You are not logged in.
Kerro sille SSL20:lle vai mikä onkaan terkkuja, muista sanoa varmuuden vuoksi muutamaan otteeseen
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
SSL20 vai mikä lie on väärin ymmärretty nero
Aattelin mennä kattomaan matsia Angleterreen jossa Suomen LFC-kannattajat pitää kevättapaamistaan. Näkee vähän minkälaisia idiootteja maastamme löytyy.
Åhå, toihan on ihan lähellä. Vopisin tulla ehkä kans. En kyllä halua puhua kellekään tuntemattomalle mielellään.
en ole kolmekybänen emoboy
[quote:bb3df8fd07="Jean-Babtiste"]Onpas Zizoulta pöljää läppää verrata Gerrardia Makeleleen, täysin eri paikat ja roolitukset noin ensi alkuun. Vertaisi vaikka itseensä. Ei Gerrardkaan paljoa tekisi ilman taustatukea, eikä Gerrard itse pelaa tuolla paikalla. Samoin ei Makelelen duuni ois paljoa lohduttanu, jos hyökkäyspäässä ei ois tullu tulosta.
Toki Stevie boy noin muuten on varmaan yks maailman 10-20 parhaasta tällä hetkellä. Filmauksistaan huolimatta [/quote:bb3df8fd07]
Joo ens alkuun vaikutti mustakin siltä, että se vertas Makeleleen pelaajana, mutta tais verrata enemmän persoonana. Tai, että se on joukkueen tärkein pelaaja. En oo ihan samaa mieltä (Alonso). Ei sinänsä mikään yllätys tosin, että diggailee Gerrardista, koska muistuttaa Zidane siinä määrin, että usein nousee esiin isoissa peleissä.
edit: ja parhaimmillaan näyttää siltä, että pystyy yksin kaatamaan koko jengin kuten vaikkapa Zidane Brasilian viime mm-kisoissa.
Niin mut äh anti olla
E: oli siis tarkotus mennä shanksin kommenttiin
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
Onpas Zizoulta pöljää läppää verrata Gerrardia Makeleleen, täysin eri paikat ja roolitukset noin ensi alkuun.
Luulen, että Zizou oli pelkästään kohtelias toimittajalle. Hehkuttaisi varmaan Nureakin suomalaistoimittajille samoin sanoin.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
[quote:cb532ba20d="Jean-Babtiste"]Onpas Zizoulta pöljää läppää verrata Gerrardia Makeleleen, täysin eri paikat ja roolitukset noin ensi alkuun.
Luulen, että Zizou oli pelkästään kohtelias toimittajalle. Hehkuttaisi varmaan Nureakin suomalaistoimittajille samoin sanoin. [/quote:cb532ba20d]
No mutta onhan Nure edelleen maailman 10-20 parhaan joukossa
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
[quote:c706ba4fab="ginipoika"][quote:c706ba4fab="Jean-Babtiste"]Onpas Zizoulta pöljää läppää verrata Gerrardia Makeleleen, täysin eri paikat ja roolitukset noin ensi alkuun.
Luulen, että Zizou oli pelkästään kohtelias toimittajalle. Hehkuttaisi varmaan Nureakin suomalaistoimittajille samoin sanoin. [/quote:c706ba4fab]
No mutta onhan Nure edelleen maailman 10-20 parhaan joukossa [/quote:c706ba4fab]
Gerrardia oliskin voinu verrata Nureen Suomen maajoukkueessa :mad2::peuk:
[quote:be1acf77bc="hrmunoita"][quote:be1acf77bc="ginipoika"][quote:be1acf77bc="Jean-Babtiste"]Onpas Zizoulta pöljää läppää verrata Gerrardia Makeleleen, täysin eri paikat ja roolitukset noin ensi alkuun.
Luulen, että Zizou oli pelkästään kohtelias toimittajalle. Hehkuttaisi varmaan Nureakin suomalaistoimittajille samoin sanoin. [/quote:be1acf77bc]
No mutta onhan Nure edelleen maailman 10-20 parhaan joukossa [/quote:be1acf77bc]Nii ketäs näitä nyt oli eellä.. Miiga, Mane, Shefki..
[/quote:be1acf77bc]
Noista kaksi on edustanut "kasvattiseuraani"
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
[quote:084f92f5c3="hrmunoita"]
Noista kaksi on edustanut "kasvattiseuraani" ":peuk:"[/quote:084f92f5c3]
Korjasin "heiluriliikettä" "8)"
[quote:b9a7607857="shanks"][quote:b9a7607857="börjeslandet"]SSL20 vai mikä lie on väärin ymmärretty nero
Aattelin mennä kattomaan matsia Angleterreen jossa Suomen LFC-kannattajat pitää kevättapaamistaan. Näkee vähän minkälaisia idiootteja maastamme löytyy.
Åhå, toihan on ihan lähellä. Vopisin tulla ehkä kans. En kyllä halua puhua kellekään tuntemattomalle mielellään.
[/quote:b9a7607857]Tuuppa koska emmäkään ketään sieltä tunne. Niil on (tai siis oon mäkin ton branchin jäsen kyl) joku sääntömääränen kokous siellä mut kaikki LFC-henkiset on tervetulleita. Luvassa muuten aina vaivaannuttavaa yhteislaulua ja kaljanjuontia.
tai ei se kaljanjuonti mut..
