You are not logged in.
[quote:2e3c7402fd="risto_m"]
Outoo muuten mun mielestä jengi, joka jotenkin ylitulkitsee näitä sanoituksia, ja hakee vaikka millasia ihmemerkityksiä (Basson foorumilla nämä). Ainakin tällä levyllä on teemat varsin selkeitä. Ja johan mies itekin on sanonut haastattelussa, että jos biisissään lauletaan kanttarellistä kanttarellin kanssa, niin se tarkoittaa kanttarelliä kanttarellin kanssa, eikä mitään muuta [/quote:2e3c7402fd]Mjoo, enpä tiä. Tärkeintähän on, miten ne sanotukset kullekin henkilökohtasesti toimii. Mut vopihan se olla tosiaan myös vähä noloo, jos sit alkaa niitä juttuja muille julistamaan totuutena.
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
[quote:6bdd16bbfd="Jean-Babtiste"][quote:6bdd16bbfd="risto_m"]
Outoo muuten mun mielestä jengi, joka jotenkin ylitulkitsee näitä sanoituksia, ja hakee vaikka millasia ihmemerkityksiä (Basson foorumilla nämä). Ainakin tällä levyllä on teemat varsin selkeitä. Ja johan mies itekin on sanonut haastattelussa, että jos biisissään lauletaan kanttarellistä kanttarellin kanssa, niin se tarkoittaa kanttarelliä kanttarellin kanssa, eikä mitään muuta [/quote:6bdd16bbfd]Mjoo, enpä tiä. Tärkeintähän on, miten ne sanotukset kullekin henkilökohtasesti toimii. Mut vopihan se olla tosiaan myös vähä noloo, jos sit alkaa niitä juttuja muille julistamaan totuutena.
[/quote:6bdd16bbfd]
Juu, juuri tuota tarkotin siis!
Se on ihan järkyttävää. Se on kuvottavaa kusetusta. Se on helvetinmoista suhmurointia. Se on törkeää. Se on ihan karseaa katsoa.
joskus sikari on vain sikari
voodoo jippu eiq people bez magic people
lol apua
ultravox
joskus sikari on vain sikari
mutta sikariakin tulee imeä, jotta pää punottaa.
Juha, olet miespuolinen Jippu. Onnea!
Loppuasukas on ekan kuuntelun perusteella hämmentävää mutta maistuvaa! Noita lyriikoita kelatessa hymynkare vaihtuu hölmistyneeseen ammotukseen, mitäihmettä se tossa heitti?
Joo just jotenkin näin eli kamaa tulee jotenkin niin paljon ja niin nopeesti, ettei meinaa pysyä perässä! Eli ihan parasta, koska tulee varmasti kestämään kuuntelua. Oivalluksista tulee muuten pakosti mieleen Keuhkot välillä, vaikka selvät erot toki löytyy. Hehkutin jo Magig Moment -topikkiin lisää aiheesta...
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
Hehkutin jo Magig Moment -topikkiin lisää aiheesta...
kopsataan toki tännekin:
[quote:a35023f07e="Jean-Babtiste"]Kaikillehan tää on jo selvää, että Asan Loppuasukas on oikeasti psykedeelistä tavaraa, ja tarkoitan tällä sitä, että sen kuuntelu muistuttaa psykedeelistä kokemusta ja että se etenee mun tajunnassa ihan uskomattomana visioiden virtana, mutta eilen varsinkin kun kuuntelin ennen baariin lähtöä parin kaljan jälkeen "Sanat ei tehny tätä lauluaa", niin se kohta "soittaa kurvissa skata sporien haitarit" räjäytti kyl mun pään.
[/quote:a35023f07e]
Samaa.
Kyseinen laulu on itse asiassa muodostumassa minulle jonkinlaiseksi anthemiksi. Kuinka
, mutta ei voi mitään.
Se väliosa, missä se pyörittelee ärriä, huipentuen viemärien pörinään ja toteamukseen kuoleman tiedostamisesta.
