You are not logged in.
Albanianille ja Gamelanille jo etukäteen
Oivalluksen hetkellä olin heikosti ravittu, joten totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava Nälkä.
odotukseni uudelle levylle:
Schnabel Ralf, kai kannatat sä viittä vuotta/
suunnitelmataloudessa lepää kansanvoima/
Kommunismissa ei vikaa oo vaan ihmisissä/
tuskin pois pääsen täältä konsanaan
Jotenkin tuntuu älyttömältä, että gybe jatkaa tuota reunion-rumbaansa uudella albumilla. En ole kuullut taltiointeja uusista kappaleista, joista täällä muut selkeästi ovat paremmin tietoisia, mutta jotenkin epäillyttää koko homma. Keikan jälkeen tuli mietittyä useasti sitä, että mt. zion oli loppupeleissä kiinnostavampi ja ajankohtaisempi, vähän ihmetyttää, onko Godspeedilla varsinaisesti enää mitään annettavaa, kun aika pitkälle sen luoma kaava ja tyyli on kopioitu pahasti puhki (mistä tulikin mieleen, Magyar Posse lämppää Tortoisea, wtf?)
Menuckin soolo pitäis kyllä ehdottomasti kuulla. Sekin kiinnostaa paljon enemmän.
Amppeliooppeli Ex-Pooppeli
Kai tätä pitää jotenkin kommentoida...
http://www.turku2011.fi/tapahtuma/godspeed-baby_fi
Aika hämmentävää shittiä nimittäin! Sirkusjengin viehätyksen postrokkiin ymmärtää, mut tässä meni fanitus jo miltein (kirjaimelliseen) onanointiin Lift yr.. -gatefold-kansille Sama levy soitettiin myös alusta loppuun (kyllä kelpaa teatteriaudiona!), ja siihen päälle tungettiin sekalaista pallottelua ja keilailua. Lopussa lyötiin kaikki hämmentävästi ihan läskiksi. WTF
Nyt gybe-fanit kulttuuripääkaupunkiin, vielä ehtii tämän viikon näytöksiin jos kantti kestää
Last edited by turkele (23.08.2011 00:33)
I love you and dream about the Führer
toi on näköjään saanu ensi-iltansa jo 2008
en kyl aio mennä
tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni
Maailman hienoin biisin jälkipuolisko Do Make Say Thinkiltä:
You know, if it was a regular salad I wouldn't have said anything. But you had to have the BIG SALAD.
Kuuntelen just Efrimin sooloa, meni vähän ohi tossa aiemmin vuonna niin tuli vasta nyt muistettua tämänkin olemassaolo. Aika ASMZ-fiilikset tulee toki etupäässä siitäkin että tää on laulettua matskua, mut soundillisestikin hieman. Aika abstraktia haahuilua enimmäkseen, taitaa olla ihan alusta loppuun soolona tehty. Ei nyt toisellakaan kerralla kovin kummoisesti säväytä, mut ihan mielenkiintoinen tapaus sinänsä.
Oivalluksen hetkellä olin heikosti ravittu, joten totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava Nälkä.
Siitä on nyt kulunut tasan kymmenen vuotta ja kolme päivää, kun istuin Södra Teaternin yläparvella polvet vapisten samalla kun Sophien viulun ensimmäiset sävelet täyttivät salin. En ollut milloinkaan ennen kokenut niin hienoa musiikkielämystä, enkä luultavasti tule enää kokemaankaan.
You know, if it was a regular salad I wouldn't have said anything. But you had to have the BIG SALAD.
Pitää aina parin vuoden välein tulla spämmäämään tämä linkki. Maailman sympaattisin bändi, ja yksi parhaista biiseistä. Sopii juhlistamaan minkä tahansa vuodenajan tuloa tai menoa.
moi. kirjauduin tänne palstalle vain ilmoittaakseni että godspeed on maailman paras bändi ja lift yr. skinny fists ihmiskunnan hienoin aikainsaannos. ei mulla muuta.
Edelleen tätä mieltä.
ydinaukio 07.03.2006 wrote:moi. kirjauduin tänne palstalle vain ilmoittaakseni että godspeed on maailman paras bändi ja lift yr. skinny fists ihmiskunnan hienoin aikainsaannos. ei mulla muuta.
Edelleen tätä mieltä.
täytyy sanoa että kultsan keikka vesitti tuota "maailman paras bändi"-statusta. lift toki kaikkien aikojen paras levy edelleen
Ääh. Pakko mennä DMST:n leiriin. Joka levyllä on jotain aivan mahtavaa.
Ääh. Pakko mennä DMST:n leiriin. Joka levyllä on jotain aivan mahtavaa.
Melkein sama. Lisäksi oon sitä mieltä, että ovat parantaneet joka levyllä, ts. Other Truths on paras.
GY!BE silti edelleen ykkönen.
http://cstrecords.com/constellation-cel … this-fall/
mikähän siinä on että do makea ei saada suomeen
rc-lungen wrote:Ääh. Pakko mennä DMST:n leiriin. Joka levyllä on jotain aivan mahtavaa.
Melkein sama. Lisäksi oon sitä mieltä, että ovat parantaneet joka levyllä, ts. Other Truths on paras.
vahva eri. just eilen mietin kuinka täydellinen levy do maken eka onkaan.
Godspeed You! Black Emperor Announce First New Album in a Decade
ALLELUJAH! DON'T BEND! ASCEND! available on tour now, out October 19 via Constellation
In the last second of life, they're gonna show you how,
how they run this show.
Eli toi levy on Albanian ja Gamelan+pari dronepätkää? Ok.
Last edited by jookcha (02.10.2012 09:18)
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
toiset ei tee kakstuntisia kolmen vinyylin eepoksia. ehkä ihan hyvä niin. veikkaan et tost joutuu kuitenki maksaa jonku 38,90 kun sitä suomeen rantautuu.
pelaa jo intternetissä tämä.
Last edited by ydinaukio (02.10.2012 13:05)
fantastista musiikkia
Onks tuo levyn nimi jotain itseparodiaa?
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
just cool levynnimi 2001 style
olen erittäin yllättynyt että jengi jaksaa vielä innostua tästä.
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
awwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww
Normanilta saa jo tilattua, ei toi älpykän hinta varmaan Suomessakaan yli kolmen kympin mee.
olen erittäin yllättynyt että jengi jaksaa vielä innostua tästä.
ööööh yllätyitkö silloin reilu 10 vuotta sitten kun jengi innostui tästä? mikäs tämän bändin musassa on sellaista että nyt ei pitäisi innostua?
jookcha wrote:olen erittäin yllättynyt että jengi jaksaa vielä innostua tästä.
ööööh yllätyitkö silloin reilu 10 vuotta sitten kun jengi innostui tästä? mikäs tämän bändin musassa on sellaista että nyt ei pitäisi innostua?
10 vuotta sitten innostuin itsekin tästä varmaan enemmän kun mistään muusta musasta sitä ennen. innostusta myös kesti aika monta vuotta.
nyt tuntuu vaan että tämä ei oo kestäny aikaa niin hyvin ja toi Kultsan keikka toissavuonna(?) oli niin helvetin tylsä et sen myötä viimeistään meni maku koko bändistä. mutjoo tää nyt vaan on mussutusta, voihan toi olla hyväkin levy