You are not logged in.
En tarkasti tiedä mikä Ylen alkuvuodesta 2010 taltioman 22-Pistepirkko Kosketuksessa keikan kohtalo on mutta todella harmi jos sitä ei nähdä töllöstä, se keikka oli todella mahtava myös.
Olen kuunnellut uuden levyn läpi pari kertaa. Jotenkin se tuntuu tosi tylsältä mutta samaan aikaan ihan timanttisen hyvältä ja kotoisalta. Saa nähdä mitä lisäkuuntelu saa aikaan.
Tobin Sprout wanted to be more than GBV's George Harrison
Olen kuunnellut uuden levyn läpi pari kertaa. Jotenkin se tuntuu tosi tylsältä mutta samaan aikaan ihan timanttisen hyvältä ja kotoisalta. Saa nähdä mitä lisäkuuntelu saa aikaan.
Ei se mikään levy ole toki, mutta upea tunnelma läpi koko levyn.
en ole kolmekybänen emoboy
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Ite oot ollu parempi homo noisiksen puheissa ku oikeesti.
Onion soup oli hyvä. Millasta tää on?
Hissuttelua.
Tänään Kanneltalolla 19:00 liput 8/10e.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Jaa olikin myynyt loppuun. Eilen vielä sai lippuja. Kelasin ostaa NYT.
Jaa olikin myynyt loppuun. Eilen vielä sai lippuja. Kelasin ostaa NYT.
Savoyhin joulukuussa vähän kalliimmalla: http://www.savoyteatteri.fi/EnrolmentCl … 5A5C31B2D2
"Olin eka ja kolmas, joka sai maksusta"
5 CDs 1 DVD
This is the front of the upcoming Box Set, entitled. "The Singles".
It will have: all The Singles and all the B-sides on 3 CDs. From yesterday to now. It's so much now, that we have included the not released yet "Storm Radio" song.
There gonna be 2 more CDs with live material all along the way. And on top of it 1 DVD, which is an updated and expanded version of the long gone VHS tape "Off Road Manual". all the band's available videoclips, some TV and some live excerpts. Sure, there's also a booklet. Stay tuned for street date and more info.
bzort glorf bööth
Diskografiat: 22-Pistepirkko jurot ja tyytymättömät
sinkkuboksi ilmestyi näköjään tänään.
Pirkoissa on kahjoutta, jonka on pakko olla peräisin keskisuomalaisesta mentaliteetista.
Mukavan pitkä juttu.
bzort glorf bööth
mitähän tekemistä swamp bluesilla ja suicidella on toistensa kanssa
Amppeliooppeli Ex-Pooppeli
Se, että biisi oli kai suiciden inspiroima ja martin rev on myöhemmin remixannu "sitä".
"Olin eka ja kolmas, joka sai maksusta"
Tämä eilinen keikka oli oikein hyvä. Big Lupun teosta kertonut dokkari oli huono ja noin 2 tuntia liian lyhyt raapaisu.
bzort glorf bööth
Tämä eilinen keikka oli oikein hyvä. Big Lupun teosta kertonut dokkari oli huono ja noin 2 tuntia liian lyhyt raapaisu.
Just näin.
hei kertokaa joku millanen toi 22-pp / the othersin kuuden biisin ou wee! cd-ep olikaan, siis onks se jewel case, sellanen ohut sinkkukotelo vai joku pahvihässäkkä kun en musita enkä löydä sitä mistään, helpottais etsintää
hei kertokaa joku millanen toi 22-pp / the othersin kuuden biisin ou wee! cd-ep olikaan, siis onks se jewel case, sellanen ohut sinkkukotelo vai joku pahvihässäkkä kun en musita enkä löydä sitä mistään, helpottais etsintää
muistelisin et se on digipak.
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Kuuntelin tänään huvikseni Lime Green DeLoreanin ekaa kertaa. Vähän mitäänsanomattoman fiiliksen jätti muuten, mutta So Much Snow kuulosti ihan siltä kuin 22 PP olisi yrittänyt tehdä Young & Crazy Horse-biisin (nyt ydiskin kuulolle huom )
<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki
Perusvahva keikka näillä eilen Klubilla. Vähän olisin toivonut lisää rokkimeninkiä, jonka kohokohtina olivat Rat King ja joku ilmeisesti Howlin Wolf-koveri, jota en tosin tunnistanut. Encoren ekana biisinä soittivat jonkin uuden biisin, jossa oli rumpukonetta ja theremin. Muutoinkin oli ehkä aiempia näkemiäni keikkoja enemmän konepainotteinen tämä keikka. Mutta onhan se sillä tavalla, että jos haluaa nähdä hyvää rokkia niin ainakaan minä en ole koskaan joutunut 22 Pistepirkon keikalla pettymään. Bändi itsekin naureskeli, että eka kerta kun PK juo viinapullosta kesken keikkaa kun mies otti jotain yrttitippaa jossain välissä.
<@DBGene> senkin karkki
ei se yarin tuottama uusi levy taidakaan ilmestyä:
Instituutio sammuttaa styrkkarinsa: 22-Pistepirkko vetäytyy määrittelemättömän pituiselle tauolle
Harmi. On ollut aina tasaisen varma livebändi...
<@DBGene> senkin karkki
Piffillä kerrotaan että nää vetää pari keikkaa marraskuussa.
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Hieno homma!
Jospa Motelli Skronkle olisi mukana useammalla keikalla. Edellisestä näiden näkemisestä on vierähtänyt seitsemisen vuotta.
bzort glorf bööth
Kiertueaikataulu:
PE 11.10. Krapin paja, Tuusula
LA 12.10. Kehräämö, Pori
PE 18.10. Rytmikorjaamo, Seinäjoki
LA 19.10. Kerubi, Joensuu
PE 25.10. Henrys Pub, Kuopio
LA 26.10. Möysän Musaklubi, Lahti
PE 8.11. Teatro, Logomo, Turku
PE 15.11. Nosturi, Helsinki
PE 22.11. Tanssisali Lutakko, Jyväskylä
LA 23.11. Tullikamarin Klubi, Tampere
Näin ehkä kuukausi sitten unta, että olin katsomassa pistepirkkojen paluukeikkaa, joka oli kadulla Helsingissä laajennetulla kokoonpanolla. P-K ei ollut tyytyväinen soundeihin sekä pieneen yleisömäärään ja lopetti keikan parin biisin jälkeen.
Ostin lipun nosturin keikalle. Valitettavasti illat joissa motelli skronkle mukana on jo loppuunmyyty. Nosturin keikkoja tällä hetkellä siis kolmena iltana.
Last edited by marjapoimuri (18.09.2019 21:40)
Tuanoi saatana.