You are not logged in.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
Hetkinen!
Minähän tykkään Yo La Tengosta.
Varsinkin tämä uusi näytebiisi tulevalta levyltä. Se on tweepoppia! Mahtavaa. Odotan levyä jopa innolla.
Se on tweepoppia!
Ei nyt pilata hyvää juttua. :x
Juha, olet miespuolinen Jippu. Onnea!
leposi wrote:Se on tweepoppia!
Ei toki, parannetaan!
ex-kolja wrote:leposi wrote:Se on tweepoppia!
Ei toki, parannetaan!
Uus näytebiisi: http://www.matadorrecords.com/mpeg/yo_l … atchet.mp3
Ei tweepoppia tällä kertaa
Näköjään soittavat Ruåtsissa kolmeen (!!!) otteeseen marraskuun alussa. Lokakuun lopulla olisi keikkakalenterissa viikon verran tyhjää, joten nyt peukut ja kaikki muutkin ulokkeet pystyyn.
This must be what jail / I will scratch
Eåååååh! Viis sekuntia kun oli kulunut, toiveeni oli jo toteutunut. Tää livenä oli ihan saatanallisen hieno, toisiks siistein I Heard You Lookingin jälkeen, barcelonan keikalla. Liveversio kesti ja kesti kyllä taatusti sinne viidentoista minuutin hujakoille
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Mr. Tough on muuten vuoden paras poppisbiisi...
Uus näytebiisi: http://www.matadorrecords.com/mpeg/yo_l … atchet.mp3
Ei tweepoppia tällä kertaa
Miusta tää toinen näytebiisi oli ihan tylsä. Ehtii nukahtaa ennen kuin se paras biisi seuraa perässä.
en oo kuullu kumpaakaan
sama
Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi
Uus levy on itse asiassa ihan hemmetin hyvä. Mielestäni. Noussee ihan yhtyeen levytysten kärkikastiin, näin uskon.
Uus levy on itse asiassa ihan hemmetin hyvä. Mielestäni. Noussee ihan yhtyeen levytysten kärkikastiin, näin uskon.
No mitä luulet, että kannattaako minun ostaa sitä, koska en pidä erityisemmin ensimmäisestä kappaleesta, mutta siitä toisesta tosi paljon?
Auttakaas vähän. Onko kenelläkään sitä ihan fyysisessä muodossa vielä? Vika biisi siis on "The Story of Yo La Tango"? Ei "Tengo".
Kyseessä varmaan bändin pimeää itseironiaa, mutta kaverini vaan tuskaili asian kanssa. Wikipedia sanoo "Tango", joku Amazon "Tango", joku Amazon "Tengo". Mistään ei löytynyt kuvaa takakannesta, eikä osunut silmään Matadorin sivuiltakaan tietoa.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
juu en omista kyseista, mutta taitaa se Tango olla...
ihan hyva levy, mukana kuitenkin vahan heikompiakin juttuja. kuitenkin hienoa etta ovat tehneet sillisalaattilevyn "tunnelmaltaan yhtenaisen" sijaan. vois hankkii ja kuunnella lisaa jos ois varaa, sit ois varaa myos sanoo lisaa
Näytti tuo uusi levy olevan jo Stupidossa. Teki mieli ostaa, mutten uskaltanut kun en ole vielä lainkaan kuullut. Suolestamaan siis...
Näytti tuo uusi levy olevan jo Stupidossa. Teki mieli ostaa, mutten uskaltanut kun en ole vielä lainkaan kuullut. Suolestamaan siis...
Jotenkin vaikea uskoa, että Yo La Tengossa tapahtuisi mitään kovin dramaattista muutosta, ainakaan huonompaan suuntaan. Tai no, onhan tuotakin joillekin bändeille tässä elämässä sattunut...
ex-kolja wrote:Uus levy on itse asiassa ihan hemmetin hyvä. Mielestäni. Noussee ihan yhtyeen levytysten kärkikastiin, näin uskon.
No mitä luulet, että kannattaako minun ostaa sitä, koska en pidä erityisemmin ensimmäisestä kappaleesta, mutta siitä toisesta tosi paljon?
