#331 01.09.2010 17:02

Pilke
Ei mikään karkkipussin käskyläinen
From: Tsadi
Registered: 17.01.2007
Posts: 19,439

Re: Leevi and the Leavings

Hassuttelija wrote:

Äxän valikoimassa ei oo Raparperitaivasta ja Turkmenialaista tyttöystävää. Kukaan missään nähny?

Kai niitä voi pyytää tilaamaan?

*


Lounaissuomalaiset ovat kykenemättömiä ilmaisemaan tunteitaan. Ihailen sitä.

Offline

#332 01.09.2010 22:31

Hassuttelija
jäbä joka diggaa Sufjanin uusinta ihan homona
Registered: 29.01.2010
Posts: 26,332

Re: Leevi and the Leavings

Pilke wrote:
Hassuttelija wrote:

Äxän valikoimassa ei oo Raparperitaivasta ja Turkmenialaista tyttöystävää. Kukaan missään nähny?

Kai niitä voi pyytää tilaamaan?

*

Pyysin. Painokset kuulemma loppu  itku

Noh, huutonetistä kalastelemaan sitten.


THs56SD.gif

In the last second of life, they're gonna show you how,
how they run this show.

Offline

#333 01.09.2010 22:31

psykokarkki
uses and endorses MUOVIKASSI and COMMUNISM ☭
From: #Mitään UG:tä ei ole olemassa freak "skene"
Registered: 14.11.2006
Posts: 100,815
Website

Re: Leevi and the Leavings

Hassuttelija wrote:

Noh, huutonetistä kalastelemaan sitten.

mutta sovitaanko ettei huudeta samaa, just huusin turkmenialaista ennenku aloit kyseleen icon_surprised


Mitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifPUFF PUFF BONG BONG

Offline

#334 01.09.2010 22:56

Hassuttelija
jäbä joka diggaa Sufjanin uusinta ihan homona
Registered: 29.01.2010
Posts: 26,332

Re: Leevi and the Leavings

No katos mokomaa icon_surprised  Uskaltaiskohan tuota luvata  icon_cool

Voishan sitä toki eka kerätä noi muut puuttuvat leevit.


THs56SD.gif

In the last second of life, they're gonna show you how,
how they run this show.

Offline

#335 01.09.2010 22:59

psykokarkki
uses and endorses MUOVIKASSI and COMMUNISM ☭
From: #Mitään UG:tä ei ole olemassa freak "skene"
Registered: 14.11.2006
Posts: 100,815
Website

Re: Leevi and the Leavings

ja onhan niitä tosiaan muitakin kappaleita myynnissä, tosin hieman kalliimmalla. mut veikkaan että lisää tulee, hanki eka muut puuttuvat ff

tosiaan päätin huutaa pois kuleksimasta noi 2 jotka multa puuttuu, toivottavasti tärppää icon_smile


Mitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifPUFF PUFF BONG BONG

Offline

#336 02.09.2010 10:45

suomenajokoira
Member
Registered: 05.03.2009
Posts: 3,537

Re: Leevi and the Leavings

Tarkoittaako "suotta tuhlaajapoikaa ei halata nyt" että nyt on hyvä syy halata tuhlaajapoikaa, hyvä syy olla halaamatta tuhlaajapoikaa vai että tuhlaajapojan halaamiseen vaaditaan nyt hyvä syy.

huig


Valitettavasti on käynyt rosvo.

Offline

#337 02.09.2010 10:52

börjeslandet
stetoskooppisetä
Registered: 20.06.2005
Posts: 15,706

Re: Leevi and the Leavings

Hyvä syy halata nyt


en ole kolmekybänen emoboy

Offline

#338 02.09.2010 10:54

Neuvostoliitto
Kyntömestari
Registered: 25.11.2008
Posts: 9,088

Re: Leevi and the Leavings

Göden tekstithän on täynnä kaksoismerkityksiä ja hienovaraisia tehokeinoja: kelaa vaikka Unelmia ja toimistohommia biisin "Mies/Nainen" -hommaa.

