You are not logged in.
No ny alkaa vähän kiimottaa. Bändi kai = Twilight singers ja Saturnalia oli hyvä kun mikä levy.
Twilight Singers 12.4. Tavastialla, 28e liput. Jyrkkä hinta, mutta vois harkita jos ei myy kahdessa minuutissa loppuun. Tänään tulee myyntiin.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
Mjoo, rasatilanne on onneks semmoinen et tonne vois mennäkin. Soittaaks noi Whigs-biisejä ollenkaan nykyään? Vaikka Greg Dullin ääni on edelleen hyvä, musta Twilight Singersin sävellyksistä liian iso osa on a) tylsiä b) huonoja että ihan heittämällä tekis mieli tonne lähteä.
Älä päästä painiks sitä
Katselin setlistoja Dullin viime vuoden soolo/akustiselta rundilta ja sillä ainakin oli tullut Whigs-biisejä. Ja kai Twilight Singersin repertuaariin ne on kuuluneet aika usein, ainakin vuoden 2006 setlistojen perusteella.
Oon myös lämmennyt Blackberry Bellelle, joten keikka joutuu ankaraan harkintaan.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
mitä whigs-biisejä on tullut?
Ainakin:
Step Into The Light
If I Were Going
Summer's Kiss
66
Uptown Again
Let Me Lie To You
Tuolla soolokeikkojen settilistoja enemmän:
http://www.setlist.fm/setlists/greg-dulli-1bd68580.html
Mut eihän tää oo Greg Dullin vaan Twilight Singersin keikka
Älä päästä painiks sitä
Ovat soittaneet Twilight Singersin keikoissa Whigs-biisejä kans, noista ei vaan ole kauheasti settilistoja, koska Twilight Singers on kai 2006 keikkaillut viimeksi.
Last edited by noiseidea (20.01.2011 10:56)
Uudesta levystä kuulohavaintoja?
Tossahan se on koneella maannu 2 päivää. En oo viel saanu kuunneltua.
Älä päästä painiks sitä
G. Dulli, antaudun sinulle.
Pdf-lippu myynnissä Twilight Singersin huomiselle keikalle, hinta 20 (Tiketissä 28).
Työt häiritsee taas liikaa muuta elämää...
"Olin eka ja kolmas, joka sai maksusta"
Pdf-lippu myynnissä Twilight Singersin huomiselle keikalle, hinta 20 (Tiketissä 28).
Edelleen myynnissä!
tomitarmo wrote:Pdf-lippu myynnissä Twilight Singersin huomiselle keikalle, hinta 20 (Tiketissä 28).
Edelleen myynnissä!
No mä voisin puraista, saat privapostia.
Älä päästä painiks sitä
Nyt on kuunneltu Twilighteja, ei kyllä toimi niin hyvin ainakaan biisipuolella kuin Afghanit. Mutta Dulli on toki Dulli. Keikalle kuitenkin.
Aaah, Congregation soi ja kovaa. Saatana, pitkästä aikaa.
CONJURE ME
CONJURE ME
CONJURE ME
CONJURE ME
Last edited by noiseidea (23.09.2011 09:16)
afghan whigsien paras biisi, mr. superlove
ass ponys teki alkuperäisen, en oo kuullu enkä tiedä haluanko edes koska tää on täydellinen.
!
Nytkö se noisiksen keikkatauko katkeaa?
Älä päästä painiks sitä
pannan ne faktatkin tänne:
Yhdysvaltojen arvostetuimpiin vaihtoehtorockbändeihin lukeutuva The Afghan Whigs on kasannut rivinsä uudelleen reilun kymmenen vuoden hiljaiselon jälkeen ja lähtee soittamisen ilon löydyttyä myös kiertueelle. Bändin suomalaisfanit voivat huokaista nyt helpotuksesta, sillä kiertue saapuu myös Suomeen elokuussa. Konsertti toteutuu The Circuksessa, Helsingissä, tiistaina 7. elokuuta. Liput tulevat myyntiin perjantaina 18. toukokuuta.
Ti 7.8.2012 Helsinki, The Circus
Liput alk. 40,50 , K-18
Myyntiin pe 18.5.2012 klo 9.00
täytyy vielä miettiä, olisivat nyt mieluummin tulleet flowhun
Noilla lipunhinnoilla saattaa kyllä jäädä väliin
ihan kiimoissa. Keikkapaikasta ja hinnoista huolimatta pakko päästä mestoille.
Aika pitkälti sama!
<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki
en oo ikinä kuunnellu näitä. keikalle vois ehkä..
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Gentlemen on kova levy. Vois ihan sen perusteella mennä. Meneeköhän liput huomenna kovinkin äkkiä...?
Oivalluksen hetkellä olin heikosti ravittu, joten totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava Nälkä.
Gentlemen on ihan ookoo levy. Menisin jos tulisivat Tampereelle ja maksaisis kympin.
Varikset komentavat
turkele wrote:ihan kiimoissa. Keikkapaikasta ja hinnoista huolimatta pakko päästä mestoille.
Aika pitkälti sama!
Näinhän se menee. Roskildessa nähty 90-luvun alkupuolella (93? 94?), mut kyllähän tää on pakko.
Lippu on ostettu, joten kai tänne täytyy mennä.
This must be what jail / I will scratch