You are not logged in.
Staralla varmaan jonkimmoiset PTSD:t Manchesterin tapauksen jälkeen, luulisin että sillä on aikamoiset vaatimukset noihin hommeleihin
totta kai, ja itseni toki hauska naureskella kun en mitään laukkuja tarvitse keikalle mennessä, mutta vois kai sitä tiukempiakin toimia olla, esim. nimetyt liput ja henkilöllisyyksien tarkistaminen, kuten taannoin nick caven keikalla (tosin eivät ainakaan multa mitään henkkareita kysyneet ovella)
HS: Helsingin klubitilanne kurjistuu: The Circus lopettaa
tulihan tuolla monenmoista nähtyä, esim. the fall, wu-tang clan ja simple minds, mutta soundit oli yleensä kehnommasta päästä.
HS: Helsingin klubitilanne kurjistuu: The Circus lopettaa
tulihan tuolla monenmoista nähtyä, esim. the fall, wu-tang clan ja simple minds, mutta soundit oli yleensä kehnommasta päästä.
Muistelisin olleeni peräti kahdella keikalla tuolla (Television ja Midlake). Harmillinen juttu joka tapauksessa.
joo, ja tosiaan kun nosturille ja myös lopettavalle virgin oilillekaan ei ole vielä korvaajia näköpiirissä. kaupungin tarttis varmaan tehrä jotain?
joo, ja tosiaan kun nosturille ja myös lopettavalle virgin oilillekaan ei ole vielä korvaajia näköpiirissä. kaupungin tarttis varmaan tehrä jotain?
Mä voin lähtee perustaa, ketä messis?
Tuanoi saatana.
psykokarkki wrote:joo, ja tosiaan kun nosturille ja myös lopettavalle virgin oilillekaan ei ole vielä korvaajia näköpiirissä. kaupungin tarttis varmaan tehrä jotain?
Laitetaan siihen vielä levykauppa kylkeen.
Tuanoi saatana.
marjapoimuri wrote:psykokarkki wrote:joo, ja tosiaan kun nosturille ja myös lopettavalle virgin oilillekaan ei ole vielä korvaajia näköpiirissä. kaupungin tarttis varmaan tehrä jotain?
Laitetaan siihen vielä levykauppa kylkeen.
Sit kun esim. Iso-Roban The Riff -baarissa on Children of Bodomin jätkille varattu "Hate Lounge" niin siinä mestassa pitää tietty olla rotseille oma "siikaloosi" tms.
Sent from my iPhone 16
miksei kaupunki voi tukea jotenki noita keikkapaikkoja? oon katkera oopperan, rso:n ja musatalon miljoonatuista ku paikat joihin tulee käymää televisionit, wu-tangit jne kuolee pois.
Last edited by Okko (11.10.2019 16:56)
Ai Helsingin kaupungiltako ne Oopperan rahat tulee? Circus ja Virgin Oil ei kyl myöskään itelle näyttäydy minään uuden ja innostavan kulttuurin paikkoina. Onhan se sääli että on vähemmän keikkamestoja mut ei nämä menetykset kyl omiin kulttuuririentoihin vaikuta ollenkaan. Nosturi/elmu toki eri juttu sit.
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Ai Helsingin kaupungiltako ne Oopperan rahat tulee? Circus ja Virgin Oil ei kyl myöskään itelle näyttäydy minään uuden ja innostavan kulttuurin paikkoina. Onhan se sääli että on vähemmän keikkamestoja mut ei nämä menetykset kyl omiin kulttuuririentoihin vaikuta ollenkaan. Nosturi/elmu toki eri juttu sit.
samalla tavalla noi palvelee kuopiolaista kuin circus ja nosturi. ihan turha vetästä rahoitustasokysymykseksi, mulle kelpais joku veroetusysteemi tai apurahasysteemi ympäri suomen tuollaisille keikkapaikoille. kieltämättä virgin oil on palvellut minua yhtä heikosti kuin ooppera ja musatalo, mut ehkei tässä oo kysymys mun palvelemisesta vaan yleisesti kulttuuripolitiikasta ja asioiden arvottamisesta rahallisesti.
