You are not logged in.
Tuohon varmaan vaikuttaa se, että kuulin Bowien version ensin ja aika monesti se ensin kuultu versio muodostuu päässä siksi oikeaksi, paremmaksi versioksi.
itsekin kuulin bowien version ekana, ja usein homma menee juuri noin, mutta tässä tapauksessa ei.
mut makuasioita nää.
[quote:5568b0bb5e="Feggy"][quote:5568b0bb5e="silvawhale"][quote:5568b0bb5e="Phlegm"]Olipa the weirdness hämmentävän heikko esitys. aivan totaalisen väsynyttä rokkia. Erityisesti iggyn laulu mättää, vaikka eihän se koskaan mikään tekninen laulaja ole ollut, mutta nyt jätkä kuulosta vanhalta mieheltä känisemässä mikkiin.
Mutta eipä ole biiseissäkään oikein mitään jännää.[/quote:5568b0bb5e]
väärin kuunnellussa myös tämä. [/quote:5568b0bb5e]
On siinä puolensa, mutta häviää reilusti vaikka Iggyn American Caesarille. Mutta mitä te oikein riitelette? Idiot ja Lust on molemmat hienoja, piste.[/quote:5568b0bb5e]
smaa. mitä helvettiä, the weirdness on hemmetin hyvää perusrokkia vittumaisella asenteella. amen.
Black Metal on oikeasti muutakin kuin skandaalijournalismia.
jäsen: vitun hapan (suljettu?) pappaosasto
otetaas nyt vähä vanhaa tookesia vaihteeksi. anttilasta lähti mukaan nimilevyn ja funhousen deluxe-paketit.
katotaan pärjääkö weirdnessille.
Varmaan täälläki infottu mutta multa menny ohi. Eilen siis huomasin, että nämähän soittaa Seinäjoen VAUHTIAJOISSA heinäkuun lopulla. Lauantain lippu maksaa 34 eåååh ja kun sattuu olemaan loma ja oon mahdollisesti landella käymässä tuohon aikaan ni vopisi käydä katsomassa. 3 kertaa jo olen eri syiden takia missanu Iggyn. Josko nyt onnistuis. On kyllä ehkä viimeinen paikka missä ois uskonu nämä näkevän
ei muuta kuin voidetta rakoon ja ruuvi kiinni!
On kyllä ehkä viimeinen paikka missä ois uskonu nämä näkevän
No nyt
Pitäisköhän tonne. Tulis kyllä varmaan vähän turhan kalliiksi reissu.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
On kyllä ehkä viimeinen paikka missä ois uskonu nämä näkevän
Mistä tiedät että näet ne vielä sen jälkeen jossain
Kyllähän Iggy kannatta käydä katsomassa... Mutta ota turska huomioon, että Manicsit ovat edellisenä päivänä Qstockissa Oulussa. Itse olen niitä lähdössä katsomaan, mutta ehtishän tuossa periaatteessa lauantaiksi tuonne. Thin Lizzykin olisi, mutta siitä nyt puuttuu aika tärkeä jäsen. Voi siis olla, että jää välistä.
<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki
Thin Lizzykin olisi, mutta siitä nyt puuttuu aika tärkeä jäsen. Voi siis olla, että jää välistä.
jaa midge ure ei ole nyt mukana, höh
voodoo jippu eiq people bez magic people
lol apua
ultravox
[quote:2324a6e429="Alxity"]Thin Lizzykin olisi, mutta siitä nyt puuttuu aika tärkeä jäsen. Voi siis olla, että jää välistä.[/quote:2324a6e429]
jaa midge ure ei ole nyt mukana, höh
Nyt meni ohi..
[quote:ea11db4ca7="TWISTED BITCH"][quote:ea11db4ca7="Alxity"]Thin Lizzykin olisi, mutta siitä nyt puuttuu aika tärkeä jäsen. Voi siis olla, että jää välistä.[/quote:ea11db4ca7]
jaa midge ure ei ole nyt mukana, höh [/quote:ea11db4ca7]
Nyt meni ohi..
http://en.wikipedia.org/wiki/Thin_Lizzy_band_members
eikä ees Gary Moorea messissä
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
[quote:44fe7123de="silvawhale"][quote:44fe7123de="TWISTED BITCH"][quote:44fe7123de="Alxity"]Thin Lizzykin olisi, mutta siitä nyt puuttuu aika tärkeä jäsen. Voi siis olla, että jää välistä.[/quote:44fe7123de]
jaa midge ure ei ole nyt mukana, höh [/quote:44fe7123de]
Nyt meni ohi.. [/quote:44fe7123de]
http://en.wikipedia.org/wiki/Thin_Lizzy_band_members
oho. tää oli uutta tietoa.
eikä ees Gary Moorea messissä
niih! :center:
Mahtava nimi....