Tuhlaajapojan tekstin olen aina käsittänyt niin, että on sääli ja surullista, että laulun nimihenkilö ei ole enää tervetullut. Biisistähän on aika musertava videokin, joka vahvistaa tuota kuvaa.

Hyllystäni löytyy kaikki täyspitkät peuk Edit: Niin ja koneelta löytyy muuta matskua, esim. tunnin pituinen muisto-ohjelma radiosta. Jos tuota ei löydy areenasta niin vois vaikka uploadata johonkin.

Last edited by Neuvostoliitto (02.09.2010 10:58)


Schnabel Ralf, kai kannatat sä viittä vuotta/
suunnitelmataloudessa lepää kansanvoima/
Kommunismissa ei vikaa oo vaan ihmisissä/
tuskin pois pääsen täältä konsanaan

Offline

#339 02.09.2010 11:54

suomenajokoira
Member
Registered: 05.03.2009
Posts: 3,537

Re: Leevi and the Leavings

Areenasta (tai elävästä arkistosta) löytyy mafian Miten minusta tuli minä haastattelu mutta ei muisto-ohjelmaa. Oli joskus koneella tuo mutta katosi vanhan kovalevyn mukana.


Valitettavasti on käynyt rosvo.

Offline

#340 02.09.2010 13:34

Pilke
Ei mikään karkkipussin käskyläinen
From: Tsadi
Registered: 17.01.2007
Posts: 19,439

Re: Leevi and the Leavings

Neuvostoliitto wrote:

Hyllystäni löytyy kaikki täyspitkät peuk

Samoin. icon_cool Ja Musiikkiluokka oli eka oma ostama levy. icon_cool

*


Lounaissuomalaiset ovat kykenemättömiä ilmaisemaan tunteitaan. Ihailen sitä.

Offline

#341 02.09.2010 15:32

psykokarkki
uses and endorses MUOVIKASSI and COMMUNISM ☭
From: #Mitään UG:tä ei ole olemassa freak "skene"
Registered: 14.11.2006
Posts: 100,815
Website

Re: Leevi and the Leavings

suomenajokoira wrote:

Tarkoittaako "suotta tuhlaajapoikaa ei halata nyt" että nyt on hyvä syy halata tuhlaajapoikaa, hyvä syy olla halaamatta tuhlaajapoikaa vai että tuhlaajapojan halaamiseen vaaditaan nyt hyvä syy.

huig

käsitin kuten neukkulakin että surullinen tapaus, ei halata icon_sad

viime viikonloppuna yritin mökiltä hakea käärmenäyttelyä mutta en löytänyt, johtuikohan siitä että olin cannesissa vai onkohan se mulla täällä kaupungissa 017


Mitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifPUFF PUFF BONG BONG

Offline

#342 02.09.2010 23:13

Junkieman
Member
From: Jyväskylä
Registered: 01.04.2007
Posts: 2,652
Website

Re: Leevi and the Leavings

Pohjoisen taivaan alla on kyllä yllättävän nerokas biisi. Aiemmin en sille niin syttynyt, mutta jotenkin nyt on kyllä lähtenyt aika hyvin. Joku kymmenen eri instrumenttia vetää hienoja harmonioita. Nerokkaasti sovitettu biisi.

Ite oon päättänyt, että ostan pikkuhiljaa kaikki Leevien levyt, mutta kaikkia ei tosiaan oo liian hyvin saatavilla. Löytyy vasta kuus studioalbumia plus sitten tietty Keskiviikko, Torstai, Keskeneräinen sinfonia ja Matkamuistoja. Ei ehkä hirveesti matskuu oo levyillä, mitä ois noilla, mutta esim. Yksin ruma tyttö tanssii on jo sen arvoinen, että kantsii kaikki hankkia.

