You are not logged in.
HERÄTYS! METSÄFOLKKIA!!!11
HERÄTYS! METSÄFOLKKIA!!!11
ei oo kyllä lau nau yhtään mun juttu! viimeksi kun vahingossa näin, yritin biisin ajan kestää mutta piti sitten väistyä pian baaritiskin puolelle...
enpä oo nähny lau nauta enkä kuullu kokonaisia levyjäkään mut kyllähän tommonen hissuttelu villa sukka meininki sopii tuohon kuin nenä päähän
Joo, munkin mielestä tommonen hiljainen hissuttelu kuulostaa tosi hyvältä alkupalalta ennen kuin jyrähtää!
You know, if it was a regular salad I wouldn't have said anything. But you had to have the BIG SALAD.
Vissiin Pekko on soittelemassa tuolla Lau Naun kanssa. Eli parhautta ei voi enää mitenkään tän keikan suhteen kuvata.
Last edited by Kalossimies (23.11.2010 18:11)
Oivalluksen hetkellä olin heikosti ravittu, joten totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava Nälkä.
parin päivän päästä pääsee kuuntelemaan godspeed you black emperoria vm. 2010
ei löytyny vielä youtubesta
tämmönen tosin löyty: http://drownedinsound.com/in_depth/4141 … ck-emperor
Last edited by ydinaukio (04.12.2010 12:27)
Pärähti jo
"En kerro, millä tavalla sen nimen välitin." Siis välititte? "Niin, en kerro, millä tavalla sen nimen välitin." Siis välititte? "En kerro, millä tavalla sen nimen välitin." Siis välititte? "Niin, en kerro, millä tavalla sen nimen välitin." Siis välititte? "En kerro, millä tavalla sen nimen välitin." Siis välititte? "Olen shanks kylpyammeessa." Anteeksi, kuinka? "Ja homo."
no nyt näyttäis olevan youtubessa muutamia uusia livepätkiä, ihan kivalla laadullakin
mutta kohtahan sitä pääsee ihan omin silminkin ihmettelemään
"ei lisäaineita, hyvää hilloa viikon ajan"
miksei aidan vedä rumpusettiä kuin moyassa
morjens
gybe menee studioon keväällä kiertueen loputtua äänittämään gamelanin ja albanianin
Eikö uutta musaa synny vai onko paukut loppunu kesken
Schnabel Ralf, kai kannatat sä viittä vuotta/
suunnitelmataloudessa lepää kansanvoima/
Kommunismissa ei vikaa oo vaan ihmisissä/
tuskin pois pääsen täältä konsanaan
Olin Glasgowssa kattomassa. Oli kyl hyvä keikka. Lähti kunnon noisella liikkeelle ja sitten alettiin pikkuhiljaa lisäämään melodiaakin kehiin ja soitettiin ilmeisesti jotain uutta matskua se eka 20min. Oli aika paljon raskaampaa, mitä aiempi, mutta toimi kyllä. Tuli kaikki "hitit" ja huhhuh. Moya ja Storm ehkä huippuhetket itelle. Ihan innolla odotan kultsan keikkaa.
ATP-nauhoite soi ja fiilis tosiaan korkealla. Silloin syyskuussa kun klo 8.55 olin Tiketin sivuilla hakkaamassa F5:ttä ja kun lopulta lipumyynnin avauduttua sain kuin sainkin permantopaikat, fiilis oli sanoinkuvaamaton. En ehkä koskaan oo odottanut mitään keikkaa näin innolla. GY!BE oli yks ekoja bändejä mistä rupesin diggailemaan kun vähän jännemmästä musiikista innostuin. Enkä todellakaan koskaan edes kuvitellut näkeväni bändiä livenä. Hurjaa.
Oivalluksen hetkellä olin heikosti ravittu, joten totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava Nälkä.
uusimmat biisit mitä ovat soittaneet ovat siis vuodelta 2003 olevat albanian ja gamelan.
piakkoin
"ei lisäaineita, hyvää hilloa viikon ajan"
voi pojat
Huh hellettä. Tänään tärähtää!
YKKÖSMIEHEN PAIKKA TÄYTETTY ON
EI SE AUKI ENÄÄ OO
LIEKEISSÄ MYÖS SAULIN SAMMUMATON
RAKKAUS ROUVA JENNI HAUKIOON
ei jaksais millään mutta pakkohan se kun on jippu hommattuna
tuskinpa tulen siis pettymään
sama
ei jaksais millään
sama, ei oikein onnistunut tuo nukkuminen, voi olla aika "jännät" fiilikset illalla
Voihan apua sentään. Nyt o jännää.
eiks nää ala ihan törkeen aikasin muutenkin
onks jollain muuten aikataulua? muistelen jostain kuulleeni et lämppäri alkais jo kasilta?