Voisi buukkaa Prussian Blue-yhtyeen
Jäsen: vitun hapan pappaosasto.
Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan
iggy ja lauri töhkä tossa somasti vierekkäin... soittaispa vielä yhdessä eiq :grinni::grinni::grinni::grinni::grinni::grinni::grinni:
voodoo jippu eiq people bez magic people
lol apua
ultravox
foorumistien märkä uni toi festari. kyllä keskinen osaa.
Kyllähän Iggy kannatta käydä katsomassa... Mutta ota turska huomioon, että Manicsit ovat edellisenä päivänä Qstockissa Oulussa. Itse olen niitä lähdössä katsomaan, mutta ehtishän tuossa periaatteessa lauantaiksi tuonne. Thin Lizzykin olisi, mutta siitä nyt puuttuu aika tärkeä jäsen. Voi siis olla, että jää välistä.
Toi meinas unohtua, ku on ollu Qstock-matkan suunnitelmat jo hetken jäissä. Mutta noi vois oikeastaan kyllä ihan hyvin kummatkin käydä tsekkaamassa.
ei muuta kuin voidetta rakoon ja ruuvi kiinni!
[quote:54b9bed01a="Alxity"]Kyllähän Iggy kannatta käydä katsomassa... Mutta ota turska huomioon, että Manicsit ovat edellisenä päivänä Qstockissa Oulussa. Itse olen niitä lähdössä katsomaan, mutta ehtishän tuossa periaatteessa lauantaiksi tuonne. Thin Lizzykin olisi, mutta siitä nyt puuttuu aika tärkeä jäsen. Voi siis olla, että jää välistä.[/quote:54b9bed01a]
Toi meinas unohtua, ku on ollu Qstock-matkan suunnitelmat jo hetken jäissä. Mutta noi vois oikeastaan kyllä ihan hyvin kummatkin käydä tsekkaamassa.
Qstockiin muuten myydän jo päivälippuja ja perjantaina Manicsien kanssa Radiopuhelimet ja 22 Pistepirkko samana päivänä (noista joita vois katsomassa käydä). Muuten aika paskaa/ei aiempia havaintoja-osastoa. Jatkot Oulun keikkaspämmissä...
<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki
Kaveri on ehkä myymässä lippuaan. Jos joku Jyskylästä ois tulos ja tulis samalla Junkie-mobiiliin kyytiin, niin sellaselle ensisijaisesti vois lippu mennä. Mut katotaan nyt, että mitä se oikein arpoo.
Onhan tämä aivan vitun hyvä.
Fun House on top-7 levyissä.
bzort glorf bööth
täytyy kyllä kompata kahta edellistä postausta.
Fun House on top-1 levyissä.
Noinhan se usein tuntuu.
bzort glorf bööth
tauotta nämä
Ilman turhia miettimistaukoja nopeasti näpytelty Iggyn Top-8
1. Kill City
2. Lust For Life
3. New Values
4. The Idiot
5. Soldier
6. Party
7. Zombie Birdhouse
8. Blah Blah Blah
uudemmat eivät ole hyviä
bzort glorf bööth
[quote:f83af9fdba="hiirimattona"]Ilman turhia miettimistaukoja nopeasti näpytelty Iggyn Top-8
1. Kill City
2. Lust For Life
3. New Values
4. The Idiot
5. Soldier
6. Party
7. Zombie Birdhouse
8. Blah Blah Blah
uudemmat eivät ole hyviä[/quote:f83af9fdba]
Okei. American Caesar on aika hyvä levy. 1, 2 ja 4 ovat hyviä levyjä, mutta vain puolixsi iggyn..
Plussaa BlahBlahBlahin kannelle; mies farkuissaan on mies parhaimmillaan
Lasken itseni liberaalifeministiksi, ja minulle feminismi tarkoittaa tasa-arvoon pyrkimistä, ei sen avulla tai naiseudella ratsastamista.
No runkut runkatkoon, mutta minäpoika haluan tanssia.
uudemmat eivät ole hyviä
Eri. Skull Ring murhaa ihan vitun lujaa
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
[quote:9c6c89a41c="hiirimattona"]uudemmat eivät ole hyviä[/quote:9c6c89a41c]
Eri. Skull Ring murhaa ihan vitun lujaa
Eri
bzort glorf bööth