You are not logged in.
Mä tavallaan diggasin, laiskanpulskee renkutus kyl toki mut tuossa iässä sallittakoon. Basso kuulosti sateen jälkeiseltä pyykkinarulta mistä peuk.
vähän ärsyttävä renkutus
Hyydyin jo ekan puoliskon aikana.
Stuutsiissin debyyttilevyn ilmestymisestä tänään tasan 50 vuotta.
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Kiitos Iggy, Ron, Scott ja Dave kun teitte tuon levyn ja vielä seuraavan. :salut: Olette maailman paras bändi.
bzort glorf bööth
hesarin arvostelu uudesta levystä:
Iggy Pop kertoo vapautuneensa epävarmuudesta Nyt punkin eksentrinen isoisä yllättää ja etääntyy yhä kauemmas nuoruutensa räminärockista
tuolla puhutaan levyn "spoken word" -numeroista, jotenkin tuntuu että kirjoittajalta on jäänyt kuulematta underworldin kanssa tehty teatime dub encounters -levy
hesarin arvostelu uudesta levystä:
Iggy Pop kertoo vapautuneensa epävarmuudesta Nyt punkin eksentrinen isoisä yllättää ja etääntyy yhä kauemmas nuoruutensa räminärockistatuolla puhutaan levyn "spoken word" -numeroista, jotenkin tuntuu että kirjoittajalta on jäänyt kuulematta underworldin kanssa tehty teatime dub encounters -levy
Tai sitten Avenue B -levy vuodelta 1999.
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
kyä tää RAW POWER jytää
parasta rokkia ikinä
kyä tää RAW POWER jytää
parasta rokkia ikinä
On kyllä aikamoista menoa
Oivalluksen hetkellä olin heikosti ravittu, joten totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava Nälkä.
The Stooges Announce Fun House 50th Anniversary Box Set
15LP. Mitähän levy-yhtiöt keksii seuraavaksi sitten kun kaikki nää boksihommat on koluttu?
Tuanoi saatana.
The box is a 15xLP collection featuring the albums complete sessions, a live New York performance in 1970, a slipmat, posters, prints, a 45 adapter, and two 7" singles featuring alternate mixes of Down on the Street b/w I Feel Alright.
mikäs toi "a 45 adapter" on? vois sen takia hankkia eiq.
Joo on toi raw power ihan ok, mutta mä luulen että noi self titled ja fun house riittää mulle stooges/iggy kataloogista. Onhan se lust for lifekin ihan kiva mutta joo. Paitsi mulla on ollu pitkään listalla tsekata noi post pop depression ja free. Jostain syystä en ole kyllä koskaan välittäny tosta Josh Hommesta ja sen musiikista.
Tuanoi saatana.
oha raw power parempi ku deby
En tunne Iggyn soolotuotanto ollenkaan. Oisko hällä mitään levyä jossa ois jotain tämäntyylistä menoa?
fun house eilen 50 v.
Rockin historian kovin albumi? Klassikkoarvostelussa The Stoogesin 50-vuotias Fun House
Tuanoi saatana.
Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi
Instagramissa kerrottiin että Iggy Pop esiintyisi kultsalla ensi vuoden Helsinki-päivänä
Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi
Kuuntelin viikolla Stoogesin bootleggeja. Milloinkahan oli vika taltioitu keikka, missä soittivat myös ekan levyn ja Fun Housen biisejä? Tietysti eri bändihän Stooges ja Iggy And The Stooges oli, mutta jos vaikka ihan roketti rolli coverina oho jippu joitain siltä maailman parhaimmalta rokkilevyltä.
bzort glorf bööth
70-luvun keikoista nyt siis kyse.
bzort glorf bööth
Kaks ekaa levyä selkeesti parempia ku Raw Power.
Tässä itselleni tärkeimmät Stooges julkaisut top femma paremmuusjärjestyksessä:
1. Raw Power
2. Deby
3. Funhouse
4. Kill City (itse lasken tämän kaanoniin mukaan)
5. Metallic KO
SuvelaE-S-PdoubleO,the planet
Kaks ekaa levyä selkeesti parempia ku Raw Power.
Uskoisin että asia on näin.
Tässä itselleni tärkeimmät Stooges julkaisut top femma paremmuusjärjestyksessä:
1. Raw Power
2. Deby
3. Funhouse
5. Metallic KO
funhouse vasta kolmantena
Suvelan Sulttaani wrote:Tässä itselleni tärkeimmät Stooges julkaisut top femma paremmuusjärjestyksessä:
1. Raw Power
2. Deby
3. Funhouse
5. Metallic KOfunhouse vasta kolmantena
Kyllä.. Olen rock n roll mies
Toki kolme ekaa + Kill City on kaikki sellaisella ultimaattisella kovuusasteella, että niitä on oikeastaan edes turha arvottaa keskenään.
SuvelaE-S-PdoubleO,the planet
Debyytti ei ole kolahtanut, toisin kuin Fun House ja Raw Power.
ei hullumpi settilista eilisellä kultsan keikalla ei ketään forumisteja sattunut paikalle?
olishan tuo ollut kiva nähdä, mutta ilmeisesti se myi aikanaan heti loppuun tai jotain ja luulin jossain vaiheessa että se on peruutettu koronan takia tms.
no, tulihan iggy nähtyä flordessa jokunen vuosi sitten.
Instassa näin klippiä ja kuulosti yllättävän hyvältä! Oishan toi ollu kiva nähdä.