Joo kai. Emmä tiedä. Musta se eka on yksi yhtyeen parhaista biiseistä, tai siltä ainakin tuntuu just ny.
Eiköhän. Black Flowers on todellakin melkein kuin Paris 1919 ja The Room Got Heavy Rocket USA jne., mutta eipä tuo haitanne kun niin mainioita piisejä ovat molemmat (tai no, kaikki neljä). Watch Out for Me Ronnie vaikuttaa hieman keskentekoiselta ja väärällä tavalla esille pomppaavalta esitykseltä, ja toisaalta The Story of Yo La Tango kaikessa cherrychapstick kohtaa bluelineswingerin -itsestäänselvyydessäänkin ehkä vuosituhannen tähän asti upeimmalta YLT-tuokiolta. Jatketaan harjoituksia.
Tää uus levy ois hitosti parempi, jos siitä ois karsittu muutama turha biisi pois. Nyt pitää harkita viittiikö edes ostaa. Jos ois ollu paskat biisit pois, niin oisin jo ostanut. Kyllä sillä pituudella on näinkin päin merkitystä. Levymitta-otsikossa nämä.
"A repo man's always intense"
Joo tilasin uuden levyn. Joo levykauppajanppa ei tiennyt pändiä ja joo jouduin ääntämään sitten nimen kuten se suomeksi lausuttaisiin. Mikä tuntui vähän nololta. Joo äksdee.
Uudesta levystä olen ihan tykännyt. pari kuuntelua vasta takana, mutta kyllä se ostamisen arvoiselta tosiaan vaikutti.
Tää uus levy ois hitosti parempi, jos siitä ois karsittu muutama turha biisi pois. Nyt pitää harkita viittiikö edes ostaa. Jos ois ollu paskat biisit pois, niin oisin jo ostanut. Kyllä sillä pituudella on näinkin päin merkitystä.
lol apua
Tää uus levy ois hitosti parempi, jos siitä ois karsittu muutama turha biisi pois. Nyt pitää harkita viittiikö edes ostaa. Jos ois ollu paskat biisit pois, niin oisin jo ostanut. Kyllä sillä pituudella on näinkin päin merkitystä. Levymitta-otsikossa nämä.
lol apua tuottajalle
Mitä ne turhat biisit on? Minusta levy on täynnä ei-turhuuksia.
Kyllähän tuo hyvä levy on. Ei siitä pääse mihinkään. Kuitenkin pituutta on liikaa. Heti avausbiisiä on venytetty liiaksi, Sometimes I Don't Get You on vaan vitun ärsyttävä, liki 9-minuuttisen Daphnian ois voinu jättää pois ja jotain rajaa siihen 12-minuuttiseen päätösbiisiinkiin. Huomenna levykauppaan?
Kyllähän tuo hyvä levy on. Ei siitä pääse mihinkään. Kuitenkin pituutta on liikaa. Heti avausbiisiä on venytetty liiaksi, Sometimes I Don't Get You on vaan vitun ärsyttävä, liki 9-minuuttisen Daphnian ois voinu jättää pois ja jotain rajaa siihen 12-minuuttiseen päätösbiisiinkiin. Huomenna levykauppaan?
Nuo on mun lempibiisit kyseiseltä levyltä!!
[quote:ac7a53b0ca="Leif Erikson"]Kyllähän tuo hyvä levy on. Ei siitä pääse mihinkään. Kuitenkin pituutta on liikaa. Heti avausbiisiä on venytetty liiaksi, Sometimes I Don't Get You on vaan vitun ärsyttävä, liki 9-minuuttisen Daphnian ois voinu jättää pois ja jotain rajaa siihen 12-minuuttiseen päätösbiisiinkiin. Huomenna levykauppaan? [/quote:ac7a53b0ca]
Nuo on mun lempibiisit kyseiseltä levyltä!!
Nämä keskustelut on käyty jo Ugly Casanovan tiimoilla.
Daphnia on minunkin suosikkini. En vielä ole hirveän hyvin saanut otetta kokonaisuudesta. Jotenkin ne poppispalat, ainakaan Beanbang Chair ja Mr. Tough eivät tällä kertaa ole mitenkään maailman onnistuneimpia. Kumma kyllä.