You are not logged in.
tässä mun top one uudelle sivulle
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Ei ollu Wild Heartia kuuntelusessioissa mukana
Kun vauhtiin päästiin niin pannaan vielä järjestykseen hyllystä löytyvät pitkäsoitot:
1. Bare Trees
2. Tusk
3. Go Insane (LB)
4. Rumours
5. Out of the Cradle (LB)
6. Then Play On
7. Future Games
8. Fleetwood Mac
9. Under the Skin (LB)
10. Mirage
11. Kiln House
12. Bella Donna (SN)
13. Mystery to Me
14. Law & Order (LB)
15. Tango in the Night
Eipä noi pahnanpohjimmaisetkaan missään tapauksessa kehnoja esityksiä ole. Kiln House hieman nosti osakkeitaan eilisen tarkastuskuuntelun jälkeen.
This must be what jail / I will scratch
paras.
Pakko jakaa vielä tää Miragen kirkkain helmi:
tässä mun top one uudelle sivulle
Itseasiassa tämäkin nähtiin Youtube-osiossa.
Tiesitkö muuten, että räppi, mitä jotkut jopa musiikiksi sanovat, on isossa maailmassa jengimusiikkia. Nämä "kuuluisat" räppärit ja heidän jenginsä selvittelevät välejään toisiaan ammuskelemalla.
Purple Dancer - vitun hyvä! Ei taida olla kuin vinyylillä vieläkään saatavilla, Dragonflyn b-poskena ja jollain saksalaisella Best Offilla.
"No more mistakes, like the last one."
Tää jaksaa ihastuttaa
vittu nyt sä kuolet, tai ainaski lyön haarukalla kulliin
15. Tango in the Night
Miksei pitäisi nauraa? Vittu tässä mitään diplomaatteja olla.
Fleetwood Mac-illan huomioita:
Ei sitä 60-luvun blues-Macia oikeasti oikein jaksa paria poikkeusta lukuunottamatta. Ainakaan paljoa kerralla. Poikkeuksina ehkä Albatross, Dragonfly ja Purple Dancer sekä pari muuta.
Future Gamesilta löytyi vaikka mitä juttuja ja en nyt enää muista monenko eri genreen olimme valmiit kuunnellut biisit sijoittamaan. Olihan se jo aiemminkin tiedossa, että kyseessä on hyvä levy, mutta että myös noin monipuolinen.
Lindsey Buckinghamin Go Insane vaikutti hyvin mielenkiintoiselta levyltä. Nimensä veroinen.
Illalle
<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki
Ei sitä 60-luvun blues-Macia oikeasti oikein jaksa paria poikkeusta lukuunottamatta.
Alxity wrote:Ei sitä 60-luvun blues-Macia oikeasti oikein jaksa paria poikkeusta lukuunottamatta.
sama ku hezma!!
hezma wrote:Alxity wrote:Ei sitä 60-luvun blues-Macia oikeasti oikein jaksa paria poikkeusta lukuunottamatta.
sama ku hezma!!
sama ku hezma ja ydinaukio
bzort glorf bööth
Jossain Need Your Love So Badin ja Albatrossin tienoilla muuttuu blues-Maccikin hyväks. Sen kyllä ymmärrän et Suomen bluesäijät diggaa niitä kahta ekaa levyä ja ekoja sinkkuja "kun ei ollu maassa kunnon jytää ja bluusia ja piti hakee meitin bändeille malli briteistä jonne se oli haettu jenkeistä". Mut mua kiinnostavia musiikillisia meriittejä en juuri löydä. Pitäis olla aktiivinen bluesin kuuntelija kait.
Debyytin I Loved Another Woman on hyvä, mut sithän ne kopsaa sen Black Magic Womaniksi taas.
ydinaukio wrote:hezma wrote:Alxity wrote:Ei sitä 60-luvun blues-Macia oikeasti oikein jaksa paria poikkeusta lukuunottamatta.
sama ku hezma!!
melko lailla sama kuin alxity
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
melko lailla sama kuin alxity
Sama.