Offline

#343 02.09.2010 23:18

psykokarkki
uses and endorses MUOVIKASSI and COMMUNISM ☭
From: #Mitään UG:tä ei ole olemassa freak "skene"
Registered: 14.11.2006
Posts: 100,815
Website

Re: Leevi and the Leavings

toi keskeneräinen sinfonia vähän harmittaa, eikö sitä haloo!-biisiä sitten löydy mistään muualta? tietty siinä on se dvd mukana, mut sama taitaa olla myös matkamuistoja-boksilla, että jos sen ostais niin sitten harmittais vielä enemmän mad


Mitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifPUFF PUFF BONG BONG

Offline

#344 02.09.2010 23:27

Neuvostoliitto
Kyntömestari
Registered: 25.11.2008
Posts: 9,088

Re: Leevi and the Leavings

Niin ja onhan niissä lyriikoissa muitakin viittauksia siihen, että jätkää ei kylällä kaivata: "Mitä ihmettä täällä teen, monen muunkin mielestä" ja sitten se "Sitä kai ne miettii yksissä" -juttu.

Tässä biisin video, joka usein näytettiin Lista-ohjelman päätteksi ylellä silloin kun Keskiviikko-kokis oli listaykkösenä jotain puoli vuotta putkeen ja kun ohjelman tekijät eivät kai jaksaneet näyttää aina sitä Ellinooran videota. Omituista on se, että Tuhlaajapoika -kappaletta ei kyseiseltä kokoelmalta edes löydy! Vaikuttavaa videotaidetta jälleen tiimiltä, tommonen bändille harvinaisempi vakavampi tyyli, joka myös Rakkauden työkalu -videossa esiintyi, joskin siinä kohtaa oli käytössä enemmän surrealismia kun taas Tuhlaajapojan video pelaa nostalgialla siinä onnistuen, sillä tuo lopun kukkakimppukohtaus on yksi eniten mieleenjääneistä kohtauksista mitä olen missään videossa nähnyt.

Asiasta toiseen, en juuri välitä hikipedian amishuumorista, mutta tämä repsäytti jonkin verran:

Yhtyeen laulut kertovat yleensä epäonnistuneista ihmiskohtaloista tai naimareissuista. Kappaletyypeille on ominaista, että lyyrinen minä esittää naiset objekteina, joiden syyksi lyyrisen minän epäonnistuminen laitetaan ja/tai joita naidaan. Pääasia on, että mahdollisimman moni on kännissä.

Epäonnistuneet ihmiskohtaloteemat
Lyyrinen minä kännissä, naisen syy (Mitä kuuluu Marja-Leena?, Kyykyssä)
Lyyrinen minä kännissä, naisen syy, lisäksi itsetuhoisuutta (Keltainen huivi)
Lyyrinen minä kännissä, naisten syy (Unelmia ja toimistohommia)
Lyyrinen minä ja nainen kännissä (Tuhkimo Titanicin kannella)
Lyyrinen minä kännissä, kulttuuriympäristön syy (Jouluaattona kännissä)
Lyyrinen minä tuhoaa kännissä ympäristönsä ja itsensä, ihmisluonnon syy (Teuvo, maanteiden kuningas; Tikapuut taivaaseen)
Lyyrisen minän vanhoilla tuttavilla menee elämä alamäkeä ja he ovat kännissä, ihan omaa syytään (Jos Helsinki on kaunis, Vanha koulukuva)
Kaikki (tai hyvin moni) kännissä (Pojat tanssimaan, Tallinnan laivalla)
Lyyrinen minä alkoholia vahvemmissa aineissa (Raparperitaivas, Nainen toiselta planeetalta, Tuntematon ystävä)
Lyyrinen minä nauttii möyhyä ja alkaa hippi-intiaanivingutuksen tahdissa saarnata luonnonsuojelusta (Goan arkki, Luonnollinen valinta, Rakkauden planeetta)
Lyyrinen minä onneton ja selvänäkin sekaisin, naisen äkkinäisen elämästä tai maailmasta poistumisen syy (Rock on, Rudy, Kiinalaisessa pesulassa, Miranda, Kerro terveiset lapsille)
Koko kansakunta lyyristä minää myöten haluaisi olla kännissä (Pohjoisen taivaan alla)
Lyyrinen minä rupeaa raittiiksi (Elämänmeno)
Maailma ja yhteiskunta vihaisesti krapulassa, tämä vituttaa lyyristä minää ja mahdollisesti myös hänen läheisiään (Elina, mitä mä teen?; Pimeä tie, mukavaa matkaa, Lumettoman talven tarinoita)
Koko maailmankaikkeus kännissä, kaikkien, paitsi lyyrisen minän syy (Tikapuut taivaaseen, Paskaa lapsille)

