You are not logged in.
^ LP:t varattu jo loppuun Katintavarasta.
Eat your greens, especially broccoli.
oliks tää jo? tuuttimöröltä tulossa albumi tammikuussa. TUUTTIMÖRKÖ ON TOTTA
Kridlokk tekee kyllä tällä hetkellä Suomen parhaat biitit. Läpistä en niinkään välittänyt.
You know, if it was a regular salad I wouldn't have said anything. But you had to have the BIG SALAD.
voodoo jippu eiq people bez magic people
lol apua
ultravox
Tiedän milt Hitlerist tuntuu...
Tuuttimörkö on mun vanha duunikaveri
Vuonna 2012 innostuin vihdoin kuuntelemaan myös suomenkielistä hiphopia. Tekstintekijänä se onkin avannut kokonaan uuden väylän ja inspiroinut tällaista vanhaakin koiraa riimittelemään uudella tavalla. Tämän vuoden julkaisuista muun muassa Laineen Kasperi on tehnyt vaikutuksen hienolla katurunoudellaan. Kehuttu Ruger Hauer odottaa vielä työpöydällä kuuntelua.
Kuulemistani suomirap-levyistä Eevil Stöön Fuck Vivaldi on kuitenkin ilahduttanut eniten. Se naurattaa ja samalla vähän pelottaa. Stöö raportoi pimeältä puolelta. Levy on ruususen unta uinuvalle kokoomuslandialle tärkeä muistutus siitä, että todellisuudessa KC/MD mafia hallitsee näitä katuja.
Tuuttis ON TOTTA!
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
V.C.:n stöö-remix
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Eevil Stöö - Stökiss (mixtape) CD/MC - 17.6.13!!!
1. Outro (Demented)
2. Anti-Rain Mane
3. Älä Sano Mitään ft. Dj Kridlokk, Kube & Pelan
4. Super Jäine Mega Bluntti (Enemmän Demented)
5. Taatusti OG
6. Mutsi! ft. Dj Kridlokk & Kube
7. Toni Braxton
8. Alkuräjähdys Pt. 2 ft. Gabriel Hirmu
9. Haista Vittu Baarin Pilkku ft. Dj Kridlokk, Aztra, Kube & Koksukoo
10. Pakko Pöllii Jotain (1991) ft. Kube
11. Kuuden Tähden Illallinen ft. Oukkidouppi, Dj Skrillex & Piän Flamboyantti
12. Stöö Ei Diggaa ft. Dj Kridlokk
13. Titanic (Tattis Based God Versio)Bonus Styget
14. Älä Duunaa Mitään Paskaa (V.C. Remix)
15. Kriippaa Yös ft. Koksukoo (Deston Biojäte Remix)Ennakkotilaukset:
http://www.thefunkiest.fi/store.php?id=9266
http://katintavara.fi/eevil-stoo/stokiss-mixtape
Toi V.C.:n remix on kova
pitäkää kassunne, cd tilattu
Saaks tota kassuu enää mistään?
and when Finland play hockey
it strikes that continue my
beer machine and Ukko Metso
Tuskin.
Mä soitin suoraan fjuulle ja tilasin puhelimitse kassun itselleni. HUSTLING!
Last edited by vegantti (08.06.2013 12:39)
Eat your greens, especially broccoli.
jaaha stöö räppää clamsin I'm Godin biitille
![]()
titanicin uusioversio rulettaa
Vuoden nuori muotoilija.
^ mutta huom! kuuden tähden illallinen puuttuu
Sumthin 2 bump 4 Da Winter 2013 & 14.
Uusi albumi 2014 (Monsp Records) - L@@k Out!
Biitti, vokaalit & tuotanto: DJ Kridlokk
Kuva: Vee Oras
Fuck Yolo, Fuck Swag, Fuck Mitään UG:tä ei ole olemassa, Fuck Memphis, Fuck Youtube, Fuck Stöö, Fuck Paavi, Fuck Twitter, Fuck Rare, Fuck Aito, Fuck Feikki, Fuck Baarin pilkku,
katsottiin äijien kanssa leffa, äijät lähtivät maustetyttöjen keikalle, itse jäin kotiin kuuntelemaan darkthronea.
Nuoren Kridlokin uusi pitkäsoitto "MUTSI" julkaistaan 2014 alkuvuodesta (MONSP Records). Formaatit savikiekko, lerppu & hotdog tai sitten ne perinteisemmät.
katsottiin äijien kanssa leffa, äijät lähtivät maustetyttöjen keikalle, itse jäin kotiin kuuntelemaan darkthronea.
joulu lähestyy
stökiss pitkästä aikaa kuuntelussa, täs on aika paljon filleriä mutta muutama niin kova kuten outro (demented), anti-rain mane, kuuden tähden illallinen, tattis based god versio ja v.c. remix
Ois siisti kuulla joittenki Ameeban, MattiP:n, Paperi T:n yms. räppei jollai gängstä-aliaksilla kcmd-julkasuilla
https://djkridlokk.bandcamp.com/album/e … st-mentalz
stöö of destruction instööt pihalla, helmi juttu
RPK/Khidin levyn julkaisupäivä on siirtynyt taas eteenpäin. Uusi julkaisupäivä on 7.3. Pahoittelut tästä!