You are not logged in.
Sent from my iPhone 16
Ihme kyllä, CCR:n versio Heard It Through The Grapevine -klassikosta hakkaa niin Glady's Knightin,
Marvin Gayen kuin Smokeyn versiot.
Last edited by MMM (08.07.2012 18:03)
Oon allerginen sellaiselle teoreettiselle höpinälle, jossa länsimainen yhteiskunta on tuhoon tuomittu vailla selityksiä tai avauksia siitä miksi näin välttämättä on ja miten se kiteytyy erityisen hyvin berliiniläisessä cappuccinossa ja sushikebabissa
Ihme kyllä, CCR:n versio Heard It Through The Grapevine -klassikosta hakkaa niin Glady's Knightin,
Marvin Gayen kuin Smokeyn versiot.
mikäs ihme tuo
Goottijumppaa altkantrina:
Älä päästä painiks sitä
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Cover-versio muuttui raa'aksi rikokseksi Helsingissä
Julkaistu: 20.9.2012 16:40
Cover-versio hakkasi törkeästi alkuperäisen, kahlitsi käsiraudoilla, uhkasi tappaa, nimitteli halventavasti ja löi päähän.
Alkuperäisen piina kesti noin 10 tuntia.
Helsingin käräjäoikeus tuomitsi 45-vuotiaan cover-version 6,5 vuoden vankeusrangaistukseen törkeästä hakkauksesta, kolmesta törkeästä pahoinpitelystä, vapaudenriistosta sekä pakottamisesta seksuaaliseen tekoon.
Cover-versio ei tuntenut entuudestaan alkuperäistä eikä sen suostumusta S/M-toimintaan ollut.
Hakkaus tehtiin oikeuden mukaan erittäin julmalla ja nöyryyttävällä tavalla. Cover-versio oli kutsunut alkuperäisen kotiinsa.
Cover-versio ja alkuperäinen olivat oikeuden mukaan harjoittaneet S/M-seksiä. Cover-version mukaan toiminta perustui yhteiseen sopimukseen.
Oikeuden mukaan toiminta ei perustunut kuitenkaan vapaaehtoisuuteen eikä siinä toimittu keskeyttämisperiaatteiden mukaisesti.
You know, if it was a regular salad I wouldn't have said anything. But you had to have the BIG SALAD.
MMM wrote:Ihme kyllä, CCR:n versio Heard It Through The Grapevine -klassikosta hakkaa niin Glady's Knightin,
Marvin Gayen kuin Smokeyn versiot.mikäs ihme tuo
Ite pidän Gayen ja ccr versioista yht paljon. Molemmis on puolensa.
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
onko todella päästy näin pitkälle ilman mainintaa william shatnerista?
hienoja versioitahan herralta löytyy roppakaupalla mutta kyllä tuo timanttinen common people-tulkinta taitaa olla se kaikista kovin.
Kuulin tämän eilen musavisassa ja VOJA VOJA
Oikean rytmin kiinni saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
Jotain tanssin bez eiq ja fall joo.
Jari Sillanpään coveroima Cheekin Liekeissä eilen Vain Elämää -sarjan Cheek-jaksossa
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Tosi kova versiointi hiirimattonalta
Miksei pitäisi nauraa? Vittu tässä mitään diplomaatteja olla.
Ylipäätään tuon ohjelman versioille! Kovaa meininkiä ollut jokaisessa jaksossa.
bzort glorf bööth
Ylipäätään tuon ohjelman versioille! Kovaa meininkiä ollut jokaisessa jaksossa.
Tämä. Nipa, Jari & Cheek
Täytyykin tsekata tätä jatkossa.
Myös youtubessa
In the last second of life, they're gonna show you how,
how they run this show.
Jartsa veti todella antaumuksella eilen. Katri Helena sen sijaan oli laimee, eikä yhtään päässyt tekstiin sisälle, ihan väärä tunnelma. Ei ei.
*
Lounaissuomalaiset ovat kykenemättömiä ilmaisemaan tunteitaan. Ihailen sitä.
Ei se Howling Wolfkaan huono ole, mut tämä
Taitaa tosin olla bändin ainoa hyvä biisi.
Herra Wolfhan muuten on myös tehnyt sähköisemmän ja psykedeelisemmän version k.o. biisistä:
<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki
Älä päästä painiks sitä
Oikean rytmin kiinni saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
Jotain tanssin bez eiq ja fall joo.
Älä päästä painiks sitä
Hackney Colliery Band - Africa (Toto)
https://www.youtube.com/watch?v=iqWNOUOxjPI
"to hope for more antennae" -Melvins
Blå Taget "Den ena handen vet vad den andra gör" < Ebba Grön "Staten & kapitalet"
- Ett sjömanshem låter också som rätt plats för en full finsk sjöman.
---
- Han pundar och dampar loss i Vänersborg i vanlig ordning och hamnar i trubbel med polisen emellanåt.
Ei välttis oikea topsu, mutta en ollu tälläisestä tietoinen
In the last second of life, they're gonna show you how,
how they run this show.
Älä päästä painiks sitä
en tiiä hakkaako nyt välttistä alkuperäistä mut kyl tää Dannyn Uriah Heep -coveri on vähintään yhtä kova
(heikot soundit tos youtube-pätkässä, ei mahda mitään)
tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni
Noin 130-kiloinen naapurinmies, 23-vuotias mies ja alusvaatteisillaan ollut nainen kaatuivat ojaan.
Tehokkain tapa piiloutua on painua pohjaan, ja jos miehistö makaa punkissaan eikä tuota energiaa ja hiilidioksidia niin kolmesta viiteen päivään voi olla siellä