You are not logged in.
kikke wrote:Uus levy on tosi hieno
Näin on marjat
Kyllä, viime viikkoina on tullut kuunneltua tätä todella paljon. Vuoden parhaita!
näköjään uusi levy tulossa, enpä ole kyllä viime vuosien tuotantoonkaan oikein ehtinyt perehtyä.
Lau Nau - Poseidon LP + download $21.99 (Beacon Sound)
"Finnish artist Laura Naukkarinen returns with her fourth album as Lau Nau and her first for Beacon Sound. Poseidon is a suite of delicate, wise songs that exist in a world all their own, treading the line between chamber folk and experimental pop with a distinctly Scandinavian melancholy. Centered around Laura's beautiful voice and piano (with lyrics sung entirely in Finnish), the album also includes a small cast of guest musicians on electronics, cello, bowed lyre, clarinet, harmonium, and more. Each song is a gem of its own, with lustrous melodies spun from the web of seasons, by turns ghostly and earthy. In Laura's own words: "I was playing with my grandmother's piano and shortly realized that I was composing songs are beginning for a new Lau Nau album instead of the film music that I was working on. The songs wanted to be performed on stage by a character called Lau Nau. It's the melancholic, always dreaming part of me that stands on the stage and shares these fragile moments with the audience. The songs on Poseidon are small secular prayers and messages of love, sorrow and care. Poseidon is a god of the sea but also the name of a certain bar... He veils us in the fog when the night falls." RIYL: Múm, El Perro Del Mar, Bjork, Efterklang. Design by Bijan Berahimi and Christine Shen for FISK. Mastered by Rafael Anton Irisarri at Black Knoll. Includes double-sided insert with lyrics in both Finnish and English and download card." Edition of 600 copies.
p.s.
hieman vanhempaa tuotantoa 2000-luvun alusta (tässä bändissä oli kyllä pari muutakin):
Lau Nau - Poseidon, release date 17.11.2017
Fonal julkasee tän cd:nä ihan kohtsilleen Oiski jääny muuten hankkimatta
Laitoin tilaukseen ku oli se Fonal-koodi
Vikat kaks (tai kolme?) levyä mennyt kokonaan ohi. Livenä tosin ollut aika maagista se synaliplattelu.
Amppeliooppeli Ex-Pooppeli
Uus spotifyssa, hyvältä vaikuttaa
Sain levyn käsiin jo alkuviikosta ku oli ennakkotilaus, pari kertaa tosin kerenny vasta kuunteleen, hyvältähän tuo tuntuu.
Voi hitto, hyvältä kuulostaa. Täytyy harkita huomista keikkaa.
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Lau Nau + syntikat = toimii. Korjaamolla modulaarisesta kivaa pulputusta ja digimallintavasta melodioita ja sointukuvioita. Laura Naukkarinen on toki myös kova kitaristi, mutta nää synapainotteisemmat jutut herättivät mun mielenkiinnon ihan uudella tavalla. Oliko se niin, että edelliselläkin levyllä oli ennestään elektronisempi ote? Pitää tuo uus laittaa syyniin.
Lau Nau + syntikat = toimii. Korjaamolla modulaarisesta kivaa pulputusta ja digimallintavasta melodioita ja sointukuvioita. Laura Naukkarinen on toki myös kova kitaristi, mutta nää synapainotteisemmat jutut herättivät mun mielenkiinnon ihan uudella tavalla. Oliko se niin, että edelliselläkin levyllä oli ennestään elektronisempi ote? Pitää tuo uus laittaa syyniin.
Edellinen lätty on instrumentaali ja samanlaista saundia kun uudella. Keikka oli hyvä ja täysin sama noihin synajuttuihin, tuntuu että hommat noussu ihan uudelle tasolle nyt.,
Pikkasen upea levy tämä Poseidon, en kestä grouperin ruins tulee välillä mieleen mut onhan tässä täysin oma meno.
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Kukas tän Poseidonin nyt sitten julkaisi? Sori, oon just nyt liian laiska kattoo mistään muualta.
fonal julkas ja yhtä mieltä et on kyllä hiton hyvä + grouper tuli kans mieleen
katsokaa tämän nuoren taiturin ooooiiii näittekö minkä maalin kaveri iskee!
Fonal cd/digin ja Beacon Sound vinyylin. Loistolevy, kuten on myös Hem. Någonstans
uusimmassa wiressä kuulemma mielenkiintoinen poseidon-arvostelu, kun arvostelija kuunnellut vahingossa jotain ihan väärää levyä
muuten olen sitä mieltä, että uuden levyn nimibiisi yksi viime vuoden parhaista biiseistä
muuten olen sitä mieltä, että uuden levyn nimibiisi yksi viime vuoden parhaista biiseistä
samaa mieltä
uusimmassa wiressä kuulemma mielenkiintoinen poseidon-arvostelu, kun arvostelija kuunnellut vahingossa jotain ihan väärää levyä
Joo tämä kyllä
Olen pieni nalle vain, pullea. Lasten kanssa viihdyn ain. Olen pieni nalle vain, pörheä. Lapset mua rakastaa.
psykokarkki wrote:uusimmassa wiressä kuulemma mielenkiintoinen poseidon-arvostelu, kun arvostelija kuunnellut vahingossa jotain ihan väärää levyä
Joo tämä kyllä
mitäs levyä siellä on kuunneltu?
Luppakorva sikailee taas wrote:psykokarkki wrote:uusimmassa wiressä kuulemma mielenkiintoinen poseidon-arvostelu, kun arvostelija kuunnellut vahingossa jotain ihan väärää levyä
Joo tämä kyllä
https://cful.bandcamp.com/track/past-minus-future
"...which contains an odd vocal transformation lowering the register of her voice." Ja sen jälkeen analyysi siitä mihin suuntaan artisti on menossa.
Olen pieni nalle vain, pullea. Lasten kanssa viihdyn ain. Olen pieni nalle vain, pörheä. Lapset mua rakastaa.
Uusi levy on kyllä hyvä!
bzort glorf bööth
jookcha wrote:Luppakorva sikailee taas wrote:psykokarkki wrote:uusimmassa wiressä kuulemma mielenkiintoinen poseidon-arvostelu, kun arvostelija kuunnellut vahingossa jotain ihan väärää levyä
Joo tämä kyllä
https://cful.bandcamp.com/track/past-minus-future
"...which contains an odd vocal transformation lowering the register of her voice." Ja sen jälkeen analyysi siitä mihin suuntaan artisti on menossa.
olishan tuon voinut selvemminkin oikaista:
tältäkin tullut tänään uus albumi. soundtrack land without god -nimiseen leffaan.
tältäkin tullut tänään uus albumi. soundtrack land without god -nimiseen leffaan.
taitaa olla digi only joten ei lasketa
jookcha wrote:tältäkin tullut tänään uus albumi. soundtrack land without god -nimiseen leffaan.
taitaa olla digi only joten ei lasketa
arvasub
Varsin hyvä albumi kuitenkin
Huomenna 40 vuotta, hesarissa juttua:
Laura Naukkarinen on elokuvasäveltäjä, folklaulaja, konemusiikkinörtti, äänitaiteilija ja mykkäelokuvien säestäjä
lau nau huomenna 40 v.
Onnea etukäteen!
bzort glorf bööth