You are not logged in.
Rolling recordsilla on ollut tarjous missä vinyyleitä 20e, ja mietin että ottaisko vielä amnesiacin kompuutterin ja Kid a:n seuraksi, mutta viimeksi kun tarkistin niin Kid A noussut 28e, ja se oliskin ollut ykkösvalinta
En taida ostaa mitään tai myykää mulle kid a kahdella kympillä
Käykö CD?
bzort glorf bööth
psychocandy wrote:Rolling recordsilla on ollut tarjous missä vinyyleitä 20e, ja mietin että ottaisko vielä amnesiacin kompuutterin ja Kid a:n seuraksi, mutta viimeksi kun tarkistin niin Kid A noussut 28e, ja se oliskin ollut ykkösvalinta
Käykö CD?
Ceedeet toki löytyy jo, vinyyleistä kymysys
Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi
hiirimattona wrote:psychocandy wrote:Rolling recordsilla on ollut tarjous missä vinyyleitä 20e, ja mietin että ottaisko vielä amnesiacin kompuutterin ja Kid a:n seuraksi, mutta viimeksi kun tarkistin niin Kid A noussut 28e, ja se oliskin ollut ykkösvalinta
Käykö CD?
ota nyt tuplat hyllyyn, hyvä tarjous kid a cd:stä 20e.
tttttttttthhhhhhhhhhhhhhhhhhhhuuuuuuuuuuuuuuuuuurrrrrrrrrrrsssst
psychocandy wrote:hiirimattona wrote:psychocandy wrote:Rolling recordsilla on ollut tarjous missä vinyyleitä 20e, ja mietin että ottaisko vielä amnesiacin kompuutterin ja Kid a:n seuraksi, mutta viimeksi kun tarkistin niin Kid A noussut 28e, ja se oliskin ollut ykkösvalinta
Käykö CD?
Ok, pistä tarkemmat tiedot niin maksan pois
Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi
gray charlie wrote:psychocandy wrote:Ceedeet toki löytyy jo, vinyyleistä kymysys
psychocandy wrote:gray charlie wrote:ota nyt tuplat hyllyyn, hyvä tarjous kid a cd:stä 20e.
Voin myydä kid an cd kotelon ilman kansilehtisiä 99.
Tuanoi saatana.
gray charlie wrote:psychocandy wrote:Ok, pistä tarkemmat tiedot niin maksan pois
Voin myydä kid an cd kotelon ilman kansilehtisiä 99.
Muistakaa että Atoms for peacen levy on aika hyvä. Taitaa olla parempi ku Anima. Taitaa olla parempi ku Moon shaped pool.
Tuanoi saatana.
House of cards ja 15 step parhaat biisonit rainbowsilta.
Tuanoi saatana.
Ja jigsaw.
Tuanoi saatana.
All I Need, Recknorer ja Videotape parhaat biisot.
In the last second of life, they're gonna show you how,
how they run this show.
Bodysnatchers ja Weird Fishes/Arpeggi kylläkin.
Noin 130-kiloinen naapurinmies, 23-vuotias mies ja alusvaatteisillaan ollut nainen kaatuivat ojaan.
Tehokkain tapa piiloutua on painua pohjaan, ja jos miehistö makaa punkissaan eikä tuota energiaa ja hiilidioksidia niin kolmesta viiteen päivään voi olla siellä
Joko on kaikki levyn biisit mainittu
how they run this show.
Faust arp huonoin?
Tuanoi saatana.
kuuntelin sunnuntaina ok computerin ja oha se aika 5/5 levy
kuuntelin sunnuntaina ok computerin ja oha se aika 5/5 levy
how they run this show.
tätähän sitä on kuunneltu kulli ojossa pari päivää taas.
Tajusin taas, että rakastan tätä yhtyettä Tuli myös yhtäkkinen tarve kuunnella biiso Motion Picture Soundtrack.
how they run this show.
How to Disappear Completely
how they run this show.
Onko ketään jonka mielestä Kid A ei ole hyvä levy?
Tuanoi saatana.
Motion picture soundtrack kyl heikoin biisi.
Tuanoi saatana.
Onko ketään jonka mielestä Kid A ei ole hyvä levy?
Yllättävän hyvä levy ollakseen Radioheadia eiq.
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Ainakin ilmestyessään tuntui kismittävän monia. Ja nii, monethan vihaa Radioheadia ihan vain Thom Yorken lauluäänen vuoksi. Ei se pitsihaarukka mitään absoluuttista totuutta kerro.
Mut hyvä levy se on. Vois kuunnella taas joku kerta.
Pahottelut spämmistä mutta postaan vielä tännekin kun tuli pakottava tarve jakaa ajatus. Olen näköjään yksinkertainen henkilö. Laittakaa joku Four Tet -tason tyylitietoisuudella varustettu, groovesta pitkän oppimäärän suorittanut henkilö remiksaamaan tota Radioheadin perusmelankoliaa niin mut voittaa puolelleen varsin helposti.
You know, if it was a regular salad I wouldn't have said anything. But you had to have the BIG SALAD.
King of limbs 3.25. Eli toiseks huonoin Pablon jälkeen Toisinaan nää RYMin ihmiset on kyllä ihan vitun kujalla.
Onks Radioheadin jälkeen tullu yhtään oikeesti hyvää näitä englantilaisia ulinabändejä?
Onks Radioheadin jälkeen tullu yhtään oikeesti hyvää näitä englantilaisia ulinabändejä?
Ei ole muse.