totta. Helvetti kun olen töissä, ja täällä ei pelaa m4a:t. Pitäisi kestää kotiin asti.
en löyä! vitut. ootan et tulee kaubbaan
Mangojauhe goddamn.
kyllähän tuo tietysti tutulta kuullostaa..ettei varmasti tee vaikeaa fanille suunnata suoraan kauppaan levyä kuulematta.
No onko se soololevy hyvä? Aika ristiriitaisia arvioita olen siitä siinä mielessä lukenut, että esim. Soundissa sitä sanottiin "vaikeammaksi" kuin Kid A:ta ja Amnesiacia ja Rytmissä taas levyn kerrottiin olevan niitä helpompi ja tarttuvampi. En oikein jaksaisi mitään ihmeellistä osiin hajotettua äänikakofoniaa, mutta koneilla tehty menevä levy voisi vaikka kiinnostaakin... Tosin voihan laittaa vaikka suolen laulamaan ensin ja katsoa sitten jaksanko ostaa.
<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki
Kuulin muutaman biisin Stupidossa, ei se nyt hassummalta kuulostanut. Tuskin tulee silti ostettua.
Eli "helpot levyt" ovat paskaa.
Vai että "helpot levyt voivat olla paskaa, siinä missä vaikeatkin, tässä tapauksessa vähän sinne suuntaan"?
Niin ainakin itse luin
En o qllu sooloa, poistun siis tonne ->
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Sen verran kuin olen kuunnellut, niin simppeli levy. Vähän tylsän puoleinen.
Sehän on ihan mahtava se levy! Olenkin juuri lähdössä sitä ostamaan...
Ekaa kertaa kuuntelen Thomin sooloa, ei tämä minusta hassummalta vaikuta...
Hissimusiikiksi ihan kelvollista muutamine kohokohtineen.