You are not logged in.
Kohtapuoliin ´kiveen. Siellä on joku laivue, varmaan ihan paska.
Laivue oli ihan vitun hyvä.
Varikset komentavat
Kyllä. Tykkäsin kans keikasta. Laivueelle
Lordin euroviisuseurannalle Memphississä myös
Seuraavan aamun aikaiselle herätykselle
<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki
RYM:sta stalkkasin, että Larg oli myös paikalla. Eipä tullut taaskaan bongattua... Lähdettiin tosin heti Laivueen jälkeen ja keikan aikanakin hengattiin enimmäkseen seinustalla rampin ja baaritiskin välimaastossa.
This must be what jail / I will scratch
RYM:sta stalkkasin, että Larg oli myös paikalla.
Joo. Siellähän minä. Taisinpa jopa bongata teidän rotsipossenne joskus Laivueen keikan alkumetreillä, mutta enhän minä siinä tilanteessa osannut tulla tekemään tuttavuutta. Kyllä minä vielä joskus...
Annetaan Laivueelle . Erityisesti loppua kohti kasvanut viimeinen biisi rokkasi. Ostinpa levynkin.
Kiitos teille. Kehuja on aina mukava lukea. Täytynee jatkaa oman orkesterin häpeämätöntä mainostamista jatkossakin.
Jyväskylän keikkakesälle
Jyväskylän keikkakesälle
Smaa Turulle viime vuonna. Tämän vuoden osalta giganttinen peukku.
You know, if it was a regular salad I wouldn't have said anything. But you had to have the BIG SALAD.
Eikö Nykäskylässä tosiaan pelaa mitään koko kesänä??!!!
Magyar Posse 26.8 on jotakuinkin ainoa juttu, mutta olen muuttanut silloin jo sinne kuopioon.
kuopioon.
Et meinaa odottaa Tampereen tuloksia?
[quote:d42d5c0d19="Phlegm"]kuopioon.
Et meinaa odottaa Tampereen tuloksia?[/quote:d42d5c0d19]
Meinaan toki, ne tulee vasta joskus kuukauden kuluttua, en ole jaksanut hirveästi niitä odotellla. Kuopio on edelleen se hyvin paljon todennäkoisempi vaihtoehto.
Täytyy aloittaa sitten kuopio -keikkaspåm.
Kickstartissa syyskuussa taas kaikenlaista laidast´laitaan. Ei kehtaa vielä tavoiteltuja nimiä viskellä teasereina ettei tule kylillä nokkaan...
- Ett sjömanshem låter också som rätt plats för en full finsk sjöman.
---
- Han pundar och dampar loss i Vänersborg i vanlig ordning och hamnar i trubbel med polisen emellanåt.
Harkihhen vielä tuonne lutakko liekeissä! -pileisiin tulemista. Ei siellä kauheana mitään säväyttävää, perusmeiningit eli swallow the sun, sara, i walk the line, sotajumala, fakin brightboy, teenage satanisteja jne.
Jos menis tuonne perjantaina ja lauantaiksi treelle örvelöpoppiin..
I love you and dream about the Führer
Niinpä niin, arvasinhan että ko. tapahtuma pitää sisällään heviä ja synkistelyä, ihan niinkuin sitä ei olisi lutakossa muutenkin tarpeeksi.
Parin bändillisen verran erittäin keskinkertaista deathiä ja doomia eilen Ilokivessä Onneksi ei tarvinnut maksaa sisäänpääsystä.
nieminen & litmanen vetivät lauantaina ihan mielettömän keikan jazz-baarissa!. paras näkemäni keikka aikoihin.!
oliko kukaan paikalla roccaamassa?
ja kun suomi pelaa lätkää
se iskee joka jätkään
kaljaa koneeseen ja ukkometsoon
Olin vähän turhan kaukana jatsipaarista.
Tänä viikonloppuna ei ilmeisesti ole taas yhtään mitään missään?
Ei tietenkään ole.
Itse olin kyllä jazz-baarissa, mutta juamassa sangriaa ennen keikkaa, johon ei sitten menty ylettömän hinnan ja loppuunmyynnin vuoksi.
Kickstartissa 15.-16.9. esim. Ghost Brigade (ensimmäinen keikkansa), The Sounds sekä Dälek...
- Ett sjömanshem låter också som rätt plats för en full finsk sjöman.
---
- Han pundar och dampar loss i Vänersborg i vanlig ordning och hamnar i trubbel med polisen emellanåt.
Kickstartissa 15.-16.9. esim. Ghost Brigade (ensimmäinen keikkansa), The Sounds sekä Dälek...
DÄLEK? Taas Suomessa. Mukavaa. Kai ne Helsingissäkin esiintyy?
Taitaa olla aiheellista käydä kotikaupungissa tuona viikonloppuna.
Mitä vittua? Dälek? Lutakossa?
Mahtavaa.
Jospa kaikki kiinnostavat ulkomaiset nimet alkavatkin nyt keikkailla Tampereen sijasta Jyväskylässä
Jospa kaikki kiinnostavat ulkomaiset nimet alkavatkin nyt keikkailla Tampereen sijasta Jyväskylässä
Ajattelin, ettei koskaan enää tarvi tulla Jyväskylään, mutta...
Juha, olet miespuolinen Jippu. Onnea!
Pitipäs nyt googlailla. Welldone lupaa Kickstartiin myös Evilsonsia , Valkyriansia ja Superchristia.
Ja meteli.netistä vielä No Shame ja - ta-daa - Tommi Liimatta & Test Pressings!
Ja sit vielä Magenta Skycode, Kastor ja Underwater Sleeping Society.
Eiköhän ne tossa ala jo kohta olemaan.
"Internet perustuu Jumalan luomiin raaka-aineisiin, ihmisille annettuun luovaan älyyn ja radioaaltoihin." - Jouko Piho
Jeah, perjantaina kaikki hyvät bändit, ei tarvitse ostaa kahden päivän lippua.
Jeah, perjantaina kaikki hyvät bändit, ei tarvitse ostaa kahden päivän lippua.
Jep, sama suunnitelma näillä näkymin. Mikäs tää Ruotsin Johnossi on?
"Internet perustuu Jumalan luomiin raaka-aineisiin, ihmisille annettuun luovaan älyyn ja radioaaltoihin." - Jouko Piho