You are not logged in.
uutisissa varoteltiin romanien aallosta
Schnabel Ralf, kai kannatat sä viittä vuotta/
suunnitelmataloudessa lepää kansanvoima/
Kommunismissa ei vikaa oo vaan ihmisissä/
tuskin pois pääsen täältä konsanaan
mua ei tuo lippujen saaminen niinkään stressaa koska olen käytännössä valmis maksamaan minkä tahansa summan
täytyypi ostaa viis lippua ja myydä osa sitten hyvällä voitolla
meilläpäin on ainakin ollu liput myynnissä jo kuin kauan eikä oo myyty loppuun, mut eivätpä taida olla niin HIP täälä ku suomessa
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
suomessahan tää on kova juttu ihan perushevijanareidenkin keskuudessa. luulisin. eli liput menee varmaan minuuteissa.
no eipä kuitenkaan perushevijanareitten....ehkä joidenki jotka diggaa jostai isis/pelican/red sparowes -kamasta. tai opethista
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
jaa, no ehkä tiedät paremmin.
no eipä kuitenkaan perushevijanareitten....ehkä joidenki jotka diggaa jostai isis/pelican/red sparowes -kamasta. tai opethista
Lukiolaismusaa noi kaikki
Mikä siis vahvistaa yhteyden gybeen
Mut on vaan aika saatanan surkeassa paikassa. Kas kun ei Kaapelilla.
Noh, kai se on lippua yritettävä.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
tähän eri siinä mielessä, että en ole nähnyt tuolla kuin sigur rosin, jonka saundiin kultsan kaikuisuus sopi loistavasti. ainakin siellä missä minä istuin.
täytyy vaan toivoa ettei maailman massiivisin saundi mene sitten mössöksi
Mieluummin tuolla kuin perusrokkiklubilla (Nosturilla, Tavastialla jne). Vaikka kultsan akustiikka onkin vähän -öh- möykkyinen, niin toi vaan sopii paljon paremmin tuollaisille keikoille. Toki joku Savoy olisi vielä parempi.
organizing the boy scouts for murder is wrong
melkoinen uutinen! mutta toisaalta ärsyttää kun eivät voineet informoida kaikista keikoista yhtä aikaa. no ainkain tällä kertaa liput eivät tulleet myyntiin samana päivänä. ja onhan siinä puolitoista kuukautta joulukuun alusta.
Ei pysty käsittää. Tärkein bändi ikinä mulle. En voinut lähtee festareille kattoo, vaan jouduin myymään lippuni.
Heti sen jälkeen saan uuden mahdollisuuden nähdä yhtyeen siitä huolimatta. Yhden keikan pystyn kyllä katsomaan.
Vuoden 2002 huhtikuu. Nuori Laatu istuu Södra Teatternin parvella suunnattoman musiikillisen hurmion vallassa. On tullut aika. Me ratsastamme jälleen.
You know, if it was a regular salad I wouldn't have said anything. But you had to have the BIG SALAD.
Voishan sitä vaikka mennäkki.
en ole kolmekybänen emoboy
Jos nyt oletetaan, että toi menisi loppuun ja aika vinhasti ja haluaisi varmistaa pääsyn, niin mikä olisi paras paikka kytätä lippua heti maanantaiaamuna?
Lippupalvelun nettisivut (tuskin kaatuu tähän)
Tiketin sivut (tuskin kaatuu tähän)
Tiketin toimisto (jonoa?)
Stockmannin Lippupalvelun toimipiste (jonoa, hmm... ehkä ei - tuskin myöskään kaatuu)
Itäkeskuksen Lippupalvelun toimipiste (tuskin jonoa, Tallinnanaukiolla ryyppyporukkaan eksymisen vaara)
Muita?
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
vois luulla että jos pääsee paikanpäälle toimistoon ajoissa niin sais lipun, mutta mistä noita tietää. itse kokeilisin tiketin nettisivua, mutta nythän on niin että oon yhdellä kurssilla tuolloin ja voi olla ettei pysty juuri ysiltä olemaan koneen ääressä eli
VOISKO JOKU VARATA MULLEKIN YHDEN JIPUN JOS ONNISTUU?
Mä oon todennut, että nettisysteemit on loppupeleissä parhaita. Jonottamalla täytyy olla tosi kärppä, että kerkee saada niin nopeesti palveluu kuin netti pystyy tarjoomaa. Ja ekana jonossa.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
jiput varattu, takas nuqq
Liput varattu
Varattu. Tiketti sanoo, että ei pääse, mutta Lippupalvelun sivut toimii ongelmitta.
Last edited by noiseidea (06.09.2010 09:05)
Varattu. Tiketti sanoo, että ei pääse, mutta Lippupalvelun sivut toimii ongelmitta.
Tänks. Tiketti oli tosiaankin tukossa. Melkeinpä ois silti istumapaikan mielummin ottanut.
Menetetty peli
Mäkin heilahdin yläkatsomoon.
Yläkatsomossa tavataan.
"Olin eka ja kolmas, joka sai maksusta"