Circuksessa ollut paljon hyvää ohjelmaa. Nosturissa viime vuosina hyvin vähän.
Tuanoi saatana.
jookcha wrote:Ai Helsingin kaupungiltako ne Oopperan rahat tulee? Circus ja Virgin Oil ei kyl myöskään itelle näyttäydy minään uuden ja innostavan kulttuurin paikkoina. Onhan se sääli että on vähemmän keikkamestoja mut ei nämä menetykset kyl omiin kulttuuririentoihin vaikuta ollenkaan. Nosturi/elmu toki eri juttu sit.
samalla tavalla noi palvelee kuopiolaista kuin circus ja nosturi. ihan turha vetästä rahoitustasokysymykseksi, mulle kelpais joku veroetusysteemi tai apurahasysteemi ympäri suomen tuollaisille keikkapaikoille. kieltämättä virgin oil on palvellut minua yhtä heikosti kuin ooppera ja musatalo, mut ehkei tässä oo kysymys mun palvelemisesta vaan yleisesti kulttuuripolitiikasta ja asioiden arvottamisesta rahallisesti.
Joo, meinasin vaan että jos esim oopperan rahoitus tulee pääasiassa jostain Veikkauksen verirahoista niin turha laittaa noita vastakkain. En jaksa kaivella nyt että miten asiat oikeasti on, koska en oikeastaan oo sun kanssa eri mieltä. Paitsi että Musatalo just jees. Vuoden sisään siellä käyny mm Nick Cave ja Neubauten. Ei oo mitään makasiineja ikävä, kerrankin porvarit onnistu jossain.
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
p.s.
kommetti:
Tuohtumuksen määrästä päätellen Triplan parkkihalli on tyhjillään, tosin voi olla vuokraltaan liian kallis keikkakäyttöön.
Lauantaina aukeaa taas Lepakkomies. Pitääpä käydä 2020 katsomassa millaiselta se näyttää.
bzort glorf bööth
Nii Lepakkomies avattiin jo? Miltä näyttää?
Tuanoi saatana.
Ehkä menen huomenna. Too Slow, Linkopii ja Toxics/Lazards-Jensin uus bändi jonka nimeä en ny muista.
Guilty Pleasure
vittu et tiennyt kenelle vittuilit, mutta vittu tiedät sen nyt
Nii Lepakkomies avattiin jo? Miltä näyttää?
Piffillä kehuttu/haukuttu, 16.11. itse toteamaan mestoille.
vittu et tiennyt kenelle vittuilit, mutta vittu tiedät sen nyt
marjapoimuri wrote:Nii Lepakkomies avattiin jo? Miltä näyttää?
Piffin perusteella asiakkaat on the rocksin apispunkkareita, poket safetorin natseja ja alakerran ilmastointi vielä jäätävämpi kuin ennen. Kyllähän toi kiinnostelee
Rukoile kuolemaa wrote:marjapoimuri wrote:Nii Lepakkomies avattiin jo? Miltä näyttää?
Piffin perusteella asiakkaat on the rocksin apispunkkareita, poket safetorin natseja ja alakerran ilmastointi vielä jäätävämpi kuin ennen. Kyllähän toi kiinnostelee
Onko se alakerran ilmastointi ollut joskus jäätävä ?
Tuanoi saatana.
jookcha wrote:Rukoile kuolemaa wrote:marjapoimuri wrote:Nii Lepakkomies avattiin jo? Miltä näyttää?
Onko se alakerran ilmastointi ollut joskus jäätävä
?
Rappusten alla olevilla penkeillä ainakin ennen kävi melkoinen veto.
Niin mikä se on syy, miksi Nosturi ja Circus lopetetaan?
Tuanoi saatana.
Niin mikä se on syy, miksi Nosturi ja Circus lopetetaan?
Nosturin rakennus puretaan ja tilalle taitaa tulla asuntoja. Circuksen kiinteistöön taasen on tulossa 24/7 toimivia yrityksiä ja tota tilaa ei saa täysin äänieristettyä ilman valtavia investointeja, ts. ei mahista jatkaa.
Eihän toi oranssifest mikkää omat juomat tapahtuma oo?
Tuanoi saatana.