You are not logged in.
Edelleenkään en osaa linkata noita videoita yhtä hienosti kuin muut, mutta tässä mun vastine. Future Gamesille myös
<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki
ei hullumpi toi future games, pitäis varmaan hommailla noita levyjä.
Himpskutti, että Tusk onkin ihan silkkaa neroutta:
Vuoden nuori muotoilija.
Himpskutti, että Tusk onkin ihan silkkaa neroutta:
Smam. Emmä oikein tajunnu tätä ku aikaisemmin Rumoursia kuuntelin jonkin verran. Ohan siinä ne hitit joo ja Buckinghamin biisit kovia, mut Tusk pelaa alusta loppuun täysillä (mitä nyt ne parit McVien biisit on vähän lässyjä). Myykää joku tää vinyyli
täytynee jatkaa harjoituksia, that's all for everyone on vaan niin käsittämättömän kova biisi että ne kaikki muut tuntuu turhilta, tekee vaan mieli kuunnella sitä yhtä repeatilla
No onhan tuossa vaikka mitä ässäbiisejä. Ja näkyyhän tota käytettynäki aika usein.
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
löytyykö muuten mistään netistä wooden wand & the vanishing voice -yhtyeen xiao-lp:n omituisia hihanuotteja by thurston moore? muistan että siinä oli joku kohta, jossa tyyppi käy varkaissa, mutta yhdessä paikassa on sterkkojen päälle aseteltuna niin juhlallisesti joku fleetwood macin levy, että ihan kunnioituksesta ei voinut varastaa sieltä mitään. olikohan levy bare trees, en muista tarkkaan.
Osaiskohan joku suositella mulle hyvaa kirjaa tasta bandista? Yleensa ei musabiografiat jaksa kiinnostaa mut eilen kun kuulin eka kertaa tyttoystavan Rumoursia vinskalta niin aukeshan taa nerous* ja piti panna google laulamaan. No, sitten tossa nopeen wikipedialuennan jalkeen kiinnostais kyl joku tarkempi selonteko bandin vaiheista. Melkosta hulinaa tuntuis olleen
*Disclaimer: Gold dust woman toki aina ollut parhaita biiseja ikina!
Mangojauhe goddamn.
En oo ite lukenut kuin sen ihan ekan basistin Bob Brunningin kirjoittaman First 30 Yearsin. Mitä nyt noita on tullut niin fanit on löytäneet monista kritisoitavaa ja virheitä. Paha siis mun mitään muiden yli nostaa.
"No more mistakes, like the last one."
Mua kiinnosti sen Brunningin Rumours and Lies. Näkyi olevan amazon.esissä halvalla niin panin tilaukseen!
Mangojauhe goddamn.
Samasta kirjasta siis puhutaan, tuohon lisätty vain 2000-luvun alun jutut.
Onkos tuosta kuvasta pääteltävissä ettei Christine McVie ole mukana reunionissa?
<@DBGene> senkin karkki
Harhaanjohtavasti kyllä nimetty. McVien vika kiertue bändin kanssa oli 1997, sen jälkeen muutti takaisin Englantiin vähän kuin eläkkeelle ja julkaisi tylsähkön soololevyn. Eikä ole ilmeisesti aikomuksiakaan palata.
Kiertue on syksyllä Euroopassa, nyt Suomessa kerrankin skarppina.
JUKOPLIUT HEI!
http://www.hs.fi/kulttuuri/Fleetwood+Ma … f=tw-share
Last edited by Folkhälsan (04.02.2013 12:48)
Vuoden nuori muotoilija.
Paikalla.
YKKÖSMIEHEN PAIKKA TÄYTETTY ON
EI SE AUKI ENÄÄ OO
LIEKEISSÄ MYÖS SAULIN SAMMUMATON
RAKKAUS ROUVA JENNI HAUKIOON
Liput alk. 93.50
In the last second of life, they're gonna show you how,
how they run this show.
Pari vuotta sitten Globenissa olin katsomassa, suosittelen kyllä menemään, uskomaton hittikimara ja rautainen show oli ainakin silloin! Lindsey vetää edelleen kuin nuori ori, ja Stevien kroonisesti lääkepöllyistä olemusta ei saa mielestä pois. Satasen hinnalla jää tosin oma uusintanäkeminen kuitenkin väliin.
Se on ihan järkyttävää. Se on kuvottavaa kusetusta. Se on helvetinmoista suhmurointia. Se on törkeää. Se on ihan karseaa katsoa.
Sit ku huutonettiin tulee kaks yhen hinnalla, niin vois harkita.
edit: tai ehkä jollain muullakin hinnalla, mut jos myy loppuun ni sit myy... niin paljon muita investointeja nyt et ei oikein innosta maksaa lipusta vielä
Last edited by börjeslandet (19.02.2013 13:42)
en ole kolmekybänen emoboy
Lippu hankittu!
Hinnoittelulle kyllä VIPLITÖN :center: :kreikan_tiellä:
Vuoden nuori muotoilija.
ostin lipun
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Longtime Fleetwood Mac fan Michael Gastin reportedly felt like a complete moron this week after walking by a retail display for the 35th anniversary remastered CD box set of the bands celebrated 1977 album Rumours, released less than a year after he purchased the Rumours 34th anniversary edition. Goddamn it, I cant believe I wasted my money on the 34th anniversary reissue when I could have just waited a little longer and gotten an awesome 35th anniversary re-release, the embarrassed fan said after observing that the deluxe 35th anniversary edition of the album features an expanded booklet with photographs, essays, and interviews about the making of Rumours not included in the commemorative booklet packaged with the 34th anniversary deluxe box set. And look at this thingits huge! Its like twice as big as the 32nd and 33rd anniversary editions combined. At press time, Gastin had reportedly opted to purchase the album due to its inclusion of an early jam session that purportedly sheds light on the little-documented tensions between band members Stevie Nicks and Lindsey Buckingham.
Pakkohan tuonne keikalle on mennä. Liput ovat kyllä kalliit, mutta eipä toista tilaisuutta taida olla ihan hetkeen tulossa. Harmi tietysti, ettei Christine McVie ole kokoonpanossa mukana, mutta aina ei voi saada kaikkea. Toivotaan, että ovat hyvässä vireessä edelleen.
<@DBGene> senkin karkki
Pakkohan tuonne keikalle on mennä. Liput ovat kyllä kalliit, mutta eipä toista tilaisuutta taida olla ihan hetkeen tulossa. Harmi tietysti, ettei Christine McVie ole kokoonpanossa mukana, mutta aina ei voi saada kaikkea. Toivotaan, että ovat hyvässä vireessä edelleen.
Suurin toive on kyllä tällä hetkellä se että keikka ylipäätään toteutuu, sen verran verkkaisesti näyttäisi lipunmyynti edenneen...
en oo viel hankkinu lippuja - kallista!
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.