Vuoden levy.
![]()
![]()
![]()
![]()
:sydän:
[quote:a35023f07e="Alxity"][quote:a35023f07e="Jean-Babtiste"][quote:a35023f07e="ex-kolja"][quote:a35023f07e="Jean-Babtiste"][quote:a35023f07e="ex-kolja"]
Kyseinen laulu on itse asiassa muodostumassa minulle jonkinlaiseksi anthemiksi. Kuinka , mutta ei voi mitään.[/quote:a35023f07e]
Eilen soi mulla päässä kun humalapäissäni kurvailin Kampissa pyörällä väistellen ihmisiä, luullen tiedostavani jokaisen tyypin läsnäolon ja liikkeet
[/quote:a35023f07e]
Elämä on parasta huumetta, varsinkin kun on 41 astetta kuumetta.[/quote:a35023f07e]
Elämä on kuin purkka tikkarissa, varsinkin ku on 31 vuotta mittarissa [/quote:a35023f07e]
Pitääköhän testata tuota levyä kun se J-B:n sielun tuollaiseen runouteen on kirvoittanut.[/quote:a35023f07e]
joopa joo, muistin just että mulla on asafoetida taskussa, vopis vaikka polttaa levylle niin vois kuunnella.
toistaiseksi en ole asalta mitään mullistavaa kuullut, mutta kommenteista päätellen kai pakko uskoa että loppuasukas pitäis vähintään tsekkailla. kattellaan...
lol apua
ultravox
[quote:fc0b096448="TWISTED BITCH"]
toistaiseksi en ole asalta mitään mullistavaa kuullut,[/quote:fc0b096448]
:?
[quote:94a4107296="ex-kolja"][quote:94a4107296="TWISTED BITCH"]
toistaiseksi en ole asalta mitään mullistavaa kuullut,[/quote:94a4107296]
:?[/quote:94a4107296]
no mut suunnilleen ainoo kuulemani asa-biisi oli leijonaa mä metsästän, mut nyt soi asa foetida jo toista kertaa ja täähän on varsin hyvää
lol apua
ultravox
jaha, pitihän se loppuasukas käydä poimimassa juhannusmusiikiksi, ja hyvä levyhän tuo, ylläri
lol apua
ultravox
Viime viikolla höpisin Asan kanssa haastiksen. Aivan tajuttomasti painavaa asiaa noin niin kuin elostakin ylipäänsä ja musiikillisista matkusteluista. Pitkästä aikaa sellainen fiilis, ettei vastapuoli vetänyt automaatiolla vastauksiaan.
Tähän kyllä täyttä komppia! Jututin eilen Asaa 2,5h kaikesta mitä vaan mieleen tuli. Tosi skarppi, kohtelias ja mukava tyyppi. Itse asiassa tuntui melkein kun ois ollut jonkun kaverin kanssa bissellä. Vaihdettiin kirja- ja levysuosituksia. Lopuksi sain vielä halauksen, IIH.
Jouko Piho wrote: Kirjoitan täällä mielelläni, koska täällä porukka on fiksua ja asiallista verrattuna PIFin väkeen, josta osa on aivan liian alatyylisiä ja räävittömiä pilkkaajia.
2,5 tuntia?
Sanoitko että on pantavin pipopää?
On muuten duunikaverini skidin kummisetä.
Melkein sukua julkkikselle!
"noi (sun) listat tekevät ketjuista vittumaisia luettavia. vähänniinku kaikki muutkin sun postaukset siis mut voisit lopettaa. yllytys ei oo hyvä tekosyy. no ei niitä tartte sinnekään enää postailla. tuollaset listat vois upota jonneki huoneeseen ja muut (sun) jutut demiin."
Koljan pitää käydä itse sanomassa se.
