You are not logged in.
Oon tollo Irlannissa
jes, jo kaksi forumistia paikalla
odotan kuvamateriaalia paikalta
i am excited to share superstar wonderful weirdos with you
it was written during the time jagged little pill was written, and feels as though it could have been written today.
this song represents a big reaching-out to those who feel isolated, bullied, ashamed, misunderstood or lonely for being who they are. may it reach the people who need the hug it was intended to be.
olikos tätä vielä?
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
vauvan nimi on onyx solace morissette-treadway
hooga?
Eikö tätä todellakin lausuta hyg+ge?
bzort glorf bööth
hooga?
Eikö tätä todellakin lausuta hyg+ge?
Tai hyk+ke?
bzort glorf bööth
hykke-li
aijai, radiosta tuli Thank You ja meinas tulla tippa linssiin.
Alanis Morissette Pori Jazzin lauantain pääesiintyjäksi
nick cave ja alanis, taitaa flow jäädä taas kakkoseksi
alanis tänään porissa, onko forkkalaisia paikalla?
Varmaan katse kohti maata tai maksimissaan polvenkorkeudelle, koska työntekijä pyrkii seuraamaan onko istutukset kunnossa ja tarvitseeko pensaan aluskasvua trimmata. Alanis saattaa katsella stagella pedalboardinsa, monitoreitten tai pienen 10 wattisen combo amppinsa sijaintia.
bzort glorf bööth
NÄISTÄ KAPPALEISTA tekee poikkeuksellisia se, että ne eivät kumartele ketään eikä varsinkaan miehiä. Paljon isompi ja merkityksellisempi keskisormi kaikille kuin mihin punk koskaan pystyi.
Miksei se sanonu suoraa mitä ajatteli, eli että Alanis näyttää enemmän hevoselta ku se misu Sinkkuelämästä? Mä en sit kirjottanu näin ja must Alanis on ihq.
Näistä kirjoituksista tekee poikkeuksellisia se, että ne ei kumartele logiikkaa eikä varsinkaan älykkyyttä. Paljon isompi ja merkityksellisempi keskisormi journalismille kuin mihin mvlehti koskaan pystyi.
hyvä topic miksei hantta enää päivitä alaniksen duunaamia ruokia yms. ja terveisiä tänne?
katsottiin äijien kanssa leffa, äijät lähtivät maustetyttöjen keikalle, itse jäin kotiin kuuntelemaan darkthronea.
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!