You are not logged in.
[quote:1c812f445f="maloun"]mihin unohtui kasettisingle? [/quote:1c812f445f]
Mulla on pari tollasta.
mulla on kai vaan joku technotronic ja joku valion sponssaama jätskibiisi.
[quote:8ef447e51b="TWISTED BITCH"]mut muuten kyl kieltämättä aika ankee formaatti.[/quote:8ef447e51b]
On, mutta siinä on se söpöysaspekti.
ja eipä oo hinnallakaan pilattu yleensä.
tämä vois olla se kaikkein paras, ikävä kyllä en omista 7"-muodossa
pink floyd - "see emily play" / "scarecrow"
kumpikin biisi ihan parasta ikinä
voodoo jippu eiq people bez magic people
lol apua
ultravox
[quote:67d8e9b2f7]pink floyd - "see emily play" / "scarecrow"
[/quote:67d8e9b2f7]
tälle kyllä
:snore::confused::punkkuu::oksee::snore::confused::punkkuu::oksee::snore::confused::punkkuu::oksee::snore::confused::punkkuu::oksee::snore::confused::punkkuu::oksee::snore::confused::punkkuu::oksee::snore::confused::punkkuu::oksee::snore::confused::punkkuu:
Dinosaur Jr: Freak Scene 12"
Kerran melkein soitin b-puolen dj-keikalla kännissä.
[quote:bd15c61abc="Markku"][quote:bd15c61abc="tomitarmo"]
The Silver: Do You Wanna Dance?/Popper [/quote:bd15c61abc]
Voin uskoa tämän olevan täydellinen, vaikken b-puolta ole kuullutkaan.[/quote:bd15c61abc]
ITSE ASIASSA toi b-puoli on vain ookoo, joten en puhuisi ihan täydellisestä singlestä...
SEN SIJAAN ehdotan näitä:
Flipper - Sex Bomb / Brainwash
The Leo Bugariloves - Absoluuttinen mies / Lotinapelto revisited
Stiff Little Fingers - Suspect Device / Wasted Life
Donna Summer - Hot Stuff / Journey To The Center Of Your Heart
Donna Summer - On The Radio / There Will Always Be A You
Donna Summer - Bad Girls / On My Honor
Donna Summer - I Feel Love (Part 1) / I Feel Love (Part 2)
[quote:e3b583b06d="harry-irene"][quote:e3b583b06d="Markku"][quote:e3b583b06d="tomitarmo"]
The Silver: Do You Wanna Dance?/Popper [/quote:e3b583b06d]
Voin uskoa tämän olevan täydellinen, vaikken b-puolta ole kuullutkaan.[/quote:e3b583b06d]
ITSE ASIASSA toi b-puoli on vain ookoo, joten en puhuisi ihan täydellisestä singlestä...
[/quote:e3b583b06d]
Minusta se pers-puoli on jopa parempi kuin kuin sinänsä hyvä versio ihan liian loppuunkalutusta (klassikko)biisistä.
"Olin eka ja kolmas, joka sai maksusta"
[quote:affa2caabb="forssto"][quote:affa2caabb="Feggy"]Dinosaur Jr: Freak Scene 12"
Kerran melkein soitin b-puolen dj-keikalla kännissä.[/quote:affa2caabb]
Paras 7"?! [/quote:affa2caabb]
kato kun meinasin just mainita samaa
sivuleikkurit vaan ni kyllä siitä seiskatuumanen saadaan
:snore::confused::punkkuu::oksee::snore::confused::punkkuu::oksee::snore::confused::punkkuu::oksee::snore::confused::punkkuu::oksee::snore::confused::punkkuu::oksee::snore::confused::punkkuu::oksee::snore::confused::punkkuu::oksee::snore::confused::punkkuu:
jeesus hoiti bileet viidellä 7":lla ja kahdella 12":lla?
