1. Index
  2. » Sporttila
  3. » 6

#1081 30.06.2008 10:07

börjeslandet
stetoskooppisetä
Registered: 20.06.2005
Posts: 15,706

Re: 6

Jpp, hieno pelaaja, hieno nimi icon_surprised peuk


en ole kolmekybänen emoboy

Offline

#1082 30.06.2008 10:38

teekki
Member
Registered: 13.06.2005
Posts: 1,941

Re: 6

Finaalin eka puoliaika oli oikein hyvä, mutta Saksalta loppui toisella jaksolla vääntö lähes kokonaan eikä kunnon taistelua enää nähty. Osaltaan tämä oli toki Espanjan hyvyyttä.

Paras joukkue voitti ja täytyy shanksin tapaan vetää hieman Aragones-kritiikkiä takaisin. Tulokset puhuvat puolestaan. Hienot kisat peuk

Offline

#1083 30.06.2008 10:40

Jean-Babtiste
spämking machine
From: Henkinen Kuvola
Registered: 02.10.2006
Posts: 30,616

Re: 6

[quote:f13b558f13="shanks"][quote:f13b558f13="nordenstam"]Torres näyttää juuri sellaiselta pikkunilkin oloiselta paskanaamalta, joka raiskaa ensimmäisllä treffeillä jos ei treffipartneri heti anna. "Vittu mä oon wööldfaimos futbooler."
[/quote:f13b558f13]

Katkeraa katkeraa.. Torreshan on helvetin sympaattinen kaveri ja vitun kauniskin vielä. sydan

Taidat olla vaan kateellinen.[/quote:f13b558f13]
Mitä nyt noita juttuja lukenut, vaikuttaisi kyseessä olevan todella hillitty, itseironian omaava, ja jopa älykäskin kaveri, joka vielä osaa pelata. Saatan toki olla vain median uhri.


'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damage—to kill.'

ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS

Offline

#1084 30.06.2008 10:44

Jean-Babtiste
spämking machine
From: Henkinen Kuvola
Registered: 02.10.2006
Posts: 30,616

Re: 6

[quote:2e277673eb="nordenstam"]
Terveisin nimimerkki "Saksa 1982 vuodesta lähtien kun kaikki pihan pennut huorasivat Brasiliaa tai Argentiinaa ja itse ei halunnut."[/quote:2e277673eb]
Mutta mitä tähän tulee, niin onhan se vähän hassua järkähtämättömästi vuodesta toiseen kannattaa jotain toista maata kuin kotimaataan (jonka senkin voi toki tulkita hassuksi nationalistipelleilyksi halutessaan), kun pelityylit muuttuvat pelaajien ja valmentajien mukana. Mulla on ollu varmaan joka kisoissa eri suosikki, tai pikemminkin viisi eri suosikkia. Saksa oli vuonna 1990 icon_lol Tämä on toki se oikea tapa icon_wink


'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damage—to kill.'

ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS

Offline

#1085 30.06.2008 10:48

Jean-Babtiste
spämking machine
From: Henkinen Kuvola
Registered: 02.10.2006
Posts: 30,616

Re: 6

shanks wrote:

Jarmo oli kyllä nauttinu ennennäkemättömän paljon sieniä ennen matsia, sen verran sekavaa jorinaa oli paikoin.

Vittu mua vitutti ku se Reini kävi mussuttamaan siitä Silvan pukkauksesta, ikään kuin Podolski ei olisi tehnyt tilanteessa mitään (eli mm. puskenut itse). Onneksi Aragones tajusi ottaa Silvan pois, sillä muuten Reini olisi jatkanut mussutustaan vielä palkintojen jaonkin aikana, ja Lehtinen olisi peesaillut. icon_rolleyes Tämän jälkeen voi tosin sanoa Reinin jopa skarpanneen icon_surprised Zicon ääni ilman kuvaa herätti taas tiettyä hilpeyttä icon_wink


'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damage—to kill.'

ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS

Offline

#1086 30.06.2008 10:51

tigrushka
ehkä yläosaton Mona Lisa
From: Boele-le-le de l'Ouest
Registered: 04.11.2006
Posts: 30,212

Re: 6

[quote:caf4590092="Jean-Babtiste"][quote:caf4590092="nordenstam"]
Terveisin nimimerkki "Saksa 1982 vuodesta lähtien kun kaikki pihan pennut huorasivat Brasiliaa tai Argentiinaa ja itse ei halunnut."[/quote:caf4590092]
Mutta mitä tähän tulee, niin onhan se vähän hassua järkähtämättömästi vuodesta toiseen kannattaa jotain toista maata kuin kotimaataan (jonka senkin voi toki tulkita hassuksi nationalistipelleilyksi halutessaan), kun pelityylit muuttuvat pelaajien ja valmentajien mukana. Mulla on ollu varmaan joka kisoissa eri suosikki, tai pikemminkin viisi eri suosikkia. Saksa oli vuonna 1990 icon_lol Tämä on toki se oikea tapa icon_wink[/quote:caf4590092]

icon_lol

Vaikka mulla yleensä onkin joku suosikkimaa ennen otteluiden alkua, niin kyllä se, miten ko. joukkue pelaa itse matseissa vaikuttaa merkittävästi siihen, säilyykö kannatus läpi kisojen. icon_wink

Näissä kisoissa Venäjä vei Espanjan paikan, kunnes meni häviämään sille uudelleen. Henkisen pronssin antaisin Turkille hellittämättömästä taistelusta siipirikkonakin. Hienot kisat kaiken kaikkiaan.


Oikean colorscroll rytmin kiinni icon_cool saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
tumblr_n8cftoDpRj1td2wqmo1_250.gif
Jotain tanssin bez biggrinpeuk eiq ja fall joo.

Online

#1087 30.06.2008 10:56

shanks
Banned
Registered: 13.06.2005
Posts: 24,979

Re: 6

[quote:1b33169abe="Jean-Babtiste"][quote:1b33169abe="nordenstam"]
Terveisin nimimerkki "Saksa 1982 vuodesta lähtien kun kaikki pihan pennut huorasivat Brasiliaa tai Argentiinaa ja itse ei halunnut."[/quote:1b33169abe]
Mutta mitä tähän tulee, niin onhan se vähän hassua järkähtämättömästi vuodesta toiseen kannattaa jotain toista maata kuin kotimaataan (jonka senkin voi toki tulkita hassuksi nationalistipelleilyksi halutessaan), kun pelityylit muuttuvat pelaajien ja valmentajien mukana. Mulla on ollu varmaan joka kisoissa eri suosikki, tai pikemminkin viisi eri suosikkia. Saksa oli vuonna 1990 icon_lol Tämä on toki se oikea tapa icon_wink[/quote:1b33169abe]

Toi on muuten hyvä pointti. Itelle ainakin joku yksittäinen pelaajakin voi toimia kimmokkeena ruveta "kannattamaan" jotain maata ja toisaalta taas sitten toisinpäinkin. Monilla tosin voi mennä toi niin, että jos seuraa jotain tiettyä liigaa niin sitä kautta kannattaa sitten sitä maajoukkuettakin.

En tiiä mut itelle arvokisat on aina enemmän jalkapallon hurmaa, koska ei tarvitse olla niin puolueellinen kuin suerajoukkuekarkeloissa. Joka kisoissa tulee aina uusia suosikeita ja inhokeita.

Offline

#1088 30.06.2008 11:00

Jean-Babtiste
spämking machine
From: Henkinen Kuvola
Registered: 02.10.2006
Posts: 30,616

Re: 6

[quote:a68dd79f4b="tigrushka"][quote:a68dd79f4b="Jean-Babtiste"][quote:a68dd79f4b="nordenstam"]
Terveisin nimimerkki "Saksa 1982 vuodesta lähtien kun kaikki pihan pennut huorasivat Brasiliaa tai Argentiinaa ja itse ei halunnut."[/quote:a68dd79f4b]
Mutta mitä tähän tulee, niin onhan se vähän hassua järkähtämättömästi vuodesta toiseen kannattaa jotain toista maata kuin kotimaataan (jonka senkin voi toki tulkita hassuksi nationalistipelleilyksi halutessaan), kun pelityylit muuttuvat pelaajien ja valmentajien mukana. Mulla on ollu varmaan joka kisoissa eri suosikki, tai pikemminkin viisi eri suosikkia. Saksa oli vuonna 1990 icon_lol Tämä on toki se oikea tapa icon_wink[/quote:a68dd79f4b]

icon_lol

Vaikka mulla yleensä onkin joku suosikkimaa ennen otteluiden alkua, niin kyllä se, miten ko. joukkue pelaa itse matseissa vaikuttaa merkittävästi siihen, säilyykö kannatus läpi kisojen. icon_wink

Näissä kisoissa Venäjä vei Espanjan paikan, kunnes meni häviämään sille uudelleen. Henkisen pronssin antaisin Turkille hellittämättömästä taistelusta siipirikkonakin. Hienot kisat kaiken kaikkiaan.[/quote:a68dd79f4b]
Samat suosikit ku mulla + mulla vielä Kroatia, sexy football icon_wink

Kroatian eka matsi oli toki pettymys, mutta onneksi skarppasivat heti Saksaa vastaan icon_razz


'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damage—to kill.'

ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS

Offline

#1089 30.06.2008 11:02

tigrushka
ehkä yläosaton Mona Lisa
From: Boele-le-le de l'Ouest
Registered: 04.11.2006
Posts: 30,212

Re: 6

[quote:a7a5eee4fe="Jean-Babtiste"][quote:a7a5eee4fe="tigrushka"][quote:a7a5eee4fe="Jean-Babtiste"][quote:a7a5eee4fe="nordenstam"]
Terveisin nimimerkki "Saksa 1982 vuodesta lähtien kun kaikki pihan pennut huorasivat Brasiliaa tai Argentiinaa ja itse ei halunnut."[/quote:a7a5eee4fe]
Mutta mitä tähän tulee, niin onhan se vähän hassua järkähtämättömästi vuodesta toiseen kannattaa jotain toista maata kuin kotimaataan (jonka senkin voi toki tulkita hassuksi nationalistipelleilyksi halutessaan), kun pelityylit muuttuvat pelaajien ja valmentajien mukana. Mulla on ollu varmaan joka kisoissa eri suosikki, tai pikemminkin viisi eri suosikkia. Saksa oli vuonna 1990 icon_lol Tämä on toki se oikea tapa icon_wink[/quote:a7a5eee4fe]

icon_lol

Vaikka mulla yleensä onkin joku suosikkimaa ennen otteluiden alkua, niin kyllä se, miten ko. joukkue pelaa itse matseissa vaikuttaa merkittävästi siihen, säilyykö kannatus läpi kisojen. icon_wink

Näissä kisoissa Venäjä vei Espanjan paikan, kunnes meni häviämään sille uudelleen. Henkisen pronssin antaisin Turkille hellittämättömästä taistelusta siipirikkonakin. Hienot kisat kaiken kaikkiaan.[/quote:a7a5eee4fe]
Samat suosikit ku mulla + mulla vielä Kroatia, sexy football icon_wink

Kroatian eka matsi oli toki pettymys, mutta onneksi skarppasivat heti Saksaa vastaan icon_razz[/quote:a7a5eee4fe]

Jeps, Kroatiakin. Ja tovin toki myös Hollanti. icon_lol


Oikean colorscroll rytmin kiinni icon_cool saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
tumblr_n8cftoDpRj1td2wqmo1_250.gif
Jotain tanssin bez biggrinpeuk eiq ja fall joo.

Online

#1090 30.06.2008 11:08

Aina hymyile, älä lymyile
Member
Registered: 17.04.2008
Posts: 616

Re: 6

Onhan tää vähän icon_rolleyes-hetki, kun Espanjan viimein pärjätessä kaikki entinen lähtee kuin mormoonien ihokas päältä ja alta paljastuu ikuisesti spanskeille sykkinyt sydän. Ainahan siitä on kyllä pidetty, mutta näköjään rakkautta tunnustetaan vasta finaalin alkaessa. Mutta toisaalta ainahan sitä pitää joku jengi olla, yleensä vielä joutuu valitsemaan pienemmän pahan. Ei siihen matsiin saa muuten latausta. Mestarien liigan kohdalla tosin jengit on niin repulsiivista sakkia, että lähinnä toivoo isoille mulkuille isoja epäonnistumisia isoissa peleissä tai muuten vaan edes näyttävää futista.

Jo semifinaaleissa oltiin tilanteessa, että kaikki muut paitsi rampa Turkki sai mun puolesta voittaa, eli ihan vitun hyvät kisat. Ykkösinhokit Italia ja Portugali eliminoitiin heti ekalla jatkokierroksella. Jos Donadonin antijalkapallolla ois Espanja kaadettu, sillä paskalla ois jatkettu loppuun asti. Portugali on muuten vaan perseestä ja jengi täynnä kaatumisen jälkeen pallon kainaloon koppaavia tyylittömiä kakruja.

