You are not logged in.
loppulevy vähän tylsä onkin.
Ai End Hits vai? Enpä oo kuullu
This must be what jail / I will scratch
vaikka se loppulevy vähän tylsä onkin.
Miks kaikki aina dissaa tuota levyä? Arpeggiator rules ok!
Sent from my iPhone 16
Argument > 13 Songs > Repeater > In on the killtaker > End hits > Red medicine > Steady diet of nothing > Instrument
Diettilevy on jäänyt mulle etäiseksi, jokaisella muulla on tosi vahvat hetkensä. Ja Argumentilla niitä on vaan eniten, ihan alusta loppuun. Monipuolinen ja tyylikäs, sellasta piilevää raivoa.
Joe Lällärin soolo on paikoitellen kiehtova, mutta aika hankala siitä on pidemmän päälle innostua. Laiskanpulskee. Evens taasen, kylläpä kelpaa.
Kirjakiima iski kans tänne.
organizing the boy scouts for murder is wrong
argumentin eka eli toka biisi on ehkä parasta koskaan. tosin ei niin kova kuin epic problem joka on varmaan 2000-luvun paras rokkibiisi.
argumentin lisäksi omistan vain end hitsin, joka on hyvä, tosin ei rokkaa läheskään niin paljon kuin muut kuulemani fugazit.
Fugazin levyjen herkullisin kohta on ne kättentaputukset Life and Limbissä. Että jos aiot pistää kappaleeseesi kaks kättentaputusta niin kantsii sijoittaa ne yhtä tyylikkäästi.
organizing the boy scouts for murder is wrong
Miks kaikki aina dissaa tuota levyä? Arpeggiator rules ok!
Tähän en osaa vastata. Minusta se loppulevy on vähän tylsähköä peliä pelaavaa Sonic Youth-menoa. Ja koska alkupuoli levystä on parasta melkeinpä ikinä korostuu tuo loppulevyn lässähdys.
EDIT: selasin huvikseni topicin läpi ja olen näköjään avausviestistä asti samaa paskaa jauhanut eli eiköhän mielipiteeni ole jo selväksi tullut...
<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki
red medicine! pahinta ja parasta lääkettä, ei noista muista oikeen kokonaisuuksiksi ole - too much is not enough, ugh.
Viimeisimpänä halutaan kieltää eräs viime vuosien lupaavimmista uusista finanssialan innovaatioista, nimittäin pikavipit.
Minullekin tuli muuten RHCP mieleen siitä Argumentin ekasta eli tokasta biisistä. Mutta silti se kuulosti hyvältä.
red hot chili peppers soitti muuten ruisrockissa joskus silloin ekana biisinään 'waiting room'in. mikä johtuu varmaan siitä että one hot minuten vika biisissä on sama bassokuvio. tajusivat lainanneensa tai lainasivat tahallaan, palauttivat kunnian.
150kg penkki, my ass. Aletaanko väittelemään?
Eka kuulemani oli muuten Steady Diet..., niinkuin monella muullakin tuohon aikaan bändiin tutustuessaan. Silläkin on pari kovaa biisiä, vaikka välillä vähän hitaasti mennäänkin.
Levyjä mulla ei oo ku eka minilp ja sit Instrument vhs löytyy...
Mut Tampereen keikka nähtiin (vittu sitä meininkiä ja niitä kitaroita!) sillon joskus ja oonhan mä ny Repeateria ja Killtakeria kuunnellu enemmänkin. Uudet levyt on jääny kokeilematta, vaikka laadussa ja variaatiossa kuulemma löytyy.
Azerradin Fugazi-jutun oon lukenu varmaan 15 kertaa, niinku kaiken muunkin tosta yhdestä kirjasta... Taidan tän uudenkin joskus hankkia. Bändillä on niin paljon muitakin kuin musiikillisia ansioita, että kaikki tekemänsä kiinnostaa.
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
red medicine! pahinta ja parasta lääkettä, ei noista muista oikeen kokonaisuuksiksi ole - too much is not enough, ugh.