Black Metal on oikeasti muutakin kuin skandaalijournalismia.
jäsen: vitun hapan (suljettu?) pappaosasto
[quote:8f749b942c="forssto"][quote:8f749b942c="Feggy"]Dinosaur Jr: Freak Scene 12"
Kerran melkein soitin b-puolen dj-keikalla kännissä.[/quote:8f749b942c]
Paras 7"?! [/quote:8f749b942c]
Oho.
jeesus hoiti bileet viidellä 7":lla ja kahdella 12":lla?
joo, pileet oli norjassa kello 7"
[quote:e3f88dd585="tomitarmo"][quote:e3f88dd585="harry-irene"][quote:e3f88dd585="Markku"][quote:e3f88dd585="tomitarmo"]
The Silver: Do You Wanna Dance?/Popper [/quote:e3f88dd585]
Voin uskoa tämän olevan täydellinen, vaikken b-puolta ole kuullutkaan.[/quote:e3f88dd585]
[/quote:e3f88dd585]
Minusta se pers-puoli on jopa parempi kuin kuin sinänsä hyvä versio ihan liian loppuunkalutusta (klassikko)biisistä.[/quote:e3f88dd585]
Meinaakko tosisssaan, että joittenkin muitten normikaluamiset vähentää sun nautintoa yljvoemasesti parhaasta versiosta, joka vie biisin muutenkin ihan uusiin sfääreihin? (Eihä se alkuperänen oikeestaan mikään kummosempi neronleimaus ees ole..)
[quote:179987571c="harry-irene"][quote:179987571c="tomitarmo"][quote:179987571c="harry-irene"][quote:179987571c="Markku"][quote:179987571c="tomitarmo"]
The Silver: Do You Wanna Dance?/Popper [/quote:179987571c]
Voin uskoa tämän olevan täydellinen, vaikken b-puolta ole kuullutkaan.[/quote:179987571c]
[/quote:179987571c]
Minusta se pers-puoli on jopa parempi kuin kuin sinänsä hyvä versio ihan liian loppuunkalutusta (klassikko)biisistä.[/quote:179987571c]
Meinaakko tosisssaan, että joittenkin muitten normikaluamiset vähentää sun nautintoa yljvoemasesti parhaasta versiosta, joka vie biisin muutenkin ihan uusiin sfääreihin? (Eihä se alkuperänen oikeestaan mikään kummosempi neronleimaus ees ole..)[/quote:179987571c]
No meinaan kuin meinaankin. Oon aika huono suhtautumaan kovin intohimoisesti mihinkään biisiin, jos se on kaluttu tyhjiin jo alkuperäisesityksenä, saati sitten covereina. Edes Silver ei saa väännettyä siitä timanttista versiota, vaikka selkeästi paras versio onkin. Nuorna miesnä tykkäsin kovasti toki Remuganesin versiosta, mutta eipä siitä sen enempää...
"Olin eka ja kolmas, joka sai maksusta"
Cosmo Jones Beat Machine - Interplanetary Cosmobile 7"
Paras groove, paras kansi.
Tobin Sprout wanted to be more than GBV's George Harrison
Pylon - Cool / Dub
This must be what jail / I will scratch
Tubeway Army - Are Friends Electric/We Are So Fragile -kuvaseiska
Jouko Piho wrote: Kirjoitan täällä mielelläni, koska täällä porukka on fiksua ja asiallista verrattuna PIFin väkeen, josta osa on aivan liian alatyylisiä ja räävittömiä pilkkaajia.
Tuli mieleen kaksi lisäystä: alpo myllerin enon disko / pamilonkoskella ja melaveikkojen vehkeet levällään / pepputemppu. Toimivat nimenomaan seiskoina, parasta musaa lauantai-iltaan. Kummastakin jouduin taannoin pulittamaan kympin eikä ole edes kuvakansia mutta sou not, parasta ikinä.
Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi
SEN SIJAAN ehdotan näitä:
The Leo Bugariloves - Absoluuttinen mies / Lotinapelto revisited
smaa
+ Jo'Buddy & Down Home King III - Elevator Boogie / Radio Act Twist
Last edited by LH (14.03.2010 16:19)
ours is not to reason why.
