You are not logged in.
En allekirjoittaisi noita hissutteluväitteitä, sillä vahvoja biisejä ne tuntuvat olevan vähäeleisyydestä huolimatta. Avausbiisi etenkin.
Nyt kun on jo aika monta kuuntelua takana niin voisin olla samaa mieltä. Ei se oikeastaan hissuttelua ole vaan vähäeleistä. Tykkään kyllä, mutta toisaalta kyseessä on minulle aika vaikea levy eli en usko, että tulee enää myöhemmin kauhean usein laitettua levyä soittimeen, vaikkei siinä tosiaan mitään vikaa olekaan.
<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki
Tästä voisi saada enemmän irti jos vain jaksaisi kuunnella enemmän.
Menetetty peli
Unohtunut kyllä ihan kokonaan, vois taas illalla koittaa.
Yllättävän raskaasti ottaa levyn soittimeen asti kantaminen, vaikka aika lyhyt kokonaisuus kyseessä..
Menetetty peli
Maaliskuussa tulee uusi levy John Parishin kanssa. Se ekahan on ihan mielettömän hieno. Ja mikä parasta!!! Tulevat nimittäin yhdessä Tukholmaan keikalle 9. toukokuuta. Liput on aika kalliit, 445 kruunua, mutta kyllä mä vakavasti tätä harkitsen, kunhan vaan ei myy loppuun ennen kuin olen harkinnassani jonnekin päässyt.
Maaliskuussa tulee uusi levy John Parishin kanssa. Se ekahan on ihan mielettömän hieno. Ja mikä parasta!!! Tulevat nimittäin yhdessä Tukholmaan keikalle 9. toukokuuta. Liput on aika kalliit, 445 kruunua, mutta kyllä mä vakavasti tätä harkitsen, kunhan vaan ei myy loppuun ennen kuin olen harkinnassani jonnekin päässyt.
Noniin! Tykkäsin kanssa siitä ekasta, varmaan yks eniten kuunneltuja levyjä siinä 98 aikoihin. Nyt ihan viime aikoina on jäänyt vähemmälle mut korjataampa asia illemmalla. Samalla vois vanhan kirjastokopsun tilalle ostaa ihan oikean kappaleen.
Ei kyl varmaan tuu Ruotsiin "asti" lähettyä keikalle mut oishan tos kalenterissa reikä 8. päivän kohdalla vaikka Suomelle...
Tiesitkö muuten, että räppi, mitä jotkut jopa musiikiksi sanovat, on isossa maailmassa jengimusiikkia. Nämä "kuuluisat" räppärit ja heidän jenginsä selvittelevät välejään toisiaan ammuskelemalla.
Dance Hall at Louse Point on kumminkin kirkkaasti Pööjiin kärkiviisikossa, ehkä jopa -kolmikossa.
This must be what jail / I will scratch
Sold out. Olis vaan pitänyt ostaa heti eikä pähkäillä.
Keskiviikkona!
Tuolla pelaa ekan sinkun video: http://www.culturebully.com/pj-harvey-j … love-video
This must be what jail / I will scratch
Ens viikolla ilmestyy
En ole kuullut vielä pihaustakaan. Ihan melkein jännittää.
Ensivaikutelma:
[21:26]
Jouko Piho wrote: Kirjoitan täällä mielelläni, koska täällä porukka on fiksua ja asiallista verrattuna PIFin väkeen, josta osa on aivan liian alatyylisiä ja räävittömiä pilkkaajia.
Ensivaikutelma:
mitä helvettiä on tapahtunut polly jeanin äänelle
[21:26]en diggaa
samat fiilikset ainakin ton äänen suhteen. white chalkissa sama homma, miks hieno rokkilaulaja haluaa nyt vetää tota samaa ulinaa mistä on muutenkin ylitarjontaa, en tajuu.
Schnabel Ralf, kai kannatat sä viittä vuotta/
suunnitelmataloudessa lepää kansanvoima/
Kommunismissa ei vikaa oo vaan ihmisissä/
tuskin pois pääsen täältä konsanaan
Kyl tää on hyvä levy,
Sent from my iPhone 16
Kyl tää on hyvä levy,
On! Varsinkin The Words That Maketh Murder
Oikean rytmin kiinni saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
Jotain tanssin bez eiq ja fall joo.