Eikös se ollut pantavin PILVIpää
Jouko Piho wrote: Kirjoitan täällä mielelläni, koska täällä porukka on fiksua ja asiallista verrattuna PIFin väkeen, josta osa on aivan liian alatyylisiä ja räävittömiä pilkkaajia.
ASA SITÄ eiq
lol apua
ultravox
Kuulin Vertsiltä että ohjelmassa olisi ollut myös paketin noutoa Herttoniemestä ym. asiaankuuluvaa toimintaa
E: Korjattu Toi Eira kummitellu näköjään mielessä tänään
Korjaa faktasi, nyt meni ihan väärin
Kerrottakoon foorumisteille, että Asa mainitsi kahteen otteeseen idolinne JIPUN.
[quote:8c6803c376="Moronica"]Koljan pitää käydä itse sanomassa se.
Eikös se ollut pantavin PALVIpää [/quote:8c6803c376]
Black Metal on oikeasti muutakin kuin skandaalijournalismia.
jäsen: vitun hapan (suljettu?) pappaosasto
[quote:d65a0c1c4c="nordenstam"]Viime viikolla höpisin Asan kanssa haastiksen. Aivan tajuttomasti painavaa asiaa noin niin kuin elostakin ylipäänsä ja musiikillisista matkusteluista. Pitkästä aikaa sellainen fiilis, ettei vastapuoli vetänyt automaatiolla vastauksiaan.[/quote:d65a0c1c4c]
Tähän kyllä täyttä komppia! Jututin eilen Asaa 2,5h kaikesta mitä vaan mieleen tuli. Tosi skarppi, kohtelias ja mukava tyyppi. Itse asiassa tuntui melkein kun ois ollut jonkun kaverin kanssa bissellä. Vaihdettiin kirja- ja levysuosituksia. Lopuksi sain vielä halauksen, IIH.
loppuasukas ollut kesän ajan tehokuuntelussa ja noussut ehkäpä jopa vuoden kovimmaksi levyksi tähän mennessä!
ja kun suomi pelaa lätkää
se iskee joka jätkään
kaljaa koneeseen ja ukkometsoon
[quote:8f4ebbb242="kantripoju"]loppuasukas ollut kesän ajan tehokuuntelussa ja noussut ehkäpä jopa vuoden kovimmaksi levyksi tähän mennessä!
[/quote:8f4ebbb242]
sama
mahtavaa musaa ja kerranki fiksut sanat ja homma jotenki ajassa kiinni. pitänee aiemmatki hankkia, hyvinkään anttilassa ei vaan ollu terveisiä kaaoksesta
lol apua
ultravox
löytyykös mortsu/vertsin asa-juttua netistä?
Mun sohvalla lojuu. Ei mulla muuta. Miksei börjen ottama kuva ole täällä?
Niin että mistä sen Räppärin Ilo -viisun löytää? Hä?
Niin että mistä sen Räppärin Ilo -viisun löytää? Hä?
Ainakin se on Asan Myspace-sivustolla ja jollain mixtapella(?).
[quote:8ace7b0f86="zörk"]Niin että mistä sen Räppärin Ilo -viisun löytää? Hä?[/quote:8ace7b0f86]
Ainakin se on Asan Myspace-sivustolla ja jollain mixtapella(?).
Joo, jälkimmäinen kiinnostaa.
Täällähän tämä: http://issuu.com/libero/docs/libero308? … yout=white
Hyvä juttu mutta niin lyhyt! Pistä äänitallenne jakoon Parissa kohtaa tosin lipsahtaa lähes NYT-tyyliseen kirjoitteluun
Ei, siis mä vaan vierastan tuota keskustelevaa sävyä, jossa toimittajan kysymyksistä ei voi olla varma miten ne on kysytty, ja osa vastauksista on suoraan lainattu, osa editoitu. Tajuan toki, että valtaosa kaikista haastatteluista tehdään näin.
Luonnollisesti en voi venyttää omia juttujani 15 000 merkkiin, jos en ota sellaisia avustajiltakaan.