Kreikka oli tosi perseestä ja onnistui hamuamaan hallitsevana mestarina kisojen paskimman jengin tittelin. Kreikka-Ruotsi oli kahden kuolevan jengin surkea ja pelokas näytelmä. Liekö huonoin näkemistäni peleistä.

SWEITSIn jääminen lohkovaiheeseen harmitti. Toisin kuin monet jälkiviisaana saattaisivat ajatella, olivat lähellä yllätystä. Hakan Yakin oli kisojen sympaattisin pelaaja sovittaen ylleen antisankarin ja sankarin viittaa peräkkäisissä matseissa.

Offline

#1091 30.06.2008 11:13

Jean-Babtiste
spämking machine
From: Henkinen Kuvola
Registered: 02.10.2006
Posts: 30,616

Re: 6

Panam vielä henkkoht pahasti subjektiivinen tähdistö:

Podolski - Pavlutshenko
|
Schweinsteiger - Fabregas - Modric
|
Senna
|
Zhirkov - Chiellini - Servet Cetin - Hamit Altintop
|
Iker Casillas

Penkillä:
Arshavin - Metzelter - Akinfeev - Torres - Villa - Iniesta - Arda Thuran - Sneijder - Van Bronkhorst - De Rossi - Sergio Ramos

Kaikkea ei voi havainnoida saati sitten mahduttaa (esim. monta kovaa taistelijaa niinku Olic, Sanli Tuncay...), ja oikeinkirjoituksia en rupea nyt tarkistamaan ja yhdenmukaistamaan icon_wink


'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damage—to kill.'

ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS

Offline

#1092 30.06.2008 11:19

tigrushka
ehkä yläosaton Mona Lisa
From: Boele-le-le de l'Ouest
Registered: 04.11.2006
Posts: 30,212

Re: 6

Vaikka Arshavin onkin stara ja megalahjakkuus, niin Pavljutshenko saa kyllä pojot: tyyppi todella pitää potkupallon pelaamisesta! Riemukasta menoa matsista matsiin. icon_biggrin
Jälkimmäisessä Epsanja-matsissa tosin hyytyi hänkin.


Oikean colorscroll rytmin kiinni icon_cool saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
tumblr_n8cftoDpRj1td2wqmo1_250.gif
Jotain tanssin bez biggrinpeuk eiq ja fall joo.

Online

#1093 30.06.2008 11:21

Aina hymyile, älä lymyile
Member
Registered: 17.04.2008
Posts: 616

Re: 6

Maalivahdeista jäi tällä kertaa mieleen Nikopolidisin ja Rüstün sekoilu, liiterileukainen tyrkije-Robocop Volkan Demirel ja aina sävähdyttävä Essenin valkoinen tiikeri peuk

news_manset_resim_ec_VolkanDemirel009.jpg

Offline

#1094 30.06.2008 11:30

Pope
Bailarina Erotica
From: Käden taitojen runsaudensarvi
Registered: 17.02.2007
Posts: 18,484

Re: 6

[quote:98372d5e8c="shanks"][quote:98372d5e8c="Jean-Babtiste"][quote:98372d5e8c="nordenstam"]
Terveisin nimimerkki "Saksa 1982 vuodesta lähtien kun kaikki pihan pennut huorasivat Brasiliaa tai Argentiinaa ja itse ei halunnut."[/quote:98372d5e8c]
Mutta mitä tähän tulee, niin onhan se vähän hassua järkähtämättömästi vuodesta toiseen kannattaa jotain toista maata kuin kotimaataan (jonka senkin voi toki tulkita hassuksi nationalistipelleilyksi halutessaan), kun pelityylit muuttuvat pelaajien ja valmentajien mukana. Mulla on ollu varmaan joka kisoissa eri suosikki, tai pikemminkin viisi eri suosikkia. Saksa oli vuonna 1990 icon_lol Tämä on toki se oikea tapa icon_wink[/quote:98372d5e8c]

Toi on muuten hyvä pointti. Itelle ainakin joku yksittäinen pelaajakin voi toimia kimmokkeena ruveta "kannattamaan" jotain maata ja toisaalta taas sitten toisinpäinkin. Monilla tosin voi mennä toi niin, että jos seuraa jotain tiettyä liigaa niin sitä kautta kannattaa sitten sitä maajoukkuettakin.

