You are not logged in.
Oikean rytmin kiinni saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
Jotain tanssin bez eiq ja fall joo.
Bez jaksaa heilua
Mä kuuntelen näiltä nykyään ainoastaan Loose Fitiä, kun siinä on niin letkeä tunnelma.
Tart Tart!
:peuk:
perjantaina bileet kaikki sileex
Freaky dancer Bez to celebrate 50th birthday - partying 'til dawn
tuolta löytyvässä bez-visassa 8/10, osa toki arvaamalla
Bez hits election trail with free beer and 'vision for global democracy'
Last edited by leposi (13.01.2015 20:27)
Bez registers political party under new name and can now stand in general election
Happy Mondays member changes party name to 'We Are The Reality Party'
tästä lehdestäkin jo 25 vuotta, kai tuo vielä jostain kellarin uumenista löytyy...
edelleen paras bändi (no joo, yks niistä)
^ihan kiva tämäkin
Last edited by barton_funk (18.09.2015 18:16)
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
laitetaas nyt tänne: The Stone Roses, Happy Mondays ja Madchesterin hullut vuodet
sinänsä juttuun pieni huomautus: happy mondaysien -89 ilmestynyt ep ei ollut nimeltään hallelujah, vaan madchester rave on, ja juuri tuon ep:n nimestä koko madchester-ilmiö sai nimensä, joten siinä mielessä vähän hölmö virhe. hallelujah-nimellä julkaistiin toki minialbumi, joka kokosi yhteen tuon ep:n plus remixit (miinus pari hallelujah-kappaleen versiota). tuo oli kai tähdätty lähinnä jenkkien markkinoille.
Tääkin juttu ilmestyi pari numeroa sitten Rumbassa.
bzort glorf bööth
Tääkin juttu ilmestyi pari numeroa sitten Rumbassa.
kyllä, mutta nyt myös netissä
Driff-Raff: Happy Mondays, Bummed & Driffield
Soldiers, tequila and asti-spumanti slammers, ecstasy, guns, LSD, brandy and waitresses. The good, good, good, good, good, good, double-good recording of Bummed by the Happy Mondays as dimly remembered by Shaun Ryder, Bez and others and told to Daniel Dylan Wray
ei kai black grapelle ollut erillistä topikkia, joten: Black Grape announce tour and confirm plans for new album
Shaun Ryder's Black Grape To Release England Euro 2016 Song
According to the Manchester Evening News, the former Happy Mondays frontman and his bandmate Kermit have joined forces with Paul Oakenfold and Goldie to become The 4 Lions for the track.
The football song is set to be released by BMG on 10 June- the same day Euro 2016 kicks off.
video:
nostetaanpa kadonneella klassikolla, sittemmin virallisestikin julkaistulle livebootlegille nimensä antanut biisi (virallinen versio kuitenkin tylsällä nimellä "live") julkaistiin jostain syystä vain jonkun sinkun b-puolella, vaikka pesee aika lailla kaikki loppukauden mondays-biisit.
Its Great When Your Straight Yeah gets the Deluxe treatment to celebrate over 20 years!
Order now from the Universal store for your signed copy & chance to win x2 tickets to the UK tour
https://blackgrape.lnk.to/ItsGreat-Deluxe
Tulipas huvikseen lukaistua topikki läpi. Enpä muistanutkaan, että olen niin Bummedista innostunut joskus melkein 10 v sitten. Nyt kun sitä kuuntelin niin yllätyin, että sehän kuulosti paljon paremmalta kuin muistin Hieman kyllä edelleen harmittaa, että silloin Roskildessa tuli mentyä katsomaan Nobel-voittajan kähinää Happy Mondaysien sijaan.
Kertokaapas mulle miksei Freaky Dancinia ole vissiin julkaistu cd:nä kuin Loadsin jollain ihme harvinaisuusversiolla? Niin ja onkos tää Blue Monday - Happy Mondays kans näitä Factoryn rakastamia vastakkaisia sanapareja (Still - Movement, jne.) Tosin bändillä taisi olla nimi jo ennen kuin sen kiinnittivät.
<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki
hyvää pohdintaa ja joo, en tajua miksei freaky dancin'iä ole joka paikassa, ihan mielettömän kova biisi
eka levy ansaitsisi kyllä jonkun deluxe-painoksen.
eka levy ansaitsisi kyllä jonkun deluxe-painoksen.
Kyllä. Olen jostain syystä aiemmin sen lähes kokonaan sivuttanut, mutta hyvähän sekin on.
<@DBGene> senkin karkki
Bongasin Factory Recordsin Communications 4 cdn kokiksen, jolta löytyy mm. Freaky Dancin. Pistin Discogsista tilaukseen kun sillä oli muutakin jännää.
<@DBGene> senkin karkki