Sovinistiset naintiteemat
Lyyrinen minä melkein naimassa (Itkisitkö onnesta?)
Lyyrinen minä melko kaukana naimisesta, vaikka yritys on kova (Turkmenialainen tyttöystävä, Elämää)
Lyyrinen minä naimassa (Sopivasti lihava, Toteemipaalu, Mieletön Melinda, Mäyrä, Melkein vieraissa)
Lyyrinen minä naimassa, ja kaiken hyvän lisäksi vielä kännissä (Ihan tavalliset tennissukat)
Lyyrinen minä naimassa usean naisen kanssa (Isojen tyttöjen yö)
Lyyrinen minä naimassa vielä useamman naisen kanssa (Lähtölaskenta pieneen sydämeen)
Lyyrinen minä naimassa ulkomaalaisten naisten kanssa (Matkamuistoja, Ihmeiden Kaupunki, Sunnuntaiksi San Franciscoon, Turkmenialainen tyttöystävä, Kaukaisessa satamassa)
Lyyrinen minä naimassa prostituoituja (Rakkauden työkalu, Kuin jäisellä peltikatolla)
Lyyrinen minä menetti mahdollisuuden naida, kännin syy (Ei se tyttö tule takaisin, Itke en)
Lyyrinen minä on ainakin väliaikaisesti estynyt naimasta (Pihlajankukka)
Lyyrinen minä ei juurikaan nai, mutta ihannoi tiettyä naimaobjektia (Elisenda)
Lyyrinen minä kertomassa naimisesta yksityiskohtaisesti ja rivosti hullunkiilto silmissään (Eldorado)
Lyyrinen minä naimassa identiteettinsä kanssa (Poika nimeltä Päivi)


Schnabel Ralf, kai kannatat sä viittä vuotta/
suunnitelmataloudessa lepää kansanvoima/
Kommunismissa ei vikaa oo vaan ihmisissä/
tuskin pois pääsen täältä konsanaan

Offline

#345 03.09.2010 23:33

psykokarkki
uses and endorses MUOVIKASSI and COMMUNISM ☭
From: #Mitään UG:tä ei ole olemassa freak "skene"
Registered: 14.11.2006
Posts: 100,815
Website

Re: Leevi and the Leavings

toi haloo! on ihan kelpo viisu mutta suoraan sanottuna ymmärrän miksi tuo jälkimmäinen jäi levyttämättä, täytebiisihän se on.


Mitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifPUFF PUFF BONG BONG

Offline

#346 04.09.2010 00:22

hiirimattona
maarihittona
From: Hala Suuressa Magellanin pilve
Registered: 07.02.2007
Posts: 27,774
Website

Re: Leevi and the Leavings

Tulipa kova hinku kuunnella Leeviä.  rakkaus:itku:


bzort glorf bööth

Offline

#347 04.09.2010 00:40

psykokarkki
uses and endorses MUOVIKASSI and COMMUNISM ☭
From: #Mitään UG:tä ei ole olemassa freak "skene"
Registered: 14.11.2006
Posts: 100,815
Website

Re: Leevi and the Leavings

Neuvostoliitto wrote:

Niin ja onhan niissä lyriikoissa muitakin viittauksia siihen, että jätkää ei kylällä kaivata: "Mitä ihmettä täällä teen, monen muunkin mielestä" ja sitten se "Sitä kai ne miettii yksissä" -juttu.