En tiiä mut itelle arvokisat on aina enemmän jalkapallon hurmaa, koska ei tarvitse olla niin puolueellinen kuin suerajoukkuekarkeloissa. Joka kisoissa tulee aina uusia suosikeita ja inhokeita.[/quote:98372d5e8c]

Mulla on aina ollut täysin akkamainen ihkupelaajalähtöinen tai muuten vaan ulkourheilullinen tapa valita suosikkijoukkueet. Ranskaa kannatin natiaisesta, koska Platini -84 oli ihan meidän faijan näköinen. -86 symppasin Belgiaa (Pfaff sydan), -90 kisat tietenkin meni Englannille (E for England psykostep), jne.... Ranskan pitkä kannatuskausi alkoi taas 10 vuotta sitten koska Zizou luonnollisesti kulli:rakkaus::itku::peuk:, nyt olenkin ollut sitten vähän hukassa sadbanana

Mutta oikea joukkue voitti toki pelin eilen ff


DMIjc.png

menen nyt nukkumaan ajatellen Jan Vapaavuorta

Offline

#1095 30.06.2008 11:32

Joe Caligula
Member
Registered: 10.04.2008
Posts: 3,305

Re: 6

[quote:70c7f3b0a8="Pope"][quote:70c7f3b0a8="shanks"][quote:70c7f3b0a8="Jean-Babtiste"][quote:70c7f3b0a8="nordenstam"]
Terveisin nimimerkki "Saksa 1982 vuodesta lähtien kun kaikki pihan pennut huorasivat Brasiliaa tai Argentiinaa ja itse ei halunnut."[/quote:70c7f3b0a8]
Mutta mitä tähän tulee, niin onhan se vähän hassua järkähtämättömästi vuodesta toiseen kannattaa jotain toista maata kuin kotimaataan (jonka senkin voi toki tulkita hassuksi nationalistipelleilyksi halutessaan), kun pelityylit muuttuvat pelaajien ja valmentajien mukana. Mulla on ollu varmaan joka kisoissa eri suosikki, tai pikemminkin viisi eri suosikkia. Saksa oli vuonna 1990 icon_lol Tämä on toki se oikea tapa icon_wink[/quote:70c7f3b0a8]

Toi on muuten hyvä pointti. Itelle ainakin joku yksittäinen pelaajakin voi toimia kimmokkeena ruveta "kannattamaan" jotain maata ja toisaalta taas sitten toisinpäinkin. Monilla tosin voi mennä toi niin, että jos seuraa jotain tiettyä liigaa niin sitä kautta kannattaa sitten sitä maajoukkuettakin.

En tiiä mut itelle arvokisat on aina enemmän jalkapallon hurmaa, koska ei tarvitse olla niin puolueellinen kuin suerajoukkuekarkeloissa. Joka kisoissa tulee aina uusia suosikeita ja inhokeita.[/quote:70c7f3b0a8]

Mulla on aina ollut täysin akkamainen ihkupelaajalähtöinen tai muuten vaan ulkourheilullinen tapa valita suosikkijoukkueet. Ranskaa kannatin natiaisesta, koska Platini -84 oli ihan meidän faijan näköinen. -86 symppasin Belgiaa (Pfaff sydan), -90 kisat tietenkin meni Englannille (E for England psykostep), jne.... Ranskan pitkä kannatuskausi alkoi taas 10 vuotta sitten koska Zizou luonnollisesti kulli:rakkaus::itku::peuk:, nyt olenkin ollut sitten vähän hukassa sadbanana

Mutta oikea joukkue voitti toki pelin eilen ff[/quote:70c7f3b0a8]

icon_wink


Lasken itseni liberaalifeministiksi, ja minulle feminismi tarkoittaa tasa-arvoon pyrkimistä, ei sen avulla tai naiseudella ratsastamista.

No runkut runkatkoon, mutta minäpoika haluan tanssia.

