You are not logged in.
Uusi levy "seinää potkii täysii" on aivan mahtava. Etenkin Black Flowers ja Story Of Yo La Tango ovat ihan bändin parhaiden kappaleiden osastossa. Ensiksi mainittu tekee jaloistani hilloa. Surumielinen, haikea, isoisämäisen rehvakka, ja kunnioitettavan arvokaasti asteleva tuuba on jotain, mikä mussa viimeistään saa aikaan hyviä vibraatioita.
You know, if it was a regular salad I wouldn't have said anything. But you had to have the BIG SALAD.
Eipä tuosta uudesta mitään kestosuosikkia sitten tullut...
Parina viime päivinä olen jonkun kerran miettinyt miten ältsin hyvä ja yksi kaikkien aikojen parhaista sydänlevy on mutta sitten en kuitenkaan muistanut kuunnella. Ehkä huomenna, jee.
mitähän näiltä kannattais hommata i can hear the heartin ja and then nothing turned itselfin jälkeen? kummatkin ihan
mitähän näiltä kannattais hommata i can hear the heartin ja and then nothing turned itselfin jälkeen? kummatkin ihan
Painful.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
Painful
Electr-o-Pura
I Am Not Afraid jne
May I Sing with Me
Fakebook
Ride the Tiger
Today Is the Day!
President Yo La Tengo / New Wave Hot Dogs
The Sounds of the Sounds of Science
Genius + Love
Noiden jälkeen sitten kaikki muut eepeet sekä sinkut
This must be what jail / I will scratch
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Näiltähän tuli se 3CD:n kokis pari vuotta sitten jos sellasista tykkää. Ite oon sillä pärjännyt kun luonnossa ei ole tullut näitten tuotoksia halavalla vastaan.
Älä niin ne oli siel ku siel oli.
ydinaukio wrote:mitähän näiltä kannattais hommata i can hear the heartin ja and then nothing turned itselfin jälkeen? kummatkin ihan
Painful
Electr-o-Pura
I Am Not Afraid jne
Jos saisin elää elämäni uudelleen, lopettaisin tähän. Painfulia edeltäneet tuotokset ei ole uponneet lain, Fakebook (ja Genius + Love) on nöyhtää, The Sounds of the Sounds of Science ei ole tuttu.
Paitsi! Today Is the Day! on upea ep!
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
Aikaisempiin lisättäköön vielä Summer Sun, josta olen oppinut nyt tykkäämään. Aikamoisesta hissuttelusta (ei yhtään melujytäbiisiä) huolimatta hyviä biisejä ja homma pysyy melkein koko levyn ajan hallussa.
summer sun on kyllä hyvä ja se kansi on jotenkin ihan täydellinen sen levyn fiilikseen.
DirtyBlueGene wrote:ydinaukio wrote:mitähän näiltä kannattais hommata i can hear the heartin ja and then nothing turned itselfin jälkeen? kummatkin ihan
Painful
Electr-o-Pura
I Am Not Afraid jneJos saisin elää elämäni uudelleen, lopettaisin tähän. Painfulia edeltäneet tuotokset ei ole uponneet lain, Fakebook (ja Genius + Love) on nöyhtää, The Sounds of the Sounds of Science ei ole tuttu.
Paitsi! Today Is the Day! on upea ep!
Genius + Love toki kokoelma. Onhan sillä muutama hyvä biisi, mutta paljon tylsähköjä. Kyllähän se May I Sing with Me kiinnostais, samoin ku Presindent/New Wave Hodari ja Ride the Tiger. Ei vaan jaksa.
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
Sainpa sitten viimein hankittua May I Sing With Men. Onhan se hyvä levy kuten muistinkin, mutta en tiiä... Saattaa olla ettei kauhean monesti enää jaksa kuunnella. Olisi pitänyt hankkia aiemmin. Juuri nyt ei kauheasti tahdo jaksaa tällaista indierokkia. Ehkä keväämmällä sitten taas.
<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki
Outoa ettei Fakebookille löydy rakkautta, sehän on Painfulin jälkeen paras.
Heräsin ja olin silleen "voi helevetti oon ollu internetissä kauheessa kännissä"
Outoa ettei Facebookille löydy rakkautta, sehän on Painfulin jälkeen paras.
Ei oo mun mielestä yhtä kova ku vaicca elektropura, mutta pidän kyllä monista versioista (omat ja vieraat).
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
Pitäisi kai hankkia noita vanhempi, mutta ei ole pitkään aikaan kiinnostanut tarpeeksi. Electr-o-pura ja Painful on toki molemmat hyllyssä ja hienoja levyjähän ne. Just itse asiassa eilen tuli pakottava tarve kuunnella Blue Line Swinger.
Enpä tiijä onko tästä ollu jo muualla puhetta, mutta Summer Sun-2LP on asematunnelin Anttilassa 8.99. Kaks kappaletta sinne noita vielä jäi, kun ostin omani pois...
"Olin eka ja kolmas, joka sai maksusta"
Enpä tiijä onko tästä ollu jo muualla puhetta, mutta Summer Sun-2LP on asematunnelin Anttilassa 8.99. Kaks kappaletta sinne noita vielä jäi, kun ostin omani pois...
Mä kans sitä katselin, mutta hyllyyn jäi.
Saavuttaakseni rikkinäisyyden ja pelokkuuden tunnelman lauloin kappaleen alasti pimeän studion lattialla, kertoo Juha K. Korento.
Tää bändi kiinnostaa ekaa kertaa ehkä sataan vuoteen tms!!!!!!
kuulostaa aika vitun asialliselta
1. Whatcha Gonna Do About It (Small Faces)
2. Accident (Electric Eels)
3. This Is Where I Belong (Kinks)
4. Shut Down (Beach Boys)
5. Shut Down Part 2″ (Beach Boys)
6. With A Girl Like You (Troggs)
7. The Kid With The Replaceable Head (Richard Hell)
8. Dog Meat (Flamin Groovies)
9. So Easy Baby (Zantees)
10. Come On Up (Young Rascals)
11. Gudby TJane (Slade)
Summer Sunia tulee soiteltua aika usein. Otan niin takaisin kaikki aikaisemmat pahat sanani, taas kerran.
viime aikoina eniten soinu Electr-O-Pura
Täällä CONDO FUCKS"!Q
Viime aikoina maittanu taas kaikki jolatenko
This must be what jail / I will scratch
Summer Sunia tulee soiteltua aika usein. Otan niin takaisin kaikki aikaisemmat pahat sanani, taas kerran.
tais olla kyllä texasin hehkein hetki
noiseidea wrote:Summer Sunia tulee soiteltua aika usein. Otan niin takaisin kaikki aikaisemmat pahat sanani, taas kerran.
Texasille aina vankka
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
psykokarkki wrote:noiseidea wrote:Summer Sunsia tulee soiteltua aika usein. Otan niin takaisin kaikki aikaisemmat pahat sanani, taas kerran.
Texasille aina vankka
Mut eiks toi oo aussibandi
hrmunoita wrote:psykokarkki wrote:tais olla kyllä texasin hehkein hetki
Texasille aina vankka
Mut eiks toi oo aussibandi
Ei
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu