You are not logged in.
Joo, emmä tälläsestä tykkää.
barton_funk wrote:Tilasin sen vinyylin. Täytyypi sit odotella.
Hmm.. Tää uppoo mut Kriden levyllä häiritsi biitit?
:confused::peuk2::peuk:
edit: Stöö jaksaa viihdyttää. Ehkä mä vielä tsekkaan sen soolon vielä uudestaan. Nyt ei kyl jaksa.
Joo, oli se soolo parempi kuin aluks sanoin, mut vielkin oon sitä mieltä et vähä epätasanen
LAINAAN ENKÄ PALAUTA
Last edited by barton_funk (21.11.2011 21:25)
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Tilaukseen
Miksei pitäisi nauraa? Vittu tässä mitään diplomaatteja olla.
Mulla on GNXTA -paita päällä
Skele
Voi vittu mikä kiima tästä uudesta Stööstä, yritin kuunnella tossa jotain muuta välillä ja yhtäkkiä huomasin vaan kattovani Youtubesta jotain Stöö-livejä enkä oikein vieläkään tiedä miten ajauduin tähän tilanteeseen
PAKKO KUUNNELLA LISÄÄ KUN ALITAJUNTA KÄSKEE
Nii ja otin Kriden levyn kans nyt vasta kuunteluun ja täähän on aivan vitun timanttista kamaa myös, oon vaan vuorotellen pyörittäny näitä levyjä läpi
Nii ja otin Kriden levyn kans nyt vasta kuunteluun ja täähän on aivan vitun timanttista kamaa myös, oon vaan vuorotellen pyörittäny näitä levyjä läpi
tämä on oikein
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Kuuntele paremmin
kikke wrote:Kuuntele paremmin
en osaa
Enempi volaa ja pamei
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
IHAN VITUN HYVÄÄ
tää ja sähkö-isku kaikki muut sit vittuun.
Oon allerginen sellaiselle teoreettiselle höpinälle, jossa länsimainen yhteiskunta on tuhoon tuomittu vailla selityksiä tai avauksia siitä miksi näin välttämättä on ja miten se kiteytyy erityisen hyvin berliiniläisessä cappuccinossa ja sushikebabissa
Voi vittu mikä kiima tästä uudesta Stööstä, yritin kuunnella tossa jotain muuta välillä ja yhtäkkiä huomasin vaan kattovani Youtubesta jotain Stöö-livejä
Juu tää sama täällä. Kaupassakin käydessä soi vaan päässä Mafia Mafia eikä mistään meinaa tulla mitään, pakko päästä heti takasin musan pariin. Todella koukuttavaa.
Last edited by janne m. (19.11.2011 23:41)
organizing the boy scouts for murder is wrong
MEGA BLUNTIT HÄVII SAVUNA SAVUNA SAVUNA ILMAAN
STÖÖ ON KOVA LAINAAMAAN SEN TODISTAA KOLME KIRJASTOKORTTIA
DJ KOTKA TAISTELUKOTKA STÖÖN OIKEA KÄSI KCMD MAFIAN PERUSTAJAJÄSEN EI MIKÄÄN PROTEESI
pitänee poistaa toi uus
cd-versiona toki :center:
voodoo jippu eiq people bez magic people
lol apua
ultravox
Sain eilen pidettyä pienen tauon S.O.D.:n kuuntelusta koska kuuntelin Kotkan Vedätys Nauhaa
onhan tää kieltämättä
Stöö ja Kride ois lauantaina Bassmentissa. 8e ineen.
Parastahan toi SOD on, keskiviikkona vinskaa kaupasta.
Eilinen keikka oli aika hiton savunen. Savukone tuuttas koko ajan ja ilman fikkarii ei ois kundei näkyny lavalla ollenkaan. Ei mitään skeidaa.
Top 50 -listalla Hevisauruksen ja Lassi Valtosen välissä.
Nyt soi vinyyliltä. Naurettavan kova levy, tän vuoden top10:n kärkisijoilla.
+ kaikki mahollinen paitti
- Pikku-Herkon feattaus puuttuu
organizing the boy scouts for murder is wrong
Nyt soi vinyyliltä. Naurettavan kova levy, tän vuoden top10:n kärkisijoilla.
Tämä. Ja sama Kriden levyn kans.
Onhan tää S.O.D. ihan mieletön levy.
U.G.-solon huumorista pidän silti enemmän. Ainakaan mikään ei ole vielä repsäyttänyt uudella niin pahasti, kuin Röökii ja rötöksii-lainit, jossa Kridde kavereineen ryöstää oman studionsa.
Myytiinkö tämän vinyylipainos jo loppuun? Kävin ostamassa maanantaina ja myyjä sanoi, että heiltä vietiin kaikki kappaleet saman tien.
Last edited by hc_jose (01.12.2011 21:23)
Onhan tää S.O.D. ihan mieletön levy.
Mitään UG:tä ei ole olemassa-solon huumorista pidän silti enemmän. Ainakaan mikään ei ole vielä repsäyttänyt uudella niin pahasti, kuin Röökii ja rötöksii-lainit, jossa Kridde kavereineen ryöstää oman studionsa.
Myytiinkö tämän vinyylipianos jo loppuun? Kävin ostamassa maanantaina ja myyjä sanoi, että heiltä vietiin kaikki kappaleet saman tien.
Kyllä tää varmaan aika nopeesti loppuu. Funkiest sai näitä jotain 170 (500 painos). Kassuthan meni heti.
Perkele jos jo myytiin niin... en kyl ala!
Se on ihan järkyttävää. Se on kuvottavaa kusetusta. Se on helvetinmoista suhmurointia. Se on törkeää. Se on ihan karseaa katsoa.
Internetin mukaan Funkiestissa on vielä.
Eilen oli ainakin Stupidossa vielä. Ei varmaan montaa kappaletta tosin. Kannattaa varmaan tsekata nettikauppa. Eivät olleet sinnekään saaneet kuulemma kuin muutamia kymmeniä kappaleita.
Last edited by Folkhälsan (01.12.2011 21:28)
Vuoden nuori muotoilija.