Hei, se eka mini-lp! Hiukka hyvä.
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
Instrument vhs löytyy...
Parhaissa musiikkivetoisissa audiovisuaalisissa tallenteissa nämä!!!!!
Se pätkä, jossa Ian pistää sen jonkun öykkärin aisoihin väkivallattomasti keikalla on maailman eniten
Mutta jos sulla on tarvetta näiden levyille, niin tiedät mistä niitä saa halvalla vinyylimuodossa
Tero saatana, s'olet gay!
tylsä bändi joku levyki mulla oli joskus mutta myin shanksille
ei muuta kuin voidetta rakoon ja ruuvi kiinni!
[quote:9257b09d6b="forssto"][quote:9257b09d6b="turston"]tylsä bändi joku levyki mulla oli joskus mutta myin shanksille
Joo turpaan saat homo.[/quote:9257b09d6b]
smaa
Voiskin kuunnella vaikka Killtakerin kohta [/quote:9257b09d6b]
millä lihaksilla
eiq mitäs
ei muuta kuin voidetta rakoon ja ruuvi kiinni!
[quote:752e83ec57="stratum"][quote:752e83ec57="forssto"][quote:752e83ec57="turston"]tylsä bändi joku levyki mulla oli joskus mutta myin shanksille
Joo turpaan saat homo.[/quote:752e83ec57]
smaa
Voiskin kuunnella vaikka Killtakerin kohta [/quote:752e83ec57]
millä lihaksilla
eiq mitäs[/quote:752e83ec57]Tää tuulimyllyjen taisto ois hauska nähä, eiq mitäs
[quote:ac1bcad261="stratum"]Voiskin kuunnella vaikka Killtakerin kohta
millä lihaksilla [/quote:ac1bcad261]
Ai onks tosta jo reissue 180-grammasella vinyylillä?
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
[quote:17774cfd16="turston"][quote:17774cfd16="stratum"]Voiskin kuunnella vaikka Killtakerin kohta
millä lihaksilla [/quote:17774cfd16]
Ai onks tosta jo reissue 180-grammasella vinyylillä? [/quote:17774cfd16]
[quote:71f0075bc9="turston"][quote:71f0075bc9="stratum"]Voiskin kuunnella vaikka Killtakerin kohta
millä lihaksilla [/quote:71f0075bc9]
Ai onks tosta jo reissue 180-grammasella vinyylillä? [/quote:71f0075bc9]
Argument ei oikein kolise mutta vanhempia on tullut taas kuunneltua. Jonkun livekeikankin latasin ja toimii yhtälailla ellei paremminkin.
13 Songs tataa edlleen olla suosikki. Argumentia en vaan ole oikein jaksanut ja vähän sama homma Steady Diet of Nothingin kanssa.
Uusi täällä, aloitetaan vaikka tästä ketjusta.
Fugazi, vanha suosikki mutta vieläkin kovassa soitossa. Kill Taker soi ehkä eniten ja kuulostaa ilkeimmältä (Public Witness Program + Smallpox Champion rulettavat) mutta Red Medicine tuntuu vahvimmalta kokonaisuudelta. Kaikista levyistä pidän kyllä, End Hits ja Steady Diet eivät ehkä ihan samaa tasoa kuin muut. Mutta joka levyltä löytyy helmiä.
Heräsin ja olin silleen "voi helevetti oon ollu internetissä kauheessa kännissä"
Queer music for little Queer Skinny Commie boys, not warriors.
The family that I live for only breathes the air that smells of combat. With or without the facepaint I am the Ultimate Warrior!
I like to walk around and
I'm paid to späm around
Älä päästä painiks sitä
Jotkut jantterit keksi tehdä Wu-Tang Clan/Fugazi-mashupia. Lopputulos on luonnollisesti WUGAZI
Ei hassumpaa oikeastaan.
Sent from my iPhone 16
Tässä enemmän Wugazia.
Toimii.
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.