Tässä biisin video, joka usein näytettiin Lista-ohjelman päätteksi ylellä silloin kun Keskiviikko-kokis oli listaykkösenä jotain puoli vuotta putkeen ja kun ohjelman tekijät eivät kai jaksaneet näyttää aina sitä Ellinooran videota. Omituista on se, että Tuhlaajapoika -kappaletta ei kyseiseltä kokoelmalta edes löydy! Vaikuttavaa videotaidetta jälleen tiimiltä, tommonen bändille harvinaisempi vakavampi tyyli, joka myös Rakkauden työkalu -videossa esiintyi, joskin siinä kohtaa oli käytössä enemmän surrealismia kun taas Tuhlaajapojan video pelaa nostalgialla siinä onnistuen, sillä tuo lopun kukkakimppukohtaus on yksi eniten mieleenjääneistä kohtauksista mitä olen missään videossa nähnyt.

kotiinpaluu, jotenkin icon_surprised

on kyllä upea biisi ja toinen suosikkini tuolta levyltä on hieman myös kotiinpaluu-teemaa jatkava västerås. kyllä tää oli sitten mahtava bändi!

noilta myöhemmiltä levyiltä tuntuu löytyvän roppakaupalla hienoja biisejä, varsinkin melodisesti, jos sanat joskus vaikuttikin hieman vasemmalla kädellä kirjoitetuilta. muistelen että gösta jossain haastattelussa sanoi panostavansa enemmän radio-ohjelmiin ja tekevänsä musahommia siinä sivussa. toinen ongelma noissa loppuaikojen levyissä saattaa olla tuotanto, jotenkin tuntuu että niillä oli jotenkin täyteen ahdetumpi soundimaailma. kuuntelin tossa aiemmin perjantai 14. päivä -levyä ja siinä ilahduttaa varsinkin ne hillityt mutta hienot jousisovitukset ja muutenkin sellainen herkempi tunnelma, olkoonkin että pari biisiä toki rikkoo tunnelmaa (pohjois-karjalan ohella hieman jopa tuomari nurmion mieleen tuova tiina-liisa). taitaa muuten olla leevien toiseksi paras levy, mutta olen tainnut aiemminkin mainita.


Mitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifPUFF PUFF BONG BONG

Offline

#348 04.09.2010 01:14

Neuvostoliitto
Kyntömestari
Registered: 25.11.2008
Posts: 9,088

Re: Leevi and the Leavings

Tiina-Liisassahan on jännää se, että Göden lauluja ei oo vedetty moneen kertaan päällekäin, vaan mies vetää kaiketi (?) tavallaan luonnollisemmin, niinku oikealla äänellään. Vikoilla levyillä sanotukset tosissaan aavistuksen verran notkahtaa, tai no joku Toiveunta on kyllä ihan täydellinen kaikinpuolin mutta "Syntisen kaunis mies" ampuu älytömän moneen suuntaan ja jää hämäräksi, ikäänkuin paperille olisi pistetty kaikki mikä vähänkin rimmaa. Soundimaailman muutos johtui Pro Toolsin ilmaantumisesta kuvioihin, helpompi lisätä kamaa ja sitten ei tullut noita äärimmäisen hiottuja neronleimauksia, kuten vaikkapa Pohjoisen taivaan alla -biisin polveileva sovitus ja Jos Helsinki on kaunis -kappaleen stemmakuoro.

Kerran elämässä -levyä kuuntelin tänään, hitto kun on kaunis nimibiisi ja sitten toi Sika joka osasi lentää siivillään on kans aika kova.


Schnabel Ralf, kai kannatat sä viittä vuotta/
suunnitelmataloudessa lepää kansanvoima/
Kommunismissa ei vikaa oo vaan ihmisissä/
tuskin pois pääsen täältä konsanaan

Offline

#349 04.09.2010 20:00

psychocandy
streittari-jantta
From: outhouse of the pryeeeeeee
Registered: 04.07.2005
Posts: 11,576
Website

Re: Leevi and the Leavings

Nyt on soittimessa bulebule, ja kyllähän nää keskivertoa härskimmät tekstit toimii näin lauantai-illan huumassa, mutta voi että noi melodiat toimii missä vaan, hämmentävää nerokkuutta.


Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi tongue
FJs1lyz.gif

Offline

#350 04.09.2010 20:12

bernardblack
herra ihanainen
From: reijomäkilä
Registered: 22.08.2009
Posts: 27,182
Website

Re: Leevi and the Leavings

Oon ehkä kertonut ennenkin, mut mun suosikkilevy on Kadonnut laakso. En tiiä onko loppujen lopuksi se kaikkein paras, mut se on tommonen henk.koht. suosikki. Hyvien biisien lisäksi tolla levyllä on vielä sitä erittäin onnistunutta kokeilunhalua eri musatyylien kanssa. Myöhemmillä levyillähän Leevien soundi vähän niinko enemmän asettui siihen omaan mestarilliseen uomaansa.

Uni joka pääty ei, En tahdo sinua enää, Rock on Rudy, Näkymättömät kaupungit, Yksin ruma tyttö tanssii...  sydan  kulli  sydan

Mies joka toi rock'n'rollin Suomeen on toki aika lailla samoilla linjoilla, mut jotenkin toi ym. iskee kovemmin.


Ja niin, edelleen varsinaisen Gösta-elämäkerran puutteessa suosittelen täysin rinnoin Juha Partasen Cyrano ja hullu koira -teosta. Ettikää jostain käsiinne.


tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni

Offline

#351 12.09.2010 21:44

psykokarkki
uses and endorses MUOVIKASSI and COMMUNISM ☭
From: #Mitään UG:tä ei ole olemassa freak "skene"
Registered: 14.11.2006
Posts: 100,815
Website

Re: Leevi and the Leavings

leevi-levyjen yllättävä top-5 icon_surprised

1. häntä koipien välissä
2. perjantai 14. päivä
3. varasteleva joulupukki
4. musiikkiluokka
5. BULEBULE

åhå mistä capsit biggrin mutta tosiaan, bulebule on ihan tajuttoman kova colorflash


Mitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifPUFF PUFF BONG BONG

Offline

#352 21.09.2010 00:24

grasskirt
Member
From: Helsinki
Registered: 08.09.2008
Posts: 2,362
Website

Re: Leevi and the Leavings

Uusimmassa NHL-lehdessä (normihomolehti, ei liity mitenkään jääkiekkoon) oli aika erilaisesta näkökulmasta lähdetty tutkimaan Göstan sanoituksia. Tarkastelussa oli lähinnä lyriikoita, jotka voidaan tulkita monella eri tapaa. Tämän artikkelin tapauksessa asioita tutkittiin mm. homouden ja transvestismin lähtökohdista. Kannattaa lukaista jos lehti jossakin silmiin osuu (pitäisi olla jakelussa kait Helsingissä, Turussa ja Tampereella).

Ja Espoon Teatterissahan on juuri tullut ensi-iltaan Finnhits-esitys, jossa ei ole ollenkaan vuorosanoja, vaan Leevien musiikki vastaa ns. kerronnasta. Onnistuessaan voisi olla hyvinkin mielenkiintoinen, mutta vähän kyllä epäilyttää lopputulos.

Offline

#353 21.09.2010 09:19

psykokarkki
uses and endorses MUOVIKASSI and COMMUNISM ☭
From: #Mitään UG:tä ei ole olemassa freak "skene"
Registered: 14.11.2006
Posts: 100,815
Website

Re: Leevi and the Leavings

^ poika nimeltä päivi, pikkuprinsessa, näitähän riittää. eikös joskus ollut joku elokuvakin jossa vuorosanojen sijasta leevien musiikki hoiti kerronnan? en kyllä muista siitä muuta kuin että käsittääkseni yksi kohtaus oli kuvattu mahdollisesti snellmanninkadulla jossain huoneistossa kun kävelin siitä ohi, näin ainakin päättelin kun filmin aikanaan näin.

jatkaakseni omaa top-listaani: kyllä kutosena on hopeahääpäivä ja saattaa jopa olla vielä noususuunnassa...


Mitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifPUFF PUFF BONG BONG

Offline

#354 21.09.2010 10:28

Neuvostoliitto
Kyntömestari
Registered: 25.11.2008
Posts: 9,088

Re: Leevi and the Leavings

Jussi Parviaisella oli Leavingsien biisien lyriikoihin ja tunnelmiin perustuva televisiosarja, jonka nimi oli Elina mitä mä teen. Ei oo kunnollista muistikuvaa, tais olla Parviaisen viimeisiä duuneja yhtään missään.

Tuo NHL-julkaisu kiinnostaisi, skannatkaa tänne tai jotain.


Schnabel Ralf, kai kannatat sä viittä vuotta/
suunnitelmataloudessa lepää kansanvoima/
Kommunismissa ei vikaa oo vaan ihmisissä/
tuskin pois pääsen täältä konsanaan

Offline

#355 21.09.2010 20:11

bernardblack
herra ihanainen
From: reijomäkilä
Registered: 22.08.2009
Posts: 27,182
Website

Re: Leevi and the Leavings

Näin tota tv-sarjaa vain satunnaisesti, mut aika kököltä se vaikutti. En silti tuomitse, saattais olla nyt katsottuna hyväkin.


tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni

Offline

#356 21.09.2010 21:24

Pilke
Ei mikään karkkipussin käskyläinen
From: Tsadi
Registered: 17.01.2007
Posts: 19,439

Re: Leevi and the Leavings

bernardblack wrote:

Näin tota tv-sarjaa vain satunnaisesti, mut aika kököltä se vaikutti. En silti tuomitse, saattais olla nyt katsottuna hyväkin.

Kökkö on just oikea sana kuvaamaan. Yritin seurata, mutta pariin jaksoon jäi. Tuli kyllä muistaakseni tosi myöhäänkin, ei jaksanu.

*


Lounaissuomalaiset ovat kykenemättömiä ilmaisemaan tunteitaan. Ihailen sitä.

Offline

#357 22.09.2010 12:37

barton_funk
jamppa, synkkä sienestäjä
From: Guttenberg-galaksi
Registered: 05.12.2008
Posts: 26,088

Re: Leevi and the Leavings


Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.

xfGrijQ.jpg

Offline

#358 22.09.2010 19:05

bernardblack
herra ihanainen
From: reijomäkilä
Registered: 22.08.2009
Posts: 27,182
Website

Re: Leevi and the Leavings

Ja löytyy elävästä arkistosta toki muutakin Gösta-aiheista, kuten tämä Tanjalotta Räikän esittämä euroviisuehdokas "Huominen Eurooppa" ja radiohupailuja.


tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni

Offline

#359 22.09.2010 20:46

asleep
Member
Registered: 02.09.2007
Posts: 1,147

Re: Leevi and the Leavings

bernardblack wrote:

Ja löytyy elävästä arkistosta toki muutakin Gösta-aiheista, kuten tämä Tanjalotta Räikän esittämä euroviisuehdokas "Huominen Eurooppa" ja radiohupailuja.

Hieno biisi tuo viisuehdokas. Kertsi soinut päässä jo ties kuinka pitkään.

Tänään meni suuri osa työpäivästä kuunnellen Göstan ja Tenkasen seikkailuja  piano


ystävällisesti käyttäytynyt sika sekä lepäilevä pesukarhu

Offline

#360 23.09.2010 10:23

ierikho
Member
Registered: 22.04.2010
Posts: 738

Re: Leevi and the Leavings

Göstasta on uudessa NHL-ilmaisjakelulehdessä joku juttu ja kansikuva (siis tää NormiHomoLehti).


Ulul Azmi :: blasphemous noise
Make It Look Like An Accident :: zine

Offline

Board footer

Powered by FluxBB