In the last second of life, they're gonna show you how,
how they run this show.
ydinaukio wrote:hezma wrote:Alxity wrote:Ei sitä 60-luvun blues-Macia oikeasti oikein jaksa paria poikkeusta lukuunottamatta.
sama ku hezma!!
sama ku hezma ja ydinaukio ja hiirimattona
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
hiirimattona wrote:ydinaukio wrote:hezma wrote:Alxity wrote:Ei sitä 60-luvun blues-Macia oikeasti oikein jaksa paria poikkeusta lukuunottamatta.
sama ku hezma!!
sama ku hezma ja ydinaukio ja hiirimattona
Sitten vaan samanlainen asiakeskustelu noista kahdesta muustakin huomiosta Kuunnelkaapa huviksenne se Lindseyn soolo, mikäli ette ole aiemmin kuulleet.
<@DBGene> senkin karkki
Ette tainneet kuunnella
Tuli Tukholmasta hieman täydennettyä kokoelmaa ja todettua että Kiln House kuulostaa yllättävän kovalta. Tuli myös hankittua Fleetwood Mac live, jossa on kova liveversio I'm So Afraidista. Muutoinkin levyllä on aika lailla hittiä hitin perään, mutta toisaalta esim. Landslide ja Rhihannon kuulostavat ainakin minuun korvaani levyversioina selvästi paremmilta. Lopun Beach Boys-koveri The Farmer's Daughter on ihan mielenkiintoinen lisä.
<@DBGene> senkin karkki
Purple Dancer - vitun hyvä! Ei taida olla kuin vinyylillä vieläkään saatavilla, Dragonflyn b-poskena ja jollain saksalaisella Best Offilla.
Joo tuota taidettiin DBGenen kanssa juuri silloin FleetwoodMac-illassa pohtia, että Purple Dancer taitaa löytyä ainoastaan vinyylinä 1972 julkaistulta The Best of Fleetwood Mac-nimiseltä kokoelmalta.
Dragonfly sentään löytyy siltä punaiseltakin kokoelmalta. En tiedä onko bändi sitten halunnut jostain syystä painaa tuon aikakauden unohduksiin vai mitä ihmettä...
Last edited by Alxity (30.05.2012 20:08)
<@DBGene> senkin karkki
purple dancer on ihan plpl, mutta huh tota dragonflyta
Harmi kun vuoden 2003 Buckingham-Nicks-McVie-Fleetwood-kokoonpanon Say You Will ei ehtinyt mukaan FM-iltaan. Oikein positiivinen yllätys! Jotain uuden vuosituhannen Tuskia tästä lienee yritetty väsätä, ja enimmäkseen vieläpä hyvällä menestyksellä. Joitain huteja toki 18 biisin joukossa, mutta ainakin alkupuolisko on yhtä tykitystä.
Pitää nyt muuten korjata tuota aiempaa mielipidettäni blues-Macista sen verran, että Then Play Onista eteenpäin kyllä jaksaa jo hyvin. English Rosea on muuten ole kokonaan koskaan kuullut...
<@DBGene> senkin karkki
Pakko jakaa vielä tää Miragen kirkkain helmi:
Mun mielestä Gypsy on muuten ehkä Miragen paras.
<@DBGene> senkin karkki
^Mun mielestä toi on ihan huono Tango In The Nightista ees jossain määrin pidän, osittain.
Last edited by hezma (01.06.2012 21:19)
Buckinghamin itsekierrätystä (ei mikään epätavallinen ilmiö) toi osittain.
Last edited by cramp (01.06.2012 22:21)
Jo toinen kuolema Fleetwood Macin riveissä tänä vuonna
Bob Welch oli toinen Fleetwood Macin jäsen, joka on kuollut tänä vuonna. Tammikuussa entinen kitaristi Bob Weston kuoli ruuansulatuskanavan verenvuotoon 64-vuotiaana.
Todella paska uutinen näin aamuksi. Kitaristikirouksesta on ihan turha puhua kun ne tapaukset FM:n kohdalla sattuivat 70-luvulla, mutta kävi sekin mielessä kun itsemurhasta luki.
Toivottavasti ihmiset tajuavat pikku hiljaa nyt myös Welchin ajan arvon. Parempi kuin ei koskaan.
asiasta toiseen, dragonflyn lisäksi yksi toinenkin biisi on kolahtanut melkein kybällä meitsille ja nyt oikeastaan vasta tajuan, että se juttu tässä on toi unenomainen fiilis joka tuo mieleen beach boysin, that's all for everyone:
eiköhän tää tästä, harjoitukset jatkuu mutta saa vinkata vastaavia biisejä kuin dragonfly ja tää
Eipä tohon Psykon haasteeseen voi vastata nyt kuin tällä, vaikkei tuotanto kohdillaan ookaan.