Offline

#1096 30.06.2008 11:33

tigrushka
ehkä yläosaton Mona Lisa
From: Boele-le-le de l'Ouest
Registered: 04.11.2006
Posts: 30,212

Re: 6

[quote:d2ca70c2af="Pope"]Mulla on aina ollut täysin akkamainen ihkupelaajalähtöinen tai muuten vaan ulkourheilullinen tapa valita suosikkijoukkueet. Ranskaa kannatin natiaisesta, koska Platini -84 oli ihan meidän faijan näköinen. -86 symppasin Belgiaa (Pfaff sydan), -90 kisat tietenkin meni Englannille (E for England psykostep), jne.... Ranskan pitkä kannatuskausi alkoi taas 10 vuotta sitten koska Zizou luonnollisesti kulli:rakkaus::itku::peuk:, nyt olenkin ollut sitten vähän hukassa sadbanana

Mutta oikea joukkue voitti toki pelin eilen ff[/quote:d2ca70c2af]

Joo, tämä aspekti toki kieltämättä vaikuttaa myös.  icon_wink

Zizou, Figo ja Hotti-Totti eivät ole saaneet ihan vertaistaan seuraa. sadbanana


Oikean colorscroll rytmin kiinni icon_cool saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
tumblr_n8cftoDpRj1td2wqmo1_250.gif
Jotain tanssin bez biggrinpeuk eiq ja fall joo.

Online

#1097 30.06.2008 11:33

Jean-Babtiste
spämking machine
From: Henkinen Kuvola
Registered: 02.10.2006
Posts: 30,616

Re: 6

Pope wrote:

-86 symppasin Belgiaa (Pfaff sydan)

Yksi viimeisistä todella suurista maalivahdeista icon_cool

Jan Ceulemans oli myös varsinainen velho noihin aikoihin peuk


'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damage—to kill.'

ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS

Offline

#1098 30.06.2008 11:55

turston
turska the wonder, tuohtunut vegaani
From: jojo
Registered: 13.06.2005
Posts: 9,517

Re: 6

[quote:56951f3c10="shanks"]Rotsi fantasyliigan voittajaksi muuten merkattiin Futre 299 pisteellä. Toiseksi teekki 280 pisteellä ja kolmanneksi Lapin oma poika Acedia 267 pisteellä.

Onnittelut voitajille. peuk[/quote:56951f3c10]
Ässä  rakkaus  peuk


ei muuta kuin voidetta rakoon ja ruuvi kiinni!

Offline

#1099 30.06.2008 12:23

teekki
Member
Registered: 13.06.2005
Posts: 1,941

Re: 6

[quote:7b2ab7846d="shanks"]Rotsi fantasyliigan voittajaksi muuten merkattiin Futre 299 pisteellä. Toiseksi teekki 280 pisteellä ja kolmanneksi Lapin oma poika Acedia 267 pisteellä.

Onnittelut voitajille. peuk[/quote:7b2ab7846d]

Vedin aika tasaisen varmasti läpi tämän skaban. Parilla ekalla kierroksella tuli muutamia hyviäkin valintoja, mutta loppua kohti ei löytynyt ihan oikeita pelaajia, varsinkaan kapteeniksi. Onnittelut tosiaan voittajalle  peuk

Offline

#1100 30.06.2008 14:05

ginimies
entinen crack-pormestari nyk. crack-tohtori
Registered: 22.04.2006
Posts: 18,663

Re: 6

Gloryhuntterit  center


Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.

Offline

#1101 30.06.2008 14:06

hrmunoita
rankka rässi
From: 1927 'till infinity
Registered: 16.09.2005
Posts: 39,222

Re: 6

Xavi awarded Euro 2008 accolade

Spain midfielder Xavi has been named the best player of Euro 2008.

http://news.bbc.co.uk/sport2/hi/footbal … 481108.stm


-------------------


Euro 2008 team of the tournament

Goalkeepers: Gianluigi Buffon (Italy), Iker Casillas (Spain), Edwin van der Sar (Netherlands).

Defenders: Bosingwa (Portugal), Philipp Lahm (Germany), Carlos Marchena (Spain), Pepe (Portugal), Carles Puyol (Spain), Yuri Zhirkov (Russia).

Midfielders: Hamit Altintop (Turkey), Luka Modric (Croatia), Marcos Senna (Spain), Xavi Hernández (Spain), Konstantin Zyryanov (Russia), Michael Ballack (Germany), Cesc Fàbregas (Spain), Andrés Iniesta (Spain), Lukas Podolski (Germany), Wesley Sneijder (Netherlands).

Forwards: Andrei Arshavin (Russia), Roman Pavlyuchenko (Russia), Fernando Torres (Spain), David Villa (Spain).


Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu

Offline

#1102 30.06.2008 14:08

ginimies
entinen crack-pormestari nyk. crack-tohtori
Registered: 22.04.2006
Posts: 18,663

Re: 6

Väärin meni. Paras taisi olla Espanjan brasilialaisvahvistus.


Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.

Offline

#1103 30.06.2008 14:08

kaakku
ärrävikanen pelle
Registered: 23.06.2005
Posts: 13,960

Re: 6

Ei menny huonoon osoitteeseen, olihan Espanjan keskikenttä Xavin johdolla kisojen paras.

edit: Sennalle toki peuk


Varikset komentavat

Offline

#1104 30.06.2008 14:11

hrmunoita
rankka rässi
From: 1927 'till infinity
Registered: 16.09.2005
Posts: 39,222

Re: 6

Tosi paha noista lähteä valitsemaan. Varmaan heittivät kolikkoa tai jotain.


Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu

Offline

#1105 30.06.2008 14:20

Futre
Member
From: 40630
Registered: 28.08.2007
Posts: 1,157

Re: 6

[quote:943c767eb0="teekki"][quote:943c767eb0="shanks"]Rotsi fantasyliigan voittajaksi muuten merkattiin Futre 299 pisteellä. Toiseksi teekki 280 pisteellä ja kolmanneksi Lapin oma poika Acedia 267 pisteellä.

Onnittelut voitajille. peuk[/quote:943c767eb0]

Vedin aika tasaisen varmasti läpi tämän skaban. Parilla ekalla kierroksella tuli muutamia hyviäkin valintoja, mutta loppua kohti ei löytynyt ihan oikeita pelaajia, varsinkaan kapteeniksi. Onnittelut tosiaan voittajalle  peuk[/quote:943c767eb0]
Ta' mates! Ei voinu kyllä tulla kellekään yllätyksenä mun suksee.. Oma mielenkiinto fantsun osalta keskittyi hyvän frendini kamppailuun maailmanmestaruudesta; harmittavasti putosi 7. sijalle finaalipäivänä ollen kuitenkin 2. paras finländare. Koko paskanhan voitti joku kuisma jostain päin soomee..

Offline

#1106 30.06.2008 14:22

hrmunoita
rankka rässi
From: 1927 'till infinity
Registered: 16.09.2005
Posts: 39,222

Re: 6

Kuismat tuntuu olevan ihan kurkoja kaikessa mitä ne ikinä tekeekään peuk


Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu

Offline

#1107 30.06.2008 14:22

shanks
Banned
Registered: 13.06.2005
Posts: 24,979

Re: 6

Jep. Reilun kuukauden päästä sitte starttaillaan jo valjuliiga fantasya ja syssymmällä cl:n vastaavaa. Pakko ottaa nyt tavotteeks ees jommassa kummassa sijoittua kärkikolmikkoon.

Offline

#1108 30.06.2008 14:24

ginimies
entinen crack-pormestari nyk. crack-tohtori
Registered: 22.04.2006
Posts: 18,663

Re: 6

shanks wrote:

Jep. Reilun kuukauden päästä sitte starttaillaan jo valjuliiga fantasya ja syssymmällä cl:n vastaavaa. Pakko ottaa nyt tavotteeks ees jommassa kummassa sijoittua kärkikolmikkoon.

Sama.  icon_cool


Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.

Offline

#1109 30.06.2008 14:51

hrmunoita
rankka rässi
From: 1927 'till infinity
Registered: 16.09.2005
Posts: 39,222

Re: 6

Aina hymyile, älä lymyile wrote:

SWEITSIn jääminen lohkovaiheeseen harmitti. Toisin kuin monet jälkiviisaana saattaisivat ajatella, olivat lähellä yllätystä. Hakan Yakin oli kisojen sympaattisin pelaaja sovittaen ylleen antisankarin ja sankarin viittaa peräkkäisissä matseissa.

Erittäin sama.


Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu

Offline

#1110 30.06.2008 15:10

E
Member
Registered: 21.01.2007
Posts: 3,615

Re: 6

Espanja  dubstep jeeeeee!!

Juu ja Aragones oli ehkä kisojen sympaattisin valmentaja  icon_cool


Noin 130-kiloinen naapurinmies, 23-vuotias mies ja alusvaatteisillaan ollut nainen kaatuivat ojaan.
Tehokkain tapa piiloutua on painua pohjaan, ja jos miehistö makaa punkissaan eikä tuota energiaa ja hiilidioksidia niin kolmesta viiteen päivään voi olla siellä colorflash peuk dance

Offline

  1. Index
  2. » Sporttila
  3. » 6

Board footer

Powered by FluxBB