Luin just Mojosta, että Don Van Vliet vainaaki oli digannu tosi paljon PJ:n uudesta levystä. Pitää tsekkaa, viimesin kuulohavainto taitaa olla stories from..
Kuulin ekan maistiaisen radiosta tänään. Olipa hurjan kiinnostava biisi. Huomenna jos näkyis vinyyliä Kampin kaupoissa. Vähän oon niinku kovana.
Tykkään kans tuosta uudesta. Aikaisempi tuotanto ei ole oikeastaan ollenkaan tuttua, joten vertailupohjaa ei ole.
In the last second of life, they're gonna show you how,
how they run this show.
juu, ekan biisin ajan olin aivan intona jo kun rullas niin kivasti ja kiehtovasti mutta viimestään jossain 4nnen viisun kohalla alkoi just tuo laulukonstailu kyrsimään. ja loppujen lopuks en sitten edes koko levyä jaksanut
loppuun asti, vaikka ilahduttavan lyhyt olikin
Ensivaikutelma:
[21:26]en diggaa
let me fall out of the window
with confetti in my hair
Kuuntelin vähän töissä ja tykkäsin kovasti, etenkin Battleship Hill toimii.
Tiesitkö muuten, että räppi, mitä jotkut jopa musiikiksi sanovat, on isossa maailmassa jengimusiikkia. Nämä "kuuluisat" räppärit ja heidän jenginsä selvittelevät välejään toisiaan ammuskelemalla.
Voisin jo sanoo tässä vaiheessa, että ehkä omasta mielestäni paras PJ Harveyn levy, jonka oon kuullu. huhhu tai ehkä oon ekstaasissa mut hiton hyvä.
Last edited by Napalmipää (17.02.2011 00:11)
-
Moronica wrote:Ensivaikutelma:
[21:26]en diggaa samat fiilikset ainakin ton äänen suhteen. white chalkissa sama homma, miks hieno rokkilaulaja haluaa nyt vetää tota samaa ulinaa mistä on muutenkin ylitarjontaa, en tajuu.
jossain haastattelussa muistaakseni sano, että toi korkeempi ulina on enemmän se sen luonnollinen lauluääni.
-
Ihan vitun hyvältä kuulostaa. Oisko PJ:n paras levy?
YKKÖSMIEHEN PAIKKA TÄYTETTY ON
EI SE AUKI ENÄÄ OO
LIEKEISSÄ MYÖS SAULIN SAMMUMATON
RAKKAUS ROUVA JENNI HAUKIOON
korkeempi ulina vs. jotain naisen ininää, pollin (sic) paikka
jotain naisen ininää
Schnabel Ralf, kai kannatat sä viittä vuotta/
suunnitelmataloudessa lepää kansanvoima/
Kommunismissa ei vikaa oo vaan ihmisissä/
tuskin pois pääsen täältä konsanaan
Ihan hyvältähän tuo uus kuulostaa! Laulusta tosiaan tulee ensin fiilis, että mitäs kummaa, mutta hyvältähän se kuulostaa näinkin! Ja biiseissä tuntuu olevan toimivia ideoita.
<@DBGene> senkin karkki
Is This Desire? on paras.
White Chalk ei iskenyt yhtään, jos joku HESAlainen haluaa ostaa vitosella niin sanno hep.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
Mulla kesti kotvan aikaa tajuta White Chalkin hienous (omasta mielestäni) huipusti rokkaavan Uh Huh Herin jälkeen mutta nykyisin diggailen kovasti. Se on sopivan lyhytkin.
Ja koska lämpenin hitaasti WC:lle niin täytyy kai antaa vielä uusia mahdollisuuksia tälle uudellekin, ekalla kerralla kuulosti tympeältä.
Tobin Sprout wanted to be more than GBV's George Harrison
Is This Desire? on paras.
White Chalk ei iskenyt yhtään, jos joku HESAlainen haluaa ostaa vitosella niin sanno hep.
Smaa, paras on.
Smaa, paska on. Tosin levyä en ikinä edes ostanut, joten eri tohon myymiseen.
Last edited by leposi (18.02.2011 13:09)
Samoilla linjoilla Is This Desiren parhaudesta. Uus levy saattaa tosin tuota titteliä uhata. Saa nähdä. The Glorious Landin ketunmetsästystorvi (vai mikä mahtaakaan olla) on muuten ehkä paras kuningasidea ikinä
<@DBGene> senkin karkki