You are not logged in.
Tisseille
Perseille
Oho, vähän hyvä suomilevykevät!
Edit: Pliis kertokaa, että se kamala "tissejä ja persettä" on joku Asan vanha biisi EIKÄ tuu tuolle levylle.
Ai se "mies haluaa rintoja persettä"? Vanha biisi juu.
Schnabel Ralf, kai kannatat sä viittä vuotta/
suunnitelmataloudessa lepää kansanvoima/
Kommunismissa ei vikaa oo vaan ihmisissä/
tuskin pois pääsen täältä konsanaan
Jes! Sitten on isot odotukset uudelle levylle.
voi voi, tuolla menolla et kyllä pääse eduskuntaan
Meinasin jo rientää heti tänään hakemaan Jätkäjätkien tuoreen cd:n, mutta satuinpa kuuntelemaan youtubesta pari "video"-biisiä... Täähän onkin jotain letkeää suomi-reggaeta tyyliin Jukka Poika tjms. Aikamoinen isku vasten kasvoja, jää kyl ostamatta.
"Olin eka ja kolmas, joka sai maksusta"
Oon kuullu uudelta vaan ton "joku saa tietää" -biisin ja se on ainakin ihan kelpoa kamaa.
Positiivista vaan, että jotain kehitystä tapahtuu. Muutenkin olen diggaillut enemmän asan biiseistä vähän orgaanisemmalla soundilla livenä jätkäjätkät-bändin kera kuin levyllä.
"ei lisäaineita, hyvää hilloa viikon ajan"
Onks kellään vielä sitä uutta? Hypistelin sitä eilen Äxässä, mutta en ostanut.
Radiossa on soinut ainaski joku uuden levyn biisi. Mua vähän hämmästyttää, että mä oikeesti tykkäsin siitä ihan hitsin paljon.
Oli ihan tosi hyvä Käpylän kyläjuhlilla! Kyllä kannatti oottaa sateessa. Levyä en o vieläkään kuullu.
Näähän keikaroi Tavastialla perjantaina. Ajattelin mennä. Vähän kyllä hirvittää ja pelottaa, että Puppa on äänessä entistä enemmän.
Vuoden nuori muotoilija.
En pystynyt kuuntelemaan yhtään biisiä loppuun, mut voihan tää toki toimia monelle muulle. Vois katella joskus uudelleen, tosin lievästi harmittaa ku tuli ihan rahalla hankittua levy ja sit iski vaan älytön pettymys. En nyt viitti analysoida tarkemmin, mut sanotaan vaikka Puppa vois oikeasti pitää päänsä kiinni. Ja oikeastaan tökkii sen Jason muuttaa taivaaseen -tyypin meininki kans. Sori vaan!
Anttilassa soi tuossa männä päivänä, joku kolmisen biisiä siinä kerkesin kuulemaan. Ei ole kyllä yhtikäs mua varten tuo levy, ei vaan jotenkin jaksa
organizing the boy scouts for murder is wrong
Jotenkin tosi vaikee uskoo noitten uusien biisien livenä kuulemisen jälkeen, että ne ois levyllä huonoja (paitsi se "joku saa tieetää")! Pahan miehen polkka ja sit joku, jonka nimee en muista
. Tulen kyllä kertomaan mielipiteeni, kunhan nyt joskus kuulisin sen levyn.
Olihan tää livenä jälleen aika kova. Ehkä en levyä halua kuitenkaan ostaa. Tällainen intensiteetti lienee saavutettavissa vain keikalla. Ehkä.
Vuoden nuori muotoilija.
En oikein tiennyt mitä odottaa levyltä, mutta nyt on kyllä myönnettävä, että tykkään ihan helvetisti. Ja kerrankin vinyyliä kannatti odottaa: avattavat kannet, tuplavinyyli ja cd.
Juha, olet miespuolinen Jippu. Onnea!
Noni, levy kuultu ja tykkäsin.
Tällä hetkellä Asa työstää joulumarkkinoille Jou jou -nimeä kantavaa albumia muun muassa yhdessä DJPP:n kanssa. Levylle on siteerattu vanhoja sanontoja 90-luvun rap-musiikista.
Asalta ilmestyy alkuvuonna uusi sooloalbumi "Jou Jou", jonka materiaalia tullaan kuulemaan Tavastian keikalla. Levyn taustalla vaikuttaa myös Uusi Fantasiasta tuttu DJPP
Jätkäjätkien pohjanoteerauksen jälkeen melkein mikä tahansa veto on oikea
Mitä vikaa Jätkäjätkissä? Kimi & Joska :peuk:
Se levy oli mun mielestä ihan hirveä. En kyllä moneen kertaan yrittänytkään. Muistikuvani mukaan homma oli niin paljon kallellaan suomireggaen suuntaan, että ärsyttävyyskynnys ylittyi heti.
