You are not logged in.
joo aika mystinen levy tää amateur night in the big top, mistään ei edes löydy esittäjänimeä mutta sou not... tämmösiä jamituksia joihin shaun heittää läppää päälle, siteeraa yhdessä vaiheessa jopa human leaguen love actionia ja cabaret voltairen stephen mallinder on ollut tekemässä paria raitaa, vaikka pete carroll on tuo pääjehu projektissa. kukas se muuten onkaan? kyllä tätä ainakin kaikille mondays-fanaatikoille voi suositella, mutta muuten ehkä enempi kuriositeetti-osastoa. en nyt muista ihan tarkkaan miltä the streets kuulostaa, mut jotain samaa tässä vopis paikoin olla tyylillisesti.
[quote:35b95525eb="Pitchfork"]Who needs the Smoking Gun when you've got Shaun Ryder? On the heels of a "trainwreck" Coachella performance (which hopefully won't be repeated when they perform June 13 and 14 at NYC's Nokia Theatre as part of In the City of New York), the extended mix of Happy Mondays' comeback single starts off like someone's taking Ryder's rider: "Anything you request, we will get ya," comes the Madchester icon's unmistakable, distorted shout. What Ryder wants, apparently, involves jelly beans. OK, drug users, what's that slang for?
Unhappily, "Jelly Bean" indulges in unfocused synth-and-guitar drone, with a baggy-era bass groove and plenty of Ryder's drunk-sounding slur-- including a soaring, stupid chorus. "Now that I am naked, I'm a lady," Ryder declares. And keeps declaring, as the single drags on for nearly six minutes of musings about Ryder's fictitious female body parts. "I make crazy babies," he adds. These days, Working for a Nuclear Free City are making much better Mondays songs, thanks, and I'm just glad Ryder isn't my mother.[/quote:35b95525eb]
Uus levy saanu yllättävän hyviä arvosteluja
testiin: www.sendspace.com/file/2a2wqb
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
[quote:19ecfafabb="HUIG"]Uus levy saanu yllättävän hyviä arvosteluja
testiin: www.sendspace.com/file/2a2wqb[/quote:19ecfafabb]
No on tää ny ainaki sata kertaa parempi ku uus beastie boys
[quote:a3aa9ffe55="HUIG"]Uus levy saanu yllättävän hyviä arvosteluja
testiin: www.sendspace.com/file/2a2wqb[/quote:a3aa9ffe55]
Kits. Taitaa ostoon mennä.
"No more mistakes, like the last one."
ostoon menee kuulematta
Onkohan ollut DFA vai Timbaland kun on tehnyt Mondaysin kanssa tän levyn? Kuulostaa aika Knifeltä monasti. kreisii...
Prkl, mitä shittiä
En tiiä mikä Shaunin pitää hengissä, mutta kiitos sille siitä.
menen nyt nukkumaan ajatellen Jan Vapaavuorta
[quote:49732fdeae="Pope"]Prkl, mitä shittiä
En tiiä mikä Shaunin pitää hengissä, mutta kiitos sille siitä.[/quote:49732fdeae]
Sama
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
[quote:ee51360be4="hrmunoita"][quote:ee51360be4="Pope"]Prkl, mitä shittiä
En tiiä mikä Shaunin pitää hengissä, mutta kiitos sille siitä.[/quote:ee51360be4]
Sama [/quote:ee51360be4]
I'll have what he's having!
hehe
[quote:71621c1b29="shanks"]Neljäs biisi menossa uusinta ja kylhän tää ostoon menee.
Shaunille lisää sieniä, huumehia tai ihan mitä tahansa.. jopa pee-illua. :0 [/quote:71621c1b29]
Uusi levy on kyllä paras. KIITOS 20v-SEKAKÄYTTÖ
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
[quote:32cfa86a55="hrmunoita"][quote:32cfa86a55="shanks"]Neljäs biisi menossa uusinta ja kylhän tää ostoon menee.
Shaunille lisää sieniä, huumehia tai ihan mitä tahansa.. jopa pee-illua. :0 [/quote:32cfa86a55]
Uusi levy on kyllä paras. KIITOS 20v-SEKAKÄYTTÖ[/quote:32cfa86a55]
samaa, ihan pirun hyvä levy edelleen! kaikki tykkää!
Se on ihan järkyttävää. Se on kuvottavaa kusetusta. Se on helvetinmoista suhmurointia. Se on törkeää. Se on ihan karseaa katsoa.
oiskohan noin
This must be what jail / I will scratch
ois
näin on
Pitäiskö uskaltaa ostaa kuulematta? VAI ONKO SE OIKEASTI HYVÄ?
<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki
On se!
En jaksanu ees kuunnella lobbuun späm
en ole kolmekybänen emoboy
joo kylhän toi uus on hyvää kamaa, kandee ostaa :peuk:
joo kylhän toi uus on hyvää kamaa, kandee ostaa :peuk:
Pistin tilaukseen.
<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki
Sain vinyylin, ilmeisen raree kun on vaan 1000:n painos...
Hitto mitä parhautta! Äijät osaa sekoilla mut silleen "oikein", ei kuulosta päälleliimatulta. Kahden viikon päästä muistotilaisuudessa tulee kaikki biisit, tää on ihan parasta!
"Dodii, tulihan se natsikortti sieltä, aina se tulee jossain vaiheessa.
No kuule, mulla on niitä koko pakka.
Ja nainen: mä olen pasianssin ystävä!"
siirretääs toisaalta:
[quote:db45371cb3="silvawhale"]ja samainen aviisi anto uudelle happy mondaysille yhden tähden. hohoo. pelkästää avausralli lunastaa sille viisi pojoa viidestä. ainakin avoimella ryderin asteikolla..
otetaanpa jatkot oikeessa ketjussa.[/quote:db45371cb3]
eli soundista puhe... tosin yksi tähti varmaan parempi ku 2, ainaki herättää tunteita. mitä siinä arviossa sanottiin?
soundi muisti yhdellä tähdellä..
hassu sitaatti: "...parhaimmillaan läskit mutta pääasiallisesti ontot rytmit, joiden päälle ryder paasaa omasta mielikuvituksestaan kumpuavaa hölynpölyä..." tämä siis moitteena.
uppsetteriä mukaillen: tulit juuri kuvailleeksi happy mondaysin kaikki biisit ja levyt...
Black Metal on oikeasti muutakin kuin skandaalijournalismia.
jäsen: vitun hapan (suljettu?) pappaosasto
Ihmiset ottaa liian vakavasti asioita, heh..
Toi on aivan killerilevy - sellaista sekoilua joka ei tunnu päälleliimatulta vaan vuosien kokemuksen tulosta.
"kokemuksen" indeed... sekoilun ammattilaisia.
Black Metal on oikeasti muutakin kuin skandaalijournalismia.
jäsen: vitun hapan (suljettu?) pappaosasto
Bez aikanaan haastattelussa:
"Why do you use so much drugs?"
"Well.. that's my job."
kävin lukemassa ton soundi-arvostelun kaupassa, olipa harvinaisen surkeeta lässytystä, joku jari oli kirjoittanu, lievä idiootti
soundi on paska lehti
[quote:6d417c92eb="psykokarkki"]
soundi on paska lehti [/quote:6d417c92eb]
sama.
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?