No eiköhän toi Pere Ubun 30 Seconds Over Tokyo/Heart of Darkness oo aika järjetöntä parhautta
Heräsin ja olin silleen "voi helevetti oon ollu internetissä kauheessa kännissä"
Markis Sagen seiskat on aika täydellisiä.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Pylon - Cool / Dub
Paras dj-formaatti kaikkeen musiikkiin, paitsi elektroniseen däänsmusaan. Can - Spoon/Shikako Maru Ten on asustellu soittimessa viimeaikoina ja Iron Manin thaikkucoveria odottelen saapuvaksi kohtsillee.
DirtyBlueGene wrote:Pylon - Cool / Dub
Paras dj-formaatti kaikkeen musiikkiin, paitsi elektroniseen däänsmusaan. Can - Spoon/Shikako Maru Ten on asustellu soittimessa viimeaikoina ja Iron Manin thaikkucoveria odottelen saapuvaksi kohtsillee.
Sama. Ja voin ostaa Pylonin ja Canin sinkut!
Lasken itseni liberaalifeministiksi, ja minulle feminismi tarkoittaa tasa-arvoon pyrkimistä, ei sen avulla tai naiseudella ratsastamista.
No runkut runkatkoon, mutta minäpoika haluan tanssia.
jahas, onhan täs tällä välillä kertynyt muutamakin täydellinen seiskasingle lisää:
grace jones - the apple stretching / nipple to the bottle
grace jones - pull up to the bumper / la vie en rose
grace jones - pull up to the bumper / walking in the rain
france gall - merci herr marquis / so einen jungen mann
france gall - unga-katunga / ali baba und die 40 räuber
france gall - la déclaration d'amour / si l'on pouvait vraiment parler
france gall - évidemment / chanson d'azima
serge gainsbourg - des laids des laids / aux armes etcetera
las grecas - yo no quiero pensar / que bonito aquella noche
rita pavone - plip / supercalifragilistic-espiralidoso
television - marquee moon
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
television - marquee moon
jahas, tämmönen tapaus:
Despite its length, which would typically have been too long for most popular music radio formats, the song was released as a single in the U.K. and was a minor success, reaching number 30 on the UK Singles Chart. Because of its length, the song had to be divided between the two sides of a 7" record: "Marquee Moon" (Part I) (3:13) b/w "Marquee Moon" (Part II) (6:45)
toimiiko sit tossa paremmin ku albumilla?
huïg wrote:television - marquee moon
jahas, tämmönen tapaus:
Despite its length, which would typically have been too long for most popular music radio formats, the song was released as a single in the U.K. and was a minor success, reaching number 30 on the UK Singles Chart. Because of its length, the song had to be divided between the two sides of a 7" record: "Marquee Moon" (Part I) (3:13) b/w "Marquee Moon" (Part II) (6:45)
toimiiko sit tossa paremmin ku albumilla?
no ei tietenkää ku joutuu kääntämään
samanlainen ratkasu on myös mun one nation under a groove -seiskalla.
oisko ollu vielä joku kolmaskin sinkula jolla vastaava ratkasu. hämmentävää, innovatiivista.
james brownin aika monella vanhalla sinkulla kai myös nämä.
tuntuu kuitenkin et tässä etsittiin just sellasia seiskoja jotka toimii nimenomaan tossa formaatissa parhaimmillaan
james brownin aika monella vanhalla sinkulla kai myös nämä.
tuntuu kuitenkin et tässä etsittiin just sellasia seiskoja jotka toimii nimenomaan tossa formaatissa parhaimmillaan
marquee moon on paras biisi, joten seiska jossa on vaan se on täydellinen koska siinä ei oo mitään muuta. a-puolen loppuessa pelottaa hetken, mutta b-puoli pelastaa kun taas mennään
lopeta hantta nyt toi kaitseminen