Varmasti Mummelin kavereita ja ihan hyviä ihmisiä jne, mut joku Puppa J:n aksentti on yksi kamalimpia elementtejä nykypäivän suomimusassa
Se levy oli mun mielestä ihan hirveä. En kyllä moneen kertaan yrittänytkään. Muistikuvani mukaan homma oli niin paljon kallellaan suomireggaen suuntaan, että ärsyttävyyskynnys ylittyi heti.
Vahae sama. Kova livebändi kyllä, mutta ei tota levyllä jaksa edes hitusta alusta. Mä toivon, että Asa taantuis sinne Terveisiä kaaoksesta -meininkeihin takaisin.
Vuoden nuori muotoilija.
Neuvostoliitto wrote:Se levy oli mun mielestä ihan hirveä. En kyllä moneen kertaan yrittänytkään. Muistikuvani mukaan homma oli niin paljon kallellaan suomireggaen suuntaan, että ärsyttävyyskynnys ylittyi heti.
Vahae sama. Kova livebändi kyllä, mutta ei tota levyllä jaksa edes hitusta alusta. Mä toivon, että Asa taantuis sinne Terveisiä kaaoksesta -meininkeihin takaisin.
Täysin sama!
Ex-koljan känniviestissä mainittiin, että loppuvuodesta (siis todennäköisesti ensi vuoden puolella) pitäisi ilmestyä uusi Asa/DJPP-albumi. Mitä?
Jouko Piho wrote: Kirjoitan täällä mielelläni, koska täällä porukka on fiksua ja asiallista verrattuna PIFin väkeen, josta osa on aivan liian alatyylisiä ja räävittömiä pilkkaajia.
Ex-koljan känniviestissä mainittiin, että loppuvuodesta (siis todennäköisesti ensi vuoden puolella) pitäisi ilmestyä uusi Asa/DJPP-albumi. Mitä?
jou jou, lue muutama viesti ylöspäin
En nyt viitti analysoida tarkemmin, mut sanotaan vaikka Puppa vois oikeasti pitää päänsä kiinni.
Joo ihan hirveetähän tää on. Alkaa vituttaa heti kun näkee sen tyypin hillumassa lavalla.
Jouko Piho wrote: Kirjoitan täällä mielelläni, koska täällä porukka on fiksua ja asiallista verrattuna PIFin väkeen, josta osa on aivan liian alatyylisiä ja räävittömiä pilkkaajia.
Jou jou!
Folkhälsan wrote:Neuvostoliitto wrote:Se levy oli mun mielestä ihan hirveä. En kyllä moneen kertaan yrittänytkään. Muistikuvani mukaan homma oli niin paljon kallellaan suomireggaen suuntaan, että ärsyttävyyskynnys ylittyi heti.
Täysin sama!
Loppuasukas oli merkityksetön syrjähyppy suamihiphopin historiassa?
Terveisiä kaaoksesta mun perse!
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
loppupeleissä loppuasukas taitaa olla ainoa joka tältä tullaan muistamaan
loppupeleissä loppuasukas taitaa olla ainoa joka tältä tullaan muistamaan
Loppuasukashan vaan ratsasti Terveisiä kaaoksen meiningeillä. Ei läheskään yhtä hyvä levy!
psykokarkki wrote:loppupeleissä loppuasukas taitaa olla ainoa joka tältä tullaan muistamaan
Loppuasukashan vaan ratsasti Terveisiä kaaoksen meiningeillä. Ei läheskään yhtä hyvä levy!
Mä taas veikkaan, että tää ei ollu vielä läheskään tässä ja eessä on vielä moneen suuntaan meneviä juttuja.
Tuohon edelliselle sivulle palatakseni, ei se Ykstoist ykstoist oo munkaan mielestä mikään paras levy. Käsitin jotenkin niin, että Neuvostoliitto puhu yleisemmin tästä koko bändikokonaisuudesta, jolla siis mielestäni on vielä paljon annettavaa. Jonkin verran oon kuunnellu töissä tota levyä ja Kommareita on ainut biisi, joka on pakko skipata joka kerta, kun (vaikka Rauhatäti on ihana!!) viimestään siinä äiti - lapsi -kohassa menee yli ja aivot räjähtää (huonolla tavalla). Ehkä noi Balkan-lainat ei oo yhtä onnistuneesti toteutettuja kuin Loppuasukkaalla. Saattaa silti mennä vuoden levyihin, saas nyt nähdä, en ehdi nyt miettiä enempää, kun kylppärissä on järjettömän kokoinen toukka ja pitäs miettii, mitä teen sille!
en ole kolmekybänen emoboy