[/quote:b9a7607857]
Juup, aattelin tulla. Siellä nähdään.
oho oho Vidic mitä teit.
Heräsin ja olin silleen "voi helevetti oon ollu internetissä kauheessa kännissä"
oho oho Vidic mitä teit.
Ei tosiaan ollut "maailman parhaalla" topparilla paras päivä. Muutenkaan ManUn kehuttu puolustus ei täysin ole viime peleissä vakuuttanut. Ehkä mestaruus ei sittenkään ole varma.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
Ei mikään ihan paska viikko Liverpoolille...
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
Ei mikään ihan paska viikko Liverpoolille...
Ei joka viikko tykitetä neljää maalia sekä Realin että Manun verkkoon. Merseysiden piirikuntaan koko viikonlopun kattava varoitus runsaista siemennestepurkauksista
Heräsin ja olin silleen "voi helevetti oon ollu internetissä kauheessa kännissä"
Moment of the day: Vidic nappas Gerrardia munista kii
Meniko sohvapeitteet vaihtoon vai mällit väärään kurkkuun?
Fulhamille eka vierasvoitto Valioliigassa sitten... hmmm... viime kauden viimeisen pelin.
[quote:8bd7e0bafb="leposi"]Fulhamille eka vierasvoitto Valioliigassa sitten... hmmm... viime kauden viimeisen pelin.
[/quote:8bd7e0bafb]
Tuli tärkeään vaiheeseen, oltiin keskiviikkona Cottagella ja oli kyllä niiin hampaatonta pelaamista ettei mitään järkeä ja silloin Blackburn sai kyllä ansaitusti voiton vaikka eka maalinsa olikin selvä paitsio.
"Dodii, tulihan se natsikortti sieltä, aina se tulee jossain vaiheessa.
No kuule, mulla on niitä koko pakka.
Ja nainen: mä olen pasianssin ystävä!"
Hieno voitto Poolilta, en muista koska viimeksi viskisieppo on näyttänyt yhtä vittuuntuneelta
Worst dive ever?
Laitetaan samalla vielä Arshavinin eka maali (ottelun ensimmäinen taidettiin lopulta merkitä omaksi maaliksi) Arsu-paidassa:
sama
bzort glorf bööth
Jäätävä maali Arshavinilta. :eek2:
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
Jäätävä maali Arshavinilta.
:eek2:
smaa
ei muuta kuin voidetta rakoon ja ruuvi kiinni!
Kaatuuko toi Pedersen vahingossa vai yrittääkö noin näyttävästi filmata?
"A repo man's always intense"
Kaatuuko toi Pedersen vahingossa vai yrittääkö noin näyttävästi filmata?
Kuten näkyy, niin ei se ainakaan mitenkään kompuroinut omiin jalkoihinsa ja levitteli kyllä käsiään kaatumisen jälkeen, ihan kuin pilkku olisi ollut mielessä. Joku pieni ajatuskatkos täytyy olla kun olisihan se ehtinyt palloon eikä Sagna ollut edes lähellä kosketusta.
[quote:68a4cff4a3="Leif Erikson"]Kaatuuko toi Pedersen vahingossa vai yrittääkö noin näyttävästi filmata?
Kuten näkyy, niin ei se ainakaan mitenkään kompuroinut omiin jalkoihinsa ja levitteli kyllä käsiään kaatumisen jälkeen, ihan kuin pillu olisi ollut mielessä. Joku pieni ajatuskatkos täytyy olla kun olisihan se ehtinyt palloon eikä Sagna ollut edes lähellä kosketusta.[/quote:68a4cff4a3]
Arvasin vähän
No, turha näistä on niin kovaa meteliä nostaa. Kuka tahansa vähän enemmän palloa potkinut on kokenut sen turhautumisen tunteen, kun mikään ei suju ja tuntee saavansa epäoikeudenmukaista kohtelua. Siinä tekee mieli sitten vähän ylireagoida, kun kaveri vie liian helposti pallon jaloista
[quote:93f8d032fa="teekki"][quote:93f8d032fa="Leif Erikson"]Kaatuuko toi Pedersen vahingossa vai yrittääkö noin näyttävästi filmata?
Kuten näkyy, niin ei se ainakaan mitenkään kompuroinut omiin jalkoihinsa ja levitteli kyllä käsiään kaatumisen jälkeen, ihan kuin pillu olisi ollut mielessä. Joku pieni ajatuskatkos täytyy olla kun olisihan se ehtinyt palloon eikä Sagna ollut edes lähellä kosketusta.[/quote:93f8d032fa]
Arvasin vähän
No, turha näistä on niin kovaa meteliä nostaa. Kuka tahansa vähän enemmän palloa potkinut on kokenut sen turhautumisen tunteen, kun mikään ei suju ja tuntee saavansa epäoikeudenmukaista kohtelua. Siinä tekee mieli sitten vähän ylireagoida, kun kaveri vie liian helposti pallon jaloista [/quote:93f8d032fa]
Eri. Vittuun tollaset pellet.